Petin poikaystävääni kamalalla tavalla

Paniikki91

Olin viime pe kännissä ja petin omaa poikaystävääni siskoni poikaystävällä!!! En ole vielä kyennyt kertomaan tästä:( miten voisin kertoa siskolleni ja poikaystävälleni? Luuletteko että suhteemmee voi edelleen jatkua? Poikaystävänikin on pettanyt minua 2 kertaa mutta annoin anteeksi!

12

535

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pannaaks_menee

      Jess!! Åikeaa meininkiä..

    • Mieti ensin, oletko valmis siihen mitä seuraa:).
      Juttele siskosi poikaystävän kanssa.

    • 1613

      Joo, nää on näitä. Ensin annetaan ymmärtää ja sitten kun saadaan vähän alkoholia niin ymmärretään antaa. Jos kerran menit siskosi poikaystävän kanssa sänkyyn niin sitten vissiin viehätyt hänestä enemmän kuin omastasi. Ei muuta kuin hynttyyt yhteen hänen kanssaa. Kerran petettänyt pettää uudelleenkin, eli jatkosi nykyisen poikaystäväsi kanssa ei tule olemaan pitkä eikä ruusuinen. On siis parempi erota nyt kun yhteinen taivat ei vielä ole pitkä eikä lapsia rasitteena.

      Onnelliset eivät petä.

    • kimppasopu

      Rehellisyys on aina paras vaihtoehto, valheet ja tunnustamaton pettäminen syö sisältä.
      Kokoonnutte kaikki neljä yhteen ja sovitte miten jatketaan. Neljän kimppa voisi olla erinomainen tapa löytää hyvä sopu asiassa. Samalla se olisi ratkaisu pettämistarpeeseen.

    • Meneeeteenpäin

      Älä stressa, kyllä miehetkin pettää, aina naisilla tulee siitä syyllisyys, miehilleen harvemmin

    • Erotuomari

      Lopettakaa tuollainen pelleily. Eihän tuollaisella luottamuksella rakenneta suhdetta. Avaudu tilanteesta suoraan kumppanillesi ja tehkää ratkaisu, miten jatkaa. Itse koin saman tilanteen jo noin 20 vuotta sitten ja kerroin suoraan kumppanille, joka ymmärsi että jotakin on mennyt pieleen. Ja hän oli tyytyväinen siitä, että kerroin. Suhteemme jatkui ja siitä tuli parempi, yhteisellä päätöksellä ja avoimella keskustelulla ja anteeksiannolla hänen puoleltaan. Minä ymmärsin, että hän todella arvostaa suhdettamme ja haluaa pitää minusta kiinni. En enää koskaan tehnyt niin ja suhteemme parani. Nyt rohkeutta tuohon järjettömään peliinne ja katse tulevaisuuteen. Kannattaako jatkaa, vai pitääkö yhteisellä päätöksellä lähteä eri polkuja. Kysymys on sitoutumisesta, ei valtapelistä. Avoimuudesta, luottamuksesta ja todellisesta kiintymyksestä ja oman käyttäytymisen syistä, miksi teemme näin toisillemme ja niiden analysoinnista. Molemmin puolin erikseen ja erityisesti yhdessä.

    • selkäänpuukotusta

      Mun mielestä sä teit anteeksiantamattoman rumasti sun siskoasi kohtaan. Mikä se tuollainen sisko on? Selkäänpuukottaja pahimmalla mahdollisella tavalla. Poikaystäväsi tuskin pahemmin järkyttyy kun itsekkin sua pettää. Siskoasi käy sääliksi. Sä et taida vielä tajuta, että miehiä tulee ja menee mutta siskot on ja pysyy.

    • Sukusex

      Ihan oikein teit! Itsekin olen pettänyt vaimoani hänen siskon ja äitin kanssa. Siis eri aikaan. :) Suku on paras...

      • kempeleenkempele

        Oletko joku lessu kempeleestä?


    • TyylienVaihtelu

      Koeta ensi kerralla "pettää" ihanalla tavalla. Tapa ei ole hyvä olla kauhea.
      Tai jätä pettäminen vallan muille :):):)

      Parisuhteen luottamus särkyy tuossa aika helposti, kun salaa tehdään :)
      Jos aiot liittoon, sovi näistäkin asioista etukäteen.

      -->> Täysin pettämätön pettäminen. == Rakkautta.

      Ota myös siskosi ja poikaystäväsi mukaan.

      Kimppailo :) Ymmärrä tunteita, takaa jatkuvuus ja luottamus kosketuksista riippumattakin. Yhteinen tulevaisuus.

      Mieluummin etukäteissopimuksilla tuokin.

      Valmistaudu tunteisiin, joita eri osapuolille saattaa tulla.

    • eivoimuutasanoa

      ehdota neljän kimppakivaa, varmaan siskosikin tykkäisi sun poikaystävästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      200
      2063
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1416
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1175
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      66
      1128
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      153
      1052
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      979
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      84
      865
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      828
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      63
      785
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      759
    Aihe