Kukaan nähnyt enkeleitä?

Anonyymi_2

Itse epäilen nähneeni.. Törmäsin kaupungilla kahteen henkilöön, jotka tiesivät koko nimeni toista nimeä ja sukunimeä myöten. En siis ollut koskaan tavannutkaan näitä kahta enkä ollut kertonut nimeäni. He puhuivat jokseenkin outoja. Aivan kuin he olisivat tienneet mitä olen kokenut. He myös sanoivat että Jumala johdattaa minua. Jotenkin minusta tuntui etteivät nämä kaksi olleet ihmisiä. Mitä mieltä olette? Oliko kyseessä kaksi enkeliä vai mistä oli kyse?

17

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skinnybob

      olisit kysynyt asiasta josta et ole kertonut muille olisivatko tienneet epäilen

      • Anonyymi

        Kaikki asiat jotka he tiesivät olivat sellaisia joista en ole puhunut kenellekään. En edes lähimmille ystävilleni. En siis ymmärrä miten he ne asiat tiesivät.


      • skinnybob

        joko kusetat tai olet hullu mutta enkelin täytyy ilmestyä minulle muuten en usko


      • Anonyymi
        skinnybob kirjoitti:

        joko kusetat tai olet hullu mutta enkelin täytyy ilmestyä minulle muuten en usko

        En kuseta enkä ole hullu. Miksi kommentoit, jos sinulla ei ole mitään asiaa?


      • skinnybob

        se mitä sanot ota nauhalle tee rikos tutkinta jos tulos on vielä se mitä väität puhut totta muuten joudumme uskomaan sanaasi ihmisen sanaan ei kannata uskoa tarvitaan todisteet


      • tyynentyti

        Itselläni olisi kertomus tuontapaisesta kokemuksesta, mutta se taitaa olla liian pitkä kertomus. Outo sekin. Uskon kyllä anonyymin kokemukseen.
        Elämä on ihmeellistä!


    • hohhoijakkaa

      Saattaa olla huijareita tai vikakoodin ajo ohjelmassa ja tästä johtuen menneisyys on kuin nykyisyyttä mutta käännös tuli vahingossa sinulle virheelisenä. Noo, oli miten oli siihen on oikeamman tuntuinen selitys. Se puhe kuulosti siltä mitä halusit kuulla. Voi olla joku aivojen hätähuuto merkki sairaudesta. Mitenkään yli huolestunut ei kannata olla jokaisella on oma kohtalo elämänsä pohjana. Voihan sitä lääkärissä povootettavana käydä jos mieltä askaruttaa kuitenkin mainitsematta tapahtuneesta kun se ei välttämättä liity tähän kokonaisuuteen.

      • Anonyymi

        En ole sairas. Antaa olla. Ei täällä ole ketään asiallista ihmistä. Eli tämä keskustelu loppuu tähän. Hyvästi.


      • skinnybob

        miksihän sinä niin tärkeänä itseäsi pitäisit että enkelitkin oikein tapailee


    • Näkökulmaa1

      Enkelien tiedetään ottaneen ihmisen muodon.
      Saattoivat hyvinkin olla enkeleitä jotka sinua rohkaisivat.
      Mietin joskus,että kuinka monen ihmisen ohitse olen kulkenut,tietämättä heitä enkeleiksi.
      Muistan kun 70 luvulla olin kirjastossa,ja ohitseni kulki mies,ja tunsin hänestä säteilevän rauhaa,kysyin mieheltä onko hän uskova ,ja vastasi hymyillen olevansa.
      Sattuu elämässä mukaviakin asioita ja ihmisiä kohdalle joskus.

    • att2

      Lähes jokainen Suomalainen on samassa hengellisessä tilassa.

      • missätilassa

        Missä tilassa?


    • onenkeleitä

      Uskon että enkeleitä voi olla myös ihmisen muodossa.


      Itse olen nähnyt enkeiltä. Ne olivat hyvin pieniä ja sädehtiviä.
      Lensivät ympärilläni ja tanssivat.
      Kun ojensin käteni, tuli yksi siihen kädelle.

      Se yö oli muutenkin niin ihmeellinen etten ikinä olisi osannut kuvitellakaan omalle kohdalle.

    • uskovaisettappaa

      Toivottavasti et ajele raskaalla kalustolla, vois syyttömien henki mennä enkeleitä väistellessä.

    • EnkeliköKosketti

      Onko kukaan kokenut enkelin kosketuksen?
      Olin sängyssä lepäämässä ja yht'äkkiä tunsin, kun joku olisi painanut käden pääni päälle ja tunsin selvän hellän kosketuksen. Ketään ihmistä ei ollut siinä hetkessä huoneessa samaan aikaan, joka olisi koskettanut.
      Uskon, että enkeleitä on ja jokaisella ihmisellä on oma suojelusenkeli.

      • eikä_maksa_mitään

        Kivaa enkeli koskettelee mua sinne.


    • Mielenkiintoinen teksti. Ei kannata välittää jos jotkut tulee haukkumaan idiootiksi täällä. Joillakin on vain liikaa aikaa. Kyllä täällä löytyy niitäkin jotka asiallisesti osaa keskustella.

      Uskon et voisin itsekkin törmätä vastaavanlaisiin olentoihin, mutten halua. Ehkä pelkään liikaa, ehken koe sitä vielä tarpeelliseksi. Mutta hyvä että jotkut täällä törmäilee enkeleihin, ainakin antaa inspiraatiota muillekkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe