Todd Bentley Pakistanissa syyskuu 2015

Olli43

Todd Bentleyn kokouksessa Pakistanissa syyskuussa 2015 Herra herätti kolme kuolleista,että silleen on väärä profeetta niinkuin nämä aina oikeassa olevat oikeaoppiset väittävät ja häpeään joutuvat,sääliksi käy.

15

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DoctorT

      Eiköhän hän ole Iljetys!

      • Hienoahan kuolleista herättäminen on. Vielä kun antaisivat luotettavan lääkäriryhmän vahvistaa tapahtunut todeksi, mutta siinä tulee aina stoppi.


    • skinnybob

      walking dead vahva todiste tv :ssä ihmeitä tapahtuu

    • voitätätouhua

      Eikä tietenkään taas mitään todisteita? Nyt sitten ilmeisesti kerrotaan juttuja kaukomailta, kun eläinääni-konttaamiset ja muut päänheilutukset eivät enää vedä väkeä entisellä tavalla USA:ssa?

    • HerätysliikkeelleHerätys

      Bentley joka kertoi potkaisseensa naista maiharilla naamaan koska "Pyhä Henki" käski tehdä niin? Sama Bentley joka kertoi paiskoneensa toista "parannettavaa" lattiaan kerta toisensa jälkeen koska sama henki käski hakata parannettavan jalkoja pesäpallomailalla, mutta kun käsillä ei ollut pesäpallomailaa niin paiskominen hoiti homman? Henki Bentleytä varmasti käski, mutta mikä henki, se onkin sitten täysin eri juttu...

      Tiedättekö miltä näyttää itämainen kundalinivalaistuminen, eli kun guru vapauttaa oppilaansa sisällä piilevän "käärme-energian"? Tyypillisimmin hallitsematonta nykimistä, pakkoliikkeitä, kaatuilua ja ryömimistä. Osa ei pysty puhumaan lainkaan, osa virnuilee ja nauraa hysteerisesti, osa menee katatoniseen tilaan, riippuen siitä mikä hengistä oppilaaseen päästetään. Eli aika lailla samaa matskua kuin Bentleyn kokouksissa.

      Pyhän Hengen lahjat ovat arvokkaita, ja vihollisen suurinta hupia on vääristellä ja vääntää kieroon kaikki kristinuskoon liittyvä, pilkata todellisia armolahjoja ja tehdä niistä pilaa niiden keskuudessa jotka juoksevat ihmeiden ja kokemusten perässä koettelematta henkiä. Kokemuksiin "uskonsa" perustavat ovat saatanalle helppoa saalista.

      https://www.youtube.com/watch?v=mQ9uQsDqIhE

      Kuinka sokea ja kuuro täytyy ihmisen olla, jos pitää TÄLLAISTA Pyhän Hengen aikaansaannoksena?

    • KarisMAttinen

      TODD BENTLEY lupasi antaa tarkat dokumentit Lakelandissa parantuneista. Ihmeet oli hänen kertomansa mukaan tarkkaan dokumentoitu lääkärintodistuksineen kaikkineen.

      Charisma-lehden entinen päätoimittaja Lee Grady pyysi nähtäväkseen näitä todisteita 2008, eikä saanut mitään. Charisma-lehti oli yksi Lakelandin herätyksen kannattajista. Yhtään ihmettä ei voitu todistaa tapahtuneeksi neljä kuukautta kestäneen "herätyksen" aikana.

      Tämän tähden uutiset Pakistanista eivät juuri jaksa hetkauttaa, sillä Bentleyn tarinat tunnettaan.

      Suomessa käydessäänBentley sanoi kuulijoilleen: Lehdistö on syvältä. Kristillinen lehdistö ennen kaikkea!
      Journalistit taisivat muuttua kiusallisiksi heti, kun alkoivat kysellä todisteiden perään.

    • gggggggggggggr

      olisiko videomateriaalia näistä ihmeistä? En epäile, mutta nykyaikana joaisella on kännykät niiin luulisi löytyvän jotain? Linkki?

    • Lakelandin fiasco paattyi Bentleyn avioeroon ja juopotteluun. Ja ne kuolleet on yleensa ruumishuoneella, ei kokouksissa ja tosisairaat on sairaaloissa. Rukousjonoissa on lahinna selkakipuset .Naiden huuhaa miesten lavalle ei paase nakyvasti sairaat, puhumattakaan rullatuolissa olevat.

    • jooookkkkk

      En tunne tätä tyyppiä mutta syytä on muistaa, että Saatanakin pystyy herättämään kuolleita. Myös William Branhamista sanottiin, että hän oli mukamas herättänyt kuolleita mutta epäilen vahvasti, että hänenkin kohdallaan kysymyksessä oli okkulttiset voimat.

      • defffj

        Ei meidän pidä uskoa ihmeitä vaan Jeesusta.


    • Ei pidä mennä kenenkään (jenkki)saarnaajan käsien alle, joutuu joukkopsykoosin valtaan. Jumala kohtaa kyllä meitä jokaista Jeesuksen omaa olohuoneissamme. Pysytään turvallisen välimatkan päässä noista kohujulistajista. Heidät tunnistaa Raamatun sanoman ylittämisestä ja showmeiningistä.
      Mitä suurempi yleisö, sitä suurempi joukkotyhmistyminen, sen olen tullut havaitsemaan vuosikymmeniä uskossa olleena. Ja sen tietävät nuo eksyttäjätkin, jotka suihkareissaan miettivät, mistä maailmankolkasta saisi vielä haalittua fyrkkaa.

      • järkyttynyt

        " Ei pidä mennä kenenkään (jenkki)saarnaajan käsien alle, joutuu joukkopsykoosin valtaan."

        Kai sielläkin on ihan oikeitakin saarnamiehiä,näiden huuhaa ukkojen lisäksi eli älä yleistä.
        Mutta henkieneroittamisen armolahjaa tarvitaan tänäpäivänä enemmän, kuin koskaan.
        Ja onhan näitä suomal.huuhaa ukkoja pilvinpimein täälläkin..
        Eräskin sanoi parantavansa koomassa olevan ystävämme, ja se on kuulemma ihan helppohomma. Sääli vain, että koomapotilas kuoli tajuihinsa tulematta. Ja huomaa, että hän sanoi hänet parantavansa, ei Jeesus.
        Olin kauhuissani, kun tapasin hänet.Tämä "hippi" tuli toisen " ystäväni " pyynnöstä tapaamaan tätä potilasta. Itse olin varsin epäileväinen hänen suhteensa jo alunalkaen ja oikeassa olin. En tuntenut tätä hippiä ennestään.


    • erttkkl

      Oikei on julistaa Evankeliumia! Ihmeitä voi Jumalan Sanan julistuksen kanssa ilmestyä! Evankeliumi on Jumalan lahja Jeesuksessa Kristuksessa!

    • Risti-riita

      Näin Raamattu. Jes.26:14. Biblia. Ei kuolleet eläviksi tule ja nukkuneet ei nouse; sillä sinä olet heitä etsinyt ja hävittänyt, ja kaiken heidän muistonsa kadottanut. Mutta kyllä lääkärit ovat, kuolleita eläviksi tehneet.

    • joooooooooopajooooo

      Kyllähän nää miehet aina "jossain kaukana" ihmeitään tekevät. Ne on yleensä kalajuttuja ne. Kerran kauan sitten katsoi tv7:lta kun Ben Johnson piti puheen ja se oli koko ajan vain jutustelua siitä mitä missäkin oli tapahtunut. Kyllä olin ihmeissäni, että mikä toi tuommoinen saarna on. Toiste en tainnut häne puheitaan viitsiä katsoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      830
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      727
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      703
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      687
    8. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    9. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      672
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      610
    Aihe