miten jumalan avulla voi parantaa maailmaa

skinnybob

tekeekö jumala jammu sedästä hyvän lasten hoitajan tai kurikasta diplomi insinöörin

4

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsi-sovitusta

      Ainoastaan Jeesuksen avulla, me tulemme selviämään tämän päivän haasteista,

      Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.

      Varas (ISISI:sit) ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

      Minä (Jeesus) olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys. Minä olen se hyvä paimen.antaa henkensä lammasten edestä.

      Mutta palkkalainen, (kirkon pappi) joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee (ISIS) suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne. Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.

      Minä Jeesus olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut, niin kuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän ja minä annan henkeni lammasten edestä

      Mutta tämä on tuomio, että valkeus Jeesus on tullut maailmaan,

      ja ihmiset rakastivat pimeyttä (ISISIÄ, homoutta ja herätys eksytystä) enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

      Jeesus on Herra!

      • vm40

        Lisäisin tuohon vain tämän kehoituksen sanan 2 Kr 5: Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän on uusi luomus; se, mikä on vanhaa, on kadonnut, katso, uusi on sijaan tullut.

        Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran.

        Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

        Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.

        Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.


    • vm41

      Hyvin olen tullut tähänkin asti (75v) toimeen ilman mitään "mielikuvitusolentoja".
      Oikeastaan paljon paremmin, kuin moni tylsän elämän elänyt "kuvien kumartaja".

      • osatmuuttuvat

        Uskovat ovat ihmisistä kaikkein surkuteltavimmassa asemassa mikäli he laittavat toivonsa tämän elämän ajaksi. Tulevaisia me odottelemme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe