Älkää käyttäkö toistenne nikkejä!

HUOMIOikaa

On ongelmallista.
Tässä esim. kuka on oikeasti nikin takana?

7sinettisormus
13.11.2015 0:54
Uusi
(sinetti) Shalom rakkaat ystävät! Näin kuvan jossa kaikki rakastivat toisiaan. Lähimmäinen oli lähimmäiselle hyvä. Se oli merkki minulle että kannatan tasa-arvoista avioliittoa. Rakkaus ei ketään tapa. Rakastaa saa ketä vaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13934201/kirkolliskokous-paatti-homoja-ei-vihita!

13

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RakastaLähimmäistä

      7sinettisormus ei ole rekisteröity nimimerkki joten kuka vaan voi käyttää sitä. Sitäpaitsi tuohan oli sympaattinen viesti. Lähimmäisen rakkaus on tärkeää.

      • Totuusonkylläkinettä

        Jos haluaa esiintyä toisen käyttämän nikin suojassa, on pahasti pielessä ihmisessä.


    • 7sinettisormus

      Totisesti, viestin sisällöstä huolimatta, tämä ei ole aloitukseni, niinkuin ei ollut eilen tehty aloitus; Johannes 14. Mikä tosin oli hyvä viesti myös, joku haluaa olla "kaksoisolentoni". Mutta parempi olisi keksiä oma identiteetti eli nim.merk. Miksi kirjoitella toisen siiven suojassa?

      • Rakas, Jumalan lapsi . . . sinettisormus !

        TOISTAN TAAS . . . Jumalan tahto ---> REKISTERÖI NIMIMERKKISI . . . !

        ----------------------------------------------------------------------------

        ? KANNATTAISIKO - VARATA - ITSELLENSÄ JOKU MIELEINEN . . . NIMIMERKKI . . .

        . . . JOTA VOISI KÄYTTÄÄ . . . PELKÄSTÄÄN ITSE . . . !

        MIKSI jätätte . . . NIMIMERKKINNE . . . HEITTEILLE . . . toisten riepoteltaviksi ?

        Rekisteröikää nimimerkkinne . . . :-)

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13880902/naky---quotpahuuden-kiertyma---quot#comment-81214762

        ********************************************************************
        Jumalan_henkäys

        14.10.2015 10:10

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KIRJOITAN TÄHÄN . . . Jumalan tahdon . . . jota TOTEUTAN.

        ----------------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        11.10.2015 18:24

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        ***** KIRJOITIN: "varastaa NIMIMERKKEJÄ" ---> LUIN . . . MITÄ KIRJOITIN . . . !

        MITEN VOI . . . VARASTAA . . . NIMIMERKKEJÄ . . . joita ei kukaan omista . . . ;)

        ----------------------------------------------------------------------------

        ? KANNATTAISIKO - VARATA - ITSELLENSÄ JOKU MIELEINEN . . . NIMIMERKKI . . .

        . . . JOTA VOISI KÄYTTÄÄ . . . PELKÄSTÄÄN ITSE . . . !

        MIKSI jätätte . . . NIMIMERKKINNE . . . HEITTEILLE . . . toisten riepoteltaviksi ?

        Rekisteröikää nimimerkkinne . . . :-)

        ********************************************************************

        VAROITAN TUOSTA keskustelusta ---> SAIRAS . . . Älä lue . . . jos et halua lisää pahoinvointia !

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876655/mahtaa-jollain-olla-paljon-nikkeja-hallussa!#comment-81178293

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • linkkieitoimi

    • Jarmo__EiKirj

      Hyvin lyhyessä ajassa maailmamme on rappeutunut tähän moraalin tasoon. Jos vaikkapa katsoo mainoksia -70 ja -80 luvuilta, niistä paistaa tietty vilpittömyys, joka taas tätä nykyä heijastuisi mahdollisuutena vilppiin. Silloin jos outo mies jututti pikkupoikaa, pojan äidin tullessa sitten paikalle, nämä vaihtoivat pari sanaa ilmoista ja ehkä yhden pojasta. Nykyään mies olisi saanut oikopäätä potkun kiveksille.
      Muistan ajan oikein hyvin vielä -80 luvulla kun ravintolassa saattoi maksaa satasella ja jättää vaihtorahat pöytään, kun kävi tanssimassa. Kukaan ei niihin koskenut. Tänään puoliksi juotua lasia ei edes voi jättää pöytään ellei halua maistaa silmätippoja.
      Ihmisten moraali on kadonnut ja laittomuus tullut tilalle. Tämä on jo molemmin puolista, kaikki epäilee kaikkia ja useimmat ansaitsevat jo valmiiksi ne epäilykset.
      Avoimella kristityllä ei ole sijaa enää tässä maailmassa!

      • 7sinettisormus

        Totta puhut Jarmo, tuota samaa olen useasti sanonut minäkin. Kun siirryimme 2000 luvulle, alkoi maailma muuttua nopeaa vauhtia, itseasiassa valtavaa muutosta alkoi tapahtumaan joskus 2010 (noin), tämä ei ole enää se sama maailma johon synnyin, vaan kauhea pahuus, kaikissa muodoissaan on astunut kehiin ja olenkin muutamasti sanonut, että laittomuuden lapsi on tullut maailmaan .... mikään ei ole enää pyhää...


      • neErot

        Olet niin innokkaasti puolustanut palstamuslimia, että katsele nyt sitten muslimin uskonsyvyyttä palestiinan ohella Pariisissa.
        Kenen joukoissa seisot?


      • NytAsiaan23
        neErot kirjoitti:

        Olet niin innokkaasti puolustanut palstamuslimia, että katsele nyt sitten muslimin uskonsyvyyttä palestiinan ohella Pariisissa.
        Kenen joukoissa seisot?

        Eipä tälläkään foorumilla ole totuutta peräänkuuluttanut moni.
        Kaikki stanan juonet hyväksytään, eikä veli ja sisar kristityksi tunnustautuneenakaan erottaudu valheesta, eikä valheenpuhujista.
        Vastustakaa pkelettä.


      • Jarmo__EiKirj

        Mistähän nää kaks "neErot" ja "NytAsiaan23" oikeen puhuu, en ymmärrä. Puhukoon.


      • JeesusonHerramme

        Hyvä ja paha. Kumpaa puolustat?
        kenen lippua heilutat?


    • 7sinettisormus

      Minun tapani kirjoittaa täällä, on ollut hyvin selvä. Kerron sen minkä Herra on antanut, näky tai uni ja sitä olemme availleet, Herran sanaan viitaten. En muista aloitusta, jossa otan kantaa johonkin maailmalliseen asiaan, se ei ole tehtäväni, kuuliaisena tuon sen mikä minulle on annettu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe