Näky - "Pahuuden kiertymä..."

7sinettisormus

(sinetti) Tänä aamuna näyssä oli puinen pyörä ja sen pyöriessä, sen alta ilmaantui aivan littanaksi mennyt iso käärme, en tiedä oliko se elävä, mutta litteä se kovin oli ja käärme symboloi pahuutta ...
Avasin Raamattuni umpimähkään ja tämä sananpaikka puhutteli:

PSALMIT 12
1. Veisuunjohtajalle; matalassa äänialassa; Daavidin virsi.

2. Auta, Herra, sillä hurskaat ovat hävinneet, uskolliset ovat kadonneet ihmislasten joukosta.
3. He puhuvat valhetta toinen toisellensa, puhuvat liukkain huulin, kaksimielisin sydämin.
4. Hävittäköön Herra kaikki liukkaat huulet, kielen, joka kerskuen puhuu,
5. ne, jotka sanovat: "Kielemme voimalla me olemme väkevät; huulemme ovat meidän tukemme; kuka on meille herra?"
6. "Kurjien sorron tähden, köyhien huokausten tähden minä nyt nousen", sanoo Herra, "tuon pelastuksen sille, joka sitä huoaten ikävöitsee".
7. Herran sanat ovat selkeitä sanoja, hopeata, joka kirkkaana valuu sulattimesta maahan, seitsenkertaisesti puhdistettua.
8. Sinä, Herra, varjelet heitä, suojelet hänet iäti tältä sukukunnalta.
9. Yltympäri jumalattomat rehentelevät, kun kataluus pääsee valtaan ihmislasten seassa.


Käykäämme Herran kasvojen eteen ja jättäkäämme pahuutemme hänen ristinsä juurelle. Alkakaamme tehdä kaikkea hyvää, mitä haluamme itsellemmekin tehtävän ja annetaan ANTEEKSI, oikealla sydämen asenteella. Tämä päivä olkoon tästä eteenpäin parannuksen päivää. Herran Rauhaa teille, ottakaa vastaan kaiken maallisen pahan sijaan, Herramme Jeesuksen Kristuksen RAKKAUS, syvälle sydämiin!

Aamen.

62

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7sinettisormus

      ... ps. tuo littana käärme, oli kiertynyt tuon renkaan ympärille (selvennykseksi).

      • 7sinettisormus

        9. Yltympäri jumalattomat rehentelevät, kun kataluus pääsee valtaan ihmislasten seassa.

        Tuo sana "Yltympäri ..." puhutteli minua. Tuo käärme oli kiertynyt tuohon puiseen renkaaseen yltymäri..., mutta kovin se oli litteä, ehkäpä tuo litteys kuvaakin sitä ettei tuollaisessa pahassa voi olla " Henkeä".


      • 2532534

        wertrewt


      • 7sinettisormus

        ... :) tuosta nelikasvoisesta olennosta Norvanto juuri eilen illalla puheli ....


      • 7sinettisormus

        Johanneksen ilmestys 4. luku
        1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva".

        Kannattaa ensin lähteä katsomaan siitä, missä tilanteessa Johannes itse oli. Hän oli siis Patmoksen saarella ja kuolemassa siellä vanhuuteen, eikä hän ilmeisesti enää muuta odottanutkaan. Jeesus oli kuollut ja noussut, Paavali oli teloitettu ja Pietarikin oli teloitettu. Yksikään alkuperäinen apostoli ei enää ollut hengissä ja Jeesus ei ollut tullutkaan niin pian kuin he olivat alunperin olettaneet. Siellä hän kuitenkin kirjoitti nämä ja sellaisissa tunnelmissa, jossa ei kaiketi lohtua paljon ollut. Seurakunta oli painunut maan alle ja alkoi hyvin pimeät aikakaudet painaa päälle. Siinä tilanteessa ilmestysnäky oli Johannekselle varmasti tervetullut vahvistus ja innoitti siitä kirjoittamaan.

        Aluksi hänelle sanottiin että nouse tänne ylös ja ovi oli avoin Taivaaseen. Moni puhuu tästä tilanteesta että se tarkoittaa tätä päivää, siis tempauksen ajankohtaa, jossa ovi oli auki. Minä väitän että tämä kaikki alku oli pelkästään Johannesta varten, jotta hän kirjoittaisi tietyllä tavalla tämän kirjan.
        Tätä koko kirjaa kun kannattaa katsoa siltä kannalta että tämä on Johanneksen matka ovesta sisään ikuisuuteen, jossa kaikki puhutaan menneessä aikamuodossa, jos huomaat sen lukiessasi ilmestyskirjaa. Siksi alussa kun Johannes vielä on ajassa ja paikassa, hänelle sanotaan "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva". Tämän jälkeen siis tarkoittaa sitä aikaa missä Johannes itse eli. Tämän jälkeen, oli muutenkin kolmannen luvun jälkeen, eli seitsemän seurakunnan esittelyn jälkeen, eli seurakunnat olivat muodostettu pitkälti Paavalin toimesta. Se oli prosessi, jolla kristinusko istutettiin siemeneksi, joka kuoli luodakseen uutta.

        2-3 Ja kohta minä olin hengessä. Ja katso, taivaassa oli valtaistuin, ja valtaistuimella oli istuja. Ja istuja oli näöltänsä jaspis-ja sardionkiven kaltainen; ja valtaistuimen ympärillä oli taivaankaari, näöltänsä smaragdin kaltainen.

        Johannes kuvaili Jumalan valtaistuinta

        4 Ja valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentä neljä valtaistuinta, ja niillä valtaistuimilla istui kaksikymmentä neljä vanhinta, puettuina valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli päässänsä kultaiset kruunut.

        Johannes oli siis jo ajasta ikuisuudessa, joten hän oli tullut paikkaan, jossa hän oli kahdessa kohtaa ilmeisesti itse mukana, nimittäin uskon että 24 vanhinta ovat Jaakobin pojat ja apostolit, Paavali Juudaksen tilalla, eli Johannes itse istuu noista yhdellä valtaistuimella.

        5 Ja valtaistuimesta lähti salamoita ja ääniä ja ukkosen jylinää; ja valtaistuimen edessä paloi seitsemän tulisoihtua, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä.

        Jumalalla on siis seitsemän Henkeä, joista voidaan puhua erikseen.

        6 Ja valtaistuimen edessä oli ikäänkuin lasinen meri, kristallin näköinen; ja valtaistuimen keskellä ja valtaistuimen ympärillä oli neljä olentoa, edestä ja takaa silmiä täynnä.

        Tässä tullaan nelikasvoisen olennon luo, joka on valtaistuimen edessä, siis keskeisellä paikalla, jos ajatellaan valtaistuinsalia, niin keskeisintä kohtaa ympäröi 24 vanhimman valtaistuimet ja niiden keskellä Jumalan valtaistuin. Joten nelikasvoinen olento on kuin oikeuden tuomion keskipiste.

        7-8 Ja ensimmäinen olento oli leijonan näköinen, ja toinen olento nuoren härän näköinen, ja kolmannella olennolla oli ikäänkuin ihmisen kasvot, ja neljäs olento oli lentävän kotkan näköinen. Ja niillä neljällä olennolla oli kullakin kuusi siipeä, ja ne olivat yltympäri ja sisältä silmiä täynnä. Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".

        Kasvot merkitsevät luomakunnan eläviä osia, ikään kuin voimahahmoja. Petojen voimahahmo leijona, sitten karjaeläinten härkä, sitten ihmisen kasvot ja sitten vielä kotka, eli linnut. Luomakunnan osista puuttuvat siis matelijat ja kalat. Kaikilla on kuusi siipeä, eli kolme siipiparia. Heissä muodostuu maan lunastaja Jeesuksessa Kristuksessa. Huomaat tämän kohta kun mennään seuraavaan lukuun. Etsi käsiisi myös Hesekiel 1. ja 10. luku, jossa tämä sama olento on maassa, jossa siltä puuttuu yksi siipipari, toisin kuin Taivaassa sillä on niitä kuusi, eli kolme siipiparia. Nuo siipiparit tarkoittavat luomakunnan lunastustapahtumia, joista viimeisen siipiparin olento saa viidennen sinetin avauduttua.

        jatkuu..


      • 7sinettisormus

        9-11 Ja niin usein kuin olennot antavat ylistyksen, kunnian ja kiitoksen hänelle, joka valtaistuimella istuu, joka elää aina ja iankaikkisesti, lankeavat ne kaksikymmentä neljä vanhinta hänen eteensä, joka valtaistuimella istuu, ja kumartaen rukoilevat häntä, joka elää aina ja iankaikkisesti, ja heittävät kruununsa valtaistuimen eteen sanoen: "Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja kunnian ja voiman, sillä sinä olet luonut kaikki, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut".

        Jo pelkästään siitä että tämä nelikasvoinen olento on äärimmäisen kiitollinen Jumalalle, ylistäen tätä lakkaamatta, voidaan huomata mikä tämä olento loppujenlopuksi on. Eli se on lunastettu luomakunta.


      • 7sinettisormus

        Tämä oli "LAINAUS" Jarmolta.


      • 7sinettisormus

        " Luomakunnan osista puuttuvat siis matelijat ja kalat. " Sillä lopussa ei enää merta ole...


      • 7sinettisormus

        Ilm 21: 1. Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: ”Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4. ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt.”
        5. Ja valtaistuimella istuva sanoi: ”Katso, uudeksi minä teen kaikki”. Ja hän sanoi: ”Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet”.
        6. Ja hän sanoi minulle: ”Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.
        7. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani.


      • Jarmo_EiKirj
        7sinettisormus kirjoitti:

        9-11 Ja niin usein kuin olennot antavat ylistyksen, kunnian ja kiitoksen hänelle, joka valtaistuimella istuu, joka elää aina ja iankaikkisesti, lankeavat ne kaksikymmentä neljä vanhinta hänen eteensä, joka valtaistuimella istuu, ja kumartaen rukoilevat häntä, joka elää aina ja iankaikkisesti, ja heittävät kruununsa valtaistuimen eteen sanoen: "Sinä, meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja kunnian ja voiman, sillä sinä olet luonut kaikki, ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut".

        Jo pelkästään siitä että tämä nelikasvoinen olento on äärimmäisen kiitollinen Jumalalle, ylistäen tätä lakkaamatta, voidaan huomata mikä tämä olento loppujenlopuksi on. Eli se on lunastettu luomakunta.

        Amen!


      • 4352425
        7sinettisormus kirjoitti:

        ... :) tuosta nelikasvoisesta olennosta Norvanto juuri eilen illalla puheli ....

        435243


      • 546564
        7sinettisormus kirjoitti:

        ... :) tuosta nelikasvoisesta olennosta Norvanto juuri eilen illalla puheli ....

        654654


      • 23243
        7sinettisormus kirjoitti:

        Johanneksen ilmestys 4. luku
        1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva".

        Kannattaa ensin lähteä katsomaan siitä, missä tilanteessa Johannes itse oli. Hän oli siis Patmoksen saarella ja kuolemassa siellä vanhuuteen, eikä hän ilmeisesti enää muuta odottanutkaan. Jeesus oli kuollut ja noussut, Paavali oli teloitettu ja Pietarikin oli teloitettu. Yksikään alkuperäinen apostoli ei enää ollut hengissä ja Jeesus ei ollut tullutkaan niin pian kuin he olivat alunperin olettaneet. Siellä hän kuitenkin kirjoitti nämä ja sellaisissa tunnelmissa, jossa ei kaiketi lohtua paljon ollut. Seurakunta oli painunut maan alle ja alkoi hyvin pimeät aikakaudet painaa päälle. Siinä tilanteessa ilmestysnäky oli Johannekselle varmasti tervetullut vahvistus ja innoitti siitä kirjoittamaan.

        Aluksi hänelle sanottiin että nouse tänne ylös ja ovi oli avoin Taivaaseen. Moni puhuu tästä tilanteesta että se tarkoittaa tätä päivää, siis tempauksen ajankohtaa, jossa ovi oli auki. Minä väitän että tämä kaikki alku oli pelkästään Johannesta varten, jotta hän kirjoittaisi tietyllä tavalla tämän kirjan.
        Tätä koko kirjaa kun kannattaa katsoa siltä kannalta että tämä on Johanneksen matka ovesta sisään ikuisuuteen, jossa kaikki puhutaan menneessä aikamuodossa, jos huomaat sen lukiessasi ilmestyskirjaa. Siksi alussa kun Johannes vielä on ajassa ja paikassa, hänelle sanotaan "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva". Tämän jälkeen siis tarkoittaa sitä aikaa missä Johannes itse eli. Tämän jälkeen, oli muutenkin kolmannen luvun jälkeen, eli seitsemän seurakunnan esittelyn jälkeen, eli seurakunnat olivat muodostettu pitkälti Paavalin toimesta. Se oli prosessi, jolla kristinusko istutettiin siemeneksi, joka kuoli luodakseen uutta.

        2-3 Ja kohta minä olin hengessä. Ja katso, taivaassa oli valtaistuin, ja valtaistuimella oli istuja. Ja istuja oli näöltänsä jaspis-ja sardionkiven kaltainen; ja valtaistuimen ympärillä oli taivaankaari, näöltänsä smaragdin kaltainen.

        Johannes kuvaili Jumalan valtaistuinta

        4 Ja valtaistuimen ympärillä oli kaksikymmentä neljä valtaistuinta, ja niillä valtaistuimilla istui kaksikymmentä neljä vanhinta, puettuina valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli päässänsä kultaiset kruunut.

        Johannes oli siis jo ajasta ikuisuudessa, joten hän oli tullut paikkaan, jossa hän oli kahdessa kohtaa ilmeisesti itse mukana, nimittäin uskon että 24 vanhinta ovat Jaakobin pojat ja apostolit, Paavali Juudaksen tilalla, eli Johannes itse istuu noista yhdellä valtaistuimella.

        5 Ja valtaistuimesta lähti salamoita ja ääniä ja ukkosen jylinää; ja valtaistuimen edessä paloi seitsemän tulisoihtua, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä.

        Jumalalla on siis seitsemän Henkeä, joista voidaan puhua erikseen.

        6 Ja valtaistuimen edessä oli ikäänkuin lasinen meri, kristallin näköinen; ja valtaistuimen keskellä ja valtaistuimen ympärillä oli neljä olentoa, edestä ja takaa silmiä täynnä.

        Tässä tullaan nelikasvoisen olennon luo, joka on valtaistuimen edessä, siis keskeisellä paikalla, jos ajatellaan valtaistuinsalia, niin keskeisintä kohtaa ympäröi 24 vanhimman valtaistuimet ja niiden keskellä Jumalan valtaistuin. Joten nelikasvoinen olento on kuin oikeuden tuomion keskipiste.

        7-8 Ja ensimmäinen olento oli leijonan näköinen, ja toinen olento nuoren härän näköinen, ja kolmannella olennolla oli ikäänkuin ihmisen kasvot, ja neljäs olento oli lentävän kotkan näköinen. Ja niillä neljällä olennolla oli kullakin kuusi siipeä, ja ne olivat yltympäri ja sisältä silmiä täynnä. Ja ne sanoivat lakkaamatta yötä päivää: "Pyhä, pyhä, pyhä on Herra Jumala, Kaikkivaltias, joka oli ja joka on ja joka tuleva on".

        Kasvot merkitsevät luomakunnan eläviä osia, ikään kuin voimahahmoja. Petojen voimahahmo leijona, sitten karjaeläinten härkä, sitten ihmisen kasvot ja sitten vielä kotka, eli linnut. Luomakunnan osista puuttuvat siis matelijat ja kalat. Kaikilla on kuusi siipeä, eli kolme siipiparia. Heissä muodostuu maan lunastaja Jeesuksessa Kristuksessa. Huomaat tämän kohta kun mennään seuraavaan lukuun. Etsi käsiisi myös Hesekiel 1. ja 10. luku, jossa tämä sama olento on maassa, jossa siltä puuttuu yksi siipipari, toisin kuin Taivaassa sillä on niitä kuusi, eli kolme siipiparia. Nuo siipiparit tarkoittavat luomakunnan lunastustapahtumia, joista viimeisen siipiparin olento saa viidennen sinetin avauduttua.

        jatkuu..

        234234


    • Tuulah1

      oli muuten mielenkiintoinen tuo videosi jarmo, jonka olit ladannut tuonne sivullesi. katsoin sen tänä aamuna. ja mielenkiintoinen oli myös sinetti sinun näkysikin. onkohan näillä yhteys tuon jarmon sivuilla olevaan videoon cernistä.

      • Viime vuosina on ollut useita profetioita jossa kaivosta nousee ja on nousemaisillaan ns. "örkkejä" maan päälle. On sellaisia näkyjä jossa katuviemäreistä aukeavat kannet jne.
        Sitten nuo äänet, joita kutsutaan "strange sounds" ympäri maailmaa. Ne kuulostavat kuin syvyyden koivoon puhallettaisiin kuin urkupilliin ja kun nuo äänet alkoivat juuri sen jälkeen kun tuota Cerniä oli käytetty ensimmäistä kertaa.


      • Tuulah1

        niinkö. mielenkiintoista. mikään ei ole sattumaa. Herra on hyvin tarkka profetioittensa täyttymisestä. no mitä mieltä olet sitten onko nuo strange soundit sitten noita tuomion pasuunoja, joista Raamattu puhuu ja joita ympäri maailmaa on kuultu ja kuullaan kokoajan.


      • 7sinettisormus

        ... katsoin kerran jonkun dokumentti ohjelman tulivuorista ja siinä kerrottiin tällainen uskomus: " kun tulivuori purkautuu on se tullut täyteen ihmisten pahuutta ja siksi se purkautuu ja samalla laskee ilmoille lisää demoneita rienaamaan ihmisiä ..."
        Enpä tuota totuutena julista, mutta ajatus on kyllä mielenkiitoinen, sillä emmehän me näe mitä henkimaailmassa tapahtuu ja miten se toimii, mutta totuus on että pahuus asuu täällä maailmassa vahvasti.


      • 7sinettisormus

        Syvyydestä minä huudan sinua, Herra.
        Herra, kuule minun ääneni.
        Tarkatkoot sinun korvasi rukoustani.
        Jos sinä, Herra, pidät mielessäsi synnit,
        Herra, kuka silloin kestää?
        Mutta sinun on armo, sinä annat anteeksi,
        että me eläisimme sinun pelossasi.
        Sen tähden, Jumala,
        ole minulle armollinen hyvyydessäsi.
        Pese minut puhtaaksi rikoksestani
        ja anna lankeemukseni anteeksi.
        Sinua vastaan olen rikkonut,
        olen tehnyt vastoin sinun tahtoasi.
        Käännä katseesi pois synneistäni
        ja pyyhi minusta kaikki pahat tekoni.
        Jumala, luo minuun puhdas sydän
        ja uudista minut, anna vahva henki.


    • 7sinettisormus

      Auta Herra meitä, sillä monen usko on tänään koetuksella.
      Pahuus yltyy maailmassa, mutta anna meille voimaa kestää se, etemme anna sille valtaa.
      Valheenverkko leviää maailmassa ja ihmiset puhuvat valheen lielin ja kaksimielisin sydämin, anna meidän erottaa tuollainen pahuus ja pidä meidät vahvana, ettemme itse siihen sorru.
      Hävitä Herra kaikki ylpeys ja valhe.
      Anna meille voimaa työssämme auttaa juuri sorrettuja kurjia ja köyhiä, jotka huokailevat sinun puoleesi.
      Tuo heidät eteemme, että saamme heille sinun totuuttasi jakaa.
      Herra, varjele meitä jumalattomien kataluudelta, joka riehuu ihmisten seassa.
      Herra, kiitos että kuulet rukouksemme ja huokauksemme sinun puoleesi.
      Vahvista meidän sydämemme.
      Aamen.

    • 7sinettisormus

      SANANLASKUT 16
      1. Ihmisen ovat mielen aivoittelut, mutta Herralta tulee kielen vastaus.

      2. Kaikki miehen tiet ovat hänen omissa silmissään puhtaat, mutta Herra tutkii henget.
      3. Heitä työsi Herran haltuun, niin sinun hankkeesi menestyvät.
      4. Kaiken on Herra tehnyt määrätarkoitukseen, niinpä jumalattomankin onnettomuuden päivän varalle.
      5. Jokainen ylpeämielinen on Herralle kauhistus: totisesti, ei sellainen jää rankaisematta.
      6. Laupeudella ja uskollisuudella rikos sovitetaan, ja Herran pelolla paha vältetään.
      7. Jos miehen tiet ovat Herralle otolliset, saattaa hän vihamiehetkin sovintoon hänen kanssansa.
      8. Parempi vähä vanhurskaudessa kuin suuret voitot vääryydessä.
      9. Ihmisen sydän aivoittelee hänen tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askeleensa.
      10. Kuninkaan huulilla on jumalallinen ratkaisu; hänen suunsa ei petä tuomitessaan.
      11. Puntari ja oikea vaaka ovat Herran, hänen tekoaan ovat kaikki painot kukkarossa.
      12. Jumalattomuuden teko on kuninkaille kauhistus, sillä vanhurskaudesta valtaistuin vahvistuu.
      13. Vanhurskaat huulet ovat kuninkaille mieleen, ja oikein puhuvaa he rakastavat.
      14. Kuninkaan viha on kuoleman sanansaattaja, mutta sen lepyttää viisas mies.
      15. Kuninkaan kasvojen valo on elämäksi, ja hänen suosionsa on kuin keväinen sadepilvi.
      16. Parempi kultaa on hankkia viisautta, kalliimpi hopeata hankkia ymmärrystä.
      17. Oikeamielisten tie välttää onnettomuuden; henkensä saa pitää, joka pitää vaelluksestansa vaarin.
      18. Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edellä.
      19. Parempi alavana nöyrien parissa kuin jakamassa saalista ylpeitten kanssa.
      20. Joka painaa mieleensä sanan, se löytää onnen; ja autuas se, joka Herraan turvaa!
      21. Jolla on viisas sydän, sitä ymmärtäväiseksi sanotaan, ja huulten suloisuus antaa opetukselle tehoa.
      22. Ymmärrys on omistajalleen elämän lähde, mutta hulluus on hulluille kuritus.
      23. Viisaan sydän tekee taitavaksi hänen suunsa ja antaa tehoa hänen huultensa opetukselle.
      24. Lempeät sanat ovat mesileipää; ne ovat makeat sielulle ja lääkitys luille.
      25. Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.
      26. Työmiehen nälkä tekee työtä hänen hyväkseen, sillä oma suu panee hänelle pakon.
      27. Kelvoton mies kaivaa toiselle onnettomuutta; hänen huulillaan on kuin polttava tuli.
      28. Kavala mies rakentaa riitaa, ja panettelija erottaa ystävykset.
      29. Väkivallan mies viekoittelee lähimmäisensä ja vie hänet tielle, joka ei ole hyvä.
      30. Joka silmiänsä luimistelee, sillä on kavaluus mielessä; joka huulensa yhteen puristaa, sillä on paha valmiina.
      31. Harmaat hapset ovat kunnian kruunu; se saadaan vanhurskauden tiellä.
      32. Pitkämielinen on parempi kuin sankari, ja mielensä hillitseväinen parempi kuin kaupungin valloittaja.
      33. Helmassa pudistellen arpa heitetään, mutta Herralta tulee aina sen ratkaisu.

    • 7sinettisormus

      Yritin tässä eräänä päivänä tutkia ja etsiä, mikä sinettisormus on hebrean tai aramean kielellä, mutta kuitenkin näillä meidän kirjaimilla kirjoitettuna, mutta enhän löytänyt enkä osannut? Olisikoha joku muu osaavampi ja tietävämpi? :)

      • 7sinettisormus

        ... kerronpa tässä, kuinka tuossa kesällä paholainen yritti eksyttää minua, niin sillä on kiire piirittää meitä. Näkyjen kautta Herra on minulle valinnut tuon nimimerkki, sinettisormuksen. Sanansa kautta ja erään läheiseni unen kautta hän myös sen vahvisti. Se on siis Herralta saatua. Voin nähdä sieluni silmin tuon sormuksen kauneuden ja se alkoi puhuttaa minua kesällä, josko tuollaisen oikeasti teettäisin, sillä niin hyvin se oli näytetty että pystyisin sen selittämään kuvaksi sellaiselle, joka sen osaisi valmistaa. Tuo ajatus kiusasi minua pitkin kesää ja mietin missä sen voisi toteuttaa? Sitten, tuli varjelus vastaan ja sain ymmärryksen, ettei tuo sormus ole maanpäällistä omaisuutta, jota tänne kerrytän, vaan se odottaa minua Herran luona. Tämän kun ymmärsin, luovuin tuosta ajatuksesta, että tekisin tuosta sormuksesta jo näkyvän korun tähän maailmaan.
        Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!


      • Näkökulmaa1
        7sinettisormus kirjoitti:

        ... kerronpa tässä, kuinka tuossa kesällä paholainen yritti eksyttää minua, niin sillä on kiire piirittää meitä. Näkyjen kautta Herra on minulle valinnut tuon nimimerkki, sinettisormuksen. Sanansa kautta ja erään läheiseni unen kautta hän myös sen vahvisti. Se on siis Herralta saatua. Voin nähdä sieluni silmin tuon sormuksen kauneuden ja se alkoi puhuttaa minua kesällä, josko tuollaisen oikeasti teettäisin, sillä niin hyvin se oli näytetty että pystyisin sen selittämään kuvaksi sellaiselle, joka sen osaisi valmistaa. Tuo ajatus kiusasi minua pitkin kesää ja mietin missä sen voisi toteuttaa? Sitten, tuli varjelus vastaan ja sain ymmärryksen, ettei tuo sormus ole maanpäällistä omaisuutta, jota tänne kerrytän, vaan se odottaa minua Herran luona. Tämän kun ymmärsin, luovuin tuosta ajatuksesta, että tekisin tuosta sormuksesta jo näkyvän korun tähän maailmaan.
        Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!

        Jospa se on arvonimi:)

        Jes. 61:10 Minä iloitsen suuresti Herrassa, minun sieluni riemuitsee minun Jumalassani, sillä hän pukee minun ylleni autuuden vaatteet ja verhoaa minut vanhurskauden viittaan, yljän kaltaiseksi, joka kantaa juhlapäähinettä niinkuin pappi, ja morsiamen kaltaiseksi, joka on koruillansa kaunistettu.


    • 7sinettisormus

      348Niin kuin peura janoissansa

      Loys Bourgeois 1551


      1.
      Niin kuin peura janoissansa
      lähteen luokse halajaa,
      sieluni niin tuskissansa
      ikävöitsee Jumalaa,
      vaivassansa odottaa,
      milloin Herran nähdä saa,
      milloin hän taas armossansa
      antaa nähdä kasvojansa.

      2.
      Kyyneleet on ruokanani,
      öin ja päivin yksin jään.
      Pilkka saartaa uskoani,
      ilkeästi kysellään:
      Missä on nyt Jumala,
      uskovaisten auttaja?
      Jospa silloin edessäsi
      saisin purkaa sydäntäni.

      3.
      Ahdistuksen painaessa
      nousee muisto sydämeen,
      kuinka juhlatungoksessa
      kuljin Herran huoneeseen,
      kansas kanssa veisasin,
      edessäsi iloitsin,
      kiitos kaikui huoneessasi,
      sinun seurakunnassasi.

      4.
      Miksi huokaat, sielu kurja,
      miksi olet levoton?
      Herrassa on täysi turva,
      vieläkin hän läsnä on.
      Odota vain Jumalaa,
      vieläkin hän armahtaa,
      vaikka hän nyt lapseltansa
      peittää armokasvojansa.
      5.
      Herra, elämäni suljen
      suojaan kätes voimakkaan.
      Muistan sanaasi, kun kuljen
      jyrkänteitä vieraan maan,
      jossa kosket kauheat,
      virrat suuret pauhaavat,
      syvyys siellä, toinen täällä,
      tuimat aallot pääni päällä.

      6.
      Herra, tuskani on suuri,
      vaikea on ahdinko,
      mutta ahdingossa juuri
      olet toivon kallio.
      Olet aamun luvannut,
      tänne saakka suojellut.
      Yössä laulan auttajalle,
      elämäni Jumalalle.

      7.
      Miksi huokaat, sielu kurja,
      miksi olet levoton?
      Herrassa on täysi turva,
      vieläkin hän läsnä on.
      Kerran kiittää häntä saat,
      nähdä kasvot laupiaat.
      Hän ei lupaustaan kiellä,
      antaa aamun koittaa vielä.

      • Kiitos Sinetti taas näystäsi !

        Olin äsken uimassa, ja siinä muun muuassa ajattelin "käärmeen tappamista", oikein sellaisen ison.

        On ennenkin ollut erilaisia ajatuksia mielessäni, ja sitten sinulla on ollut jokin ilmestys sivuten tai koskettaen näitä omia ajatuksiani.

        Luulin sinun jääneen jo pois, kun tuo eräs tykkää häiriköidä täällä, mutta onneksi et ole jäänyt pois.

        Toivoisin, edelleen, sinun rekisteröivän itsellesi nimimerkin, niin olisi helpompi löytää sinun kirjoituksiasi, välillä kun täällä noita roskaviestien lähettäjiä on ihan liiankin kanssa.

        Siunausta.


      • 7sinettisormus

        Kiitos AOAO..., myös sinulle, että jaksat tukea minua. Herra on ollut monta päivää hyvin hiljaa, joten luulin jo ajan tulleen lopettaa, muttei ehkä vielä sittenkään, mutta välillä on hyvä vain kuulostella. Tämän päivän näky oli taas osuvaa muutenkin. Veljeni soitteli, kun olen heille lupautunut rukous ystäväksi ja siinäkin tuli esiin kuinka pahuus kiertää itseään meidän ympärillemme aina lujemmin ja lujemmin ja se on tullut myös aina kavalammaksi, että sitä on paha ensin huomata, mutta onneksi siitä tuo "Henki" puuttuu... Tuo kirjautuminen aiheuttaa harmaita hiuksia, kun en ole mikään nettinero". Yritin tuossa kerran vain kirjautua, mutta sehän ei yksin riitä, tai en ainakaan siinä onnistunut. Ilmeisesti pitää myös rekistöröityä? Ja näin tulee myös suomi24 sähköposti, joka on ilmeiseti ilmainen? Yritin noita sääntöjä ja muita katsella, mutta en jaksanut keskittyä, meni yli hilseen... ? Minulla on jo sähköposti, joten uudelle ei olisi tarvettakaan, mutta ymmärrän kyllä että olisi hyvä kirjautua nimerkillään, kunhan osaisi? :D, minkäs teet, kun on tällainen taulapää näissä netin käyttö asioissa .... Tällanen vanhanaikanen mummo. t :D
        Siunausta ja Herran Rauhaa myös sinulle!


      • Rakas, Jumalan lapsi . . . sinettisormus !

        Sähköposti . . . valitaan lisäpalveluna, jos haluaa . . . ei pakollinen . . . ;-)

        EIKÄ HENKILÖTIETOJA VAADITA . . . helppoa rekisteröityä . . . JOKU AVUKSI . . . !

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • 7sinettisormus

        .... katsotaan, katsotaan, ehkä tulee joku kylää, jolta voin kysellä ja täytyy katsoo miksi nämä keskustelut täällä äityy, näyttää aika pahalta, joten täytyy todella myös harkita, voiko tänne yleensä edes jäädä, alkaa olee liian sairasta meinikiä???


      • 7sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos AOAO..., myös sinulle, että jaksat tukea minua. Herra on ollut monta päivää hyvin hiljaa, joten luulin jo ajan tulleen lopettaa, muttei ehkä vielä sittenkään, mutta välillä on hyvä vain kuulostella. Tämän päivän näky oli taas osuvaa muutenkin. Veljeni soitteli, kun olen heille lupautunut rukous ystäväksi ja siinäkin tuli esiin kuinka pahuus kiertää itseään meidän ympärillemme aina lujemmin ja lujemmin ja se on tullut myös aina kavalammaksi, että sitä on paha ensin huomata, mutta onneksi siitä tuo "Henki" puuttuu... Tuo kirjautuminen aiheuttaa harmaita hiuksia, kun en ole mikään nettinero". Yritin tuossa kerran vain kirjautua, mutta sehän ei yksin riitä, tai en ainakaan siinä onnistunut. Ilmeisesti pitää myös rekistöröityä? Ja näin tulee myös suomi24 sähköposti, joka on ilmeiseti ilmainen? Yritin noita sääntöjä ja muita katsella, mutta en jaksanut keskittyä, meni yli hilseen... ? Minulla on jo sähköposti, joten uudelle ei olisi tarvettakaan, mutta ymmärrän kyllä että olisi hyvä kirjautua nimerkillään, kunhan osaisi? :D, minkäs teet, kun on tällainen taulapää näissä netin käyttö asioissa .... Tällanen vanhanaikanen mummo. t :D
        Siunausta ja Herran Rauhaa myös sinulle!

        Voin yrittää neuvoa tuossa REKISTERÖINNISSÄ;

        eli, 1. ensin klikkaat tuota oikeassa yläkulmassa olevaa valkoista laatikkoa,...

        2.sitten siinä avautuvassa laatikossa on alimpana teksti; "luo tunnus", klikkaat sitä.

        3. Sitten sinulta pyydetään "käyttäjätunnusta", eli haluamaasi NIMIMERKKIÄ !
        Tähän valitset mieleisesi nimimerkin.

        4. Nyt vain täyttelet loput tiedot.

        5. Kannattaa laittaa rasti vain alimpaan ruutuun, niin et saa turhaa mainoskrääsää.

        Ps. luin nuo käyttöehdot ja niissä ei ole mitään erikoista, samat tekstit melkein kaikilla sivustoilla.


        Toivottavasti tuo rekisteröinti onnistuu, ja kokeillaan niin monta kertaa että varmaan onnistuu.


      • 7sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos AOAO..., myös sinulle, että jaksat tukea minua. Herra on ollut monta päivää hyvin hiljaa, joten luulin jo ajan tulleen lopettaa, muttei ehkä vielä sittenkään, mutta välillä on hyvä vain kuulostella. Tämän päivän näky oli taas osuvaa muutenkin. Veljeni soitteli, kun olen heille lupautunut rukous ystäväksi ja siinäkin tuli esiin kuinka pahuus kiertää itseään meidän ympärillemme aina lujemmin ja lujemmin ja se on tullut myös aina kavalammaksi, että sitä on paha ensin huomata, mutta onneksi siitä tuo "Henki" puuttuu... Tuo kirjautuminen aiheuttaa harmaita hiuksia, kun en ole mikään nettinero". Yritin tuossa kerran vain kirjautua, mutta sehän ei yksin riitä, tai en ainakaan siinä onnistunut. Ilmeisesti pitää myös rekistöröityä? Ja näin tulee myös suomi24 sähköposti, joka on ilmeiseti ilmainen? Yritin noita sääntöjä ja muita katsella, mutta en jaksanut keskittyä, meni yli hilseen... ? Minulla on jo sähköposti, joten uudelle ei olisi tarvettakaan, mutta ymmärrän kyllä että olisi hyvä kirjautua nimerkillään, kunhan osaisi? :D, minkäs teet, kun on tällainen taulapää näissä netin käyttö asioissa .... Tällanen vanhanaikanen mummo. t :D
        Siunausta ja Herran Rauhaa myös sinulle!

        "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" Gal.3:13 Pyörähän näyssäsi oli puuta.


      • 7sinettisormus

        Shalom teille kaikille!
        AO..., onpa osuva Raamatun jae tuohon eiliseen näkyyni. Totisesti on kirottu "se" mikä oli kiertyneenä tuohon puiseen pyörään. Yön ja aamun aikana sain kolme näkyä. Joskus yöllä kun heräilin hetkeksi, näin avoimen oven, mutten kerinnyt nähdä mitä siellä oli sisällä, sillä kuvakulmaa muutettiin, ovi pysyi kuitenkin lattiasta kattoon avoinna. Sitten näin jonkin pinnan, huokoisen pinnan, josta tiukui valkoisia pisaroita, kuin maitoa... Aamulla kun heräsin ja olin rukouksessa sain himmeän näyn samalla ja siinä näkyi kuinka jokin lukko alkoi avautua ....
        Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, sillä Hän on ikuinen Herramme!
        Aamen.


      • 7sinettisormus
        AOAOAOAOAO kirjoitti:

        "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" Gal.3:13 Pyörähän näyssäsi oli puuta.

        Kirje galatalaisille 3
        1. Oi te älyttömät galatalaiset! Kuka on lumonnut teidät, joiden silmäin eteen Jeesus Kristus oli kuvattu ristiinnaulittuna?
        2. Tämän vain tahdon saada teiltä tietää: lain teoistako saitte Hengen vai uskossa kuulemisesta?
        3. Niinkö älyttömiä olette? Te alotitte Hengessä, lihassako nyt lopetatte?
        4. Niin paljonko olette turhaan kärsineet? - jos se on turhaa ollut.
        5. Joka siis antaa teille Hengen ja tekee voimallisia tekoja teidän keskuudessanne, saako hän sen aikaan lain tekojen vai uskossa kuulemisen kautta,
        6. samalla tavalla kuin "Aabraham uskoi Jumalaa, ja se luettiin hänelle vanhurskaudeksi"?
        7. Tietäkää siis, että ne, jotka uskoon perustautuvat, ovat Aabrahamin lapsia.
        8. Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
        9. Niinmuodoin ne, jotka perustautuvat uskoon, siunataan uskovan Aabrahamin kanssa.
        10. Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee".
        11. Ja selvää on, ettei kukaan tule vanhurskaaksi Jumalan edessä lain kautta, koska "vanhurskas on elävä uskosta".
        12. Mutta laki ei perustaudu uskoon, vaan: "Joka ne täyttää, on niistä elävä".
        13. Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -
        14. että Aabrahamin siunaus tulisi Jeesuksessa Kristuksessa pakanain osaksi ja me niin uskon kautta saisimme luvatun Hengen.
        15. Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä.
        16. Mutta nyt lausuttiin lupaukset Aabrahamille ja hänen siemenelleen. Hän ei sano: "Ja siemenille", ikäänkuin monesta, vaan ikäänkuin yhdestä: "Ja sinun siemenellesi", joka on Kristus.
        17. Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi.
        18. Sillä jos perintö tulisi laista, niin se ei enää tulisikaan lupauksesta. Mutta Aabrahamille Jumala on sen lahjoittanut lupauksen kautta.
        19. Mitä varten sitten on laki? Se on rikkomusten tähden jäljestäpäin lisätty olemaan siihen asti, kunnes oli tuleva se siemen, jolle lupaus oli annettu; ja se säädettiin enkelien kautta, välimiehen kädellä.
        20. Välimies taas ei ole yhtä varten; mutta Jumala on yksi.
        21. Onko sitten laki vastoin Jumalan lupauksia? Pois se! Sillä jos olisi annettu laki, joka voisi eläväksi tehdä, niin vanhurskaus todella tulisi laista.
        22. Mutta Raamattu on sulkenut kaikki synnin alle, että se, mikä luvattu oli, annettaisiin uskosta Jeesukseen Kristukseen niille, jotka uskovat.
        23. Mutta ennenkuin usko tuli, vartioitiin meitä lain alle suljettuina uskoa varten, joka oli vastedes ilmestyvä.
        24. Niinmuodoin on laista tullut meille kasvattaja Kristukseen, että me uskosta vanhurskaiksi tulisimme.
        25. Mutta uskon tultua me emme enää ole kasvattajan alaisia.
        26. Sillä te olette kaikki uskon kautta Jumalan lapsia Kristuksessa Jeesuksessa.
        27. Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet.
        28. Ei ole tässä juutalaista eikä kreikkalaista, ei ole orjaa eikä vapaata, ei ole miestä eikä naista; sillä kaikki te olette yhtä Kristuksessa Jeesuksessa.
        29. Mutta jos te olette Kristuksen omat, niin te siis olette Aabrahamin siementä, perillisiä lupauksen mukaan.


      • 7sinettisormus

        PSALMIT 133
        1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että
        veljekset sovussa asuvat!
        2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
        3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.


        Tämä Psalmi nousi yöllä mieleeni, kun näin tuon yhden yöllisen näkyni: -" Sitten näin jonkin pinnan, huokoisen pinnan, josta tiukui valkoisia pisaroita, kuin maitoa... "


      • AOAOAOAOAO kirjoitti:

        Voin yrittää neuvoa tuossa REKISTERÖINNISSÄ;

        eli, 1. ensin klikkaat tuota oikeassa yläkulmassa olevaa valkoista laatikkoa,...

        2.sitten siinä avautuvassa laatikossa on alimpana teksti; "luo tunnus", klikkaat sitä.

        3. Sitten sinulta pyydetään "käyttäjätunnusta", eli haluamaasi NIMIMERKKIÄ !
        Tähän valitset mieleisesi nimimerkin.

        4. Nyt vain täyttelet loput tiedot.

        5. Kannattaa laittaa rasti vain alimpaan ruutuun, niin et saa turhaa mainoskrääsää.

        Ps. luin nuo käyttöehdot ja niissä ei ole mitään erikoista, samat tekstit melkein kaikilla sivustoilla.


        Toivottavasti tuo rekisteröinti onnistuu, ja kokeillaan niin monta kertaa että varmaan onnistuu.

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KIITOS AOAO... ! Hyvä ohje NIMIMERKIN rekisteröinnistä . . . :-)

        -------- LISÄTIEDOKSI: Rekisteröi tunnus - lomakkeesta

        >Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite< = nykyinen sähköpostisi (ei näy kenellekkään)

        >Vaihtoehtoinen sähköpostiosoite< EI OLE PAKOLLINEN, mutta jos unohdat salasanasi, NIIN ---> (Ymmärrän etten voi palauttaa unohdettua salasanaa ilman vaihtoehtoista sähköpostiosoitetta).

        LISÄTIEDOKSI vielä tuosta SÄHKÖPOSTISTA, joka siis . . . valitaan lisäpalveluna, jos haluaa . . . ei pakollinen.

        ÄLÄ hätäänny vaikka NIMIMERKIN perään liitetään >sähköpostiosa<.

        SÄHKÖPOSTI on silti . . . vaan lisäpalvelu, joka siis . . . valitaan HETI tai myöhemmin lisäpalveluna, jos haluaa ottaa käyttöön joskus, niin on valmiina jo samalla kertaa kun rekisteröidään NIMIMERKKI.

        ----------------

        KÄYTTÄJÄTUNNUS muodostuu seuraavasti:

        NIMIMERKKI sähköpostiosa = KÄYTTÄJÄTUNNUS =sähköposti

        -------- Esimerkki:

        Jumalan_henkäys @suomi24.fi = [email protected]

        ----------------

        Kun kirjaudutaan, kirjoitetaan ---> NIMIMERKKI = Jumalan_henkäys

        tai valitaan siitä alapuolelta hiirellä ---> [email protected]

        --------

        JA kirjoitetaan ---> SALASANA = Xx34abC7 (siis esimerkiksi) . . . :)

        tai vaihtoehtoisesti voi valita, että kirjauduttaessa . . . SALASANA TULEE AUTOMAATTISESTI . . . kun - NIMIMERKKI - valittu. (ÄLÄ käytä kun omalla TIETOKONEILLA)

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        KIRJOITAN TÄHÄN . . . Jumalan tahdon . . . jota TOTEUTAN.

        ----------------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        11.10.2015 18:24

        Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        ***** KIRJOITIN: "varastaa NIMIMERKKEJÄ" ---> LUIN . . . MITÄ KIRJOITIN . . . !

        MITEN VOI . . . VARASTAA . . . NIMIMERKKEJÄ . . . joita ei kukaan omista . . . ;)

        ----------------------------------------------------------------------------

        ? KANNATTAISIKO - VARATA - ITSELLENSÄ JOKU MIELEINEN . . . NIMIMERKKI . . .

        . . . JOTA VOISI KÄYTTÄÄ . . . PELKÄSTÄÄN ITSE . . . !

        MIKSI jätätte . . . NIMIMERKKINNE . . . HEITTEILLE . . . toisten riepoteltaviksi ?

        Rekisteröikää nimimerkkinne . . . :-)

        ********************************************************************

        VAROITAN TUOSTA keskustelusta ---> SAIRAS . . . Älä lue . . . jos et halua lisää pahoinvointia !

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13876655/mahtaa-jollain-olla-paljon-nikkeja-hallussa!#comment-81178293

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • 7sinettisormus

        Kiitos AO ja Jumalan_henkäys, hyvin neuvoitte, tuo jäi kaivelemaan kun se lykkäs väkisin tuota sähköpostia tarjolle: "Sinulle on varattu ..... sähköposti ......." jne. Se kyllä pelästytti, sillä täältä en sähköpostia tarvitse, ainakaan tähän hätään. Kiitos. Tarvitseeko minun jokaiseen kommentiin käydä kirjautumassa vai riittääkö se vain kun tulee sivulle/palstalle?


      • TaitaaOllaNiin

        Kirjautuminen taitaa pysyä päällä 30 min ja sitten pitää taas kirjautua uudestaan, jos haluaa kirjoittaa viestin REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.


      • 7sinettisormus

        .... jään nyt kuitenkin hetkeksi miettimään ja katsomaan tätä tilannetta yleisesti täällä, ennen kuin teen päätöstä kirjautumisesta, kannattaako tänne edes jäädä, jospa löytyy jokin toinen taho tai foorumi ja mietin myös sitä mitä Jeesus tekisi tässä tilanteessa? Rikisterötyisikö Hän? Onko nämä liian maailmallisia toimenpiteitä? .... katsotaan ....


      • rekkautuminen
        AOAOAOAOAO kirjoitti:

        Voin yrittää neuvoa tuossa REKISTERÖINNISSÄ;

        eli, 1. ensin klikkaat tuota oikeassa yläkulmassa olevaa valkoista laatikkoa,...

        2.sitten siinä avautuvassa laatikossa on alimpana teksti; "luo tunnus", klikkaat sitä.

        3. Sitten sinulta pyydetään "käyttäjätunnusta", eli haluamaasi NIMIMERKKIÄ !
        Tähän valitset mieleisesi nimimerkin.

        4. Nyt vain täyttelet loput tiedot.

        5. Kannattaa laittaa rasti vain alimpaan ruutuun, niin et saa turhaa mainoskrääsää.

        Ps. luin nuo käyttöehdot ja niissä ei ole mitään erikoista, samat tekstit melkein kaikilla sivustoilla.


        Toivottavasti tuo rekisteröinti onnistuu, ja kokeillaan niin monta kertaa että varmaan onnistuu.

        Tuosta linkistä pääset rekkautumaan tänne suomi24:lle, sieltä se LUO TUNNUS alhaalta klikkaat ensin ja täytät vaadittavat kohdat->

        https://oma.suomi24.fi/?wanted_url=https://posti.suomi24.fi/


      • Yksnimimikävaan
        7sinettisormus kirjoitti:

        .... jään nyt kuitenkin hetkeksi miettimään ja katsomaan tätä tilannetta yleisesti täällä, ennen kuin teen päätöstä kirjautumisesta, kannattaako tänne edes jäädä, jospa löytyy jokin toinen taho tai foorumi ja mietin myös sitä mitä Jeesus tekisi tässä tilanteessa? Rikisterötyisikö Hän? Onko nämä liian maailmallisia toimenpiteitä? .... katsotaan ....

        Profetian sanaa täällä pitäisi ilmoittaa, eikä ilmoittajaa . Kun tarpeeksi moni sivustoa lukeva ja Sanaa Pyhässä Hengessä arvioiva saa tulkita ja kun lisäksi useammalla on samalla hetkellä samansuuntainen profetia, niin eikö silloin täyty tärkein. Profetian voi itsekukin ottaa myös itselleen, jos hengessään näin kokee. Varoituksena, kehoituksena jne. Kun uskovaiset yhdessä kokoontuvat ja esiintyvät yhdessä on aivan eri asia tämä temmellyskenttä täällä. Kuitenkin Jumalan Sana saavuttaa nyt täälläkin evankelioimiskentän. Kiitos Herralle.


      • 7Westsider
        7sinettisormus kirjoitti:

        .... jään nyt kuitenkin hetkeksi miettimään ja katsomaan tätä tilannetta yleisesti täällä, ennen kuin teen päätöstä kirjautumisesta, kannattaako tänne edes jäädä, jospa löytyy jokin toinen taho tai foorumi ja mietin myös sitä mitä Jeesus tekisi tässä tilanteessa? Rikisterötyisikö Hän? Onko nämä liian maailmallisia toimenpiteitä? .... katsotaan ....

        Ehkäpä onkin visasta odottaa,että nähdään, miksi tämä kehittyy.


      • 7sinettisormus
        Yksnimimikävaan kirjoitti:

        Profetian sanaa täällä pitäisi ilmoittaa, eikä ilmoittajaa . Kun tarpeeksi moni sivustoa lukeva ja Sanaa Pyhässä Hengessä arvioiva saa tulkita ja kun lisäksi useammalla on samalla hetkellä samansuuntainen profetia, niin eikö silloin täyty tärkein. Profetian voi itsekukin ottaa myös itselleen, jos hengessään näin kokee. Varoituksena, kehoituksena jne. Kun uskovaiset yhdessä kokoontuvat ja esiintyvät yhdessä on aivan eri asia tämä temmellyskenttä täällä. Kuitenkin Jumalan Sana saavuttaa nyt täälläkin evankelioimiskentän. Kiitos Herralle.

        Aamen.


      • 7sinettisormus
        7Westsider kirjoitti:

        Ehkäpä onkin visasta odottaa,että nähdään, miksi tämä kehittyy.

        Aamen.


      • 5432
        7sinettisormus kirjoitti:

        Kiitos AOAO..., myös sinulle, että jaksat tukea minua. Herra on ollut monta päivää hyvin hiljaa, joten luulin jo ajan tulleen lopettaa, muttei ehkä vielä sittenkään, mutta välillä on hyvä vain kuulostella. Tämän päivän näky oli taas osuvaa muutenkin. Veljeni soitteli, kun olen heille lupautunut rukous ystäväksi ja siinäkin tuli esiin kuinka pahuus kiertää itseään meidän ympärillemme aina lujemmin ja lujemmin ja se on tullut myös aina kavalammaksi, että sitä on paha ensin huomata, mutta onneksi siitä tuo "Henki" puuttuu... Tuo kirjautuminen aiheuttaa harmaita hiuksia, kun en ole mikään nettinero". Yritin tuossa kerran vain kirjautua, mutta sehän ei yksin riitä, tai en ainakaan siinä onnistunut. Ilmeisesti pitää myös rekistöröityä? Ja näin tulee myös suomi24 sähköposti, joka on ilmeiseti ilmainen? Yritin noita sääntöjä ja muita katsella, mutta en jaksanut keskittyä, meni yli hilseen... ? Minulla on jo sähköposti, joten uudelle ei olisi tarvettakaan, mutta ymmärrän kyllä että olisi hyvä kirjautua nimerkillään, kunhan osaisi? :D, minkäs teet, kun on tällainen taulapää näissä netin käyttö asioissa .... Tällanen vanhanaikanen mummo. t :D
        Siunausta ja Herran Rauhaa myös sinulle!

        5423


    • siemen_ei_kerro

      Hedelmistä puu tunnetaan!

      • Siemenestäkasvaa

        Siemen kasvaa ja kertoo.


    • SinettiSinappi

      Siemen syöksyy ja leviää.

      • 7sinettisormus

        Herra, minä tunnustan sinun totuutesi valossa,
        että olen tehnyt syntiä ajatuksin ja sanoin,
        teoin ja laiminlyönnein.
        Minun tulisi rakastaa sinua,
        Jumalani ja Vapahtajani, yli kaiken,
        mutta olen rakastanut itseäni enemmän kuin sinua.


      • 7sinettisormus

        Franciscus Assisilaisen rukous

        Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale,
        niin että sinne, missä on vihaa,
        toisin rakkauden,
        missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
        missä epäsopua, toisin yksimielisyyden,
        missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
        missä epäilystä, auttaisin uskoon,
        missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen,
        missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
        missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen.

        Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon
        etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita,
        hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia,
        pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,

        sillä antaessaan saa,
        kadottaessaan löytää,
        unohtaessaan saa anteeksi,
        kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.


    • 7sinettisormus

      Shalom!
      Tämän aamuiset näky kuvani, joita on kaksi, ovat ehkä varoitukseksi. Ensin näin tyhjän pilleripurkin ja sitten näytettiin toista kuvaa jossa oli hyvin tumma pakettiauto ... tuo auto on jonkun hengellinen työväline, mutta niin synkän värinen... Siis siskot ja veljet, RUKOILKAAMME, vaikkemme tätä tunnekkaan, mutta Herra tuntee ja tietää ja haluaa että rukoilemme hänen puolestaan, tämän asian puolesta...

      Herra, sinä tiedät mitä tässä kuvattiin, mutta siitä tuli surullinen olo.
      Herra, sinä haluat että me uskovat, rukoilemme tämän ihmisen puolesta. Me emme tunne häntä, mutta sinä tunnet ja voit häntä auttaa, oli sitten kyseessä sairauskohtaus tahi itsetuhoisuus.
      Herra, auta häntä, nosta hänet vahvoin käsivarsin ja puhalla häneen sinun voimaasi.
      Paranna hänet, sillä kuka hän onkaan, hän on sisremme, jota meidän tulee rakastaa. Anna hänelle anteeksi ja myös niille jotka ovat häntä vastaan rikkoneet.
      Poista kaikki pahuus, mitä hänen ympärillään vallitsee, vapauta hänet.
      Herra, anna meidän ihmisten sydämiin anteeksiantoa ja sinun ihanaa rakkautta, jota voimme jakaa kaikista vähäisimmille.
      Herra, pelasta, paranna ja vapauta tämä lapsesi, kuka hän onkaan.
      Herra, anna tämän pelon ja pahan poistua, nyt, tällä hetkellä ja anna tälle rakkaalle lapsellesi sinun rakkautesi, ilosi ja rauhasi. Älköön häntä enää mikään horjuttako, vaan kulkekoon hän tästä lähtien sinun vahvuudessasi ja tahdossasi, ei omassaan, jota tuo paha niin haluaa riepottaa.
      Kiitos ja Kunnia Jeesus Kristus, Iankaikkisesti!
      Aamen.

      • 7sinettisormus

        Herra, vielä sinulle rukousta kuiskaan,
        Herra, anna tuon tyhjän pilleripurkin edustaa sitä, ettei sitä enää tarvita, että sairaus ja kaikki paha on pois väistynyt, että terveys ja vapaus astuvat sinun voimassa tilalle.
        Aamen.


    • 7sinettisormus

      PSALMIT 139
      1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
      minut.
      2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
      3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
      4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
      5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
      6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
      7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
      8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
      9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
      10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
      11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
      12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
      13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
      14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
      15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
      16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
      17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
      18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
      19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
      20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
      21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
      22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
      23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
      24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.

    • 7sinettisormus

      PSALMIT 91
      1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

      2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
      3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
      4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
      5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
      6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
      7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
      8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
      9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
      10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
      11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
      12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
      13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
      14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
      16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

      • näkymätön-ninni1

        Aamen!


    • amenamen4

      halleluja!

    • näinse-menee

      Eivät totiset Jumalan omat, Jeesuksen lampaat tietenkään pelkää pahuuden tahoja, säälittäviä ovat ne jotka luulevat voivansa pahuuden apureina Jumalan asiaa ja palvelijoita jotekin haittaamaan! Jumala panee pahankin edistämään Hänen asiaansa, koska Hän on Kaikkivaltias, hallitsee pahuuden. Pitää siis kiittää, niinkuin Paavalia ja Silas vankisellin pohjalla!!!

    • 7sinettisormus

      Evankeliumi Johanneksen mukaan 3
      1. Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
      2. Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
      3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
      4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
      5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
      6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
      7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
      8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
      9. Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
      10. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
      11. Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.
      12. Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
      13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
      14. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
      15. että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
      16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
      17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.
      18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
      19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
      20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
      21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
      22. Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi.
      23. Mutta Johanneskin kastoi Ainonissa lähellä Salimia, koska siellä oli paljon vettä; ja ihmiset tulivat ja antoivat kastaa itsensä.
      24. Sillä Johannesta ei vielä oltu heitetty vankeuteen.
      25. Niin Johanneksen opetuslapset rupesivat väittelemään erään juutalaisen kanssa puhdistuksesta.
      26. Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".
      27. Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta.
      28. Te olette itse minun todistajani, että minä sanoin: en minä ole Kristus, vaan minä olen hänen edellänsä lähetetty.
      29. Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
      30. Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
      31. Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
      32. Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan.
      33. Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.
      34. Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
      35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
      36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

      • Mitäsivistysonoikeasti

        "19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

        20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

        21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

        Tämän ajan viettelykset voimistuvat ja rakkaus pimeyteen lisääntyy. Pimeydessä on myös tosi kiire sitä levittää. Teot pahenee ja viha valkeuteen lisääntyy. Nuhtelu synnistä on jo kääntynyt lähes rangaistavaksi teoksi jopa omille jälkeläisille. Kaiken pahan sallittavuutta ja normalisoitumista kuulutetaan joka kodissa television kautta. Nyt netin. Huomaa mikä muutos, jos katselit tv:tä vuonna 1960.

        Kun järjellisesti, ilman mitään uskoakaan, ajattelee raakuuksien ja pornon näyttämistä ilta illan jälkeen jopa lapsille ja selkeästi jo varhaisnuorille, niin miten tuo kaikki sopii yhteen psykologian kanssa. Mielestäni tämä on hulluinta huippua, että yhteiskunta on ylläpitänyt tv:n "pakko"-opetusta herkimmällekin väestöllemme ja toisaalta se on jo hukassa nuoriso-ongelmissa, avioeroissa huostaanottoineen jne. On sanalla sanoen hukassa valtavasti lisääntyvän psyykehenkilöstön tarpeen kanssa.

        Jokaisen järjellisen matikkaa ymmärtävän ihmisen pitäisi nyt viimeistään herätä huutamaan haloota. Uppoaminen on aivan selvää, jos nimenomaan pahuutta pitää opettamalla opettaa sukupolvesta toiseen!

        Historiasta voimme lukea, miten nälkäisille tarjottiin kiivaasti sirkushuveja vaientamaan vaatimuksiaan. Tällä hetkellä sirkushuvitarjonta on ennennäkemättömän kiivasta ja työttömyysvauhti yhtä kiivasta.


    • näkymätön-ninni1

      Aloituksen sanoma sopii hyvin palstan tämän hetken tilanteeseen!
      Pahuuden kiertymä!

    • Anonyymi

      voinko ostaa kirkon itselleni haluan valtaistuimen sinne ja taulutelevision ja oman jonndeeren

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe