14.11.2015 15:37
pitää olla iloinen että isis ei iskenyt megatonnin ydinkärjellä
no ilmansaasteisiinkin kuolee vuodessa 10miljoonaa ihmistä mailmassa
eli turha vouhottaa noista terrori iskuista .
suomeen vain huolettomasti lisää pakolaisia.
jos suomessa muutama pommi poksahtaa niin elämä jatkuu ja karavaanikulkee.
pelolle ja suvaitsemattomuudelle ei saa antaa tilaa"
pariisin isku valitettava yksittäistapaus
4
122
Vastaukset
- vjshdhv
Kyllä näin on.Lisää muslimeja Suomeen,ja varsinkin terroristeja.Otetaan nyt aluksi niitä vaikkapa 10 miljoonaa.Noin aluksi.Kyllähän niitä Suomeen mahtuu,jopa 100miljoonaa.
- Pauhaaja
Ilman muuta tänne kaikki sopeutumattomat. Suomi on suvaitsevaisuuden kehto, jos nyt jossain vähän paukahtaa voidaan aina jyrkästi tuomita. Pakolaisista sen verran, jotta virallisen kanna mukaan Suomi alkaa olemaan täynnä pakolaisia, niin eikös Löövi ilmoita majoittavansa vielä 10000. Tulis talvi ja kovat pakkaset.
- pUSLIMI
Kyllä nyt muuttuu käsitys mutis muslimeista. Kiitos tolle terroristiporukalle.
NE SIAT EI PÄRJÄÄ MEILLE!!!- 747464
Ei muuta kenenkään käsitystä mihinkään. Ei osunu tarpeeksi lähelle. Voi vaan jeesustella mitä kauheuksia pakolaiset ovat joutuneet kärsimään päivittäin. Sitten sitä samaa täälläkin kunhan saadaan tarpeeksi hyvin kotoutettua heidät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481