Kun kaivaa verta nenästä tarpeeksi hartaasti niin lopulta löytää etsimänsä. Sitähän Suomenkin militaristit haaveilevat ISIS-mielisten rintamakarkureiden haalimisella joka kylään Suomessa. Kunnon verileikit nostaa sotainnostuksen ja aseteollisuusosakkeet huippuunsa.
Charie Hebdo saa taas räkättää hirtehishuumorillaan. Amerikkalaisen Death Metal bändin lavatehosteet meni vähän överiksi Pariisin Batacian clubilla. Amerikkalainen reality show konkretisoitui käsinkosketettavaksi. Tätä suvaisevaisto haluaa myös Helsingin kaduille!
F.HOLLANDE ON EU:N GEORGE W BUSH
3
97
Vastaukset
- NATO-sankarit-tiedetään
Hollande lähti futismatsista salaa käpälämäkeen kuin äpärä-Bushikin aikanaan. Bushi piileskeli 9/11-päivänä monta tuntia ennenkuin tuli päivänvaloon.
- KUSETUS_KASVAA
No nythän tekijöiksi paljastumassa algerialaisia ja marokkolaisia. Vaikka ISIS siellä rehvastelee, taitaa takana olla Ranskan verinen siirtomaahistoria. Ilmankos Hollande heti ilman mitään tietoja alkoi huutaa EU-valtioita ISIS-sotaretkelle. Ranska ja Britannia haluavat siirtää siirtomajulmuutensa koko EU:n piikkiin - tästähän lopuksi on EU:ssa ja NATO:ssa kysymys.
- Loputon.Valhe
Parhaansa mukaan siirtomaaisännät koettavat saattaa koko maailman terrorikentäksi tuhoamalla kaikenlaiset järjestäytyneet yhteiskunnat muka "demokratian" viemiseksi. Kuitenkin Islam on lähtökohtaisesti diktatuuriuskonto ja AINOA hyväksyttu valtiojärjestelmä jota voi horjuttaa vain jos hävitettäisiin kaikki ihmiset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471