Ihastus joka ei mene ohi

villikissa-

Kun kerta nettiin mahtuu kaikkee törkyä muutenkin, niin puranpa näin anonyymisti tuntojani. Ei näitä voi kenellekään ääneen kertoa.

Kiitos muttei anteeksi jo etukäteen.

Mä en käsitä, mitä maailmankaikkeus leikkii, jos tiemme eivät koskaan kohtaa.
Sä oot kuin puuttuva pala. Mutta saavuttamaton.
Olin häissänne ja näin vihkimisenne. Toivoin, että tilaisuus olisi keskeytynyt. Inhosin häitänne. Morsiamesi, nykyinen vaimosi, on naurettava.
Reilu kuukautta myöhemmin minä menin naimisiin.
Sä naurat mun jutuille eri tavalla kuin muut. Olen nainen, joka saa miehen nauramaan.
Näin katseesi ja eleesi, hölmö. Ja nyt yrität olla etäinen.
ihmekös tuo, kun vaimosi on raskaana. Taisi hälle vauvakuume iskeä, kun itsekin yllättäen sain lapsen, vaikkei niin pitänyt käydä.
Olen kuullut kaikenlaista. Nähnyt paljon.

Jos voisin, unohtaisin.
Mutta en voi.

Sydän ei voi ymmärtää. Miten M, olet niin tuttu ja läsnä. Silti kaukana.

Elekee saarnatko, hyvät immeiset. Suattaa napsahtoo vielä teijännii kohanne.

5

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on ollut sama fiilis joskus... Toki miehenä..

    • saaollaihastunut

      Jokaisella on oikeus ihastua keneen vaan. Se onkin toinen juttu, mitä tunteidensa kanssa tekee. Suosittelen ettet tee mitään. Mies valitsi toisen, itselleen sopivamman. Saa hänen kanssaan lapsen mikä on ihan luonnollista. Lienee yhteinen päätös jossa sun lapsen saamisella ei ole mitään merkitystä.
      Nauti siitä, että tunnet noin ihanan ihmisen. Mutta älä tee mitään. Älä riko mitään. Jos et ole onnellinen oman puolisosi kanssa, eroa. Tai keskustele missä mättää. Pettämistä en suosittele.
      Mua petettiin. Tuntui sanoinkuvaamattoman kauhealta. Sitten mä olin pettäjä, joka tuntui huumaavalta. Tuli ero. Sitten musta tuli toinen nainen ja miehen puoliso sai asiasta tietää. Sen sekasotkun jälkeen mä tajusin, että ihminen tekee ihan itse valintoja. Kantaa niistä ihan itse vastuun. Elää pitää niin, ettei loukkaa ja satuta toisia tarkoituksella. Jotenkin olen varma, ettei enää napsahda omalle kohdalle.

    • ElänVieläkin

      Ihastus huumaa ja kuumentaa, mä elän vieläkin!!

    • Villikissa-

      Mitään en kai(?)tee, ja minulla on ihan hyvä mies. Tuosta eroneuvosta: minusta ihmiset eroavat ihan turhaan tunteiden takia. Tunteet liitossa tulevat ja menevät. Kyllä se on karu totuus, että lasten kasvatus yhdessä on se nro 1, ja että selvitään elämässä eteenpäin yhdessä, perheenä. Ja se on ihan jees.

      Mut sitkeessä on tämä tunne toista kohtaan. Ei mennyt yöllä pois, siinä se on mukana roikkunut jo pari vuotta. Ihastumisen ihanuus ja kamaluus.

    • Rasittavaa

      On napsahtanut kohdalle ja siksi uskallankin neuvoa. Olet tehnyt valintasi, ja ihastuksen kohde on tehnyt oman valintansa. Jos kadut omaa valintaasi, se on sinun asiasi, mutta älä sotkeennu muiden päätöksiin, älä suurentele asioita äläkä tee päätöksiä muiden puolesta.

      Olet ehkä eniten ihastunut ihastumisen tunteeseen etkä ihastuksen kohteeseen. Ihminen hänkin vain on. Niin kauan kun toista ei saa, on turvallista haaveilla ja idealisoida. Projisoida toiseen omia toiveitaan. Ihastuminen kertoo enemmän sinun tarpeistasi kuin ihastuksen kohteesta. Ja vaikka olisittekin toisillenne sopivia, sinun täytyy elää tässä ja nyt. Mies on naimisissa toisen kanssa. Hän on valinnut toisen. Piste.

      Tunteet ovat sitkeässä, mutta nekin tulevat ja menevät, jos annat niiden mennä. Kuka sitä paitsi on luvannut, että elämä olisi aina mukavaa, helppoa, saati reilua? Ole onnellinen, että olet saanut tuntea niin hienon ihmisen, ja siirry eteenpäin. Saat toki pitää katkeransuloiset ihastumisen tunteesi, mutta älä anna niiden hämärtää harkintakykyäsi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1528
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1042
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      802
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      717
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      710
    7. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      686
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      644
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe