Kertokaahan

kiinnostunutrouva

Olen harrastanut seksiä monen miehen kanssa ja nyt jo pitkään ollut vaki suhteessa...Kaikki miehet ovat tykänneet karvaisesta pillusta enemmän kuin posliinista joten mikä niissä karvoissa joitakin ärsyttää?

14

889

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei niissä mikään ärsytä, mutta seksi sileänä on vaan niin ihquu.

    • opiåx

      Minä tykään karvaisesta pillusta ei se minua haitaa olenkaan se on ok???

    • kukat-ovat-kauniitaM

      Nuoremmat arvostavat keskimääräistä enemmän posliinia, aikuisemmat luomua. Aikuisempien ollessa nuoria posliini ei vielä ollut tapana, joten he lienevät leimautuneet luomuun.

      Itse tykkään enemmän posliinista, vaikka olenkin aikuinen. En usko että luomu varsinaisesti ärsyttäisi. Jos kysytään kumpi on kauniimpi, ruusu vai orvokki, ei valinta tarkoita sitä, että toinen olisi sitten ruma. Naisen vittu on AINA suloisen kaunis ja puoleensavetävä.

      Jos olet, niin kuin uskon, herttainen nainen, oletpa nuori tai vanha, miehet ovat nauttineet kanssasi seksistä. On myös mahdollista, että vedät puoleesi kohteliaita miehiä, jotka kehuvat, kun huomaavat, että vittusi on luomuna.

    • Ei minullekaan kukaan mies ole antanut pakkeja pikkuhousut riisuttuani, vaikka vuosia sitten olin aivan luonnon tilassa häpykarvoituksen suhteen. Nykyään sheivaan aina, kun lähden yksin matkoilla tai lomille.

    • Hups--

      Tuskin naiselle pakkeja annan kyseisen asian vuoksi, pidän kyllä siistitystä karvoituksesta lyhyeksi ajeltu on Hot.

    • motoristi750

      Kyllä naisella saa olla karvoja kunhan mukavasti siistitty,eikö rehottava rämemajava.
      Kelpaa sekä karvaisena että ilman.

    • JustMarri

      Juu eipä tulis mieleenkään moittia pimppiä oli siinä karvoja tai ei, pääasia että saa. Nuoltu ja naitu on aina kun on saatu. Posliini ei kuitenkaan ole hassumpi , ihanan tyttömäinen.

      • Kun puhtaudesta pidetään kiinni niin eipä väliä onko karvat vai ei. Posliini on ehkä hiukan kiihottavampi näin miehen näkökulmasta.


    • Pe69

      Posliini tai karvainen, muttei sänki. Kyllä karvatkin mukavalta tuntuvat, kun ne tuntuvat sormissa, kun tunnustelen sormilla pikkuhiljaa pikkuhousujen sisältä. Karvakolmio on näyttäväkin, etenkin tummilla naisilla.
      Muttei karvat ole pääasia, kunhan löytyisi nainen, jolle voisi hyvää oloa tuoda, oli karvoja tai ei. Pääasia, että tuntuu hyvältä kumpaisestakin.

      • naiset.ovat.ihania.m

        Minusta parhaat vaihtoehdot taas ovat posliini tai sänki. Kummatkin antavat myös silmälle iloa, kun voi oikeasti katsella sulovittua, eikä vain karvapuskaa. :)


    • Karvainen siistitty on kiihoittavin,poslari ei sovi kuin lapselle.

    • Minusta sileät pillunhuulet ja mukavasti siistitty kolmio on paras upea kun tuntee karvoituksen kun työntää käsi pikkareiden sisäpuolelle.

    • luomudiggari

      Ei karvoissa mikään ärsytä, mutta kiihkoilijoiden asenne ja karvattoman haju ärsyttää.
      Luomujakin on monen laisia. Naapurin rouva on kasvissyöjä joka syö vain luomuruokaa, pimppi on posliini. hiuksissa väri, rinnoissa on (liian)suuret silikonitäytteet ja naamassa on reilusti botoxia.

    • Tavallaankan se voisi olla aika kutkuttavaa tuntea toisen kostunut pöheikkö omaa posliinigenitaalia vasten. Hmm. Ehkä tämä pitää toteuttaa jonain päivänä ...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe