Jaak Viitso ?
kokemuksia ? Kärkiortopedi ?
Jaak Viitso
10
3794
Vastaukset
- Anonyymi
Mites mahtajs päästä hänen vastaanotolleen?
- Anonyymi
En suosittele koska keksii sairauksia joita ei edes ole
- Anonyymi
Olen ollut lonkan laitossa,nyt haluaisin hänen tarkastustaa !
- Anonyymi
Vakuutuslääkäri IF. Tuhoaa potilaita liukuhihnalla, välttäkää kaikin keinoin
- Anonyymi
Juuh tämä lääkäri keksi minulle sairauksia jonka vuoksi en saa korvausta vakuutusyhtiöstä kun todettiin pysyvä vamma olkapäästä joka tuli työpaikalla liuskastumisesta ja keksivät myös et käsi on täysin kuntoutunut 3 kuukaudessa kun käsinei nouse olkapäätä korkeammalle ja heidän mukaan se on kuntoutunu täysin ja kovia kipuja kärsinyt yli puolitoista vuotta et kyllä vakuutusyhtiö IF on täysin turha kun eivät korvaa mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuh tämä lääkäri keksi minulle sairauksia jonka vuoksi en saa korvausta vakuutusyhtiöstä kun todettiin pysyvä vamma olkapäästä joka tuli työpaikalla liuskastumisesta ja keksivät myös et käsi on täysin kuntoutunut 3 kuukaudessa kun käsinei nouse olkapäätä korkeammalle ja heidän mukaan se on kuntoutunu täysin ja kovia kipuja kärsinyt yli puolitoista vuotta et kyllä vakuutusyhtiö IF on täysin turha kun eivät korvaa mitään
Sama homma! Kaksin kappalein diagnooseja vakuutusyhtiölle joita EI ole eikä koskaan todettu ja s*******nan iffi myöskin yhtiöna
- Anonyymi00010
Anonyymi kirjoitti:
Sama homma! Kaksin kappalein diagnooseja vakuutusyhtiölle joita EI ole eikä koskaan todettu ja s*******nan iffi myöskin yhtiöna
itselläni tämä olkapäävamma pahentunu jo luokka 3 ja nyt tuli vieltä oikeudesta etteivät anna valituslupaa päätökseen joten vakuutusyhtiö iF:n paskan voitoksi meni tämä juttu et oikeus uskoo valehtelevaa vakuutusyhtiö lääkärin lausuntoja ja olivat keksineet omin sanoin et miten ja missä tapaturma sattunu ja kaiken kukkuraksi tämä perkeleen virolainen lääkäri jaak viitso on ehdolla eduskuntaan et lisää paskanpuhujia sinne semmoista et kuinka moni lähtee mukaan et tehtäisiin yhteis kanne tätä valehtelevaa lääkäriä ja vakuutusyhtiötä vastaan
- Anonyymi
Onko joku ollut hänen potilaana lonkkaleikkauksessa .?
- Anonyymi
Lonkka operoitu 20.03.-24. Hienosti tehty. Ei kipuja.
- Anonyymi
Leikkasi minulta 2.10.-24 polven. Laittoi keinonivelen. Olen tosi tyytyväinen. Ikäni on 57v, joten polvelle vielä käyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171024- 128920
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504