Missä mahtaa olla halvin lounasbuffetti?
Halvin mitä olen löytänyt on KaksKättä pajalla Päivölänkadulla.
Halpaa ja hyvää perussafkaa 7 eurolla:
http://lounaspaikka.ilkka.fi/6/?Lounas/Lounasravintola_Sapuska/20.11.2015/159#20.11.2015
Mutta onko jossain vielä halvempaa? Rengastien Ruokalassa oli 5,90e mutta se ei kestänyt edes paria kuukautta.
Kaupungin halvin lounasbuffet
29
1409
Vastaukset
- KouluBussi
ymmärrät varmaan miksi linaja-autoyrittäjän 5,90-baari lopetti, ei varmaan tarvii olla nero selittääkseen sen.
Miksi pitää olla halvempaa? eiks riitä että ruoka on hyvää ja että masu tulee täyteen... - Baarinpitäjälle
Bussiyrittäjän baari lopetti koska muut bisnekset vei ajan. Ja miksei sitä haluaisia masua täyteen kohtuuhinnalla? Maksatko itse mieluummin ylihintaa? Missä oma ylihintainen baarisi on?
- Koulubussi
ei mulla oo baaria, ja mikkä bisnekset muka,,, aika menee sillä valkoisella lotjakkeella ajellessa tarjouskamaa kaupoista, sekö on sit ilmaista,,, :) heh
- hansteri
7 euroa on aika kallis. Eiks Ystävän Tuvalla ole 3 euroa?
- faktamies2
Hyllykalliolla Hot Chef (entinen Rafaellos) tarjoaa myös lounasta 7€ hintaan. Ja hyvä lounas onkin. Itse kävin ekaa kertaa sielä viikko takaperin ja nyt en missään muualla enää aiokaan käydä.
- hotchef
Hot Chef on edullinen. Ja selvästi syystä... :( Itse kävin toista kertaa eikä taida kolmatta tulla mikäli palveluvastaavalla kassaneidillä ei asenne työn tekoon ja asiakaspalveluun muutu. Kassan takana puhelimen jatkuva (huom! jatkuva!) lärääminen (lue netin selaaminen) ruokapaikassa ei näytä kovin hyvältä. Ei paljon asiakkaalle arvoa anneta, että vettä saa vasta pyytämällä, koska puhelimessa on ne paljon tärkeämmät asiat. >:(
- nurmoolaane
Jaa aina kun minä olen käynyt, niin sielä on ollut joko semmoinen nuori mies tai sit vanhempi mies. Ja molemmat todella hyviä asiakaspalvelijoita. Parasta palvelua Seinäjoen ruokapaikoissa mielestäni.
- manskux
Ystävän tuvan Cafe Kismuksessa on pelkkä salaattibuffet 7,10 eurolla ja 6,10 eurolla saa pienen lautasellisen ruokaa. Itse yritän suosia tuota Kakskättä pajaa kun siellä se raha menee hyvään tarkoitukseen.
- ha_ha_ha
ainiin eihän se sakarin ´baari ollutkaan,,, sehän on vaan konsulttina siinä,,, :)
- aerkkonen
Kuka on Sakari ja missä konsulttina? Ystävän tuvallako?
- Testitiimi
Testitiimimme suosittelee:
Hot Chef - hyvän sapuskan vuoksi
KaksKättä paja - hyvää sapustaa ja rahat menee hyväntekeväisyyteen
Suositaan siis joukolla noita 7e buffetteja ja kalliimmat boikottiin!!!
Löytyykö vielä muita 7e paikkoja tai jopa vielä halvempia?
Miksei muuten kaupungissa ole ollenkaan iltabuffetteja p.l. pizzabuffetit. Kyllä sitä perusruokaa illallakin söisi.
Lounasbuffetit on auki vain muutaman tunnin päivässä ja sillon
kun ne on kiinni ne ei tuota mitään vaikka kyllä ihmiset illallakin
ruokaa tarttee.- 546t42fewr4532few342
Jep itseänikin vuorotyöläisenä harmittaa, että aamulla varain/illalla ei saa kunnon ruokaa mistään.
- Saita_syö_halvemmalla
Halpaa jos vinkuu niin ehdottomasti markettien mikro-lounas-buffet-valmis-ruoka-annokset ja paikka missä voit ilmaiseksi käyttä mikroa sekä ottaa vessasta ilmaiseksi vettä! Kahvit voi käydä hörppimässä jossain korjaamolla ellei satu olemaan autonäyttelyä. Tämän kun teet joko jalan tai fillarilla niin säästät tosi paljon!
Kätevää!
Näin syöt 7 eurolla kolme kertaa (a' 2,33/kpl)
PS. mikä vitta ihmisiä riivaa? Kaiken pitäisi olla halapaa mutta silti ollaan vinkumassa etuja, palkankorotuksia ja seistään liiton takana hamaan tappiin! Ja sitten jos vielä halvalla saa niin sitten valitetaan, että olipa paschaa, ikinä en enää tonne mene ja haukutaan paikka lopuksi viä netissä!
Koomista tai ei mutta minusta on jotenkin hassunkurista nähdä kaupassa äärimmäisen hyvinpukeutunut nainen penkomassa -30 tuotteita! Ollaan tosi tarkkoja sen suhteen mitä laitetaan päälle mutta se mikä menee sisään, sillä ei ole väliä kunhan se on halpaa!- MönkkäriSakke
teillä taitaa olla paljon niitä -30 lappuja ku alko läx, vai ? no ei muutaku sinne ystävän tuvalle niitä tarjoomaan...
- sörsselssöni
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa ;)
Kyllä minä ainakin kehun nuo 7 euron buffetit oikein hyviksi enkä valita. Menen molempiin toistekin. - Jonne1231
Mistä syystä seinäjokiset naiset on partalasten perään? Nyt on muutama tullut pakolaispojan kanssa käsikynkässä vastaan kun oon käynyt syömässä 7 euron ruoan. V--ttaa moinen.
- Juupjuup
Kasperin toimarilla on ollu joku 6 euroa... Hyvää perus safkaa...
- solkkumuusia
Kasperin toimari ei ole buffetti. Siellä saa 6 eurolla vain yhden lautasellisen safkaa joka on yleensä pottumuusia ja makkaraa. Makkaraakin saa ottaa vain yhden. Kallis paikka siis.
- ollikka70
xl buffa hyllykalliolla on hyvä paikka, ei ole kallista. ruoka hyvää. kyllä kakskättä pajalta halvalla ruokaa saa, mutta ruoka aina kylmää ja makukaan häävi oo. muutaman kerran tullut käytyä ja siihen saa jäädäkin!
- kipase
kipases kuule pohjan purtavas.on kuule laatu hinta suhde kohdillaan ja ruoka on tosi maukasta.mä en muualla ulkona söisikkään enää kotiruuan jälkeen ku pohjan purtavas
- LenfNau
Minä syön pelkästään Michelin-luokan ravintoloissa.
- kengänpohjanko
Pohjan purtava on ihan outo paikka. Kauanko tuollainen on ollut olemassa ja onko se siis buffetti eikä annospaikka. Niiden nettisivuilta katsoin että on auki yömyöhään. Kumma ettei firma ole missään mainostanut.
- kasiysikyt
ei tarvii mainostaa,,, tiedät jos käyt edes kerran sielä syömässä.... :)
- hyvääon
Cafe Kismus ja Ystäväntupa on eri paikkoja. Kismuksessa tarjolla joka arkipäivä keittoa , uuniperunaa vähä yli 6€. Salaattibuffet 7,10€.
- pohjaapurtiin
Ei Pohjan purtavassa ole buffettia. Niiden nettisivuillakin sanotaan että annosruokapaikka ja annos maksaa 8,40e per lautanen. Ja ei se edes ole avoinna vaikka siinä tienvieren isossa mainoskyltissä lukee että on avoinna kun eilen kävin mutta ovet oli lukosa ja valot pimeänä. Onko sulkeneet koko paikan???
- lounastaja
Lounasaikaan on seisova pöytä ja tupa täynnä väkeä. Muina aikoinan en ole käynyt.
- Säynätsalo
Köksän Baari keskustassa !
- namnami
Golanissa 7€ ja hintaan sisältyy todella monipuolinen pöytä juomineen. Golani on Kelan ja Soframin vieressä.
- Anonyymi
Minimani on halpa hyvä lounaspaikka.
Saa eläkealennukset ja hyvät jälkiruuat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264