Missä vaikuttaa?

Muakiinnostaa

Neiti Kuivalainen 2 lapsen äiti nykyään? Ja millainen maine oli Keravan aikoina?

8

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerroppa

Kuka kysyy?

• Raneonkingi

Keravan kolli kyselee.

• isoumpihetero

Mulla on kaks lasta, molemmat jo aikuisia.
      Vähä kirvelee, kun ei mua kukaan koskaan kaipaa.

Tulee sellanen hylätty olo.... nyyhkiö.

Ei edes se edellistalven rengasliikkeessä bongattu upea Paula. =)
      Sua mietin vieläkin.

• rakastan.pumpsia

Emmä tommosesta Kuivalasesta välitä tippaakaa, olkoon missä on. Mutta missä on PUMPSI? Soli ennen kaupassa töissä ja sillä oli jo sillon kivat tissit. Missä se on nyt ja onks tissit kasvaneet lisää?

• Hilaarilaa

Missä on Siru? Siru anto ymmärtää muttei ymmärtänyt antaa. Mehän tyhminä aina tarjottiin baarissa ilta piparin toivossa, mutta Siru oli tiukkana ja lähti kotiin. Ilmaset juomat maistu, mutta me jäätiin ilman.

• vastaava_vastaaja

Pumpsilla on ny oiken JÄTTEPUMPSIT. Mut emmä kerro et missä se asu kun sä vaan tulisit tänne norkoon pilluu. Mä ja mun kaverit pannaan sitä joka päivä eikä me sua tänne kaivata.
        Sitäpaitti kysyttin Pumpsilta eikä sekän haluu anta sulle pillua.

• Sirukortsu

Kuivalainen Liimatainen Kettunen mitä näitä nyt kiertopalkinnon nimiä onkaan. Yrittää vissiin nyt saada rahoittajaa jostain lähikyliltä kun ei omalta enää heru. Tympeä tyrkky.

• Missäneiti

Teidän - parahin "mua kiinnostaa" - tulisi pyytää palvelukotinne johtajalta audienssia. Laatinette tapaamiselle asialistan, jossa käsitellään eurokaapelin irroittamista ja hävittämistä laitoksenne tietokoneesta, sekä lääkityksenne saattamista hyväksyttävälle tasolle.

Menettelemällä näin, paranisi maailma niin teidän, kuin traagista sairaskertomustanne seuraavien kansalaistenkin kohdalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      117
      10282
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5020
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      42
      2201
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2058
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      26
      1914
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1591
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1392
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      31
      991
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      24
      983
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      967
    Aihe