Olin Pohjois-Karjalan Opistossa 60- luvulla. Oli monia lieksalaisia, missä nyt olette?
Onko täällä Niittylahden opiston oppilaita 60- luv
13
152
Vastaukset
- pienivinkki
Kysy tuolta Joensuun piolelta.
- entinen.Lieksalainen
Sinä vuona siellä oli kolmisen kymmentä Lieksasta ja Pielisjärveltä. Siksi kysyin.
Olen tavannut heistä muutamia.
Eräs oli paikallisradion toimittaja, ja nyt on lehtialalla iso pomo.
Kaksi ainakin on peruskoulun opettajia, nyt eläkkeellä.
Eräs oli armeijan kantapeikkona.
Yhdellä on matkailuyritys.
En tähän hätään muita muista.- eeeeeeeeeee
Missäpäin nuo ihmiset olivat kun tapasit heidät.
- Ransittiss
Sisareni opiskeli siellä -60 luvun alkupuolella. Olikos siellä se kanteleen soittaja johtajana?
- entinen.Lieksalainen
Johtaja oli silloin Olli tuominen. Minä vuona siskosi oli ja millä linjalla, ehkä tunnen.
entinen.Lieksalainen kirjoitti:
Johtaja oli silloin Olli tuominen. Minä vuona siskosi oli ja millä linjalla, ehkä tunnen.
Sen verran tiedän opettajista, että siellä oli sellainen henkilö kuin Iines Laitinen-Sandberg joka aikaisemmin koulutti Kansallisteatterin näyttelijöitä ja ohjasi Ritvalan Helka-juhlia.
Käsittääkseni hän on ollut apulaisjohtaja.
Luulen Iineksen osanneen soittaa kannelta, en tiedä.- kgkgjg
kamuttaja kirjoitti:
Sen verran tiedän opettajista, että siellä oli sellainen henkilö kuin Iines Laitinen-Sandberg joka aikaisemmin koulutti Kansallisteatterin näyttelijöitä ja ohjasi Ritvalan Helka-juhlia.
Luulen Iineksen osanneen soittaa kannelta, en tiedä.Iines on Akun ystävä
- en.usko.sinua
kamuttaja kirjoitti:
Luulen Iineksen osanneen soittaa kannelta, en tiedä.Väitätkö tunteneesi noikin ihmiset.
- Kfijf
kgkgjg kirjoitti:
Iines on Akun ystävä
Aku Korhosenko?
Kfijf kirjoitti:
Aku Korhosenko?
Näyttelijä Aku Korhonen työskenteli harjoittelijana viime vuosisadan toisella vuosikymmenellä lieksalaisessa apteekissa ennen näyttelijäksi ryhtymistään. Tunnemme kaikki Aku Korhosen ainakin Lapatossu -elokuvistaan. Kaikkiaan Korhonen ehti näytellä lähes 80 elokuvassa.
- on.ovela.tuo.kamuttaja
wanha_lieksalainen kirjoitti:
Näyttelijä Aku Korhonen työskenteli harjoittelijana viime vuosisadan toisella vuosikymmenellä lieksalaisessa apteekissa ennen näyttelijäksi ryhtymistään. Tunnemme kaikki Aku Korhosen ainakin Lapatossu -elokuvistaan. Kaikkiaan Korhonen ehti näytellä lähes 80 elokuvassa.
Tyypillinen kamuttajan piilovihje, luulin Ankasta olleen kyse, olikin Korhosesta.
- perun.sanani
on.ovela.tuo.kamuttaja kirjoitti:
Tyypillinen kamuttajan piilovihje, luulin Ankasta olleen kyse, olikin Korhosesta.
Katsoin tarkemmin, ei ollutkaan kamuttaja tuo vihjaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3305281Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212676Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041692- 1131556
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1221443Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331403