Olin Pohjois-Karjalan Opistossa 60- luvulla. Oli monia lieksalaisia, missä nyt olette?
Onko täällä Niittylahden opiston oppilaita 60- luv
13
95
Vastaukset
- pienivinkki
Kysy tuolta Joensuun piolelta.
- entinen.Lieksalainen
Sinä vuona siellä oli kolmisen kymmentä Lieksasta ja Pielisjärveltä. Siksi kysyin.
Olen tavannut heistä muutamia.
Eräs oli paikallisradion toimittaja, ja nyt on lehtialalla iso pomo.
Kaksi ainakin on peruskoulun opettajia, nyt eläkkeellä.
Eräs oli armeijan kantapeikkona.
Yhdellä on matkailuyritys.
En tähän hätään muita muista.- eeeeeeeeeee
Missäpäin nuo ihmiset olivat kun tapasit heidät.
- Ransittiss
Sisareni opiskeli siellä -60 luvun alkupuolella. Olikos siellä se kanteleen soittaja johtajana?
- entinen.Lieksalainen
Johtaja oli silloin Olli tuominen. Minä vuona siskosi oli ja millä linjalla, ehkä tunnen.
entinen.Lieksalainen kirjoitti:
Johtaja oli silloin Olli tuominen. Minä vuona siskosi oli ja millä linjalla, ehkä tunnen.
Sen verran tiedän opettajista, että siellä oli sellainen henkilö kuin Iines Laitinen-Sandberg joka aikaisemmin koulutti Kansallisteatterin näyttelijöitä ja ohjasi Ritvalan Helka-juhlia.
Käsittääkseni hän on ollut apulaisjohtaja.
Luulen Iineksen osanneen soittaa kannelta, en tiedä.- kgkgjg
kamuttaja kirjoitti:
Sen verran tiedän opettajista, että siellä oli sellainen henkilö kuin Iines Laitinen-Sandberg joka aikaisemmin koulutti Kansallisteatterin näyttelijöitä ja ohjasi Ritvalan Helka-juhlia.
Luulen Iineksen osanneen soittaa kannelta, en tiedä.Iines on Akun ystävä
- en.usko.sinua
kamuttaja kirjoitti:
Luulen Iineksen osanneen soittaa kannelta, en tiedä.Väitätkö tunteneesi noikin ihmiset.
- Kfijf
kgkgjg kirjoitti:
Iines on Akun ystävä
Aku Korhosenko?
Kfijf kirjoitti:
Aku Korhosenko?
Näyttelijä Aku Korhonen työskenteli harjoittelijana viime vuosisadan toisella vuosikymmenellä lieksalaisessa apteekissa ennen näyttelijäksi ryhtymistään. Tunnemme kaikki Aku Korhosen ainakin Lapatossu -elokuvistaan. Kaikkiaan Korhonen ehti näytellä lähes 80 elokuvassa.
- on.ovela.tuo.kamuttaja
wanha_lieksalainen kirjoitti:
Näyttelijä Aku Korhonen työskenteli harjoittelijana viime vuosisadan toisella vuosikymmenellä lieksalaisessa apteekissa ennen näyttelijäksi ryhtymistään. Tunnemme kaikki Aku Korhosen ainakin Lapatossu -elokuvistaan. Kaikkiaan Korhonen ehti näytellä lähes 80 elokuvassa.
Tyypillinen kamuttajan piilovihje, luulin Ankasta olleen kyse, olikin Korhosesta.
- perun.sanani
on.ovela.tuo.kamuttaja kirjoitti:
Tyypillinen kamuttajan piilovihje, luulin Ankasta olleen kyse, olikin Korhosesta.
Katsoin tarkemmin, ei ollutkaan kamuttaja tuo vihjaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272770Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442425Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j631645Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891528- 581454
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751153Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751128- 391109
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288960