jos jumala olisi olemassa. en kehtaa sanoa ääneen mitä sille haluaisin tehdä. se on niin väärin että syntyy vammaisia ja sairaita lapsia. epätasa-arvo on jyrkkää. jumalaa ei voisi rakastaa. sitä voisi vain vihata sydämensä pohjasta.
jos jumala olisi olemassa
3
<50
Vastaukset
- 12_13
Minä taas rakastan Jumalaa myös siksi, että antoi meidän oppia tuntemaan hyvän ja pahan, kuten A&E halusiavat. Pahaa on jumalattomuus, joka näkyy kaikkina ikävyyksinä tässä maailmassa. Jos ihmiset olisivat aina Jumalassa, mitään ikävyyksiä ei olisi. Onneksi Jumala valmsiti tien pois Jumalattomuudesta.
Kannattaa muistaa, että jumala on natsihomo joka raiskasi ainoan poikansa....
miksi...???...
ehkä oli jäänyt velkaa black jackissa saatanalle, tms.
No joka tapauksessa psykopaatti-narsisti-kehari-runkkari koko tolvana.
(runkkari ja homo siksi, että ei pannut melkein-neitsyt-mariaa oikeasti, vaan ihan vaan siveeästi, unessa)- syntiensovitus
Syntiemme tähden kärsimme . Sen takia on yksi mahdollisuus. Jeesus. Polvilleen ristille anomaan armoa ja tunnustamaan ne paljot synnit. Rauha on mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918338
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586294Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344931- 453341
- 503285
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573222- 442869
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817