Isänmaallinen ihminen?

jännäksi_on_mennyt

Kehtaatko tunnustaa? Kai tiedät, että sinua pidetään hulluna?

10

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isänmaallisuus4ever

Kun ollaan omassa porukassa, ei ole niin väliä. Mitäs me keskenämme. Kaikenlaisia hauskoja isänmaallisia leikkejä. Myös kahleita ja ruoskaa. Kurahousujen kahinaa. Plösönaaman tunnistaa aina. Kadulla vaihdetaan monia helliä silmäyksiä. Niiden välillä, jotka tietävät.

• jännäksi_on_mennyt

Aivan niin. Isänmaallisuus on jotakin perverssiä. Luonnollisesti isänmaallinen ihminen on rasisti ja natsi.

• Anonyymi
        jännäksi_on_mennyt kirjoitti:

Aivan niin. Isänmaallisuus on jotakin perverssiä. Luonnollisesti isänmaallinen ihminen on rasisti ja natsi.

Pidätkö omia perheenjäseniäsi tärkeämpinä kuin tuiki tuntemattomia ihmisiä toisella puolella maailmaa? Olet rasisti, jos pidät.

Etkö halua luovuttaa kotiasi ja omaisuuttasi kaikkien maailman muukalaisten vapaaseen käyttöön? Olet natsi, jos et.

• Anonyymi

Pidätkö omia perheenjäseniäsi tärkeämpinä kuin tuiki tuntemattomia ihmisiä toisella puolella maailmaa? Olet rasisti, jos pidät.

Etkö halua luovuttaa kotiasi ja omaisuuttasi kaikkien maailman muukalaisten vapaaseen käyttöön? Olet natsi, jos et.

• Anonyymi

• isänmaallinenaina

Kehtaan tunnustaa olevani isänmaallinen. Minut on pienestä pitäen kasvatettu isänmaalliseksi kodin, uskonnon ja isänmaan nimissä. Minusta on hienoa tunnustaa olevani isänmaallinen. Mnun vanhempani ovat sodan jälkeen rakentaneet tätä maata. Uhka tuli silloin idästä ja minulle kerrottiin sota-ajasta ja kuinka hienoa työtä esi-isämme tekivät taistellessaan mamme vapauden puolesta. Kun 90-luvulla maahamme tuli ensimmäiset somalipakolaiset, vanha äitini vastusti niitä jyrkästi ja sanoi silloin, että noiden nuorten somalimiesten pitäisi olla puolustamassa omaa maatansa. Ja on häpeällistä olla sotakarkuri. Vanha äitini sanoi myös, että muslimiuskonnosta tulee Suomelle vielä ylitsepääsemättömiä ongelmia. Äitini oli rasisti, mutta näin jälkeenpäin kun ajattelen, niin hän oli oikeassa. Onneksi äitini ei ole näkemässä, millaiseksi isänmaamme on muuttunut. Minä sain isänmaallisen kasvatuksen ja olen siitä onnellinen. Isänmaallisuutta ei voi ymmärtää kuin kantasuomalaiset, sotakarkurit eivät sitä ymmärrä, vihervassarit unelmahöttöläiset eivät sitä ymmärrä, koska ovat saaneet vasemmistolaiskasvatuksen. Nykypoliitikot eivät sitä myöskään ymmärrä, koska heidät on ostettu rahalla ja he uhraavat vaikka isänmaamme oman rahallisen etunsa tähden. Minua voi nimittää rasistiksi, natsiksi, fasistiksi, äärioikeistolaiseksi, ihan miten vaan,
      pääasia, että itse tiedän mikä olen - olen isänmaallinen ja minulle puhdas ja turvallinen Suomi on tärkeä asia.

• kunnon_kansalainen

Jokainen kunnon kansalainen on isänmaallinen ja kehtaa myös sen tunnustaa.

Tosin monet pelkäävät sen tunnustamista leimaamisen pelossa, mikä kertoo maamme syvästä henkisestä rappiotilasta.

• Bror-Erik2435

Isänmaallisena kansalaisena koen onnekseni että kotimaani voi hyvin ja toimii
      vastuullisesti tämän päivän ongelmien kuten ilmastonmuutoksen suhteen. O-
      len vankasti isänmaallinen ja ylpeä kansastani <3

• Näissäsitäonhohtoa

Kyllä olen Isänmaallinen ja näytän sen Itsenäisyyspäivänä.Siniristilippumme ja Maammelaulu!

• Anonyymi

Ruskea aurinko loimottaa kurahousujen kahistessa ikuista perikatoa odotellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      5109
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3744
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3245
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      210
      2706
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2687
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2645
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2450
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2370
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1965
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      110
      1607
    Aihe