ja jos olet niin millaista se oli?
Onko kukaan muu nähnyt unta Jeesuksesta
4
<50
Vastaukset
- tsirpptsarpp
En oo nähnyt, ainakaan en muista nähneeni. Alitajuntani ei ihan kuin uskalla näyttää minulle Jeesus-unta. Miten te muut?
Eikös se (melkein neitsyt)maria nähnyt unta jullesta ja kosahti paksuksi?
Jos näkee unta jessestä ja tuleekin neitseellisesti ilmavaivaiseksi, niin onko se kurakikkare sitten uusi jeesus, joka pönttöön muljahtaa?
Jos on, niin kannattaa vetää vessa heti, sillä mr hankeyn kaltainen jeesus olisi liikaa jopa vaippamainokselle.- gooddream
Mä näin että se avasi hesan edustan meren ja sanoi pakolaisille:Menkää ja täyttäkää afrikan maat ja jääkää sinne kuten herra on teille sanonut,ettekä saa olla katkeria sillä teillä on oikeus valittaa vasta kun olette kotimaassanne.Musta tää oli tosi hyvä ja rauhallinen uni.lisää tällästä toivoo jeesusfani tämän unen jälkeen heti.
- isämme
Jeesus kyllä voi ilmestyäkin ihmiselle mutta silloin on pyhä ilmapiiri . Voi tulla myös ilo. Ihminen yleensä kulkee väärään suuntaan tai pakenee jotain kun on tullut loukatuksi . Jeesus on siellä . Roomalaiskirjeet raamatun uudessa testamentissa . Jeesus on pelastaja syntiselle joten huuda avuksi Jeesuksen nimeä . Myös risti auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918358
- 926455
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586304Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344951- 453341
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593310- 503285
- 442879
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512826- 532817