Otsikko kertoo kysymyksen
Oon siis 12v poika ja tosi paska yttään tumteitani
Nyt oon päätyny siihe et lähes joka päivä neula viiltää käsiä
Auttaako puukko enemmä vai onk siin vaa jptai loogisempaa
Emt:D
Mut jos joku viittis kertoo
Jos se auttaa enemmä ni saatana pia kädet iha verille
Kiitos etukäteen; )
puukko seuraavaks?
10
167
Vastaukset
- voivituntyhmä
Ei vittu viillellä! Tuntuuks se hyvältä vai? Pieniä mitättömiä haavoja. Etkö oikeesti keksi mitään yksinkertaisempaa? Kuten pyssy tai hirttoköysi?
- aloittajA03
Njääh
Se on hauskaa
Ja onha se veriki aika hypnoottist
Toisaalt löytyy meiltä asekki:D
Mut ne jäljet näkyy
Ja hyvi
- Eiviillellä
Nyhhei vittu. Ei viillellä. Ei. Eikä yllytetä toisia itsemurhaan, niin kuin nimimerkki voivituntyhmä teki. Ei.
Aloittaja, hae apua. Puhu vaikka kuraattorille, opelle tai terkkarille. Älä viiltele äläkä yritä itsemurhaa. Jooko?- aloittajA03
Iha vittu varmaa kyl
Tästähä tulee jännää
- Tiiään
Ensinnäkin yli puolilla itsemurha haluisilla on ongelma; he eivät uskalla tehdä sitä.
Toisekseen, meeppä pois huomiohuoraamasta.
Kolmanneks, jos tää on totta, ni hakeudu hoitoon ja lähe pois suomi24 sivulta. Mihin luulet sen puukon auttavan?
20 - vuotta sitten ei viiltelyä tunnettu. Sitten jossain vaiheessa tämä kyseenalainen muoti-ilmiö levisi rapakon takaa tänne Suomeenkin.- älätapaittees
Miks ees haluut tehä itselles jotain noin kamalaa?
- tälläst
Jumalauta nyt jos sä otat sen puukon ja alat viiltää sellasii syvii viiltoi nii voin sanoo et jäät siihe niin pahast koukkuu ettet pysty lopettaa nimimerkillä kokemusta on. Joten nyt ku sun haavat on viel pienii nii iha suosiol lopeta.
- aloittaja03
Totta jäin koukkuun
- Heywassup
Murhaa joku myös. Tai pari. Siihenki jää koukkuun ja verta riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433544Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4413063Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan232830Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!831917- 871517
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541380- 1071267
- 1041222
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721143Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.32983