Sinkut on epäsosiaalisia

nainen32-

Ette osaa puhua naisille, ette uskalla lähestyä naisia, ette käy missään missä voi tutustua naisiin. Missä voisitte harjoitella naisille puhumista, menkää vaikka kurssille.

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mille kurssille?

• Minä olen ihmetellyt ihan samaa. Moni tuntuu ajattelevan, ettei naisen kanssa voi olla kaveri. Joko ei ole mitään yhteistä tai sitten vain yksinkertaisesti nähdään nainen pelkkänä pilluna. Eikö näillä ressukoilla ole edes siskoja tai muita naispuolisia sukulaisia? Ja kaiken huipuksi pilkataan muita miehiä, joilla on naispuolisia ystäviä.

Onkos sitten ihme, ettei suhteitakaan synny.

• m-i-e-s

Jaa, tuota en tiennytkään. En osaa puhua naisille, en uskalla lähestyä naisia, en käy missään, missä voisin tutustua naisiin.

En ole laskenut naispuolisia kavereitani, mutta pelkästään lesboja on yli 5 joista kolmella on parisuhde ja tunnen/tiedän nämäkin lesbot, siis Liisat. =)
      Olen jutellut kaikkien hetero- bi- liisanaisten kanssa ja kun he pitävät minua ystävänä, kaverina tms. olen siis pelkkänä korvana ilman mielipiteitä.

En uskalla lähestyä naista, silti olen menettänyt neitsyyteni vain/ja ainoastaan naiselle, itse kun umpihetero olen, vaikka jotkut miespuoliset ystävät eivät. En jaksa laskea, enkä pidä kirjaa (vaikka pitäisinkin ja jaksaisin laskea, en sitä kumminkaan aijo paljastaa), mutta huomattavan monen naisen kanssa jotain inttiimiä läheisyyttä ilman vaatteita päässyt harrastamaan, sitä lähemmäksi ei taida oikein päästä. Pelkät panokerrat on tähtitieteellinen luku ja mahdoton ynnätä, nuorempana sitä saattoi olla 4-kertaa päivässä, vanhemmiten tarpeet on luonnollisesti muuttunut ja vähentynyt. Saantia olisi enemmän kuin himoja.

En käy missään? Lähes päivittäin, tai useita kertoja päivässä käyn vaikka missä, kuten töissä. Oon niin work-a-holic, että hoidan kolmet työt kerralla, nytkin istun toimistossa jumissa jalat pöydälläni, räkien roskikseeni miettien kahvikupillista ja miksi helvetissä joku tekee töitä, kun olen nimenomaan maininnut että facebookiin siitä prkl. Sitä varten ne dellin koneet on hommattu, että niitä käytetään. Enpä jaksa listata missä ja kuinka usein käyn ja keiden kanssa, mutta kuussa en ole käynyt, enkä käy.

Mitä tuohon puhumiseen tulee, puhuminen on hopeaa, vaikeneminen kultaa ja mikäli et tiennyt, niin kieltä käytetään ihan johonkin muuhun kuin puhumiseen. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2018
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1478
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1187
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      877
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      822
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe