Haluaako nyt se perkeleestä huuteleva hihhuli että hänen tekojansa väitetään perkeleen aiheuttamaksi ja hän on perkeleen oma?
Taitaa haluta.
Jumalan etiikka: "tee lähimmäiselle kuten itselle"
5
89
Vastaukset
Tää olisi nimen perusteella hyvä keskustelualusta mutta kun joku tekee kiintoisan avauksen, niin viimeistään kolmantena viestinä tulee jumaluus ja jeesus. Valitettavaa.
- tulkoonvalkeus
Kyllä se kuule valitettavasti niin on, että koko pakoloisongelma ja sitä seuraava rikosaalto Suomessa, on itse pääperkeleen aiheuttama, jota muslimit suojelee.
tulkoonvalkeus kirjoitti:
Kyllä se kuule valitettavasti niin on, että koko pakoloisongelma ja sitä seuraava rikosaalto Suomessa, on itse pääperkeleen aiheuttama, jota muslimit suojelee.
Eli pääperkele on mielestäsi se jenkkien öljyperäinen sotiminen joka koko tämän sotkun on aiheuttanut?
Nytkö muslimit suojelee Geeorge Bushin öljyahneaa sukua?
Muslimeilla on kyllä sama Jumala kun Juutalaisilla että onko mielestäsi vanhan testamentin jumala jokin pääperkele?
Olematon taustatieto omasta uskonnostasi taas loistaa.tulkoonvalkeus kirjoitti:
Jaaha voisitko kertoa tuosta mafiapomosta jonka nimi on pääperkele.
Heko, heko avaus ja yksi viesti niin lensi palstalle valkea hyvyyden enkeli ja teki täydellisen 3-pisteen laskun. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142