Heikot hengenlahjat näkyy taas joka Jeesusteluavauksessa uskovaisille väljilläni tai (veljilläni) kommentissa. Jokainen älypää koittaa näyttää itseään fiksummalta, heikoin tuloksin!
Syyllistytte massapostituksen syntiin ,kun jatkuvasti saman takapäähän tuupattu Lesta syytää Helluntalaisia sesti toti/in - tästä jutustaan.
Miksi Kristityt eivät noudata suomen/Netiketin lakia ja lopeta massapostitusta?
Tämä Lesta esittelee KiKu:aan joka avauksessaan,enkä nyt puhu kai kirkkokuulolla -ex- palstasta?
Netiketin rikkominen vie helvettiin, vaikka Raamattu ei sitä kiellä.
Olenkin pyytänyt roskan siirtämistä Lestadiolaisuus palstalle, minkä ylläpito on toteuttanut. Toisaalta avaajat itse, massapostivat avauksiaan ranskan hirveiden uskontekojan jälkeen. RIP Ranska, ja alistusta Jeesukselle. "Kaikkivoipa" pelkuri ei estänyt.
Lessukoiden joukkopsykoosi taas menossa!
uskovamies
4
56
Vastaukset
Kuinkahan moni KanssaKristitty postittaa roskaa alle, kun eivät edes osaa lukea avaustani? No, nehän siirretään Lestadiolaisuu-forumille
- Anonyymi
.....
- Anonyymi
lestat , jehovat , hellarit ja mitä niitä nyt onkaan 🤣🤣🤣 jos ette kumarra aku ankalle niin ?????
- Anonyymi
Miksi lesta seurakuntana aiheuttaa niinkin paljon vihaa???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420