Postityöntekijän palkka 2.000-2.500€/kk Postin johdon 10.000€/kk kalleimmilla 50.000€/kk.
Postilaisten palkat
18
1216
Vastaukset
- rikkuriksi
Whata hell? Siis joku hikinen postityöntekijä
tienaa jopa 2500? Itse olen amk ja töissä jo 10 vuotta ja palkka 2400!!- rikkuriksi
Ja miten johdon palkat on noin pröysät?? Ihan käsittämätön laitos. Kovan kilpailun alle vaan kaikki posti-toiminnot!
- NoJoohan
Joo varmaan postityömies esimies tienaa 2500€/kk, sä oot vaan tavisduunari AMK, joten ei sun yli 2400€/kk kuulu tienatakaan.
- Somertime
Vai kannattaisiko koko kansa opettaa pitämään kirjaa tuloistaan ja menoistaan että
jatkuva valittaminen loppuu. Tiedän kokemuksesta kun olen ikäni toiminut vain varalli-
suuteni mukaan, että kun laittaa paperille kulunsa näkyviin, ymmärtää missä vika kun
tulot eivät riitä menoihin.- MitäVaanVoiHeittää
Pätee niin 1000€/kk kuin 100.000€/kk tuloihin, ja sun tulosi oli?
- eijoulukortteja
Pudotella nyt ihmisten postiluukuista postia tuollaisella ökypalkalla, kun pelkkä alimman tason ymmärrys ja lukutaito riittää!
Parisen viikkoa sitten löysin kadulta postinjakan pudottaman kirjeen ja palautin sen postitoimistoon niin edes kiitosta ei sanottu. Samoihin aikoihin postiluukustani pudotettiin alemman kerroksen naapurin tärkeältä näyttävä kirje, mutta kirjeen saajan onneksi olen rehellinen ihminen ja pudotin sen kirjeen saajan postiluukusta.
Tällaisesta paskapalvelusta ei tule maksaa tuollaista liksaa.
Boikotoikaa nyt hyvät ihmiset ja älkää joulukortteja lähetelkö. Niillä rahoilla postilaiset mälläisivät pitkään.- eipostille
Joo, nyt jäi tasan kortit postittamatta! Käsittämättömiä liksoja...
- eikun
Jokainen voi itse tarkistaa palkan PAU:n sivuilta, tuo 2000-2500 ei pidä paikkaansa!!! P-liite viestinvälitys ja kuljetustyön peruspalkka postinjakajalla 1743-2234! Suurin osa saa juurikin vain tuota peruspalkkaa ja tuo korkein liksa on 16 vuoden kokemuksella! ÄLKÄÄ LEVITELKÖ VÄÄRÄÄ TIETOA KUN OIKEA TIETO LUKEE TUOLLA TYÖEHTOSOPIMUKSESSA!
- minimanit
niin juuri paun edustaja teeveessä kertoi että 1400ekk jää keteen keski määrin ja uusi sopimus veisi 400ekk niin 1000e jäisi käteen kun päivät kantaa postia.
- kjiuyuiu
Tarkkana postipaketin lähetyksessä . jos mitat on 20-36-60 ja paino alle 35 kg niin nyt tarjouksessa 5 € siitä vähän yli niin ainakin 10€ kalliimpaa.
- Diinare_
Persut.
Ei noi jakajien liksat mitään kovia ole kun katsoo elämisen hintaa vuokrineen ja muine kuluineen.
Sulle tiedoks eijoulukortteja. Taidat olla itse aika typerä kun rupeat arvostelemaan jakajia. Kokeleippa itse ravata rappuja ylös ja alas hivakat sylissä ja pudotella niitä kirjekuoria niihin postiluukkuihin . Ehkäpä ymmärrys työn raskaudesta rupeaa valkenemaan.
Lopuksi vähän Diinare musaa.
https://youtu.be/WDXQJTgJMPw
https://youtu.be/WZ0k0lpXs10- hanttihommaruhtinaat
>Ei noi jakajien liksat mitään kovia ole kun katsoo elämisen hintaa
Kukapa ei saisi rahaa kulumaan. Jopa enemmän kuin tienaa. Vaihtoehtona tietysti hakeutua vaativampiin hommiin. Nissä haittana että usein tarvitaan koulutusta, postissa ei tarvita mitään
- perus-liksa
kai ilman lisiä 1400ekk mikäli liiton nokka naisen puheisiin tveessä.
- suu_säkkiä_myöten
MITÄÄN koulutusta ei vaadita. Palkka olkoon sen mukainen.
Ja turpa tukkoon ja vaativamoia hommia hakemaan.
Ehkä kouluttautumaan.- huukohäkkinen
Olisit varmaan itse mielissäsi jos palkastasi napsastaisiin yhtäkkiä 30 prossaa. Kun kerran kannatat palkka-alea niin käyppä ehdottamassa pomollesi palkan laskemista.
- postikulkeekeskellätietä
Tottakai Postin johdon palkat täytyvät olla suuret, koska heillä on kovasti työtä perustellessaan muiden postilaisten palkkojen alennusta.
Lisäksi korkeat palkat takaavat, että Postiin saadaan pätevimmät johtajat. Muutoin pätevimmät karkaavat ulkomaille jo ennen eläkeelle pääsyä. - TurhastaNarisijat
Hei, varhaisjakelijat tekevät yötyötä joista kuluu saada yölisää. Onko joku todella kateellinen 2000-2500€/kk bruttopalkoista, jossa mahdolliset lisät mukana? On tämä katajainen kateellinen kansa ja sitä kateellisempaa mitä enemmän itsellä varallisuutta ja tuloja. Ja onhan täällä vielä tuo SSS-EK trolliarmeija kirjoittamassa Etelärannasta paskaa, jää siinä Putin-trollit toiseksi. Leikatkaa omasta palkastanne ym. tuloistanne samat prosentit ja tulkaa vasta sitten marisemaan että SSSuomen taloustalkoisiin on osallistuttava. Oikeudenmukaisinta olisi laittaa kaikille "taloustalkoo"lisäveroprosentti verotukseen, jossa huomioitu kaikki henkilökohtaiset tulot myös pääomatulot, bonukset ja optiot. Samalla prosentilla suhteutettuna tuloihin, eikä niin että pienipalkkaisilta ja tuensaajilta leikataan suhteessa eniten ja varakkaat osallistuvat naurettavalla lisäverolla, joka ei prosentuaalisesti kirpaise juuri lainkaan vaikka tuloista jää pakollisten menojen jälkeen käteen paljon, paljon enemmän kuin 0-2500€/kk bruttona tienaaville. Tulojen määrällä ja tehdyn työn määrällä ei ole mitään tekemistä keskenään, korkeintaan käänteisenä.
- lorviakatjaukot
Mikäs suuri 200-2500 e palkka on??Pieni kuin mikä!
Koittakaapa tulla tuolla rahalla toimeen, siten että maksatte asumisen ja elämisen kaikkinen kuluineen, ( ja vielä verot tuosta n. 20%), joten käteen jää 1500-1900)ilman että kela-maksaa asumistukianne ja sossu toimeentulotukea! Te työttömäthän saatte paljon enemmän etuuksia !!
Jopa niin paljon että täällä aivan julkisesti lähes joka päivä postaatte aloituksianne, kuinka töihin ei kannata alle kolmen tonnin palkalla lähteä, kun saman rahan saa yhteiskunnalta lorvaillen!!:::))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151016Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82913Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898- 80898
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839