"Skitsoilkaa" tietää persoonallisuutenne!

Hihhuuli

Älkää menkö psykiatrien palkeille nyt heti, ellei teillä ole niin paljon löysää rahaa, että voitte sen tehdä, mutta koska olen itse jo melkein kokonaan läpikokenut asian, niin teidän täytyy löytää persoonallisuutenne, koska suurin köyhyys ei ole mammonaköyhyyttä, vaan se, että ihminen on joka hengen riepoteltavana, se on samaa kuiten tulla riivatuksi, koska Pahoja Henkiäkin on niin paljon. Ensimmäinen askel tulla Pyhäksi, on pyhäksyä tasa-arvoisuus, noidenkin henkien kanssa, ja ne lähtevät nikotellen ja urveltaen luotasi etsimään helpompaa uhria, koska eivät ne Pyhästä Hengestä koskaan löydä mitään pahaa, veljes-sisarrakkaudesta näet. Ne ovat pilkkaavia henkiä, ne pahat yleensä, vaikka ehkä Pyhä Henki ei itse pilkkaa, jos se olisi pilkaava henki, niin silloinhan kaiken pilkan saisi aina vain anteeksi, eikä Jeesuksen sana siitä, että "Tasa-arvoisen, Pyhän Pilkkaa saa koskaan anteeksi, koska se on kostonkierre". Jos joku sinulta pilkkaa anteeksi pyytää, veljesi, niin ei hän ollut todellisuudessa sinua silloin pilkannutkaan, koko järjellään ja sydämellään ainakaan, vaan olivat hulluuden harhassaan ja lievästi riivattuna sen tehneet... Kaikkia kiusallisia tosiasioita itsestään ei kannata pitää pilkaamieksi. Jos olet pulska ja saat läskiksi haukkumiskommentteja, totea vain, so what, et sinä halunnut olla suuripainoinen. Hassuinta on kyllä kiusaaminenkin silloin, jos joku valheesta kiusaantuu, jos laihaa haukkuu läski läskiksi, tai pinkon kymppiä nelosen arvoiseksi, ja hentoinen alkaa sen vuoksi "ököttää", niin milloin hänkin alkaa nauraa, maailmamme hassuille ja halvoille valleille.

3

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LakiV

Milloinkahan vain psykiatria ja uskonto alkaisi samaan hiileen puhaltaa, koska ne ovat hyvin lähelle samaa tarkoitusta varten tehtyjä, että ihminen selviäisi riivaajistaan, ja väärästä ja harhaisesta persoonallisuudestaan terveinä. Psykiatria ateismiin kombinoituneena, ei ole kovin hyvä liitos, vaikka kaiken alku olikin kaiken olemattomuus, selllaista ei enää ole näköpiirissämme, vaikka edelleen lähes äärettömästi on asioita, joita ei vielä ole havaittavissa ainakaan aistein. Väärä persoonallisuus on usein sitä, että vauva(vastasyntynyt sielunikä), tai lapsisielu, tai kypsä tai nuori, alkaa liikaa ihailla vanhojen viisautta, ja hän alkaa näytellä vanhusta liian nuorena. Heille tulee psykoosi, jossakin elämän vaiheessa, maanisdepressioita, ja kaikenlaisia burnoutteja, koska he eivät vanhoista tienneet sitä, että he eivät opiskele paljonkaan enää ylimääräisiä, koska muistavat kaiken tarvittavan hyvin helposti....Transsendenttiset sielut ovat aloittelevia guruja ja mestariopettajia, mutta ÄÄretön sielu on tavallisesti se suurin hallitsija.... Sellaisia ei ole ollut montaa maan päällä, eikä minun tarvitse mitään nimilitanniaa tästä tehdä, tiedätte kuka heistä on se eniten hoettu nimikin....

• Solomonni

"Ei rikkaalta rahat lopu, eikä viisaalta sanat, eikä iloiselta vitsit, eikä typerykseltä huorat."

• uskoisko.tuon
        Solomonni kirjoitti:

"Ei rikkaalta rahat lopu, eikä viisaalta sanat, eikä iloiselta vitsit, eikä typerykseltä huorat."

Minä olen koko ikäni tehnyt parhaani ollakseni typerys ja vähissä on vaan huorat olleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe