http://www.iltalehti.fi/pakolaiskriisi/2015112920746315_cm.shtml
""Suomalaiset maltin ja tolkun kansaa"
Puoluejohtajat ymmärtävät, että turvapaikanhakijoiden suuri määrä sekä vastaanottokeskusten perustaminen aiheuttaa suomalaisten keskuudessa hämmennystä, vastustusta ja pelkoa.
He kuitenkin korostavat, ettei vastakkainasettelua väestöryhmien välillä pidä lietsoa.
- Me suomalaiset olemme maltin ja tolkun kansaa. Me olemme aina muistaneet kunnioittaa lakia ja oikeutta, yhdenvertaisena kaikille. Muistetaan se nytkin.
Puoluejohtajat toivovat, että myös sosiaalisessa mediassa käytävässä keskustelussa pyrittäisiin ihmisiä ja oikeaa tietoa kunnioittavaan keskusteluun.
"Myös maahanmuuttajat rakentavat Suomea"
Vaikka vain osa turvapaikanhakijoista tulee saamaan turvapaikan Suomesta, kyse on joka tapauksessa suuresta joukosta ihmisiä, puoluejohtajat muistuttavat. Tulijoiden kotouttaminen tulee olemaan suomalaiselle yhteiskunnalle suuri haaste.
Puoluejohtajat vetoavat suomalaisiin, jotta tulijat saataisiin kotoutetuksi osaksi suomalaista yhteiskuntaa.
- Kielen, kulttuurin ja tapojen oppiminen on ensiarvoisen tärkeää. Tässä työssä tarvitsemme jokaista suomalaista mukaan. Ilmapiirillä on suuri merkitys. Maassamme on aina asunut ihmisiä, joilla on juuria eri maissa. Myös maahanmuuttajat rakentavat Suomea, kannanotossa todetaan."
Miten te kehtaatte? mutta kyllähän te kehtaatte !
Late Lapista. SSSS Ry!
VOIHAN VITTU MITÄ SOOPAA !
34
194
Vastaukset 34
- NarsistiPoisPalstalta
Älä kommentoi!
- OlekeepaHvyät
Tässä ilmapiiriä:
"Olen myös, vastoin käytöstapojani, osoittanut yrmeällä käytökselläni, etten hyväksy tänne tunkeutujia. Ei helppoa, kun on saanut hyvän kotikasvatuksen, mutta tarkoituksellista. En tarkoita, että pitäisi alkaa käyttäytymään uhkaavasti tai rikollisesti, vaan enemmänkin pientä yrmeyttä, normaalin ystävällisen käytöksen sijasta.
Ostopäätöksiäni ohjaa mm. yrityksen työntekijävalinnat. Käytän vain yrityksiä, jotka työllistävät suomalaisia. Jos erehdyn kauppaan, jossa on ulkomaalaistaustainen kassa, valitsen sen joka on oletettavimmin suomalainen. Olen myös protestimielessä lakannut ostamasta suomalaista, tavoistani poiketen. Tämä siksi, etteivät yrittäjät luulisi, että tulijat tuovat vain lisää euroja.
Seuraan mediaa nykyään hyvin kriittisesti ja pidän nykyistä yle-mtv linjaa epäilyttävänä. Kun tietää mitä mieltä kansa suurimmaksi osaksi on, uutisointi on harhaanjohtavaa ja mielipiteitä muokkaavaa. Ei olisi uskonut, että Suomessa, jossa on yleisesti naurettu Venäjälle ja Pohjois-Korealle, vajotaan näin alas ja aliarvioidaan kansalaisten älykkyys ja toimintakyky. Tästä uutisoinnista voi vetää johtopäätökset, että toisinkin voitaisi toimia, mutta nyt kansaa vedätetään niin pitkälle kuin se on mahdollista.
Olen hyvin pettynyt, onneksi läheiseni, veteraani ei ole täällä enää, hänen olisi ollut vielä vaikeampi ymmärtää, että hyväksymme islaminuskoisten invaasin, "lähtevät eurooppaan kahville, ja olettaa että muut menevät sotimaan heidän sotansa". Kuten puolalainen ministeri asian ilmaisi." - fgjjbncv
Suomalaiset nuoret miehet eivät IKINÄ tule hyväksymään tai suvaitsemaan maahantunkeilevia onnenonkijamiehiä! He kilpailevat tismalleen samoista resursseista - naiset, työpaikat, asunnot jne - kuin suomalaiset nuoret miehet, joilla muutenkin menee todella huonosti! Mikäli Suomeen tulisi 50-50 naisia sekä miehiä, olisi ongelma huomattavasti lievempi. Nyt kuitenkin poliitikot alistavat kantasuomalaisia miehiä pahemmin kuin koskaan aikaisemmin suosimalla näitä elintasopyrkyreitä samalla, kun naisille tarjotaan "eksoottista vaihtelua" suomalaisiin miehiin nähden. Ja jos samalle viivalle laitetaan tavallinen suomalainen nuorimies sekä narsistinen, ulkonäkökeskeinen, itsevarmuutta tihkuva arabiplayboy, on suomalaisen mahikset tasan nolla!
- ÄläYleistäPliis
Suomalaisen mahikset on 100-0 mun kohdalla.
- dfgkjhkhj
ÄläYleistäPliis kirjoitti:
Suomalaisen mahikset on 100-0 mun kohdalla.
Ja sinun mahikset suomalaiseen on 0-100000000000000
Mene sinä pläski vaan makaamaan matun alle.
- Matutraiskaa
Uskomatonta TUUBAA ministeriviinakanistereilta, onkohan ollut taas Lauantai-illan huumaa kun on pöhnäpäissä annettu julkilausumia, homosteltu samalla kun se Norsunvittukin naamaansa näytti. Hallitus ja eduskunnasta suuri osa voi pakata kamppeensa ja lähteä hakemaan heille sopivaa kansaa kusetettavksi, TERVE MENOA!
Vai täytyykö auttaa????- Äimä
Luehan Tommi Parkkosen kolumni Iltalehdestä, mielenkiintoista.
- RubenStiller
"MUUTAMA SANA RUBEN STILLERILLE JA PÄIVI NERGILLE RAISKAUSKULTTUURISTA
¨Raiskaus on jokaisessa kulttuurissa rikos.¨– Päivi Nerg, Sisäministeriön kansliapäällikkö Ylen haastattelussa.
Toki, kyllä näin on. Riippuu kuitenkin joissakin kulttuureissa siitä kuka raiskataan.
Jopa islamissa, musliminaisen raiskaaminen on rikos.
Näin tullaan koko vellovan keskustelun mielenkiintoisimpaan ja TÄRKEIMPÄÄN kysymykseen: Miten Islamilainen kulttuuri näkee ei-musliminaiset ja pikkutytöt? Miksi juuri heitä raiskataan ja pidetään häkeissä myytävänä tänäkin päivänä Lähi-idässä? Miksi Irakin hengellinen johtaja sanoo, että heidän kaappaaminen saaliiksi on todellista islamia?
Päivi Nerg yrittää rauhoitella ihmisiä sanomalla, että raiskaus nähdään rikoksena kaikissa kulttuureissa. Tämä on vain osittain totta, sillä valitettavasti se riippuu siitä kuka on uhri. Islamin laki ei näe ei-muslimeja tasavertaisessa asemassa muslimeihin nähden. Myös raiskauksen uhrin asema on islamilaisessa kulttuurissa pöyristyttävä. Usein uhri päätyy itse syytetyn penkille.
Islamilla on erityinen suhde kahteen ihmisryhmään. On helppoa todeta tämä käytännössä, vain seuraamalla uutisia tai tutustumalla historiaan. Kyseessä ovat tietysti vaaleat ei-musliminaiset ja juutalaiset.
Ruben Stiller toi reilusti esiin eilisessä Pressiklubi ohjelmassa Lähi-idästä tulevien 17-kertaisen osuuden seksirikoksissa kantaväestöön nähden. Siitä kymmenen pistettä. Toisaalta, tämä järkyttävä fakta ohitettiin sitten täysin, vaikka juuri sen olisi tullut olla koko keskustelun ydinaihe.
Mutta sitten Ruben teki myös sen mikä oli odotettavissa, ja kuten kaikissa keskusteluohjelmissa näytetään tekevän. Ohjelman lopuksi hän dramaattisesti ja nuhtelevasti toi esiin tiedon: ¨75% kantasuomalaisiin kohdistuvista raiskauksista tekee kantasuomalainen.¨ Täten Stiller jatkaa sitä perinteistä poliittisesti korrektia uutisointia, jossa muslimien tekemiä rikoksia vähätellään pyrkimyksillä vesittää faktoja ja sivuuttaa koko aihe, nostamalla pöydälle muita syntipukkeja. Näinhän tapahtuu usein kun yritetään kysyä esimerkiksi Nazima Razmayrilta ja muilta asiantuntijoilta: Miksi muslimimiehet raiskaavat? Vastaus on usein: ¨Raiskaavathan suomalaisetkin¨ tai että ¨se johtuu islamofobiasta jne.¨ Ja sitten jatketaan ohjelman loppuun asti rasismista keskustellen. Näin kerta kerran jälkeen väistetään todelliset kysymykset, kuten islamin suhtautuminen ei-muslimeita, valkoihoisia naisia kohtaan, ja lakaistaan koko kökkötraktori sen kuuluisan arabialaisen maton alle ja saadaan islamiin kriittisesti suhtautuvat henkilöt stigmatisoitua ja hiljennettyä rasisteina, fasisteina ja muina basisteina.
STILLER TULI NUHTELUNSA LOMASSA ANTANEEKSI SEN TOISENKIN NUMERON LAUSUMATTA SITÄ ÄÄNEEN.: JÄLJELLE JÄÄVÄ 25% SUOMALAISIIN KOHDISTUVISTA RAISKAUKSISTA ON SIIS ULKOMAALAISTEN TEKEMIÄ! MITEN TÄMÄ ON MAHDOLLISTA KUN ULKOMAALAISTEN OSUUS VÄESTÖSTÄ ON VAIN 3,4%? SE ON JÄRKYTTÄVÄ NUMERO! SUURIN OSA NÄISTÄ ULKOMAALAISISTA ON RUOTSALAISIA, VENÄLÄISIÄ JA VIROLAISIA. EN USKO ETTÄ HE TEKEVÄT PALJON RAISKAUKSIA. EN USKO ETTÄ NIITÄ TEKEVÄT MYÖSKÄÄN RAUHALLISET INTIALAISET, KIINALAISET, VIETNAMILAISET JA LÄNSIMAALAISET. JOTEN ON OLEMASSA RYHMÄ ULKOMAALAISIA, JOTKA TEKEVÄT VIELÄ HUOMATTAVASTI ENEMMÄN NÄITÄ RIKOKSIA. KUTEN STILLER SANOI, LÄHI-ITÄTAUSTAISTEN OSUUS ON 17-KERTAINEN. JOS LASKELMA TEHDÄÄN PELKÄSTÄÄN USKONNON MUKAAN, SAATTAA MUSLIMIMIESTEN OSUUS NOUSTA JOPA 20-30 KERTAISEKSI KANTAVÄESTÖÖN NÄHDEN?! ASIASTA EI KUITENKAAN KESKUSTELTU SEN ENEMPÄÄ. AIVAN KUIN KYSEESSÄ OLISI JOKIN AIVAN ARKIPÄIVÄINEN ASIA TAI YHTEISKUNNALLINEN NORMI JONKA KANSSA PITÄÄ ELÄÄ. BUSINESS AS USUAL.
Kun nämä faktat tunnustetaan ja tehdään keskusteluohjelmia missä ei väistetä kysymyksiä, kerrotaan selkeästi mistä tämä kaikissa länsimaissa esiintyvä ilmiö johtuu, voidaan asialle myös alkaa tehdä jotakin.
En ole sinulle kuitenkaan vihainen, Ruben, vaikka mollasitkin taas suomalaista kulttuuria. Pidän sinusta ihan vilpittömästi ja olet mielestäni hauska tyyppi, mutta näenkin sinut tavallaan uhrina. Minua harmittaa, että annat älykkyytesi mennä usein hukkaan. Vai oletko sittenkin vain sosiaalidemokraattisen utopian kökkötraktori? kulttuurirelativismin ja kantilaisen filosofian hyvän tahdon ja pulunnussijamentaliteetin kävelevä patsas?
Haluan kuitenkin kiittää Päivi Nergiä ja Ruben Stilleriä siitä, että edes jonkinlaista keskustelua on."
http://riippumatonmedia.com/2015/11/28/muutama-sana-ruben-stillerille-ja-paivi-nergille-raiskauskulttuurista/- AllhuAkbar
Päivi Negr korosti juuri islamia puolustaessaan, että raiskaus on kaikissa kulttuureissa rikos. Juu tuolla Pakistanissa ja Afganistanissa löydetään yleensä syyllinenkin, joka on raiskattu nainen. Tämä sitten yhdessä hakataan ja kivitetään, että saadaan raiskaukselle tuomio.
- Mamuraiskaaaina
Jäljelle jäävä 25% on valtava osuus. Väestömäärään suhteutettuna mamuraiskaajia on sitten 99,98%
Hyvä luku ylessä loisivalta juopolta.
- waler-
Viikon kannanotto siis viritetty.
Minä en pelkää,vaan vihaan suomeen tunkeutuvia elintasosurffareita.
Ainoa,kenen täälä tulee pelätä,on äitien sekä tyttärien raiskausinvaasiota vastaa.
Minä en ymmärrä saatika hyväksy,ja ihmisenä minulla tietääkseni on oikeus siihen.
"He kuitenkin korostavat, ettei vastakkainasettelua väestöryhmien välillä pidä lietsoa."
Tämä on hysvääjien suurin pelko tällä hetkellä.Ja minulle nämä kaikki on rikoksen tekijöitä,joten yleistän kaikki nämä paskat samaan listaan.
Nämä ei ole minulle mitään ihmisiä,joille olisin jotain velkaa,ja miksi olisin?
Kantasuomalaisia kurjistetaan,ja sitten näitä hysvätään?Vastakkainasettelu on varmasti valmis,enkä usko,että yhteenotoilta ei säästyttäisi- waler-
Late_Lapista1 kirjoitti:
SAATANAN Sipilä!
Late Lapista. SSSS Ry!Sipilä on saatana,näin se on
- Kirkkovene
Etelärannan oligarkit ovat saaneet oman miehensä vatulaattoriksi valehtelemaan oikealle paikalle.
- tfffg
On se kumma ettei tämä mamut tuomitse omien tekoja yhtään,jos sillä kerran on mätiä omenia joukossa miksi ne ei itse poista niitä joukosta.
- waler-
Juuri näin.Pitäisi omiaan edes ruodussa
- Äimä
Raiskaaminen ja naisen alistaminen kuuluu Isiksen kulttuuriin.
Suomessa kristillisen kansan kanssa rauhanomaisessa yhteiselossa eläviä muslimeja EI SAA sekoittaa isisterroristeihin. - MuhammedTerroristi
Äimä kirjoitti:
Raiskaaminen ja naisen alistaminen kuuluu Isiksen kulttuuriin.
Suomessa kristillisen kansan kanssa rauhanomaisessa yhteiselossa eläviä muslimeja EI SAA sekoittaa isisterroristeihin.Tuossa islamista faktaa: https://www.youtube.com/watch?v=YQ9zv3hsMsY
- RikollisetJohdossa
Kannattaa painaa nimet mieleen, ettei äänestä ketään noista valehtelevista ammattirikollisista.
- waler-
Minun henkilökohtainen mielipide on,että väkivaltaisella teolla pitää vastata väkivallalla.liika hyysääminen vain altistaa näiden paskojen rikollisten tekojen uusimiseen,kun siitä ei ole seurauksia.
Minulle tämä alaikäisraiskaus aiheutti ainakin sen.että irakilaisen yksinkulkijan ei parane osua tielleni.Minä hyysään.
- kiinijo
Täyttä soopaa nuoria ukkoja lappaa ja nuoret naiset teltoissa eikö se pitäs olla toisin päin? Kanadassa tajuttiin mikä kierous meneillään eivätkä ota yhtään nuoria miehiä vastaan. Maahantulon pitää olla hallittua pakolaispolitiikkaa. Rajat kiini sillä kriisi pitää saada hallintaan. Norja otti jo hallinnan samoin Puola,Tanska, Ranska.......
- että_sillai
"Myös maahanmuuttajat rakentavat Suomea"
pitiköhän tuo olla
"Myös maahanmuuttajat nakertavat Suomea" - OUJEEEEEEE
Jos 99,99% raiskaa niin eihän silloinkaan jokainen syyllisty raiskaamiseen joten ei kaikkia voi tuomita.
- dferererer
Hallitus voisi selittää, miksi Suomeen otetaan vain miehiä ns. turvapaikanhakijoiksi. Kyllä se käsitetään niin, että naiset ja lapset, ja vanhukset ovat niitä hädänalaisia, ei tälläiset kiimaiset miehet.
- waler-
Koska Irakinmiehet ei kelpaa edes Ruotsille?
Mietitäämpäs.....
- Alex_ulos
Voihan sitä valehdella vaikka mitä paskaa, mutta kuulijat voi sanoa että turpa tukkoon, ja Alex ulos.
- waler-
Alex on saamassa Brysselin turvapaikan ökyliksoineen
- jhgfyyddd
Suomalaisia puolustaa koulutettu sotilasreservi, ei ministerit! Hanki sotilaskoulutusta suomalsiten oikeuksien puolustamiseksi.
- siinäse
Ketä vitun suomalaisia, ei ole olemassa enää "ME"
Se juna meni jo, pitäisi tyhmemmänkin tajuta.
En puolusta hallitusta. piste
- vcbpszjpiaejhpbåiae
Kyllä tästä nyt on isänmaallisuus kaukana !.
Onko poliittiseen "tolkun" järjestelmään mitään luottamista.. kun kerran oikein suunnitelmat on millä tavalla ja kuka saa asioista "uutisoida".
http://mvlehti.net/2015/11/29/vmn-viestintajohtaja-liinu-lehto-vahvisti-propaganda-ja-aivopesu-ovat-normaalia-toimintaa/ - HUUHAAPOLITIIKKAAA
Ensi vuodelle jo MILJARDI LISÄÄ jotta voivat "rakentaa Suomea". Eihän tätä paskaa kukaan voi ottaa enää todesta. Oikeastaan voidaan sanoa ETTEI TÄSSÄ TOUHUSSA OLE MITÄÄN TOLKKUA ENÄÄ.
- hyyhaata
Oikeassa tolkun maassa hälytyskelot olisi soineet heti kun alkoi lappaa pelkkiä nuoria miehiä rajan yli.. Mutta pölhölässä alkoi hyysäys. Poliittinen vatulointi-koneisto on unelma-hötössään unohtanut kansan kokonaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681236
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381044Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111680S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22605Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16591Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61531Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32531Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52509Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22476Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62475