kuoleman jälkeisestä elämästä..
https://universal997.wordpress.com/2015/11/30/universal-salvation
Huom! Sivuto on vielä kesken ja TÄYNNÄ kirjoitusvirheitä! Kannattaa lukea vaan kohtaan -------tähän saakka tarkistettu-------------------
Muu alue on sekava ja täynnä kirjoitusvirheitä, mutta kannattaa vaan keskittyä oleelliseen. Oma tietokoneeni on toistaiseksi rikki, joten kirjoitan tämän takia kirjaston koneella. Siksi kiire ja kirjoitusvirheet, mutta jos vain kiinnostaa niin kannattaa käydä takistamassa. Varmasti mielenkiintoista luettavaa itse kullekin ;=))
Mitä Raamatussa sanotaan...
2
<50
Vastaukset
- Pakkstori
"Menette kaikki sekasorron maahan, jossa valokin on pimeyttä"(Job)
"Tuonelassa on paratiisiosasto, ja enempi rangaistuspaikka, joka on rotkolla erotettu paratiisista, kiirastulineen." (Eenok)
"Manalassa on pimeää, ja lämmintä, maan magmaan jos joku siellä vajoaa, hän silloin nauttii Hellvettifiiliksestään"
"Taivaassa lienee melko kylmäm pivissä ektoplasmahaamuna?"
"Monet Kuoleman jälkeen, jäävät loisimaan läheistensä muistoihin ja näkyyn tai uneen?" - Pakkstori
Noiden unien jälkeen, missä jonkun muistoissa loisittuaan, idän uskonnon, buddhalaisuuden ja hindulaisuuden mukaan(korkea kastiset) tulette valitsemaan uudet vanhempannne, vaikkapa useimmat pakotetaan "Tabula Raasaksi, Tyhjäksi, kaiken unohtaneeksi tietoisuudeksi", ellei kyseessä ole guru tai korkea hallitsijarooli, joka saartaa muistoihinsa, ilmentymäänsä vauvan kehoon, osan edellisiä elämiään.
Emme tiedä eläessämme vielä, mikä tuostakin on totta, vielä, sen koemme sitten, kun kuolemme, "mutta eipä mennä ihan, vielä ei ihan vielä". Oman käden oikeudella ei kukaan saa lähteä täältä, eikä edes oman jalan....Käykää vaikkapa ählämi raivostuttamassa, jos itsarin sijaan haluatte kokeilla"Pyhää Pahaa Sotaansa"....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059