Alkakaas ole kunnollisia ihmisiä. Menkää vaikka lenkille ja tehkää jotain hyödyllistä elämässänne niin joku nainen teidät huomaa ja haluaa.
Olkaas nyt ihmisiksi
eimullamuuta
1472
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 14
Vanhimmat
Juoksen viikossa useimmiten noin 40-50 kilsaa ja sen lisäksi teen viikossa yli 1400 etunojapunnerrusta, 600 vatsalhasliikettä lisäpainon kanssa ja 600 selkälihasliikettä. Kerro toki mitä muuta hyödyllistä voisin tehdä.
Mainitsemasi asiat eivät ole hyödyllisiä, ja aloittajan neuvo on huono - eihän kukaan voi huomata henkilöä joka vilahtaa ohi...
On ne ainakin terveellisiä eli sillä tavalla hyödyllisiä.
Syväkyykkyjä raskailla painoilla, leuanvetoja lisäpainoilla ja ilman, noita nyt ainakin ;)
1400 etunojapunnerrusta viikossa ei ole kovin hyödyllistä, vai mikä mahtaa olla niiden tarkoitus? Kovin on yksipuolista reeniä.
Teen leukoja aina välillä punnerrusten sijaan. En halua mennä salille kun olen tälläinen ihmisarka ätminkäinen.
Kuntosaleiluhan on yksilölaji. Ei siellä tarvitse ottaa kontaktia muihin, sen kun kyykkää vaan :)
Tai tee kotona pistoolikyykkyjä, nekin ovat aika tehokkaita.
Poljen fillaria 80 km viikossa ja nostan punttejakin aika lailla. En pahemmin kyykkää aina salilla vaan teen muita juttuja kuten poljen kuntopyörää ja nostan penkistä painoja. Ei ole tarkoitus tulla maratoonariksi, kuntoilen huvikseni eikä kunto varmaan huonone siellä salilla
Aloittaja kehotti tekemään jotain hyödyllistä ja porukka luettelee urheilusuorituksiaan. Käsite hyödyllinen tekeminen näyttää olevan hukassa nuorelta sukupolvelta.
Mikä sun mielestäsi on hyödyllistä ja miksi? :)
Tehkää vaikka lintupönttöjä :)
Aloittaja tarkoitti hyvää, miten mies voisi tutustua naiseen. Eivät mitkään etunojapunnerrukset asiaa edistä. Pitää tehdä jotain, missä on naisia. Menkää vaikka SPRlle vapaaehtoisiksi tai valvomaan Pelastusarmeijan joulupataa. Varmasti löydätte jotain hyödyllistä mikä on myös mielekästä.
Minusta on oikein hyödyllistä pitää huolta itsestään. Mutta joo, kyllä se vastapainoksi vaatisi jotain ihmisten parissa touhuamista, eihän muuten ketään tapaa. Paitsi jollei sitten haluakaan tavata ketään.
No, aloittaja itse otti esimerkiksi lenkillä käymisen joten kyllä se liikkumaan kehottaminen oli itse aloituksessa... ja kyllä se lenkkeily taitaa olla niistä puuhista yksinäisempiä. Tokko kukaan nainen toivoo, että tuolla pimeässä yössä juokseva mies pysähtyisi heidän kohdallaan tai lähtisi jopa perään. Voi tulla naiselle paskahalvaus tai ihan vaan pakoreaktio ennen kuin jututtava lenkkeilijä pääsee edes keskusteluetäisyydelle. Ja kuten edellä sanottu, onhan se että pitää kunnostaan huolta tärkeä asia jota ihan liian moni laiminlyö.
Ehkä aloittaja tarkoitti, että kyllä se nainen osuu kohdalle kunhan elämästään tekee ensin merkityksellisen vaikkei siinä naista olisikaan. Pitää paikkansa sikäli, että jos kokee että oma elämä on epätäydellinen ilman naista, niin eihän sellaista miestä naiset riippakivekseen halua, vaan he haluavat sellaisen miehen jota ei tarvitse henkisellä puolella elvyttää.
Mitenkäs niitä linnunpönttöjä tekemällä muuten naisia tapaa? Pelastusarmeijakin taitaa olla enimmäiseen eläkeläisten yhdistys, tai ainakin hyvin kypsää ikää elävien. Ja uskonnollisten, tietenkin. SPR:n vapaaehtoistyössä pitäisi sitoutua kyllä itse siihen työhön, kuten ikäihmisen, mielenterveyskuntoutujan tai vammaisen ystävänä. Vaikka kohdalle sattuisikin varsin miellyttävä mt-kuntoutuja tai vammainen, olisi silti aika epäeettistä alkaa siitä jotain suhdetta vääntämään.
Hyödyllistä ja mielekästä kyllä, mutta ei keino oikeasti tutustua naisiin.
Olen tehnyt elämässä vaikka mitä. Töitä 15 vuotta, matkustellut,tehnyt alotteita, auttanut vähäosaisia mutta eipä sitä naista ole näkynyt.
Juoksukoulun treeneissä varmaan yli 70 prosenttia on naisia, eikä siellä ainakaan kukaan ole "huomannut" minua. Pari harjoituksissa kukaan ei ole vielä halunnut vapaaehtoisesti mun pariksi.