Stubin mielestä, mutta minusta on vielä hirveämpää katsoa nuoria suomalaisia työttömiä isiä ja äitejä leipäjonossa pienten lastensa kanssa. Meillä kaikilla on vain yksi elämä.
coca colan heitto oli karmeaa
20
111
Vastaukset
- liarstuppi
Coca-colan heittäjä saa varmasti suuremman tuomion kuin mamu raiskaajat menihän sentään paita pesuun, se on kuitenkin jotain verrattun 12-14 vuotiaiden raiskattujen ja läheisten loppu elämään verrattuna,köyhiäkin taisi olla nuo raiskatut,mut vituttaa kun lempi paita piti.....
- y5m5um
Ministerien turvatoimia aiotaan kiristää, miksi. Jos joku entinen koulukiusaaja on nykyään itseään täynnä oleva ylimielinen paska niin syyttäköön itseään. Pahinta on jos ei itse sitä edes ymmärrä.
- Novoivoi
ei se cociksen heitto ole mitään verrattuna stubin omiin valheisiin joista ei luullut jäävänsä kiinni. Typerää jos et sinäkään sitä ymmärrä.
- aikuiseksikehittyminen
Novoivoi kirjoitti:
ei se cociksen heitto ole mitään verrattuna stubin omiin valheisiin joista ei luullut jäävänsä kiinni. Typerää jos et sinäkään sitä ymmärrä.
Kylä ymmärretään, ja hulipyöreänä ihmetelään Stubbin käytöstä ja kehitystä. Eikö hänkin jo käy ikäihmisestä yli 50 v mies.
- huomitaloutta
Sitä saa, mitä tilaa! Tämähän pantiin merkille. Hyvä niin!
- Malttia
Kyllähän se oli sylkäisy vasten kasvoja ja näyttävä sellainen. Epäselväksi ei jää mistä syystä. Jospa se "Siperia opettaa".
- khlkhklhlk
Poppana takit huolissaan kun vuosikausien notkumisen jälkeen kirjoilla pitäisi myös jotakin myös maksaa.
- ohhoh2
Kommunistit öykkäröivät. Siinä ei ole mitään uutta. He eivät anna arvoa ihmisten fyysiselle koskemattomuudelle.
- suksetvalmiina
Eikä SSS porukka anna mitään arvoa vaatimattomille, ns. köyhille ihmisille. Itse lukeudun aineellisesti köyhiin ihmisiin, kunhan jotenkin selviän, ja saan nattia lapsenlapsista, luonnosta, eläimistä, ja kalastelusta, marjastelusta vuodenajoista jne... olen onnellinen ja tyytyväinen.
Stubbin valehtelun jälkeen kysyin päteekö laki. jonka mukaan kansanedustajan (ministerin) kuuluisi olla rehellinen ja hyvämainein?
- Matemaatikko
Jospa se prosenttiluku tulikin Hänen päähänsä yllättäen, tilaamatta ja pyytämättä.
Matemaatikko kirjoitti:
Jospa se prosenttiluku tulikin Hänen päähänsä yllättäen, tilaamatta ja pyytämättä.
Valtion velkain ministerille on vaarallista, jos kirjanpidossa velat ja saatavatkin vaihtavat paikkaa.
- prosenttilasku
Matemaatikko kirjoitti:
Heh, luulen että stubbi vain puhui niin totta kuin osaa.
Ylevän valheen ja valtion varojen väärinkäytön ansiosta korotamme Stubbin valtion velkain ministeriksi.
- Krkkonenkin_sekosi
Ilmankos Suomen talous on laskenut alamäkeä viimeaikoina, niin kuin lehmän häntä.
- Nykyinen valtionvarain ministerimmekin kun ei osaa edes perusasiota matematiikasta.
- Lisäksi dementia on iskenyt jo aika pahasti, kun unohtelee asioita ja kääntää tärkeitä lukuarvoja milloin mitenkin päin, ihan omasta hatusta vetäistyt epämääräiset luvutkin vielä.
Pitäis varmaan olla säännölliset ja pakolliset lääkärin tarkastukset noinkin vastuun alaisessa virassa.
Syntiä kun tekee riittävästi, niin unetkin jäävät vähiin ja lopulta seuraa täydellinen sekavuustila.
- YÖKUSKI
VOI KAUHEETA EIKÖ HÖRHÖTTÄJÄ SUTKILLE KOKIS KELVANNU HMM..... VAIHETAAN MERKKIÄ JA SANKOLLINEN KORVILLE PASKAA LAILLISTETULLE VALTAKUNNAN SUURIMMALLE PASKAN PUHUJALLE NOVIISI POJULLE. ÄHKYY JA PUHKUU KUN SUSI LUITA PASKALLA. LIMUN HEITTÄJÄLLE PALKKIO JA HETI.
- HERROJENLAKI
VITUTTAA KUN LAKI EI OLE SAMA KAIKILLE.
HERKKÄNAHKAINEN STUBB ON ENSIMMÄINEN ÖKYKUSIPÄÄ JOKA LUOKITTELEE TÄLLAISEN RIKOKSEKSI, SEN SIJAAN HÄNEN TOIMISSAAN PALJON ENEMMÄN RIKOLLISEMPAA TOIMINTAA - EläMaidotaSipilää
Kunhan muistatte! Että jos Soinin meinaatte kastella, käyttäkää silloin Konjakkia!
NöösiBoyille kelpaa ihan Kokis ;D - USAyhtiöPalvoja
Miten Stubb voi olla raivoissaan! Ylikansallisen yrityksen herkkujuoma valuu kaulukseen! Sehän on Stubbin oman politiikan Kliimaksi!
- muistakaa_tämäkin
Ministerin fyysinen koskemattomuus on yhtä tärkeä asia kuin köyhän fyysinen koskemattomuus.
Miksi köyhän selkänahkaa kepitetään niin rajusti suunnitelluilla leikkauksilla ? Miksi köyhän ruokapöydästä viedään ne vähätkin ravintoaineet pois ostovoiman leikkauksilla ? Leikkaukset ja tasaverot vaikuttaa fyysisesti eniten köyhiin.
Muistakaa siis köyhänkin koskemattomuus. Hallitus ja Eduskuntakin saisi muistaa tämän köyhän ihmisen koskemattomuudenkin. Ei köyhiä tarvitse eikä saa näin kovasti kepittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273