coca colan heitto oli karmeaa

hjuikoloöphh

Stubin mielestä, mutta minusta on vielä hirveämpää katsoa nuoria suomalaisia työttömiä isiä ja äitejä leipäjonossa pienten lastensa kanssa. Meillä kaikilla on vain yksi elämä.

20

111

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liarstuppi

Coca-colan heittäjä saa varmasti suuremman tuomion kuin mamu raiskaajat menihän sentään paita pesuun, se on kuitenkin jotain verrattun 12-14 vuotiaiden raiskattujen ja läheisten loppu elämään verrattuna,köyhiäkin taisi olla nuo raiskatut,mut vituttaa kun lempi paita piti.....

• y5m5um

Ministerien turvatoimia aiotaan kiristää, miksi. Jos joku entinen koulukiusaaja on nykyään itseään täynnä oleva ylimielinen paska niin syyttäköön itseään. Pahinta on jos ei itse sitä edes ymmärrä.

• Novoivoi

ei se cociksen heitto ole mitään verrattuna stubin omiin valheisiin joista ei luullut jäävänsä kiinni. Typerää jos et sinäkään sitä ymmärrä.

• aikuiseksikehittyminen
        Novoivoi kirjoitti:

ei se cociksen heitto ole mitään verrattuna stubin omiin valheisiin joista ei luullut jäävänsä kiinni. Typerää jos et sinäkään sitä ymmärrä.

Kylä ymmärretään, ja hulipyöreänä ihmetelään Stubbin käytöstä ja kehitystä. Eikö hänkin jo käy ikäihmisestä yli 50 v mies.

• huomitaloutta

Sitä saa, mitä tilaa! Tämähän pantiin merkille. Hyvä niin!

• Malttia

Kyllähän se oli sylkäisy vasten kasvoja ja näyttävä sellainen. Epäselväksi ei jää mistä syystä. Jospa se "Siperia opettaa".

• khlkhklhlk

Poppana takit huolissaan kun vuosikausien notkumisen jälkeen kirjoilla pitäisi myös jotakin myös maksaa.

• ohhoh2

Kommunistit öykkäröivät. Siinä ei ole mitään uutta. He eivät anna arvoa ihmisten fyysiselle koskemattomuudelle.

• suksetvalmiina

Eikä SSS porukka anna mitään arvoa vaatimattomille, ns. köyhille ihmisille. Itse lukeudun aineellisesti köyhiin ihmisiin, kunhan jotenkin selviän, ja saan nattia lapsenlapsista, luonnosta, eläimistä, ja kalastelusta, marjastelusta vuodenajoista jne... olen onnellinen ja tyytyväinen.

• Stubbin valehtelun jälkeen kysyin päteekö laki. jonka mukaan kansanedustajan (ministerin) kuuluisi olla rehellinen ja hyvämainein?

• Matemaatikko

Jospa se prosenttiluku tulikin Hänen päähänsä yllättäen, tilaamatta ja pyytämättä.

• Matemaatikko kirjoitti:

Jospa se prosenttiluku tulikin Hänen päähänsä yllättäen, tilaamatta ja pyytämättä.

Valtion velkain ministerille on vaarallista, jos kirjanpidossa velat ja saatavatkin vaihtavat paikkaa.

• prosenttilasku
        Matemaatikko kirjoitti:

Heh, luulen että stubbi vain puhui niin totta kuin osaa.

• Ylevän valheen ja valtion varojen väärinkäytön ansiosta korotamme Stubbin valtion velkain ministeriksi.

• Krkkonenkin_sekosi

Ilmankos Suomen talous on laskenut alamäkeä viimeaikoina, niin kuin lehmän häntä.
        - Nykyinen valtionvarain ministerimmekin kun ei osaa edes perusasiota matematiikasta.
        - Lisäksi dementia on iskenyt jo aika pahasti, kun unohtelee asioita ja kääntää tärkeitä lukuarvoja milloin mitenkin päin, ihan omasta hatusta vetäistyt epämääräiset luvutkin vielä.
        Pitäis varmaan olla säännölliset ja pakolliset lääkärin tarkastukset noinkin vastuun alaisessa virassa.
        Syntiä kun tekee riittävästi, niin unetkin jäävät vähiin ja lopulta seuraa täydellinen sekavuustila.

• YÖKUSKI

VOI KAUHEETA EIKÖ HÖRHÖTTÄJÄ SUTKILLE KOKIS KELVANNU HMM..... VAIHETAAN MERKKIÄ JA SANKOLLINEN KORVILLE PASKAA LAILLISTETULLE VALTAKUNNAN SUURIMMALLE PASKAN PUHUJALLE NOVIISI POJULLE. ÄHKYY JA PUHKUU KUN SUSI LUITA PASKALLA. LIMUN HEITTÄJÄLLE PALKKIO JA HETI.

• HERROJENLAKI

VITUTTAA KUN LAKI EI OLE SAMA KAIKILLE.
      HERKKÄNAHKAINEN STUBB ON ENSIMMÄINEN ÖKYKUSIPÄÄ JOKA LUOKITTELEE TÄLLAISEN RIKOKSEKSI, SEN SIJAAN HÄNEN TOIMISSAAN PALJON ENEMMÄN RIKOLLISEMPAA TOIMINTAA

• EläMaidotaSipilää

Kunhan muistatte! Että jos Soinin meinaatte kastella, käyttäkää silloin Konjakkia!
      NöösiBoyille kelpaa ihan Kokis ;D

• USAyhtiöPalvoja

Miten Stubb voi olla raivoissaan! Ylikansallisen yrityksen herkkujuoma valuu kaulukseen! Sehän on Stubbin oman politiikan Kliimaksi!

• muistakaa_tämäkin

Ministerin fyysinen koskemattomuus on yhtä tärkeä asia kuin köyhän fyysinen koskemattomuus.

Miksi köyhän selkänahkaa kepitetään niin rajusti suunnitelluilla leikkauksilla ? Miksi köyhän ruokapöydästä viedään ne vähätkin ravintoaineet pois ostovoiman leikkauksilla ? Leikkaukset ja tasaverot vaikuttaa fyysisesti eniten köyhiin.

Muistakaa siis köyhänkin koskemattomuus. Hallitus ja Eduskuntakin saisi muistaa tämän köyhän ihmisen koskemattomuudenkin. Ei köyhiä tarvitse eikä saa näin kovasti kepittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6594
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      58
      4472
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3158
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      2997
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1566
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1564
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1349
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1273
    Aihe