Kyllä täytyy sanoa että suomalaisille on kovat tuomiot kun raiskaa naista. Tämäkin henkilö sai oikein 100€ maksettava vaikka on köyhä pörssiyhtiönjohtaja. Saakohan kirkkonummelaiset raiskaajat yhtä kovat tuomiot jos raiskaa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448948902492.html
Kovat ovat tuomiot.
5
90
Vastaukset
- gestisläinen
Hyvin tuo oikeuslaitoksen hyväveli järjestelmä toimii. Espoon käräjäoikeuden tuomari sai hyvät bonukset.
- voiaikojajatapoja
juu-ilman muuta, satanen per kärsä ja sen tietysti maksaa maahanmuuttovirasto/tai toimeentulotuki, siis tavalliset veronmaksajat.
- Lehden_uutisointi_huono
Iltapulu paskoi taas jaloilleen. Tuo sadan euron korvaus oli nimenomaan uhrin vaatimus. Oikeus olisi varmasti tuominnut tarvittaessa toisinkin. Uhri ja tekijä ovat edelleen tekemisissä toistensa kanssa. Siitäkin voi päätellä jotain
- äläkoskaanikinä
Olen antanut kertoa itselleni tällä kulmakunnalla olevan turhaakin turhempaa pyytää apua poliisilta.
- Anonyymi
satkunko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316