Kyllä täytyy sanoa että suomalaisille on kovat tuomiot kun raiskaa naista. Tämäkin henkilö sai oikein 100€ maksettava vaikka on köyhä pörssiyhtiönjohtaja. Saakohan kirkkonummelaiset raiskaajat yhtä kovat tuomiot jos raiskaa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448948902492.html
Kovat ovat tuomiot.
5
124
Vastaukset
- gestisläinen
Hyvin tuo oikeuslaitoksen hyväveli järjestelmä toimii. Espoon käräjäoikeuden tuomari sai hyvät bonukset.
- voiaikojajatapoja
juu-ilman muuta, satanen per kärsä ja sen tietysti maksaa maahanmuuttovirasto/tai toimeentulotuki, siis tavalliset veronmaksajat.
- Lehden_uutisointi_huono
Iltapulu paskoi taas jaloilleen. Tuo sadan euron korvaus oli nimenomaan uhrin vaatimus. Oikeus olisi varmasti tuominnut tarvittaessa toisinkin. Uhri ja tekijä ovat edelleen tekemisissä toistensa kanssa. Siitäkin voi päätellä jotain
- äläkoskaanikinä
Olen antanut kertoa itselleni tällä kulmakunnalla olevan turhaakin turhempaa pyytää apua poliisilta.
- Anonyymi
satkunko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845307Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.313533Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j422885Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin282107Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591861Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861656- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71185