Parhaat liikkeet Tuusulan

Hyrylässä?

Kysyn jo etukäteen kevättä ajatellen (silloin haussa 5-6 te hintaluokan käyttöauto ilman imagopiirteitä)käymisen arvoisia autoliikkeitä Tuusulan Hyrylässä (esim. Sulantien alue). Siellähän tuntuu lehtien mukaan olevan liikettä kuin pipoa, vaan haluaisi nopeuden takia rajata liikkeet muutamaan kohtuullisen hyvätasoiseen liikkeeseen. Eli pahimmat jobbariluolat kamaline pommeineen jättäisin jo etukäteen väliin.

Mitä liikkeitä suosittelisitte alueella tän hintaluokan auto (mielellään japanilaismerkki) etsimiseen? Ja onko kokemusta, missä matalakorkoisin autorahoitus? Olen vaan kuullut huhuna, että jotain Auto Ekroosia olisi syytä välttää, onko vain huhua?

32

12726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suosiolla

Ekroos ei arastele sanoa asiakkaalle "HAISTA PASKA!". Faija kertoi että tollanen se oli jo 70-luvulla, ei ole tavat muuttuneet.

• Osmo

Mä oon tehny 2 kaupat ekroosilla varsin joustavasti. Parivuotta sitten ostin sieltä uudehkon auton, josta pamahti kytkin melkein heti.
        Ekroos laitatti autoon mukisematta uuden kytkimen.

• jjj11125255
        Osmo kirjoitti:

Mä oon tehny 2 kaupat ekroosilla varsin joustavasti. Parivuotta sitten ostin sieltä uudehkon auton, josta pamahti kytkin melkein heti.
        Ekroos laitatti autoon mukisematta uuden kytkimen.

niin ostit itseltäsi

• Vinkki

Suosittelisin menemään mieluummin jonnekin muualle, esim. Herttoniemeen.

• 206 cc

Ostin edellisen autoni grönholmilta ja eipä ollut palvelussa mitään valittamista.Autokanta alueen tuoreinta....

KTS nettisivut http://www.autotalogronholm.com/

• paska
        206 cc kirjoitti:

Ostin edellisen autoni grönholmilta ja eipä ollut palvelussa mitään valittamista.Autokanta alueen tuoreinta....

Pyrkikää välttämään kysesistä firmaa erittäin huonoja kokemuksia.

• hdi
        paska kirjoitti:

Pyrkikää välttämään kysesistä firmaa erittäin huonoja kokemuksia.

Samanlaisia kokemuksia myös mulla.

• kuin biliasta
        hdi kirjoitti:

Samanlaisia kokemuksia myös mulla.

hyrylästä kun ostaa autoa niin siihen jo asennoituu siten että myyjät on melko koijareita,niin ei pety. Mutta kun ostaa biliasta,ARVOSTETUSTA MERKKILIIKKEESTÄ ja myyjät on samanlaisia koijareita niin voi tunnustaa että vituttaa..

• varmaan
        206 cc kirjoitti:

joo, on tosi rehti liike.

• tyttötytterö
        206 cc kirjoitti:

"Suosittelisin menemään mieluummin jonnekin muualle, esim. Herttoniemeen. "

En suosittele. Tai jos haluat auton jota ei ole laitettu "oikeiden liikkeiden" halliin myyntiin pahojen vikojen vuoksi, niin mikäs siinä.
        "..aina isket kätesi pashaan!"

• jobbareita

niin säästyt vaikeuksilta. nämä hyrylän jobbarit myy etupäässä merkkiliikkeille tulleita vaihtoautoja,joita ne eivät itse halua myydä eteenpäin asiakkaille niissä olevien vikojen takia.
      kunnon merkkiliike ei tarkoituksella yritä kusettaa tai myydä ongelmaista autoa, koska kuluttajan suoja on nykyään erittäin kattava,mutta jobbarit ei niistä välitä tuon taivaallista. Lue kuluttaja asiamiehen mustialistoja,niin vakuutut asiasta.
      Olen melko aktiivinen autonvaihtaja ja minulla on merkkiliikkeistä pelkkiä hyviä kokemuksia kun autossa on ilmennyt vikoja kaupan jälkeen,esim. veho,laakkonen ja autokeskus ovat minulle laittaneet auton kuntoon kaupan jälkeen,kun vikaa on ilmennyt. tosaalta aikanaan,kun vaihdon muutamalla jobbarilla,niin en apua saanut. nimiä en viitsi mainita,kun en heidän kanssaan enää tee koskaan kauppojakaan.

• Meisaku

Jos haluat maksaa autostasi liikaa, niin asioi ihmeessä edelleenkin vain merkkiliikkeissä. Sinä maksat koko parameuden aina siivoojia myöden. Johan sen järkikin sanoo, että mitä isommat ovat liikkeen kulut, sitä kovemmat ovat vaihtoautojen hinnat.
        Merkkiliikkeet joutuvat kilpailemaan verisesti vaihtoautoista uuteen vaihdossa ja siksi niiden hinta on korkeampi kuin pelkästään käytettyihin autoihin keskittyvillä liikkeillä.

Turha nimitellä jobbareiksi autoliikkkeitä, joilla on kiinteä liikepaikka ja jotka hoitvat asiakkaansa ja velvoitteensa myös yhteiskunnalle.

Katukauppiaat ovat asia erikseen.

• XTC90

En ole itse autokauppias, mutta tuo haiskahtaa vähän provoilulta Ekroosin liikettä kohtaan? Taitaa olla kilpailija nyt liikkeellä?

• KKo

Itse hain vajaa vuosi sitten Kivihaan Autosta VW golf VR6 vm.-97 ja autossa ei ollut mitään vikaa ja varustetasoltaan huippu oli alle 100tkm ajettu eli itse olin kyseiseen liikkeeseen tyytyväinen

• Veke

Auto torilta Lumpovin Aulikselta saa halvalla eikä moitteen sijaa koskaan!

• -----

Osta ennemmin yksityiseltä kuin jobbareilta
      kaikki ne on samanlaisia niin Hyrylässä kuin Helsingin kehä3 varrella.

Erehdyin ostamaan niiltä vähän käytetyn 120.000km
      ajetun auton jossa ei sitten muuta ollut kuin vikaa ja todellisuudessa oli tuplasti ajettu tuo 120.000km olihan siinä jobbarin takuu 3KK
      mutta kun korjauslaskuja vei niin ne vastasi
      ei korvata se on luonnollista kulumaa autossa siksi ainoastaan neljännes laskun summasta korvataan,jne.

Ei mitään merkitystä Sulan jobbareiden takuusta
      on sitten aivan sama ostaa yksityiseltä tai Saksasta ja vaikka Virosta.

• Ostaja

Sulantie ykkösessä on paras ja ehdottomasti ystävällisin palvelu ja runsaasti Suomi, sekä tuontiautoja.
      Hinnat ovat kohtuulliset ja jälkipalvelukin pelaa moitteetta. Suosittelen lämpimästi.

• Nyt kaikki mukaan

Kerrankin saa äänestää parasta eikä paskinta liikettä.

• Nettiauto

Merkki kuin merkki tietenkään takuuta ei voi olla mutta luuleevat saavansa hulluja hintoja, eivätkä pudota heti vaan roikottovat jopa viikkoja ja enemmänkin esim:netti autossa aivan sairasta roikottaa yli hintaisia koslia.Itse näen että ostaisin yksityiseltä mutta se yli hinta se karkottaa samantien oikein jääräpää muuleja. esimerkki jos mb 97 välkky 290 farkku pyyntö on 5500-10000e ja autolla menty yli 300000km niin ei minkäänlaista realismia sellasen arvo on 2500-3000e.Hinnat on netti autossa puolet liikaa ja kukaan ei puutu hulluja hintoja vanhoista koslista.

• Dot.com
        Nettiauto kirjoitti:

Merkki kuin merkki tietenkään takuuta ei voi olla mutta luuleevat saavansa hulluja hintoja, eivätkä pudota heti vaan roikottovat jopa viikkoja ja enemmänkin esim:netti autossa aivan sairasta roikottaa yli hintaisia koslia.Itse näen että ostaisin yksityiseltä mutta se yli hinta se karkottaa samantien oikein jääräpää muuleja. esimerkki jos mb 97 välkky 290 farkku pyyntö on 5500-10000e ja autolla menty yli 300000km niin ei minkäänlaista realismia sellasen arvo on 2500-3000e.Hinnat on netti autossa puolet liikaa ja kukaan ei puutu hulluja hintoja vanhoista koslista.

Mä yritin kuittailla Portin autolle, hyrylän keskusautolle ja matin renkaalle ja autolle autoista, jotka ovat ilmoitusten mukaan olleet talossa osa keväästä asti.

"meillä on niin paljon rahaa, ettei meitä haittaa seisottaa niitä, vaikka koko vuoden"

"Ei oo rahasta kiinni. Mä voin vaikka polttaa noita autoja, jos mä haluan" -liike Tuusulasta

Musta tuntuu, että liikkeiden edustaja luulevat vieläkin, että ihmiset tulevat kaupoille näinä aikoina, kun on lamaa ja odotellaan veroalea.

Nämä hetket ovat kuin maijan pelaamista, ja kenelle maija sitten jääkään?

• ostaja itsekkin
        Dot.com kirjoitti:

Mä yritin kuittailla Portin autolle, hyrylän keskusautolle ja matin renkaalle ja autolle autoista, jotka ovat ilmoitusten mukaan olleet talossa osa keväästä asti.

"meillä on niin paljon rahaa, ettei meitä haittaa seisottaa niitä, vaikka koko vuoden"

"Ei oo rahasta kiinni. Mä voin vaikka polttaa noita autoja, jos mä haluan" -liike Tuusulasta

Musta tuntuu, että liikkeiden edustaja luulevat vieläkin, että ihmiset tulevat kaupoille näinä aikoina, kun on lamaa ja odotellaan veroalea.

Nämä hetket ovat kuin maijan pelaamista, ja kenelle maija sitten jääkään?

Ajattelitko asiakkaana saada hyvät kaupat aikaseksi sillä, että aloitat homman vittuilemalla....? ei ihme että vastaukset oli tuollaisia.

• vm2005

Suosittelen Tuusulan Autotalo Grönholmaa, jotka etsivät luotettavaa autokauppaa. Itselläni hyviä kokemuksia ostettuani keväällä 2014 ko. paikasta auton.

• Tykkää facessa

Sieltä ei taida saada kuponkialennusta?

• Halpa ja hyvä

GT-auto.

• Täysi huijari liike! Eivät noudata lakia missään kohtiå

• ..............

Kannattaa sivuuttaa Sulan alue kokonaan. Mieluummin sitä vaikkapa ostaa autonsa tuntevalta yksityiseltä, tosin vaatii vähän ihmistuntemusta ja tietotaitoa mitä juttuja autoista tulisi katsella.

Takuu on kuitenkin molemmissa sama eli perävalot.

• Pettynyasiakas

En suosittele Hyrylän autotalo Oy:tä ainakaan. Huijas kaupoissa.

• tippurikujankingi

Kannattaisko ehkä huristella Vantaalle?

• Mannela7921

Auto-aviaa en ainakaan suosittele kenellekään...möivät vaihteistovikaisen auton tutulleni jossa korjauskustanmukset 7000€ ja omistaja on uhkaillut vaikka millä tätä naista

• Sinnevaan

Ekroos ainakin on hyvä. Kovaa tulosta ekee kyseinen firma. https://www.finder.fi/Autoliikkeitä/Auto-Expert Ekroos Oy/Tuusula/yhteystiedot/127073 Suositelen lämpimästi.

• Lindemaniltaostin

Itse ostan autoni suoraan romaneilta. Viime auton ostin eräältä lindemanin tenholta ja hyvin on pelittänyt. Poliisit ei ole kertaakaan soittaneet vielä perään. Käteismaksulla hoitui koko homma parkkipaikalla.

• Anonyymi

GT Auto Tuusula. Palvelu ei ole 2020 luvulla. Epäillään asiakkaan maksukykyä yms yms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1729
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      239
      1493
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1346
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1015
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      921
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      908
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      898
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      874
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      842
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      819
    Aihe