On se kumma kun ylläpito sallii kissantappo jutut palstalle.. Itse laitoin siitä ylläpidolle palautetta... En tajua miten joku voi haluta tappaa viattomia lemmikkejä!
Lapsuudessa meidän kotiin tuli hylätty kissa, jonka sitten ruokimme ja hoidimme, sekä otimme lemmiksi. Kissa oli todella kiltti ja fiksu. <3
Lemmikit ovat tärkeitä, tekevät hyvää mielialalle, antavat seuraa ja rakkautta. :)
Kertokaas omia hyviä kokemuksia lemmikeistänne?
Kissat pelastetaan.
50
144
Vastaukset
Kertokaas nyt te palstakaverit ja muut ihmiset mukavia juttuja lemmikeistänne?
- lopetanuo
Kaikenteorianlaskija
5.12.2015 12:41
Uusi
Pelko pois olen johtanut noita olemalla jumalan mahdin voima jo vuosikymmeniä. Ei ne paljon muita iskuja ole tehnytkään kuin suunnittelemiani. En tiedä ehkä olen aspergeenina jollainen hitler ja einsteinkin oli niin liian hyvä hallitsemaan asioita jotka tunnen kuin omat taskuni. Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion eli otetsaan haasteena ensin kun jollain on voimaa vaikkei välittäisikään asiasta eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana muiden mistään ehkä sikis olen yksin kaikien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on olet hullu joka on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti asioita eikä katsota vain näkijän silmästä.
Kaunis pyyntö lopeta riittää ja ohjenuorien käsiin ottaminen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uusi
Aspergenjuoppohullu
5.12.2015 12:45
Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion eli otetaan haasteena ensin kun jollain on voimaa vaikkei s joku edes välittäisikään asiasta eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana noidenmuiden mistään asioista välittäisi ja olen yksin kaikkien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on vastalause olet hullu joka lausekkeena on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti näitä asioita eikä katsota vain näkijän silmästä joka johtaa harhaan varsinkin kun kirjoitan epäselvemmin kuin mieleni on näin humalassa. :D
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi
Aspergenjuoppohullu
5.12.2015 12:49
Aspergenjuoppohullu kirjoitti:
Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion eli otetaan haasteena ensin kun jollain on voimaa vaikkei s joku edes välittäisikään asiasta eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana noidenmuiden mistään asioista välittäisi ja olen yksin kaikkien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on vastalause olet hullu joka lausekkeena on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti näitä asioita eikä katsota vain näkijän silmästä joka johtaa harhaan varsinkin kun kirjoitan epäselvemmin kuin mieleni on näin humalassa. :D
Näytä lisää
Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion joten reagoidaan eli otetaan haasteena sanomani ensin kun jollain on voimaa vaikkei se joku edes välittäisikään siitä voimasta eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana noiden muiden mistään muistakaan asioista välittäisi ja olen yksin kaikkien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on vastalause olet hullu,
joka sekin lausekkeena on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti näitä asioita eikä katsota vain näkijän silmästä joka johtaa harhaan varsinkin kun kirjoitan epäselvemmin kuin mieleni on näin humalassa. :D
PS. Aspergeenit osaa ajatella selkeämmin kuin muut mutteivat kommunikoida koska pyrkimyksenä on manipulaatio asioihin. Siksi tälläinen.
Kommentoi lainaten lopetanuo kirjoitti:
Kaikenteorianlaskija
5.12.2015 12:41
Uusi
Pelko pois olen johtanut noita olemalla jumalan mahdin voima jo vuosikymmeniä. Ei ne paljon muita iskuja ole tehnytkään kuin suunnittelemiani. En tiedä ehkä olen aspergeenina jollainen hitler ja einsteinkin oli niin liian hyvä hallitsemaan asioita jotka tunnen kuin omat taskuni. Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion eli otetsaan haasteena ensin kun jollain on voimaa vaikkei välittäisikään asiasta eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana muiden mistään ehkä sikis olen yksin kaikien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on olet hullu joka on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti asioita eikä katsota vain näkijän silmästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uusi
Aspergenjuoppohullu
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi
Aspergenjuoppohullu
Näytä lisää
Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion joten reagoidaan eli otetaan haasteena sanomani ensin kun jollain on voimaa vaikkei se joku edes välittäisikään siitä voimasta eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana noiden muiden mistään muistakaan asioista välittäisi ja olen yksin kaikkien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on vastalause olet hullu,
joka sekin lausekkeena on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti näitä asioita eikä katsota vain näkijän silmästä joka johtaa harhaan varsinkin kun kirjoitan epäselvemmin kuin mieleni on näin humalassa. :D
PS. Aspergeenit osaa ajatella selkeämmin kuin muut mutteivat kommunikoida koska pyrkimyksenä on manipulaatio asioihin. Siksi tälläinen.
Kommentoi lainatenMiksi kopioit nuo jutut tänne?Et kai nyt sentäs kuvittele että oisivat kittien kirjoittamia...voi elämä...
- jälkiäjättämätt
Metsästyslain mukaan villiintyneen kissan saa lopettaa se, jonka omistamalle tai hallitsemalle maalle kissa tulee. Lupa koskee kuitenkin vain villiintyneeksi todettuja kissoja. Esimerkiksi karanneita lemmikkejä tai hylättyjä kesykissoja lupa lopettaa ei koske. Ne kuuluvat paikkakunnan löytöeläinten talteenottopisteeseen. Villiintyneen kissan erottaa kesykissasta esimerkiksi käytöksen tai ulkoisten tunnusmerkkien perusteella. Käytännössä kuitenkin säikähtäneen kotikissan ja aran villikissan erottaminen on hankalaa. Lopetuksen tekee aina osaava henkilö. Villiintyneen kissan lopetuksessa laillisia tapoja ovat eläinlääkärin suorittaman lopettamisen lisäksi ampuminen suoraan aivoihin tai välittömästi tappava kaasu. Villiintynytkään kissa ei siis ole lainsuojaton, eikä sitä saa lopettaa milä keinoin tahansa.
http://kissatieto.fi/sey-ja-kissa/kissa-ja-laki - lopetasina
tinttu-liina kirjoitti:
Miksi kopioit nuo jutut tänne?Et kai nyt sentäs kuvittele että oisivat kittien kirjoittamia...voi elämä...
Kaikenteorianlaskija
5.12.2015. 12:41
Uusi
Pelko pois olen johtanut noita olemalla jumalan mahdin voima jo vuosikymmeniä. Ei ne paljon muita iskuja ole tehnytkään kuin suunnittelemiani. En tiedä ehkä olen aspergeenina jollainen hitler ja einsteinkin oli niin liian hyvä hallitsemaan asioita jotka tunnen kuin omat taskuni. Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion eli otetsaan haasteena ensin kun jollain on voimaa vaikkei välittäisikään asiasta, eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana muiden mistään ehkä sikis olen yksin kaikien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on olet hullu joka on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti asioita eikä katsota vain näkijän silmästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uusi
Aspergenjuoppohullu
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi
Aspergenjuoppohullu
Näytä lisää
PS. Aspergeenit osaa ajatella selkeämmin, kuin muut mutteivat kommunikoida koska pyrkimyksenä on manipulaatio asioihin. Siksi tälläinen.
Kommentoi lainaten lopetasina kirjoitti:
Kaikenteorianlaskija
5.12.2015. 12:41
Uusi
Pelko pois olen johtanut noita olemalla jumalan mahdin voima jo vuosikymmeniä. Ei ne paljon muita iskuja ole tehnytkään kuin suunnittelemiani. En tiedä ehkä olen aspergeenina jollainen hitler ja einsteinkin oli niin liian hyvä hallitsemaan asioita jotka tunnen kuin omat taskuni. Tiedän tähänkin psykologisen vasta reaktion eli otetsaan haasteena ensin kun jollain on voimaa vaikkei välittäisikään asiasta, eikä sosiopaattisena matemaattisena manipuloijana laskelmoijana muiden mistään ehkä sikis olen yksin kaikien ja kaiken keskellä kun ensinnäinen vasta reaktio on olet hullu joka on kontradiktiossa todellisuuden kanssa jos lasketaan matemaattisesti asioita eikä katsota vain näkijän silmästä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Uusi
Aspergenjuoppohullu
Kommentoi lainaten
Ilmianna
Jaa
Uusi
Aspergenjuoppohullu
Näytä lisää
PS. Aspergeenit osaa ajatella selkeämmin, kuin muut mutteivat kommunikoida koska pyrkimyksenä on manipulaatio asioihin. Siksi tälläinen.
Kommentoi lainatenSun nupissa on pahasti joku vialla..
tinttu-liina kirjoitti:
Sun nupissa on pahasti joku vialla..
Mitä ihmettä tuo edes tuolla jutullaan tarkoitti??
Kittiechihu kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo edes tuolla jutullaan tarkoitti??
Tuo luulotautinen kuvittelee että nuo jutut on nikillisten kirjottamia.Aikamoinen höyrypää.
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo luulotautinen kuvittelee että nuo jutut on nikillisten kirjottamia.Aikamoinen höyrypää.
No just. Ihme tyyppi..
- TOSIrealistiKokkola
Kissa ei ole kenenkään lemmikki, jos ja kun se vaeltelee neliökilometrien alueella "muka kodistaan". Ei sellaisella "lemmikillä" ole kotia. Joten kaikki irtokatit ovat lainsuojattomia, ja siten jokainen voi sellaisen kohdatessaan tappaa. Ja siihen velvoittaa eläinsuojelulakikin: ..."vammautunut... isännätön kulkukissa... isorotta... jne on aina lopetettava, kuitenkin siten, ettei eläimelle aiheuteta tarpeetonta kärsimystä..."...
Luonnossa "kulkee, raahautuu, nilkuttaa, vammautuneita, auton kolhimaa, nälissään ryömivää yms eläintä" tälläkin sekunnilla tuhansia, jotka pitäisi saada mahdollisimman pian irti valtavista kivuistaan. Luonnossa ei ole eläinlääkäreitä...Kissa on aina jonkun lemmikki, oli se sitten hylätty tai jonkun vapaan oleva kissa!
Ei ole todellakaan tervettä täällä palstalla jatkuvasti uhota kissantappamisella, laittamalla loukkuja ja kissanraadot syötiksi! Sairas olet.Edelleen ihmettelen miksi ylläpito sallii tr:än olla palstalla.. Ja eikö hänen sukulaiset häpeä tuollaista narsistia..?
- halkokarinääliölle
Kittiechihu kirjoitti:
Edelleen ihmettelen miksi ylläpito sallii tr:än olla palstalla.. Ja eikö hänen sukulaiset häpeä tuollaista narsistia..?
Täysin samaa mieltä.
halkokarinääliölle kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.
Moni tai kaikki palstalla taitavat olla samaa mieltä..?
- EläinystäväKokkola
Kaikki me viisaat ja lakia tuntevat olemme samaa mieltä Tosirealistin kanssa.
Irtokollit, nartut, katit ja lainsuojattomat mirrit voidaan tappaa aina, jos ja kun ne poistuvat omalta pihaltaan ilman valvontaa. Näin sanoo laki.- EttäSeViisaudesta
Etpä muuten tunne 1993 voimaan tullutta lakia asiasta tahvo...
Älä naurata minua enää enempää tänään! XD Et ole viisas, vaan ilkeä, tyhmä narsisti. Sotahullu ym..
EttäSeViisaudesta kirjoitti:
Etpä muuten tunne 1993 voimaan tullutta lakia asiasta tahvo...
Kiitos! Vihdoinkin lisää fiksua kommenttia!
- ei_ei
Pakko sanoa että EläinystäväKokkola :lla on vääränlainen nimi merkki koska eikö yleensä eläin ystävät puolusta eläimiä?
ei_ei kirjoitti:
Pakko sanoa että EläinystäväKokkola :lla on vääränlainen nimi merkki koska eikö yleensä eläin ystävät puolusta eläimiä?
Niinpä..
- TOSIrealistiKokkola
Kaikki lainsuojattomat villieläimet, ja etenkin Suomen luontoon kuulumattomat rauhoittamattomat eläimet kuten minkki, supikoira, kissa voidaan aina tappaa, ja sitä myös suositellaan. Turhin tuhoeläin on mm villiintynyt kissa.
Kissa katsotaan aina villiintyneeksi, jos ja kun se poistuu omalta piha-alueeltaan ilman valvontaa. Tässä tapauksessa jokainen on oikeutettu tappamaan villiintyneen vahinkoeläimen kuten kissa, isorotta, metsämyyrä, kotihiiri ja maamyyrä...- halkokarinääliölle
Hah hah, Halkokarin vähälyinen punakka talipallo metsästää kissoja korkkipyssyllä, laukaus laukaus.
- NoHuh.huh
On se tuo tahvo sitten erikoisen tyhmä tapaus, tietämys ihan elukan tasoa..
NoHuh.huh kirjoitti:
On se tuo tahvo sitten erikoisen tyhmä tapaus, tietämys ihan elukan tasoa..
Niinpä.. Tämä on jo huomattu kauan sitten.
Hah hah, Halkokarin vähälyinen punakka talipallo metsästää kissoja korkkipyssyllä, laukaus laukaus.
Ei kai ne sille muita aseita annakkaan.. Onneksi!
Kittiechihu kirjoitti:
Ei kai ne sille muita aseita annakkaan.. Onneksi!
On se saattanu ostaa lasten leluosastoltaleikkipyssyn.:)))
tinttu-liina kirjoitti:
Eikös toi heppu elä jossaki fantasiamaailmoissaan...?
artagnan kirjoitti:
Elää se..ainaki jossaki muussa ku täs maailmassa.:)
tinttu-liina kirjoitti:
Oho..pötkökirjotusta..:D
artagnan kirjoitti:
Kyllä kai se elää ja jutut senkun sekoa entistä enemän..
Hylätyt kissat pitää viedä löytöeläinkotiin,että voi etsiä sille uusi koti.Ei ole kissan vika jos jotku ihmiset ei kykene hoitamaan.Mikään ei ole niin mukavaa,kun kissa tulee silitettäväksi ja kehrää.:)
toljanter kirjoitti:
No entä jos vaikkapa joku tonttu tulee silitettäväksi ja kehrääki vielä...?
No jos vaa kehrätä osaa,nii saa takuulla paijatusta. ;))
toljanter kirjoitti:
No entä jos vaikkapa joku tonttu tulee silitettäväksi ja kehrääki vielä...?
Kyllä saa silitystä. :)
Kittiechihu kirjoitti:
Niin pitää viedä. <3 Sairas ihminen täytyy olla jos nauttii lemmikkien taposta...
Minusta semmonen tyyppi on viel enempi ku sairas..:/
- Semmoista
Esimerkiksi tuo "TosiRealistin" kirjoituksia ei välttämättä kannata tosissaan ottaa. Iso uho ja vilkas mielikuvitus. Eihän sillä ole edes todisteita siitä, että on tappanut kissoja noin isoja määriä mitä sanoo. Pieni mies, isot puheet. Annetaan sen olla ja elää tuossa pienessä mielikuvitusmaailmassaan.. saa jutella itsekseen nimimerkkiensä kanssa. Ja pullistella uimahallilla.. :)
Todellakin toivon että vain satuilee. Mutta aika sairas hän on pelkkien satujensa kanssa palstalla..
Kuinka moni teistä on pelastanut hylätyn kissan?
- TOSIrealistiKokkola
Itsestäänselvyyksiä ei tarvitse todistella. En kehu ja en uhoa saavutuksillani, vaan toteutuneilla hyvillä teoilla aina silloin tällöin tarvittaessa, jotta totuus, oikeudenmukaisuus ja lakien noudattaminen säilyisi yhteiskunnassa...
Kyllä jatkuvasti kehut teoillasi. Väität olevasi nero, vaikket ole. Nero ei jauha juttuja palstalla, hauku muita, nauti kissojen taposta ym.. Ja mikä sinut oikeuttaa haukkumaan ja keksimään valheita muista palstalla?
Opi käytöstavat ja hyväksy muutkin palstalaiset. Et osaa täällä jutella muiden kanssa, vaan jauhat juttujasi itseksesi ja kehut itseäsi monella nimimerkillä..
Selvää narsistin oireita. Huolehdi mielenterveydestäsi paremmin.
- TOSIrealistiKokkola
Kaikki yksinään liikkuvat kulkukissat tapetaan, vaikka niillä olisi miljoona kilikelloa kaulassaan. Kissanloukku ja hetitappavat raudat eivät kysele, että oletko sinä kotisi ulkopuolella liikkuva kattihaisupirulainen jonkun lemmikki.
Kaikki "irtokollit" saa tappaa ja pitääkin tappaa sanovat Suomen lait, ja jokaisen metsästäjän = "sisäinen" laki. Onko selvä, pissiäiset ja kakkiaiset, sano...
Jk Jos ja kun ammun metsässäni ja metsästysalueellani vaikkapa koirasuden, niin koiratkaan eivät perään hauku, saati poliisit, hau hau hauuuu...- höpöttäväHullu
Ei se tahvo näemmä lakipykäliä tunne alkuunkaan. Irtokattia ampunut eläkeläismies tuomittiin äskettäin maksamaan isot sakot ja korvaukset. Ei mennyt läpi mitkään selitykset.
- halkokarinääliölle
Korkkipyssyllä metsäsätävä hyllyvä läskimooses jälleen todistamassa ylivertaista tyhmyyttään.
höpöttäväHullu kirjoitti:
Ei se tahvo näemmä lakipykäliä tunne alkuunkaan. Irtokattia ampunut eläkeläismies tuomittiin äskettäin maksamaan isot sakot ja korvaukset. Ei mennyt läpi mitkään selitykset.
Hienoa että sai sakot!
Korkkipyssyllä metsäsätävä hyllyvä läskimooses jälleen todistamassa ylivertaista tyhmyyttään.
Ei se osaa muuta kuin osoittaa tyhmyyttään päivät pääksytysten palstalla.. Edelleen, pusu sille joka saa tuon ripulistin lopullisesti pois palstalta!
- halkokarinääliölle
Älä muuta viserrä. Mikä panee yli 60 vuotiaan miehen käyttäytymään tuolla tavalla, eikö perhe ja sukulaiset voisi puuttua asiaan vai onko niin että mielenvikaisuus on sukurasite?
Älä muuta viserrä. Mikä panee yli 60 vuotiaan miehen käyttäytymään tuolla tavalla, eikö perhe ja sukulaiset voisi puuttua asiaan vai onko niin että mielenvikaisuus on sukurasite?
No ei voi kyllä sukulaisetkaan olla kovin fiksuja ja terveitä, kun eivät tee mitään tuolle ripulistille...
Tämä aihe kaipaa nostoa. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801924- 1101881
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91704Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241482