"Sutattu Logo"

sinetti1

Aamulla näin pari kuvanäkyä, joita tässä olen ihmetellyt, josko Herra tässä kertoo jostakin tulevasta tapahtumasta maailmassamme: Näin punavalkoisen tai oranssinpunaisen/valk. pyöreän logon ja se oli sutattu valkoisella värillä niin, ettei saanut selvää, mitä se edusti? Sitten näytettiin sivulta päin tummanpunaista foliopussia, kuin kahvipussi, kyselin Herralta että mitä se oli, voisihan siinä olla jotkin muutakin elintarviketta. Kohta pussia näytettiin uudelleen vähän enemmän edestäpäin. Kuva oli vieläkin hieman epäselvä, mutta minusta näytti että pussin kyljessä olisi ollut kahvikupin kuva. Yritin kysellä lisää, mutta enempää minulle ei näytetty. Nyt jää vain nähtäväksi, tapahuuko tällaisella alueella jotain mainittavaa. Mietin laitanko tätä edes tänne, mutta sitten ajattelin, että mikä minä olen määrittelemään, mitkä näyt minun pitää kertoa ja mitkä jättää kertomatta, olisiko tässä jonkinlaista varoitusta? Ottakaa tai jättäkää...

7

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos viestistäsi Sinetti, pitkästä aikaa !

      Ajattelin juuri tänne tullessani, että olisikohan Sinetillä sittenkin meille jotain jaettavaa, ja oli hieno huomata että olihan sitä. Oikein toivoin mielessäni, että Sinulla olisi jotain kerrottavaa. : ))

      Tuo kuvailemasi näky liittyy varmaankin jonkun palstalaisen elämään, en tosin osaa yhtään sanoa mitä nuo asiat kertovat, mutta odotan josko piankin selviäisi.

      Kiitos !

      • sinetti1

        Kiitos vastauksestasi ja tulkinnastasi, AO, tulin takaisin, näin tuttavallisesti, sinettinä, Herra on puhunut tuon SINETTI sanan kautta, joten jatkossa yritän käyttää sitä. Herran ehdoilla täällä mennään. Availkaa ihmeessä mitä tuo näky tuo teille mieleen? Ehkä se kuitenkin on asia, joka sitten eräänä päivänä tuodaan eteemme, yksityisesti tai uutisoiden, Herra yksin tietää.
        Siunausta sinulle AO, ja myös teille muille. Mennään eteenpäin, toinen toistamme tukien. AO, sinulla on hauskasti ollut noita"etiäisiä" minun suhteeni ja niin myös tänään, mutta onhan meillä sama Henki.


      • Niinhänseon

        Amen.


    • hmarja1

      Job 38:14

      Aamuruskon syttyessä maa muuttuu kuin savi, johon painetaan sinetti: kaikki tulee näkyviin kuin uudelleen vaatetettuna.

      1. Kor. 9:2

      Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli.

      Minua puhutteli ja kummastutti sinetti Raamatussa.

      Ilm. 7:2

      Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,

      • 1Amen

        Amen.


    • samettisumakki

      jeesuksen verisen perseen nimeen, aamen.

    • ttkkö

      Atomivoiman säteilyt muuttaneet joulukuussa useina vuosina kahvia myrkyksi, niin, ettö se tuleeoksennuksena pos. Vuosi sitten srllasuta oli jopa puol kppillista, eli valuu pohjalle ja jos erehtyy juomaan pohjalle valunutta, niin oksennus tulee äkisti! Tuota esiintynyt useilla kahvilaaduilla! Röyhtäisy auttaa välttämään vatsanpuruja! Tuo muutos loppui kevään kuluessal Alkaut tuoaiset vaikutukset jo ilmestyä kuluvana vuotenakin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe