"Sutattu Logo"

sinetti1

Aamulla näin pari kuvanäkyä, joita tässä olen ihmetellyt, josko Herra tässä kertoo jostakin tulevasta tapahtumasta maailmassamme: Näin punavalkoisen tai oranssinpunaisen/valk. pyöreän logon ja se oli sutattu valkoisella värillä niin, ettei saanut selvää, mitä se edusti? Sitten näytettiin sivulta päin tummanpunaista foliopussia, kuin kahvipussi, kyselin Herralta että mitä se oli, voisihan siinä olla jotkin muutakin elintarviketta. Kohta pussia näytettiin uudelleen vähän enemmän edestäpäin. Kuva oli vieläkin hieman epäselvä, mutta minusta näytti että pussin kyljessä olisi ollut kahvikupin kuva. Yritin kysellä lisää, mutta enempää minulle ei näytetty. Nyt jää vain nähtäväksi, tapahuuko tällaisella alueella jotain mainittavaa. Mietin laitanko tätä edes tänne, mutta sitten ajattelin, että mikä minä olen määrittelemään, mitkä näyt minun pitää kertoa ja mitkä jättää kertomatta, olisiko tässä jonkinlaista varoitusta? Ottakaa tai jättäkää...

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos viestistäsi Sinetti, pitkästä aikaa !

      Ajattelin juuri tänne tullessani, että olisikohan Sinetillä sittenkin meille jotain jaettavaa, ja oli hieno huomata että olihan sitä. Oikein toivoin mielessäni, että Sinulla olisi jotain kerrottavaa. : ))

      Tuo kuvailemasi näky liittyy varmaankin jonkun palstalaisen elämään, en tosin osaa yhtään sanoa mitä nuo asiat kertovat, mutta odotan josko piankin selviäisi.

      Kiitos !

      • sinetti1

        Kiitos vastauksestasi ja tulkinnastasi, AO, tulin takaisin, näin tuttavallisesti, sinettinä, Herra on puhunut tuon SINETTI sanan kautta, joten jatkossa yritän käyttää sitä. Herran ehdoilla täällä mennään. Availkaa ihmeessä mitä tuo näky tuo teille mieleen? Ehkä se kuitenkin on asia, joka sitten eräänä päivänä tuodaan eteemme, yksityisesti tai uutisoiden, Herra yksin tietää.
        Siunausta sinulle AO, ja myös teille muille. Mennään eteenpäin, toinen toistamme tukien. AO, sinulla on hauskasti ollut noita"etiäisiä" minun suhteeni ja niin myös tänään, mutta onhan meillä sama Henki.


      • Niinhänseon

        Amen.


    • hmarja1

      Job 38:14

      Aamuruskon syttyessä maa muuttuu kuin savi, johon painetaan sinetti: kaikki tulee näkyviin kuin uudelleen vaatetettuna.

      1. Kor. 9:2

      Jos eivät muut pidäkään minua apostolina, teidän apostolinne ainakin olen. Tehän olette sinetti, joka vahvistaa, että olen Herran apostoli.

      Minua puhutteli ja kummastutti sinetti Raamatussa.

      Ilm. 7:2

      Ja minä näin erään muun enkelin kohoavan auringonnoususta, ja hänellä oli elävän Jumalan sinetti, ja hän huusi suurella äänellä niille neljälle enkelille, joille oli annettu valta vahingoittaa maata ja merta,

      • 1Amen

        Amen.


    • samettisumakki

      jeesuksen verisen perseen nimeen, aamen.

    • ttkkö

      Atomivoiman säteilyt muuttaneet joulukuussa useina vuosina kahvia myrkyksi, niin, ettö se tuleeoksennuksena pos. Vuosi sitten srllasuta oli jopa puol kppillista, eli valuu pohjalle ja jos erehtyy juomaan pohjalle valunutta, niin oksennus tulee äkisti! Tuota esiintynyt useilla kahvilaaduilla! Röyhtäisy auttaa välttämään vatsanpuruja! Tuo muutos loppui kevään kuluessal Alkaut tuoaiset vaikutukset jo ilmestyä kuluvana vuotenakin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe