http://www.iltalehti.fi/viihde/2015120520783179_vi.shtml
Naisille se miehen pituus onkin tärkeä asia eikä alle 200cm lyhyet miehet ole edes miehiä.
Nainen haukkuu lyhyitä miehiä
78
240
Vastaukset
- Ahtaaksmenee
Ensiks se pituus oli 180cm, sit 190cm ja nyt 200cm.
On se kumma kun asetatte itse noita esteitä teidän väääristyneeseen mieleenne. - realismia
Pitkät miehet tekevät naiset onnellisiksi.
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1449204781140.html- Naisasialooseri1
Ja heti tuolla on joku 164cm tappi YTM kehumassa kuinka hänellä on riittänyt naisia koko elämänsä ajan
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Ja heti tuolla on joku 164cm tappi YTM kehumassa kuinka hänellä on riittänyt naisia koko elämänsä ajan
Noita kommentteja kun luin tuolta, niin kyllä se on aika katkeraa kalkkia pitemmille miehille jos lyhyt mies on saanut naisia.
- Varaa.vaatia
No Adriana ei olekaan kuka tahansa nainen, vaan huippumalli ja Victoria´s Secret "enkeli"... Sen lisäksi hänellä itselläänkin on pituutta 178cm, että kai tuollaisella rotunaisella on jo oikeus laittaa vaatimuksia miesten suhteen. Lisäksi luulen, että tyylikkäänä naisena halusi huumorin kautta tehdä selväksi ettei ole deittaillut Piiperiä, jossa on varmasti paljon muutakin vikaa kuin vähäisempi pituus mitä Adrianalla itsellään. Eihän hän haukkunut, vaan sanoi että alle 2 -metriset miehet ovat "ystäviä". Ei mitenkään rumasti sanottu, kun moni lyhyt ja ruma siiderivalas sanoo, ettei alle 2 -metriset miehet ole edes miehiä.
- 277
Eli eri naisille on erilaiset standardit. Jos on huippumalli, saa olla epäkohtelias ja vielä puolustellaan, ettei muka ole epäkohtelias.
- 22337777
Ja nimenomaan tuo tässä että nainen on itse 178cm. Ja jos tai kun mallina vielä hoikka ja pitkäraajainen niin se näyttää jo todella pitkältä. Jos mies samaa pituusluokkaa miehissä niin on hän vähintään 190cm. Kyllä siinä tietty huumoriakin oli tämän naisen sanomisessa ja se juuri viitaten siihen että hän naisena on niin pitkä.
Joo siinä olisi kokoomus ja keskusta kertoneet, ettei tämä ole hallituksen virallinen kanta, jos joku tasokkaampi mies vaikkapa Valtteri Torikka olisi kertonut, että kaikki alle C-kupin ovat kodinkoneita.
277 kirjoitti:
Eli eri naisille on erilaiset standardit. Jos on huippumalli, saa olla epäkohtelias ja vielä puolustellaan, ettei muka ole epäkohtelias.
Naulan kantaan: eri naisilla on eri standardit. Siksi, koska olemme yksilöitä ja haluamme eri asioita. Mielestäni hän ei ollut erityisen törkeä, ystäväksi "haukkuminen" ei ole loukkaus. Ei kannata kuitenkaan vetää tuosta(kaan) lausunnosta mitään johtopäätöksiä.
Kyllä sinä itseäsi pidemmän naisen löydät, kunhan hyväksyt runsaasti vuosirenkaita niin iän kuin painonkin osalta. ;-)
- Kilttiatm
Jos ämmä pesis pakkelit naamasta niin se olisi tavis kuten muutkin naiset mutta heti kun meikkaa niin taso nousee kymppiin ja vaatimukset myös
- Kaunis.Adriana
Adriana on kyllä kaunis ilman meikkiäkin...
http://www.nautis.com/wp-content/uploads/2013/04/adriana_lima_no_makeup.jpg
Tuo on hyvä osoitus naisten pinnallisuudesta, tyhmyydestä ja hypergamiasta. Mediassa naiset valittavat miten ovat alistettuja, heitä kohdellaan huonosti ja naisten tasa-arvo ei toteudu. Silti he vaativat että mies on parisuhteessa heitä paljon tasokkaampi ja parempi joka suhteessa.
- Vaatimuksetkorkeella
Siis mitä..ootko ihan tosissasi?178cm huippumalli,jolle maksetaan sen ulkonäön takia eli on todella kaunis,luultavasti myös rikas ja varmasti kuuluisa ei saisi vaatia mieheltä edes tiettyä pituutta jos se häntä viehättää
..onpahan hän ainakin rehellinen siitä mikä miellyttää. Todella typerää sinulta sanoa että tämä naisten valioyksilö vaatisi enemmän kun hänellä on annettavaa,varsinkin kun ainoa vaatimus oli miehelle pituus. Ulkonäköä,statusta ja varallisuutta kyllä tältä naiselta löytyy omastakin takaa. Miten tässä hypergamia muka näkyy? Pitkä haluaa pitkän? Kaunis komean? Rikas rikkaan? Voitko selittää? Vaatimuksetkorkeella kirjoitti:
Siis mitä..ootko ihan tosissasi?178cm huippumalli,jolle maksetaan sen ulkonäön takia eli on todella kaunis,luultavasti myös rikas ja varmasti kuuluisa ei saisi vaatia mieheltä edes tiettyä pituutta jos se häntä viehättää
..onpahan hän ainakin rehellinen siitä mikä miellyttää. Todella typerää sinulta sanoa että tämä naisten valioyksilö vaatisi enemmän kun hänellä on annettavaa,varsinkin kun ainoa vaatimus oli miehelle pituus. Ulkonäköä,statusta ja varallisuutta kyllä tältä naiselta löytyy omastakin takaa. Miten tässä hypergamia muka näkyy? Pitkä haluaa pitkän? Kaunis komean? Rikas rikkaan? Voitko selittää?Ei hypergamian toteutuminen ole siitä kiinni minkä tasoinen nainen itse on.
Tottakai jos nainen on hyvätuloinen huippumalli, niin hän vaatii itselleen vielä rikkaampaa miestä joka on lähes maailman komein ja suosituin.
Ei se tee hypergamiaa sen enempää moraalisesti oikeutetummaksi.- Kaunis.Adriana
super-atm kirjoitti:
Ei hypergamian toteutuminen ole siitä kiinni minkä tasoinen nainen itse on.
Tottakai jos nainen on hyvätuloinen huippumalli, niin hän vaatii itselleen vielä rikkaampaa miestä joka on lähes maailman komein ja suosituin.
Ei se tee hypergamiaa sen enempää moraalisesti oikeutetummaksi.Adriana Limalla taisi olla enemmän omaisuutta kuin ex -puolisollaan, koska hänen uransa huipulla on kestänyt jo teini-iästä lähtien - ja Adrianan ura huippumallina jatkuu vieläkin, kun taas ex -puolisonsa ura huipulla taisi kestää vajaat 10 -vuotta (NBA). Kumpaisenkin vuosittaiset tulot liikkuivat varmaan jossain 7 - 9 milj. US dollarin tienoilla... Eli Adriana nai periaatteessa itseään alempitasoisen miehen, mitä omaisuuteen ja statukseen tulee.
- Hypergamiarules
super-atm kirjoitti:
Ei se tee hypergamiaa sen enempää moraalisesti oikeutetummaksi.No kuka hullu haluaa itseään huonomman?? Tietysti sen kumppanin pitää olla vähintään yhtä hyvä tai parempi! Pohjasakka jää tietty kokonaan ilman, mutta mitä sitten. Ainahan näin on ollut.
Kaunis.Adriana kirjoitti:
Adriana Limalla taisi olla enemmän omaisuutta kuin ex -puolisollaan, koska hänen uransa huipulla on kestänyt jo teini-iästä lähtien - ja Adrianan ura huippumallina jatkuu vieläkin, kun taas ex -puolisonsa ura huipulla taisi kestää vajaat 10 -vuotta (NBA). Kumpaisenkin vuosittaiset tulot liikkuivat varmaan jossain 7 - 9 milj. US dollarin tienoilla... Eli Adriana nai periaatteessa itseään alempitasoisen miehen, mitä omaisuuteen ja statukseen tulee.
Kyse oli siitä mitä hän nyt vaatii, ei siitä mitä hänellä oli. Toisin sanoen hän varmasti ymmärsi pillun vallan ja hypergamian vasta myöhemmin ja nyt vaatii hypergamian toteutumista vaatimalla itselleen tasoaan parempaa miestä.
Vähän sama juttu kuin Kiira Korvella, jonka markkina-arvo on todella korkealla. "Kun sitä oikeaa ja hyvää miestä ei millään löydy".
Jos nainen on huipulla, niin niitä vielä tasokkaampia on vielä vähemmän. Ja naiset tuntien joka ikinen muukin nainen yrittää sitä samaa miestä mikä huippunaiselle kelpaisi.Hypergamiarules kirjoitti:
No kuka hullu haluaa itseään huonomman?? Tietysti sen kumppanin pitää olla vähintään yhtä hyvä tai parempi! Pohjasakka jää tietty kokonaan ilman, mutta mitä sitten. Ainahan näin on ollut.
"No kuka hullu haluaa itseään huonomman??"
Ei kukaan. Siksi ihmettelenkin miksi niin moni mies suostuu parisuhteeseen ja seksiin itseään huonomman naisen kanssa.
"Tietysti sen kumppanin pitää olla vähintään yhtä hyvä tai parempi!"
Tietysti yhtä hyvä, mutta paremman vaatiminen on järjetöntä.
"Pohjasakka jää tietty kokonaan ilman, mutta mitä sitten. Ainahan näin on ollut."
Sinä olet hyvä esimerkki sellaisesta.- Vaatimuksetkorkeella
super-atm kirjoitti:
Ei se tee hypergamiaa sen enempää moraalisesti oikeutetummaksi.Tottakai hypergamian toteutuminen on riippuvainen naisen omasta tasosta. Miten se muuten olis hypergamiaa? Jos naisena olet parhaassa 10% niinkun Adriana, saa vaatia ihan mitä haluaa,koska vastaavasti tarjoaa yhtä paljon.Mistäs muuten päättelit että Adriana hakee itseään rikkaampaa?Ei sen tarvitse. Tolla ulkonäöllä on myös ihan oikein hakea yhtä komeaa miestä mitä itse on kaunis,eli todella komea täytyy miehen olla että Adrianan tasolle yltäs.
Vaatimuksetkorkeella kirjoitti:
Tottakai hypergamian toteutuminen on riippuvainen naisen omasta tasosta. Miten se muuten olis hypergamiaa? Jos naisena olet parhaassa 10% niinkun Adriana, saa vaatia ihan mitä haluaa,koska vastaavasti tarjoaa yhtä paljon.Mistäs muuten päättelit että Adriana hakee itseään rikkaampaa?Ei sen tarvitse. Tolla ulkonäöllä on myös ihan oikein hakea yhtä komeaa miestä mitä itse on kaunis,eli todella komea täytyy miehen olla että Adrianan tasolle yltäs.
"Tottakai hypergamian toteutuminen on riippuvainen naisen omasta tasosta. Miten se muuten olis hypergamiaa?"
Ja sinusta se on ihan ok että nainen vaatii aina omaa tasoaan parempaa miestä?
"Mistäs muuten päättelit että Adriana hakee itseään rikkaampaa?"
Siitä että lähes jokainen nainen niin tekee.
"Ei sen tarvitse."
Ei tarvitse, eikä monen muunkaan omillaan toimeen tulevan naisen. Mutta silti naisista on kivempaa kun mies ansaitsee vielä enemmän ja maksaa ainakin osittain naisen elämisen. Sellaista naista sanotaan huoraksi tai parisuhdehuoraksi.
"Tolla ulkonäöllä on myös ihan oikein hakea yhtä komeaa miestä mitä itse on kaunis,eli todella komea täytyy miehen olla että Adrianan tasolle yltäs."
Se onkin ihan oikein vaatia yhtä hyvää ulkonäköä mikä itsellää on, mutta naisilla on tapana hypergamiasta johtuen vaatia vielä tasokkaampaa ulkonäköä mieheltä mitä itsellään on.- Kaunis.Adriana
super-atm kirjoitti:
Kyse oli siitä mitä hän nyt vaatii, ei siitä mitä hänellä oli. Toisin sanoen hän varmasti ymmärsi pillun vallan ja hypergamian vasta myöhemmin ja nyt vaatii hypergamian toteutumista vaatimalla itselleen tasoaan parempaa miestä.
Vähän sama juttu kuin Kiira Korvella, jonka markkina-arvo on todella korkealla. "Kun sitä oikeaa ja hyvää miestä ei millään löydy".
Jos nainen on huipulla, niin niitä vielä tasokkaampia on vielä vähemmän. Ja naiset tuntien joka ikinen muukin nainen yrittää sitä samaa miestä mikä huippunaiselle kelpaisi.No eihän se edelleenkään "vaadi" mieheltä muuta kuin 200cm pituutta. Ex -miehensä oli 201cm, joten mitä hypergamiaa tässä hänen "vaatimuksessaan" nyt on? Eihän hänen toiveensa ole muuttuneet mihinkään.
- Kaunis.Adriana
super-atm kirjoitti:
"Tottakai hypergamian toteutuminen on riippuvainen naisen omasta tasosta. Miten se muuten olis hypergamiaa?"
Ja sinusta se on ihan ok että nainen vaatii aina omaa tasoaan parempaa miestä?
"Mistäs muuten päättelit että Adriana hakee itseään rikkaampaa?"
Siitä että lähes jokainen nainen niin tekee.
"Ei sen tarvitse."
Ei tarvitse, eikä monen muunkaan omillaan toimeen tulevan naisen. Mutta silti naisista on kivempaa kun mies ansaitsee vielä enemmän ja maksaa ainakin osittain naisen elämisen. Sellaista naista sanotaan huoraksi tai parisuhdehuoraksi.
"Tolla ulkonäöllä on myös ihan oikein hakea yhtä komeaa miestä mitä itse on kaunis,eli todella komea täytyy miehen olla että Adrianan tasolle yltäs."
Se onkin ihan oikein vaatia yhtä hyvää ulkonäköä mikä itsellää on, mutta naisilla on tapana hypergamiasta johtuen vaatia vielä tasokkaampaa ulkonäköä mieheltä mitä itsellään on.No tuskin Adrianaa ulkonäöllisesti tasokkaampaa miestä enää löytyy... Hyvä jos löytää edes lähelle saman tasoisen. Entinen miehensä ei ollut kovin kummoinen naamaltaan.
Kaunis.Adriana kirjoitti:
No eihän se edelleenkään "vaadi" mieheltä muuta kuin 200cm pituutta. Ex -miehensä oli 201cm, joten mitä hypergamiaa tässä hänen "vaatimuksessaan" nyt on? Eihän hänen toiveensa ole muuttuneet mihinkään.
Kyllä se on sama kuin vaatimus jos ylimielisenä ja töykeänä julkisesti esittää ehtoja siitä mitkä kelpaa ja mitkä ei.
- Facts
super-atm kirjoitti:
Kyllä se on sama kuin vaatimus jos ylimielisenä ja töykeänä julkisesti esittää ehtoja siitä mitkä kelpaa ja mitkä ei.
Mutta nyt puhutaankin naisesta jolla on varaa vaatia, silloin se ei ole hypergamiaa. Siihen sortuu ainoastaan jos nainen on itse alimmalla tasolla ja vaatii omaa tasoaan parempaa miestä.
Facts kirjoitti:
Mutta nyt puhutaankin naisesta jolla on varaa vaatia, silloin se ei ole hypergamiaa. Siihen sortuu ainoastaan jos nainen on itse alimmalla tasolla ja vaatii omaa tasoaan parempaa miestä.
Älä puhu paskaa.
super-atm kirjoitti:
Älä puhu paskaa.
Sinun argumenttisi alkavat olla aika puhkikuluneita, etkä pysty vastaamaan tässä ketjussa esitettyihin näkökulmiin. Vaihda jo levyä.
Marrrnie kirjoitti:
Sinun argumenttisi alkavat olla aika puhkikuluneita, etkä pysty vastaamaan tässä ketjussa esitettyihin näkökulmiin. Vaihda jo levyä.
Haista vittu.
Samanlaisia paskoja naiset ja osa miehistäkin. Olet pelkkää paskaa toisen silmissä jos et ole tarpeeksi pitkä.
- Itsetuntoaesiinmiehet
Haittaisiko teitä itseänne jos nainen olisi pidempi?
Itseäni ei olisi aikoinaan haitannut erään miehen pituus eikä jalan koko. Ei myöskään iso vatsakaan olisi ollut ongelma.
Oli päätä lyhyempi ja jalka oli kaksi numeroa pienempi. Hänelle nuo asiat olivat ylitsepääsemättömiä.- 22337777
Olisi nuo asiat minullekkin ylitsepääsemättömiä. Toki minä sentään olen 182cm 80kg ja kengän numero on 44 ja lenkkarit 45 kokoakin, niin että ei niitä paljon minua ainakaan tässä suhteessa isompia ja raamikkaampia naisa paljon ole.
- Itsetuntoaesiinmiehet
22337777 kirjoitti:
Olisi nuo asiat minullekkin ylitsepääsemättömiä. Toki minä sentään olen 182cm 80kg ja kengän numero on 44 ja lenkkarit 45 kokoakin, niin että ei niitä paljon minua ainakaan tässä suhteessa isompia ja raamikkaampia naisa paljon ole.
Sulla nyt kuitenkin on aivan eri mitat, kuin tällä tapaamallani miehellä. En heti uskoisi että tapaisit itseäsi päätä pidemmän naisen, jolla 46 numeron jalka.
Olen itse 168cm ja 39 koon kenkä. Tämä totuus söi sitä miestä ja ääneen tämän sanoi.
- lyhytmies
Lyhyetkin miehet saa pillua. Olen 165cm ja olen pannut 183 cm naista. Ja panin sitä naista monta kertaa, pitää siis uskaltaa pyytää pillua.
Naiset vihaavat lyhyitä miehiä, joten jos niiltä menee pyytämään pillua niin tulee nyrkkiä silmään.
- 33101
164cmM kirjoitti:
Naiset vihaavat lyhyitä miehiä, joten jos niiltä menee pyytämään pillua niin tulee nyrkkiä silmään.
Älä valehtele. Lyhytmies sai pillua eikä nyrkkiä.
- tarralenkkari666
164cmM kirjoitti:
Kyllä sitä nyrkkiä tulee kadulla pillua kinuville pitkillekin miehille (tai ehkä ne pelottaa, joten lähdetään vain kiireesti ahdistelijaa pakoon).
Opettele puhumaan ihmisille, ni ei tule sitä nyrkkiä. - KunhanKerroin
Monet naiset eivät kiinnostu itseään lyhyistä miehistä, mutta ei se kaikkiin päde. Minullakin on ollut useampia itseäni pidempiä naisia. Viimeisin pitkäaikainen nainen oli 10cm minua pidempi, hoikka ja kaunis. Myös kaverillani on itseään pidempi vaimo ja hän on sinun pituisesi. Naimisissa ovat olleet jo 7v, 2 lastakin löytyy.
Sinä podet niin kovaa alemmuuskompleksia tuosta lyhyydestäsi, että se tuhoaa kaikki mahdollisuutesi.
- Pikkuvinkkivaan
Vaikka olisi minkä pituinen ja leveä mies vain pillu mielessä seuraan hakeutumassa, se olisi mun kohdalla aivan turhaa.
Luulisi todella pelkän munankipeälle kelpaavan kuka tahansa mies.
Oletteko varmoja että teidän ruodon pituus, on ollut lopulta se todellinen syy kieltäytymiseen?
Olen kuullut joidenkin naisten sanovan pienempien olevan hyvin kiihkeitä. Jopa negatiivisessakin mielessä eli ovat kokeneet heidät uhkaavina. - ätminki
Just noilla meikki pelleillä on varaa vaatia mutta kun meikit pestään niin nainen näyttää suorastaan rumalta. Moniko nainen uskaltaa tulla esille ilman meikkiä ja vaatia sitä 180-200 cm komeaa miestä.
- Naisasialooseri1
No ihan oikein, ettei anna Biiberille pillua, koska biiber on neitimäinen kaunis homppeli.
Tuolla naisella, toisin kuin yhdelläkään suomikantturalla, on varaa vaatia mieheltä pituuttakin jos itse on 178cm. Sen sijaan kääpiönaisilla, alle 170cm, jotka ovat vielä huomattavasti tuota naista rumempia, ei ole varaa vaatia mieheltä sen enempää pituutta kuin naamakomeutta tai varallisuuttakaan.
Ongelma on siinä, että monet suomalaiset naiset luulevat olevansa kauniita kuten tuo huippumalli, vaikka oikeasti ovat taviksia tai rumia, eikä pituuttakaan löydy läheskään noin paljon kuin mitä kauniilta rotunaiselta vaaditaan. Eli siis ruma persjalkainen kanttura esittää vaatimuksia, joihin hänellä ei ole varaa. Tämä siis koskee 99% suomalaista nuorista naisista. Te ette ole kauniita. Tuo jutun nainen on, verratkaapa itsänne peilin edessä alastomana häneen. Jo pelkästään pituuden puute tekee teistä huomattavasti alempitasoisempia ja seksittömämpiä- 2626
Mistä lähtien naisen pituus on ollut seksikästä?? Mallit ovat eri asia, hehän ovat vaateripustimia ja valokuvissa hyvältä näyttäminen vaatii eri avuja kuin luonnossa. Tietysti kaikki riippuu kokonaisuudesta ja miten on osannut ottaa persoonansa haltuun.
- 22337777
Paljon on perää tuossa. Sellaisia suominaiset ovat. Eikä ne huomaa kuin vasta vanhemmiten mitä he oikeasti ovat jos aina silloinkaan, mutta mitä sillä sitten enää väliäkään.
Mä sanoisin että tuon mallin kommentissa, mikä englanniksi jotain 'you know, those men under 2 meters, I call them friends' on huumoria ladattuna ja vielä jenkkihuumoria. Siinä on huumora ehkä omasta pituudestaan ja myös tuo 'friend' missä sanassa on jenkkikulttuurissa oma latauksensa. Ja siinä voi olla huumoria liittyen hänen entiseen koripallolijamieheensä, joka ilmeisesti hyvinkin 2 metrinen.
Jos tämä nainen olisi vakavissaan tuon pituusrajan asettanut, niin tuskin hän sitä yli 190cm olisi asettanut, mutta toki yli 180 kuitenkin kun itse on 178cm. - PituusOnSeksikästä
2626 kirjoitti:
Mistä lähtien naisen pituus on ollut seksikästä?? Mallit ovat eri asia, hehän ovat vaateripustimia ja valokuvissa hyvältä näyttäminen vaatii eri avuja kuin luonnossa. Tietysti kaikki riippuu kokonaisuudesta ja miten on osannut ottaa persoonansa haltuun.
Malleilla ei ole se kroppa varsinaisesti sen isompi kuin muillakaan naisilla, usein jopa pienempi, koska ovat hentorakenteisia. Sen sijaan heillä tulee pituus pitkästä kaulasta ja pitkistä sääristä. Se on seksikästä ja se on kaunista. Tuon kaltaisella ruumiinrakenteella varustettu nainen liikkuukin kauniimmin kuin joku taapertava kanttura. Ihmisillä on luontainen taipumus ihailla pitkiä, hoikkia ja pitkäraajaisia ihmisiä, koska se kertoo hyvästä geeniperimästä ja ravitsemuksesta, eli tällainen tuottaa parempilaatuisia jälkeläisiä. Rannikoilla eläneet ihmiset on yleensä olleet pitkiä ja pitkäraajaisia, koska heillä ravitsemus on ollut parempi kuin sisämaan asukeilla.
- Naisasialooseri1
2626 kirjoitti:
Pituus vaikuttaa tottakai naisen seksikkyyteen ihan samalla tavalla kuin miehenkin seksikkyyteen. Kääpiönainen ei ole seksikäs, naisen pitää olla pitkäsäärinen ja uljaan näköinen.
- Kantapää
Juu-u koska Adriana Liman mielipidehän tunnetusti edustaa kaikkia naisia, juupa se juu-u....
Mitä harvakseltaan itse olen deittipalstoja selaillut, niin olen kyllä törmännyt useampaan naiseen, joille 2-metriä on ihannekumppanin pituuden yläraja, mutten yhtään jolle se olisi alaraja, notta lakatkaas peevelit taas yleistämästä..- Kantapää
Ja niin muuten, missä kohtaa Adriana tuossa jutussa muka haukkuu yhtään ketään? Hänhän vaan totesi pitävänsä Justin Bieberia pelkkänä ystävänä ja perusteli sitä tämän pituudella (melko leikkisään sävyyn), enkä oikein tajua mikä siinä vielä sinällään on haukkumista..
- 33101
Kantapää kirjoitti:
Ja niin muuten, missä kohtaa Adriana tuossa jutussa muka haukkuu yhtään ketään? Hänhän vaan totesi pitävänsä Justin Bieberia pelkkänä ystävänä ja perusteli sitä tämän pituudella (melko leikkisään sävyyn), enkä oikein tajua mikä siinä vielä sinällään on haukkumista..
Palstan asbergerit puksuttavat kiskoja pitkin eivätkä ymmärrä erilaisia vivahteita.
- Kantapää
Itse aspergerina en kyllä hirveästi arvosta tuota yleistystä.. Mutta totta kyllä että voisivat monet palstan käyttäjät osoittaa aavistuksen verran vähemmän yksisilmäistä asennoitumista naispuolisia kanssaeläjiään kohtaan, eivätkä heti kimpaantua näille ihmisryhmänä kollektiivisesti, jos rapakon akana joku huippumalli-diiva kertoo jotain omasta pinnallisen kuuloisesta miesmaustaan..
- EikäEdesHaukkunut
Ihmettelen vain sitä, että miehet halajavat sitä hoikkaa, nuorta ja kaunista naista, mutta ai kauhea, jos naisella on jotain toiveita miesten suhteen. Kyllä tulee haukut niskaan, mitä tuokin oikein kuvittelee.
- Huviakansalle
Se johtuu siitä, että nämä örkit eivät kestä omaa kelpaamattomuuttaan eivätkä myöskään halua tehdä mitään asian eteen. He luulevat olevansa taivaan lahja naisille ja vain Väärinymmärrettyjä Sankareita. Musta on pelkästään hyvä, että naisilla on kriteerit miehille, ja vähimmäisvaatimuksena on mielenterveys. Poloiset itkevät naisten kavaluutta täällä palstalla surkean elämänsä loppuun asti.
- 233666
Huviakansalle kirjoitti:
Se johtuu siitä, että nämä örkit eivät kestä omaa kelpaamattomuuttaan eivätkä myöskään halua tehdä mitään asian eteen. He luulevat olevansa taivaan lahja naisille ja vain Väärinymmärrettyjä Sankareita. Musta on pelkästään hyvä, että naisilla on kriteerit miehille, ja vähimmäisvaatimuksena on mielenterveys. Poloiset itkevät naisten kavaluutta täällä palstalla surkean elämänsä loppuun asti.
Mä luulen että sinä ainakin toivoisit naisettomien miesten elämän olevan mahdollisimman surkeaa, ja nimenomaan tämän naisettomuuden vuoksi. Mutta se nyt menee niin, että ei se naisettomuus sinänsä enää niin paljon haittaa kun vanhemmaksi tulee, päinvastoin se on tavallaan hyväkin kun ei tarvitse ainakaan jotain vanhaa kaakattavaa kanaa sietää. Toki se tietty voi tuoda ongelmiakin kun lapsettomaksi jää, mutta onhan sitä aina sisaruksia tai sukulaisia joilla lapsia ja niillekkin voi jättää perittäväksi omaisuutensa jos sellaista merkittävästi on.
Itse en einakaan pidä pahana sitä, jos naiset haluavat jonkntyyppistä miestä. Sen sijaan siinä, että he uskottelevat muille, ettei niin ole on se mikä ärsyttää.
Miehet tällä palstalla avoimesti kertovat haluavansa nuorta ja kaunista neitsytnaista. Naiset taas yrittävät vakuuttaa, ettei pituudella ole merkitystä, vaikka tällekin palstalle on linkitetty ihan jonkin sortin tutkimus, että pituudella on merkitystä.- Tympääntynyt
BEM kirjoitti:
Itse en einakaan pidä pahana sitä, jos naiset haluavat jonkntyyppistä miestä. Sen sijaan siinä, että he uskottelevat muille, ettei niin ole on se mikä ärsyttää.
Miehet tällä palstalla avoimesti kertovat haluavansa nuorta ja kaunista neitsytnaista. Naiset taas yrittävät vakuuttaa, ettei pituudella ole merkitystä, vaikka tällekin palstalle on linkitetty ihan jonkin sortin tutkimus, että pituudella on merkitystä.Tuossa tulee ilmi yksi ero sukupuolten välillä. KAIKKI miehet haluavat nuoren ja kauniin neitsytnaisen. Mutta KAIKILLE naisille ei miehen pituudella ole väliä, ts. joillekin on ja joillekin ei. Miehillä on äärimmäisen tiukat kriteerit haluttavalle ja kelpaavalle naiselle, naiset hyväksyvät miehiä paljon laajemmalla skaalalla. Onhan täälläkin jatkuvasti kauhea poru, kun ei sitä jumalaista impeä vaan mistään löydy - pelkkiä hirveitä suominautoja vaan tulee vastaan joka paikassa.
Musta naisten pitäisi luovuttaa miesten suhteen kokonaan. Ja miesten jatkaa edelleen tuolla samalla linjalla. Silloin voitaisiin olla kaikki yksin ja planeetan ylikansoitusongelmakin tulis ratkaistua. Yksinolo ei ainakaan ole naisille mikään ongelma, miehet on.
- tarralenkkari666
Kuitenkin kadulla näkyy, että suurin osa naisista on suurinpiirtein oman mittaisensa miehen kanssa. Jos haluaa alusvaatemallin, täytyy hyväksyä brutaali kilpailu.
- vääristynytkuva
Niin no... Tuo suurin piirtein oman mittainen tarkoittaa useimmille naisille noin 10cm pitempää.
- Eräkettu
Kato kato... Mullahan on saumaa Adriana Liman kanssa..
Onhan tuo aivan enkelimäisen super kaunis nainen.
Eikös tuo sen EX Lenny Kravitz oo aika pätykkä.- Kantapää
Juu no pika-googlettamalla näyttäisi olevan tuota Bieberin artikkelissa väitettyä pituutta vielä pikkuisen lyhyempi. Ehkä Adrianalla on jotenkin muuttunut miesmaku, tai sitten tuo koko pituuskommentti oli lähtökohtaisesti pelkkä tekosyy..
- Kunnollinen.nainen
Ihanalla Adrianalla on oikeus vaatia mieheltä melkolailla mitä vaan... Tiesittekös muuten, että Adriana menetti neitsyytensä vasta 27 -vuotiaana papin aamenen jälkeen?
- Naisasialooseri1
Menettikö? No sittenhän hän on täydellinen nainen ja varaa vaatia mieheltä mitä vaan. Suomilutkalla taas ei ole varaa vaatia yhtään mitään.
- Kunnollinen.nainen
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Menettikö? No sittenhän hän on täydellinen nainen ja varaa vaatia mieheltä mitä vaan. Suomilutkalla taas ei ole varaa vaatia yhtään mitään.
Kyllä näin on - hän piti pöksyt jalassa naimisiin menoon asti, koska on harras katolinen. Oletettavasti ei ole harrastanut siis seksiä, kuin vain ex -aviomiehensä kanssa.
- Eräkettu
Niin no suomihorothan huoraa jo 12veenä..
Tollaset latinat ne saattaa pantata pitkään. - toinenkunnollinennainen
Tää on se mitä nää ätmit ei tajua. Kunnollisilla naisilla on paljon kriteereitä, mutta lortoille kelpaa lähes kuka vaan. Ätmit eivät arvosta meitä kunnollisia naisia, eivätkä edes huomaa meidän olemassaoloa. He kuolaavat vain lorttojen perään ja kaivelevat netistä kieli pitkänä juuri heihihn liittyviä juttuja.
- Kantapää
"Tiesittekös muuten, että Adriana menetti neitsyytensä vasta 27 -vuotiaana papin aamenen jälkeen?"
Onpas mielenkiintoista.. En kyllä oikein näe miten se varsinaisesti tekee hänestä naisena ketään toista parempaa, tai miten se muutenkaan vaikuttaa käytännön tasolla mitenkään mihinkään, mutta mikäs siinä jos ihmisellä on tinkimättömät periaatteet.
Itse lähden pääsääntöisesti siitä olettamuksesta, että jos ihminen on seurustellut pitempään jonkun kanssa, hän todennäköisesti on myös harrastanut seksiä, mutten koe tarpeelliseksi udella tai tietää asiasta yhtään sen tarkemmin. Oman ja mahdollisen kumppanini ohella ihmisten seksielämä ei voisi minua vähempää kiinnostaa..
- Eräkettu
Vois vapautua siitä lukkiutuneesta mielialasta että suomilutka pitää kelvata...
Homoksi haukutaan ku ei suomilutka kelpaa... Ja ulkkis naisiin mennään ku ei "parempaa" suomilutkaa saa..
Ite olen pari metrinen ja lihaksikas kaveri.. Mitään sairauksia ei ole..
Saan kyllä ihan laadukasta tavaraa ihan joka puolella palloa. Adriana Lima on 178 cm, eli hän ei olisi miehenä kuin 192 cm. Vaatii siis liikoja.
Naisen on oltava 185 cm vastatakseen parimetristä miestä.- lutkatäällä
Lyhyet miehet ei voi olla komeita eli mallit antaa pillua vain yli 180 cm miehille ja myös 160 cm naiset antaa pillua 180 cm miehille.
- 334455
Eikö tästä naisesta ole kokovartalokuvaa, pelkkää naama vaan ?
- 334455
https://fi.wikipedia.org/wiki/Adriana_Lima
Tällainen kuva siitä on mutta ei ole vähäpukeisempaa kuvaa. On se ihan suht. hyvän näköinen. Korkeakorkoisissa kengissä tässä. Ei se kyllä kovin pitkäsääriseltä näytä, reidet voivat kyllä olla pidemmät niinkuin naisilla suhteellisesti usein on. - AdrianaEdestäJaTakaa
334455 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Adriana_Lima
Tällainen kuva siitä on mutta ei ole vähäpukeisempaa kuvaa. On se ihan suht. hyvän näköinen. Korkeakorkoisissa kengissä tässä. Ei se kyllä kovin pitkäsääriseltä näytä, reidet voivat kyllä olla pidemmät niinkuin naisilla suhteellisesti usein on.No tsiisus! Ettekös te pojat osaa googlea käyttää?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/1c/91/94/1c91943b1639949ac64458408121d847.jpg
http://www1.pictures.zimbio.com/fp/Adriana Lima Adriana Lima Shows Off Bikini DDVHYtQiXwWl.jpg
http://www2.pictures.zimbio.com/fp/Adriana Lima Shows Off Bikini Body rx_CXKqIsAIx.jpg
http://www2.pictures.zimbio.com/fp/Adriana Lima Shows Off Bikini Body CJnwV9PZRaJl.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/aa/5f/62/aa5f628fda532e32790ac4b2a77602a4.jpg
https://bdwallpapergallery.files.wordpress.com/2012/05/sexy-adriana-lima-2011-model.jpg
http://2.bp.blogspot.com/-zjjoAdfAYks/TnPOFC-y_UI/AAAAAAAALaQ/jDgq3O-0xuY/s1600/Adriana-Lima-VS-Lingerie-7.jpg - kiimainenuros--
Mukavan näköisen perse tolla naisella.
- ätminki
Just pantavan näköinen mutta tuonkin joku jännämies hakkaa vielä.
- näinonnäreet
Jos nyt tiivistäsi tämän ketkun kirjoitukset niin voi todeta että jos mies on vaikka 165 pitkä hänellä ei ole minkäänlaisia mahiksia naismaailmassa. Trndi on se että naiset haluaa ja vaatii että miehen pitää olla pitkä. Mistä pirusta se semmnen vaatimus syntyy ? No voi hellanen aika kun sitä miestä on kiva katsella kun se on niin helvetin pitkä ja komea.
Vitun paskat siitä onko nainen kaunis lihava vai ruma. Kyllä miehiä on jonossa ottamassa. Hyvä ettei tappelua synny siitä kuka tämän looskun lihavan ruman akan saa. Noin se vaan on. Miehiltä vaaditaan todella paljon. Helvetti jos olet alle 185 niin et saa akkaa ainakaan helposti. - peräeetu
just noin Kyllä naisten kelpaa ukkoja on jonossa ottamassa. Oli akka sitten millainen hyvänsä. Tissit polvissa maha polvissa ukkoja kyllä piisaa. Ja tämä akka vielä on kranttukin vaatii että mies on vähintään 185 ja komeakin vielä pitää olla.
- Eräkettu
Hankkikaa oman kokosenne eukkoja...
Pituuden suhteen 150cm siivoojalla on samat vaatimukset kuin tällä 178cm luisevalla puhkinussitulla huoralla.
Sperma on hyvää ravintoa. Nielen omatkin lastini silloin tällöin kun siitä saa päivän vitamiinit. Tahtoisitko muuten tulla suuhuni?
- Eräkettu
Adriana Lima ei ole puhkinussittu...
Heilläpäin, vaikka ovatkin 3. maailman ihmisiä, on korkeammat vaatimukset eukkojen kohalla... - joskun.jossu
Vaikka naiset sanoisi mitä niin kyllä ne haluaa etten sanoisi vaatii että miehen pitää olla pitkä. Saa olla ylipainoakin mutta pitkä pitää olla.
Se on kumma sekin että vaikka akka olisi miten ruma ja lihava ukkoja kyllä on jonossa ottamassa. Onko sitten ukkoja paljon enemmän kuin akkoja ? Kyllä näin taitaa olla ja akathankäyttää tätä tilannetta hyäkseen.
jos olet alle 170 ja haikailet naista niin unohda koko juttu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683