Kertokaahan sivarit ja totaalit

Isänmaan_puolesta

Mitä Suomen itsenäisyys merkitsee teille? Tarvitsetteko äidin apua pukeutumisessa, ruokailussa, vessassa käynnissä tai uuden pleikkarin ostossa?
Onko kukaan teistä onnistunut jo pyyhkimään perseensä täysin itsenäisesti vessan jälkeen tai oppinut syömään sipsejä omin avuin? Onko joku teistä jo kenties niin kehittynyt että on saanut sossun avulla oman asunnon?

58

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuolehomo

      Oletko sinä jo oppinut petaamaan sänkysi ja vaihtamaan kalsarit ilman äitiä? Vai oletko ainoastaan oppinut antamaan persettä alikessulle, että saisit ylimääräisen palan näkkileipää?

      • Isänmaan_puolesta

        Sinäkin sateenpieksämä pirunraato puhuisit nyt venäjää jos isoisämme eivät olisi Suomea puolustaneet. Olet vain kasa paskaa yhteiskunnan pohjalla kuten muutkin sivarit ja totaalit.


      • Jaysus
        Isänmaan_puolesta kirjoitti:

        Sinäkin sateenpieksämä pirunraato puhuisit nyt venäjää jos isoisämme eivät olisi Suomea puolustaneet. Olet vain kasa paskaa yhteiskunnan pohjalla kuten muutkin sivarit ja totaalit.

        On se venäjäkin kieli jota voi puhua. On toki todella upeaa ja hienoa, että meillä on itsenäisyys Venäjästä ja Ruotsista, mutta ei valtio, kieli tai hallitsija päätä individuaalien tunteenpalosta.

        Itsenäisyys tarkoittaa minulle sitä, että voin vapaasti valita itselleni ja tulevaisuudelle parhaaksi näkemäni elämäntavan ilman, että siitä joku kapeakatseinen vetäiseen herneet palkoineen molempiin sieraimiin.


      • Isänmaan_puolesta kirjoitti:

        Sinäkin sateenpieksämä pirunraato puhuisit nyt venäjää jos isoisämme eivät olisi Suomea puolustaneet. Olet vain kasa paskaa yhteiskunnan pohjalla kuten muutkin sivarit ja totaalit.

        "Sinäkin sateenpieksämä pirunraato puhuisit nyt venäjää jos isoisämme eivät olisi Suomea puolustaneet."

        Ei pidä unohtaa saksalaisia! Kannattaisiko sinun tutustua hieman Suomen historiaan ennen kuin avaat jotakin muuta tyhmästä päästäsi!?


      • Isänmaan_puolesta kirjoitti:

        Sinäkin sateenpieksämä pirunraato puhuisit nyt venäjää jos isoisämme eivät olisi Suomea puolustaneet. Olet vain kasa paskaa yhteiskunnan pohjalla kuten muutkin sivarit ja totaalit.

        Sä et puhuisi suomea ilman saksalaisia joukkoja....muista se!!


      • Jaysus kirjoitti:

        On se venäjäkin kieli jota voi puhua. On toki todella upeaa ja hienoa, että meillä on itsenäisyys Venäjästä ja Ruotsista, mutta ei valtio, kieli tai hallitsija päätä individuaalien tunteenpalosta.

        Itsenäisyys tarkoittaa minulle sitä, että voin vapaasti valita itselleni ja tulevaisuudelle parhaaksi näkemäni elämäntavan ilman, että siitä joku kapeakatseinen vetäiseen herneet palkoineen molempiin sieraimiin.

        Isänmaallisilla on herneen palot menneet jo aivoihin asti!


    • sisi11

      Itsekin armeijan käyneenä en ymmärrä miksi perustellaan aina "isoisät tekivät sitä ja tätä" Niin tekivät ja olivatkin kovia ukkoja! Nykypäivän PVllä ei mitään mahdollisuutta vastustaa venäjää. Täälläkin huutelee ja haukkuu sivareita ainoastaan bensalenkkari teiniviiksi vajakki wannabe Lauri Törnit. Teilläkin paskat valuis reisiä pitkin kun luodit napsuu viereen.

      • venäläiset_tulloo

        No mutta mikäs pelkuri paskahousu sieltä heräsi? Menikö vaipat vaihtoon, voi voi.


      • venäläiset_tulloo kirjoitti:

        No mutta mikäs pelkuri paskahousu sieltä heräsi? Menikö vaipat vaihtoon, voi voi.

        Lue historiaa luopio! Suomea on aina autettu sodissa ja tullaan auttamaan. On vain kummallista ettei Suomessa kiitetä muita kuin omia paskoja isoisiämme, vaikka totuus on se ettei Suomi ole koskaan puolustanut Suomea YKSIN!


      • ammu_itsesi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Lue historiaa luopio! Suomea on aina autettu sodissa ja tullaan auttamaan. On vain kummallista ettei Suomessa kiitetä muita kuin omia paskoja isoisiämme, vaikka totuus on se ettei Suomi ole koskaan puolustanut Suomea YKSIN!

        Mikäs isänmaanpetturi sieltä sitten nousi suutaan soittamaan. Jos omia isoisiämme, niitä jotka taistellen ja työtä tehden pitivät maamme itsenäisenä, tuolla lailla haukkuu niin haukkuja on kyllä pahimman lajin isänmaanpetturi. Mitä olet saanut itse aikaan omassa elämässäsi? Ai, etkö mitään? Surkea luuseri siis. Pidä mölyt mahassasi tai kokeile kerrankin asetta ja ammu kuula kalloosi paskakasa. Henkesi ei ole edes sen yhden patruunan arvoinen mutta käytä se patruuna niin maailma paranee.


      • ammu_itsesi kirjoitti:

        Mikäs isänmaanpetturi sieltä sitten nousi suutaan soittamaan. Jos omia isoisiämme, niitä jotka taistellen ja työtä tehden pitivät maamme itsenäisenä, tuolla lailla haukkuu niin haukkuja on kyllä pahimman lajin isänmaanpetturi. Mitä olet saanut itse aikaan omassa elämässäsi? Ai, etkö mitään? Surkea luuseri siis. Pidä mölyt mahassasi tai kokeile kerrankin asetta ja ammu kuula kalloosi paskakasa. Henkesi ei ole edes sen yhden patruunan arvoinen mutta käytä se patruuna niin maailma paranee.

        Kyllä ne oli saksalaiset jotka pitivät tämän maan itsenäisinä, joten älä sä sekoilija ala mun kanssani aukomaan päätäsi, kunnet mitään historiasta tiedä!!


      • ammu_itsesi kirjoitti:

        Mikäs isänmaanpetturi sieltä sitten nousi suutaan soittamaan. Jos omia isoisiämme, niitä jotka taistellen ja työtä tehden pitivät maamme itsenäisenä, tuolla lailla haukkuu niin haukkuja on kyllä pahimman lajin isänmaanpetturi. Mitä olet saanut itse aikaan omassa elämässäsi? Ai, etkö mitään? Surkea luuseri siis. Pidä mölyt mahassasi tai kokeile kerrankin asetta ja ammu kuula kalloosi paskakasa. Henkesi ei ole edes sen yhden patruunan arvoinen mutta käytä se patruuna niin maailma paranee.

        "Pidä mölyt mahassasi tai kokeile kerrankin asetta ja ammu kuula kalloosi paskakasa."

        Mitä jos ammunkin sinut, luopio!


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Pidä mölyt mahassasi tai kokeile kerrankin asetta ja ammu kuula kalloosi paskakasa."

        Mitä jos ammunkin sinut, luopio!

        Menikö sulla aseen piippu suuhun ilman käskemistä!


      • maksan_patruunan
        ateisti1982 kirjoitti:

        Kyllä ne oli saksalaiset jotka pitivät tämän maan itsenäisinä, joten älä sä sekoilija ala mun kanssani aukomaan päätäsi, kunnet mitään historiasta tiedä!!

        Hitlerkin ampui lopulta itsensä joten kokeile samaa paskakasa.


      • maksan_patruunan kirjoitti:

        Hitlerkin ampui lopulta itsensä joten kokeile samaa paskakasa.

        After you!


      • maksan_patruunan kirjoitti:

        Hitlerkin ampui lopulta itsensä joten kokeile samaa paskakasa.

        Aseen piippu kitaasi vie!!


    • eugeniikka

      Puhut vammasista, itse et uskalla jeesuksen nimissä antaa niskalaukausta.

      • Voin ampua sinut ilman jeesusteluitasi, jos sitä tahdot koira!


    • "Tarvitsetteko äidin apua pukeutumisessa, ruokailussa, vessassa käynnissä tai uuden pleikkarin ostossa?"

      Henkilö, joka on siviilipalveluksen suorittanut voi olla asiana hieman laajakäsitteellinen. Siviilipalvelukseen ei välttämättä mennä vain siksi ettei kestänyt intissä pää vaan sinne ajaudutaan ihan fyysisenkin vamman takia, mikäli ei hyväksy itselleen "vapautusta palveluksesta" palvellessaan pitkään jo intissä!

      En tiedä, mutta kummankaan vanhempani apua en ole koskaan tarvinnut noihin mitä "avuttomuusteorioillasi" ja ennakkokäsittelylläsi sivarista ajattelet!

      Varusmiespalvelus ei tee näköjään sittenkään miestä!

      "Onko joku teistä jo kenties niin kehittynyt että on saanut sossun avulla oman asunnon?"

      Sossut taitaa olla nykyisin vain monia reserviläisiä varten!? :) Olen itse ollut vuosia työelämässä ja työpaikkani olen hankkinut ihan itse, eikä vanhempani, sukulaiseni tai tuttavani. Lisäksi olen hankkinut oman asunnon, koska minä ja avovaimoni olemme kummatkin työelämässä, jolla tavoin vain sellaisen kummajaisen voi saada. Itse et taida tietää asioista mitään asuessasi itse sossun varassa jossakin vuokrakämpässä, joka on menossa sun persees alta ongelmiesi takia!?

      • sivarien_harhaluulot

        Siinä sivaripaska yrittää todistaa olevansa yhtä hyvä kuin armeijankin käynyt. Et ole et. Luuseri sivaripaska olet, et mitään muuta.


      • sivarien_harhaluulot kirjoitti:

        Siinä sivaripaska yrittää todistaa olevansa yhtä hyvä kuin armeijankin käynyt. Et ole et. Luuseri sivaripaska olet, et mitään muuta.

        masturboi sä vaan rynkkyys!


      • sivarien_harhaluulot
        ateisti1982 kirjoitti:

        masturboi sä vaan rynkkyys!

        Rynkky onkin paljon luotettavampi joka tilanteessa kuin kaltaisesi paskahousu sivari.


      • sivarien_harhaluulot kirjoitti:

        Rynkky onkin paljon luotettavampi joka tilanteessa kuin kaltaisesi paskahousu sivari.

        kukin tavallaan. Mä käytän seksuaaliseen tyydytykseen ennemmin naista.


      • sivarit_on_pelkureita
        ateisti1982 kirjoitti:

        kukin tavallaan. Mä käytän seksuaaliseen tyydytykseen ennemmin naista.

        Älä homo unelmoi. Kukaan selväjärkinen nainen ei anna ikinä kaltaisellesi sivaripaskalle. Sivaripelkurit ja sivaripaskat voivat tukeutua vain toisiinsa.


      • sivarit_on_pelkureita kirjoitti:

        Älä homo unelmoi. Kukaan selväjärkinen nainen ei anna ikinä kaltaisellesi sivaripaskalle. Sivaripelkurit ja sivaripaskat voivat tukeutua vain toisiinsa.

        Voin hyväksyä homoseksuaalit, mutta sä et poikkeavia ihmisiä eli et tule toimeen kaikkien ihmisten kanssa.

        Oletko minulle kateellinen? :) Olen elänyt kuule yli 10 vuotta avoliitossa kauniin avovaimoni kanssa mitä baltiansaksalaiselle sukuverelleni voin! Parisuhteessa harvoin vaaditaan muuten armeijaa, koska harvat suomalaiset naiset pitävät väkivaltaisista ja isottelevista miehistä.

        Onko sulla jokin "sivarifobia"? Kasva aikuiseksi!?

        Jatka sä vaan sitä rynkkyralliasi kalusi kanssa, koska et koskaan sitä pillua tule kuitenkaan saamaan!! Suomi pelastuisi paljolta, jollei täällä olisi kusipäisillä kakaroita!


      • sivarit_on_pelkureita
        ateisti1982 kirjoitti:

        Voin hyväksyä homoseksuaalit, mutta sä et poikkeavia ihmisiä eli et tule toimeen kaikkien ihmisten kanssa.

        Oletko minulle kateellinen? :) Olen elänyt kuule yli 10 vuotta avoliitossa kauniin avovaimoni kanssa mitä baltiansaksalaiselle sukuverelleni voin! Parisuhteessa harvoin vaaditaan muuten armeijaa, koska harvat suomalaiset naiset pitävät väkivaltaisista ja isottelevista miehistä.

        Onko sulla jokin "sivarifobia"? Kasva aikuiseksi!?

        Jatka sä vaan sitä rynkkyralliasi kalusi kanssa, koska et koskaan sitä pillua tule kuitenkaan saamaan!! Suomi pelastuisi paljolta, jollei täällä olisi kusipäisillä kakaroita!

        Kuka nyt sinulle kateellinen olisi, tuollaiselle epäisänmaalliselle paskakasalle? Isäsi olisi saanut jättää sinut tekemättä, jos nyt isästäsi olisi edes yhtään varmuutta. Kusta nyt ainakin on lirahtanut sekaan kun sinua tehtiin.
        Yritähän elää harhoissasi, olet henkisesti pahasti sairas eikä sille liene hoitoa olemassa. Mene metsään ja vapauta kehosi tuottamaan lannoitetta vaikka tulevalle joulukuuselle, ei sinusta muuhun ole.


      • sivarit_on_pelkureita kirjoitti:

        Kuka nyt sinulle kateellinen olisi, tuollaiselle epäisänmaalliselle paskakasalle? Isäsi olisi saanut jättää sinut tekemättä, jos nyt isästäsi olisi edes yhtään varmuutta. Kusta nyt ainakin on lirahtanut sekaan kun sinua tehtiin.
        Yritähän elää harhoissasi, olet henkisesti pahasti sairas eikä sille liene hoitoa olemassa. Mene metsään ja vapauta kehosi tuottamaan lannoitetta vaikka tulevalle joulukuuselle, ei sinusta muuhun ole.

        "Yritähän elää harhoissasi, olet henkisesti pahasti sairas eikä sille liene hoitoa olemassa."

        Eikä sun isänmaa-Rambona ajattelemisen tajulle! Jos kykenen hyppäämään laskuvarjolla monien kilometrien korkeudesta niin tuskin olen ihan henkisesti sairas!?

        Armeijan voi jättää väliin tai tuleekin jättää väliin, kun havaitaan fyysinen vamma. Henkistä vammaa minulla ei ikävä kyllä ole havaittu koskaan!


      • sivarit_on_pelkureita
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Yritähän elää harhoissasi, olet henkisesti pahasti sairas eikä sille liene hoitoa olemassa."

        Eikä sun isänmaa-Rambona ajattelemisen tajulle! Jos kykenen hyppäämään laskuvarjolla monien kilometrien korkeudesta niin tuskin olen ihan henkisesti sairas!?

        Armeijan voi jättää väliin tai tuleekin jättää väliin, kun havaitaan fyysinen vamma. Henkistä vammaa minulla ei ikävä kyllä ole havaittu koskaan!

        Hyppää seuraavalla kerralla ilman varjoa niin teet palveluksen meille kaikille.


      • heterosivari
        sivarit_on_pelkureita kirjoitti:

        Älä homo unelmoi. Kukaan selväjärkinen nainen ei anna ikinä kaltaisellesi sivaripaskalle. Sivaripelkurit ja sivaripaskat voivat tukeutua vain toisiinsa.

        Kuinkas monelta SINÄ olet saanut pillua? Äitiäsi ei lasketa, eikä siskosi säälipanoa.


      • sivarit_on_pelkureita kirjoitti:

        Hyppää seuraavalla kerralla ilman varjoa niin teet palveluksen meille kaikille.

        ikävä kyllä se on laitonta. Tee sä palveluksen ja suorita ensimmäinen kertausharjoitus ja ammu ittes!


      • heterosivari kirjoitti:

        Kuinkas monelta SINÄ olet saanut pillua? Äitiäsi ei lasketa, eikä siskosi säälipanoa.

        yksikään ei ole ollut mulle sukulainen tai lähisukulainen, joten otan osaa suruusi! Tunnustit vaan itse ettet ole saanut koko jouluna pillua! Kyllä se on häpeällistä miehelle joka ei edes jouluna pillua saa! Ei ois sun kannattanut pahemmin avata paketteja, kunnei yhdessäkään paketissa ollut elävää naista!


      • Ateisti1982EiKirj
        ateisti1982 kirjoitti:

        yksikään ei ole ollut mulle sukulainen tai lähisukulainen, joten otan osaa suruusi! Tunnustit vaan itse ettet ole saanut koko jouluna pillua! Kyllä se on häpeällistä miehelle joka ei edes jouluna pillua saa! Ei ois sun kannattanut pahemmin avata paketteja, kunnei yhdessäkään paketissa ollut elävää naista!

        sä mikään sivari ole vaan valtion rakkikoira!


    • jhdfghujjk

      Niille itsenäisyys merkitsee yhtä paljon kuin sipilälle eli ei mitään

      • "Niille itsenäisyys merkitsee yhtä paljon kuin sipilälle eli ei mitään"

        Sipilä "ei mitään" ei olekaan sivari, joten se "ei mitään" voi olla ihan yhtä suurella "kristitty-isänmaapalvoja paskiaisella" hyvänsä!


    • MrJuha82outolintu

      Mulle suomalaisuus ja itsenäisyys on sitä, että on tasa-arvo kaikilla, hyväksytään erilaiset ihmiset ja pidetään kiinni itsenäisyydestä ja vaalitaan suomalaisia arvoja, muttei mitään sotakeskustelua pliis.
      Se on turhaa.
      Sotimalla ei oo koksaan mitään ratkaistu, sillä sotakeinot ovat väärin.

      Suomalaisuus mulle rauhallinen elämä, vapaus, demokratia ja vasemmistolaiset arvot sekä jotain oikeistosta otettua.

      Pakolaisasioissa en oo suvakki enkä myöskään rasisti, vaan mun kanta on keskellä.

      Mä oon saanu kokonaan vapautuksen molemmista(armeija ja sivari).
      Syyt pitkälti henkiset ja nykyään tosin ajattelen,että koko armeija on väärä asia sota.

      • Suomessa on tartuttu liian helposti aseeseen, väkivaltaan ja sotaan ennen diplomatiaa tai keinoja rauhan keskusteluun (Suomi on yksi maailman väkivaltaisimmista valtioista).
        Hyvänä esimerkkinä mainittakoon diplomaattisesta työstä Martti Ahtisaaren rauhan työ, jonka manttelin perijänä saattaa olla Pekka Haavisto (mahdollisesti tuleva presidenttimme).

        Suurelta osin armeijalla ei välttämättä tarkoiteta muualla kuin Suomessa asevelvollisuutta. Joidenkin mielestä Suomella ei olisi (omaa) armeijaa ilman asevelvollisuutta, josta olen taas toista mieltä. Tietääkseni Suomessa on kansalaisvelvollisuus, joka koskee suomalaisia sukupuolesta riippumatta poikkeusoloissa. Ei se vaadi tällöin edes asevelvollisuutta, koska tarvittava määrä sotilaita Suomen Puolustusvoimat kouluttavat halukkaista jo nyt aseelliseen palvelukseen. Armeijan vapaaehtoistaminen riittäisi Suomessa varsin hyvin ja Suomessa silti suorittaisi tarvittava määrä miehiä asepalveluksensa. Tosin natsimieliset ja isänmaa-Rambot saatetaan rankata pois sodan aikaisesta palveluksesta - vastustaisivat aina käskyjä tai heistä koituisi haittaa heidän esimiehilleen.
        Asevelvollisuus on lopulta kallista ylläpitää, koska kaikki eivät voi välttämättä käydä armeijaa. Siviilipalvelus on nykyisin tasavertainen varusmiespalveluksen kanssa tai ainakin sen pitäisi olla. Siviilipalvelusta vastustaa yleensä ne, jotka ovat väkinäisesti varusmiespalveluksensa suorittaneet tai varusmiespalveluksen aikana heitä on kohdannut henkilökohtaisia ongelmia esimiesten kanssa ja kenties tullut YP:täkin eli Ylimääräistä Palvelusta.


      • rauhan_armeija

        """Mulle suomalaisuus ja itsenäisyys on sitä, että on tasa-arvo kaikilla, hyväksytään erilaiset ihmiset ja pidetään kiinni itsenäisyydestä ja vaalitaan suomalaisia arvoja, muttei mitään sotakeskustelua pliis.

        Se on turhaa.

        Sotimalla ei oo koksaan mitään ratkaistu, sillä sotakeinot ovat väärin."""

        Mitenkäs nuo mainitsemasi arvot on tähän maahan saatu? Ettei vaan olisi käyty sitä sotaa jotta ne on voitu täällä pitää?

        """Suomalaisuus mulle rauhallinen elämä, vapaus, demokratia ja vasemmistolaiset arvot sekä jotain oikeistosta otettua.

        Pakolaisasioissa en oo suvakki enkä myöskään rasisti, vaan mun kanta on keskellä.

        Mä oon saanu kokonaan vapautuksen molemmista(armeija ja sivari).

        Syyt pitkälti henkiset ja nykyään tosin ajattelen,että koko armeija on väärä asia sota."""

        Mikähän noiden arvojen täällä pysymisen takaa? Ettei vaan olisi politiikka ja viimekädessä armeija? Täällä saa esim. olla vapaasti sitä mieltä kuin haluaa kunhan vain hoitaisi ne muutamat velvollisuudet esim. asepalveluksen oikeuksien käytön rinnalla.
        Armeija on siis saavuttanaut kaiken sen mitä hehkutat hyvänä asiana. Olet siis nauttimassa rusinoita pullasta kuten kaikki muutkin totaalit ja sivarit. Itse ette laita tikkua ristiin asioiden pitämiseksi tälläisina kuin ne ovat vaan haluatte vaarantaa kaiken.
        Olet tosiaan henkisesti sairas kuten itse kirjoitat. Sitä ovat muutkin sivarit ja totaalit vaikkei kaikki halua sitä myöntääkään.


      • rauhan_armeija kirjoitti:

        """Mulle suomalaisuus ja itsenäisyys on sitä, että on tasa-arvo kaikilla, hyväksytään erilaiset ihmiset ja pidetään kiinni itsenäisyydestä ja vaalitaan suomalaisia arvoja, muttei mitään sotakeskustelua pliis.

        Se on turhaa.

        Sotimalla ei oo koksaan mitään ratkaistu, sillä sotakeinot ovat väärin."""

        Mitenkäs nuo mainitsemasi arvot on tähän maahan saatu? Ettei vaan olisi käyty sitä sotaa jotta ne on voitu täällä pitää?

        """Suomalaisuus mulle rauhallinen elämä, vapaus, demokratia ja vasemmistolaiset arvot sekä jotain oikeistosta otettua.

        Pakolaisasioissa en oo suvakki enkä myöskään rasisti, vaan mun kanta on keskellä.

        Mä oon saanu kokonaan vapautuksen molemmista(armeija ja sivari).

        Syyt pitkälti henkiset ja nykyään tosin ajattelen,että koko armeija on väärä asia sota."""

        Mikähän noiden arvojen täällä pysymisen takaa? Ettei vaan olisi politiikka ja viimekädessä armeija? Täällä saa esim. olla vapaasti sitä mieltä kuin haluaa kunhan vain hoitaisi ne muutamat velvollisuudet esim. asepalveluksen oikeuksien käytön rinnalla.
        Armeija on siis saavuttanaut kaiken sen mitä hehkutat hyvänä asiana. Olet siis nauttimassa rusinoita pullasta kuten kaikki muutkin totaalit ja sivarit. Itse ette laita tikkua ristiin asioiden pitämiseksi tälläisina kuin ne ovat vaan haluatte vaarantaa kaiken.
        Olet tosiaan henkisesti sairas kuten itse kirjoitat. Sitä ovat muutkin sivarit ja totaalit vaikkei kaikki halua sitä myöntääkään.

        "Mitenkäs nuo mainitsemasi arvot on tähän maahan saatu? "

        Arvot? Kuka niihin uskoo?!

        "Ettei vaan olisi politiikka ja viimekädessä armeija?"

        Muttei asevelvollisuus!

        "Täällä saa esim. olla vapaasti sitä mieltä kuin haluaa kunhan vain hoitaisi ne muutamat velvollisuudet esim. asepalveluksen oikeuksien käytön rinnalla. "

        Eihän täällä saa olla vapaasti, mistä moista paskaa suollat. Siitä vapaudesta ovat saaneet monet jo tingata esim. tasa-arvoista avioliittoa myöden, joita se asia koskee.

        Mitä varten Suomen rasistivaltiota pitäisi puolustaa, jossa vastustetaan omia kansalaisiakin, jotka eivät satu elämään kuten te rasistit tai muut fasistiset kusipäät ja muut mielihäiriköt haluatte ja vaaditte?!

        "Itse ette laita tikkua ristiin asioiden pitämiseksi tälläisina kuin ne ovat vaan haluatte vaarantaa kaiken."

        Ette tekään, mikäli teitä vaadittaisi puolustaessanne tätä maata!! Varusmiespalveluksen suorittamiseksi se vaan jää!

        jollei teillä riitä halua puolustaa maatamme muiden ihmisten vakaumusten ollessa itseänne vastaan niin kannattaisiko ajatella ettei tätä maata puolustaisi mikään kaltaisenne "pullomössöllä täytetty asevelvollisuus armeija vaan ne miehet/naiset, jotka todellakin haluavat puolustaa Suomea ja joilla ei ole mitään erilaisia ihmisiä vastaan, joita esimerkiksi sä et voisi hyväksyä!


      • rauhan_armeija
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Mitenkäs nuo mainitsemasi arvot on tähän maahan saatu? "

        Arvot? Kuka niihin uskoo?!

        "Ettei vaan olisi politiikka ja viimekädessä armeija?"

        Muttei asevelvollisuus!

        "Täällä saa esim. olla vapaasti sitä mieltä kuin haluaa kunhan vain hoitaisi ne muutamat velvollisuudet esim. asepalveluksen oikeuksien käytön rinnalla. "

        Eihän täällä saa olla vapaasti, mistä moista paskaa suollat. Siitä vapaudesta ovat saaneet monet jo tingata esim. tasa-arvoista avioliittoa myöden, joita se asia koskee.

        Mitä varten Suomen rasistivaltiota pitäisi puolustaa, jossa vastustetaan omia kansalaisiakin, jotka eivät satu elämään kuten te rasistit tai muut fasistiset kusipäät ja muut mielihäiriköt haluatte ja vaaditte?!

        "Itse ette laita tikkua ristiin asioiden pitämiseksi tälläisina kuin ne ovat vaan haluatte vaarantaa kaiken."

        Ette tekään, mikäli teitä vaadittaisi puolustaessanne tätä maata!! Varusmiespalveluksen suorittamiseksi se vaan jää!

        jollei teillä riitä halua puolustaa maatamme muiden ihmisten vakaumusten ollessa itseänne vastaan niin kannattaisiko ajatella ettei tätä maata puolustaisi mikään kaltaisenne "pullomössöllä täytetty asevelvollisuus armeija vaan ne miehet/naiset, jotka todellakin haluavat puolustaa Suomea ja joilla ei ole mitään erilaisia ihmisiä vastaan, joita esimerkiksi sä et voisi hyväksyä!

        Kuten itse kerroit olet henkisesti sairas. Et ole kykenevä arvioimaan yhteiskuntaamme tai edes itseäsi sairautesi johdosta. Joka tapauksessa näyttää siltä, että lääkityskään ei ole täysin kohdallaan joten pyydäppä lääkärisetää muuttamaan hieman reseptiä.
        Olet edelleenkin pelkkä paskakasa, yhteiskunnan onnettomimpia tapauksia pedofiilien, murhaajien yms:n joukossa. Älä huoli, me armeijan käyneet pidämme huolta sinustakin, saat lämpöisen petipaikan ja aamupuuron valmiina vaikka paskakasa oletkin.


      • ateisti1982 kirjoitti:

        "Mitenkäs nuo mainitsemasi arvot on tähän maahan saatu? "

        Arvot? Kuka niihin uskoo?!

        "Ettei vaan olisi politiikka ja viimekädessä armeija?"

        Muttei asevelvollisuus!

        "Täällä saa esim. olla vapaasti sitä mieltä kuin haluaa kunhan vain hoitaisi ne muutamat velvollisuudet esim. asepalveluksen oikeuksien käytön rinnalla. "

        Eihän täällä saa olla vapaasti, mistä moista paskaa suollat. Siitä vapaudesta ovat saaneet monet jo tingata esim. tasa-arvoista avioliittoa myöden, joita se asia koskee.

        Mitä varten Suomen rasistivaltiota pitäisi puolustaa, jossa vastustetaan omia kansalaisiakin, jotka eivät satu elämään kuten te rasistit tai muut fasistiset kusipäät ja muut mielihäiriköt haluatte ja vaaditte?!

        "Itse ette laita tikkua ristiin asioiden pitämiseksi tälläisina kuin ne ovat vaan haluatte vaarantaa kaiken."

        Ette tekään, mikäli teitä vaadittaisi puolustaessanne tätä maata!! Varusmiespalveluksen suorittamiseksi se vaan jää!

        jollei teillä riitä halua puolustaa maatamme muiden ihmisten vakaumusten ollessa itseänne vastaan niin kannattaisiko ajatella ettei tätä maata puolustaisi mikään kaltaisenne "pullomössöllä täytetty asevelvollisuus armeija vaan ne miehet/naiset, jotka todellakin haluavat puolustaa Suomea ja joilla ei ole mitään erilaisia ihmisiä vastaan, joita esimerkiksi sä et voisi hyväksyä!

        Jollette ole militaristi-natsit huomanneet, että Suomen Puolustusvoimat ovat leikanneet jo vuosia puolustusmenoissa siitä, ettei jokaisesta ikäluokasta tarvita varusmiespalvelukseen ihan jokaista pojankloppia joka hinkuisi armeijaan ja poraa siitä isälleen kunnei päässyt ...säälittävää, kun sen pojanklopin pitäisi olla iloinen ettei moista paskaa tarvitse suorittaa ja voi keskittyä ihan johonkin muuhun.
        Asevelvollisuus on Suomelle jokin Venäjän vallan aikainen traditio, joten miksi moisen pitäisi hyväksyä yhä, kunnei sitä silloinkaan hyväksytty Suomessa oli sitten kyse Venäjän vallan aikaisen Suomen asevelvollisuudesta tai Suomen itsenäisyyden jälkeen asevelvollisuudesta, jota venäläisiltä perimänä vaalitaan Suomessa yhä.
        Ruotsin vallan aikana ei suomalaisia taas pakotettu asevelvollisiksi vaan sinne valitsivat suomalaiset Ruotsin upseerit, eikä se ollut mikään pakote niille suomalaisille mikään pakote lähteä sotimaan vaan ennemminkin "vaihtoehto"!


      • rauhan_armeija kirjoitti:

        Kuten itse kerroit olet henkisesti sairas. Et ole kykenevä arvioimaan yhteiskuntaamme tai edes itseäsi sairautesi johdosta. Joka tapauksessa näyttää siltä, että lääkityskään ei ole täysin kohdallaan joten pyydäppä lääkärisetää muuttamaan hieman reseptiä.
        Olet edelleenkin pelkkä paskakasa, yhteiskunnan onnettomimpia tapauksia pedofiilien, murhaajien yms:n joukossa. Älä huoli, me armeijan käyneet pidämme huolta sinustakin, saat lämpöisen petipaikan ja aamupuuron valmiina vaikka paskakasa oletkin.

        "Kuten itse kerroit olet henkisesti sairas. "

        Missä kohtaa olen väittänyt moista? Lopettaisit ryyppäämisen, jotta osaisit seurata edes tätä keskustelua.

        "Et ole kykenevä arvioimaan yhteiskuntaamme tai edes itseäsi sairautesi johdosta."

        Kertoisitko sen sairauteni, kun sen itse paremmin tiedät kuin mä!

        "Joka tapauksessa näyttää siltä, että lääkityskään ei ole täysin kohdallaan joten pyydäppä lääkärisetää muuttamaan hieman reseptiä. "

        Puhut lopulta vain itsestäsi!

        Jokatapauksessa on ihan älytöntä että kaltaisiasi ihmisten pilkkaajia sotahulluja ja ihme isämaa-Ramboja päästetään Suomessa jopa sotilaiksi asti, jotka eivät osaa elää muiden ihmisten kanssa rauhan aikanakaan!

        Turha sun on vonkata asetta käteen. Sua kutsuu automaattisesti aseeton palvelus jo aseenteellasi muita ihmisiä kohtaan...luuletko vakavissasi että sulle annettaisi ase käteen, jos maatamme uhkaisi sota ja selkkaus! Mielesi tekee tappaa siis omia!? Voi, voi...lapsen tasolle olet jäänyt, eikä armeija tainnut tehdä susta liioin miestä!

        "Olet edelleenkin pelkkä paskakasa, yhteiskunnan onnettomimpia tapauksia pedofiilien, murhaajien yms:n joukossa."

        Tarkastellaan asiaa sitten enemmän jos sota syttyisi, eikä kaltaisellesi paskakasalle asetta anneta kouraan, joka juoksee jo kohti Pohjanlahtea päin niin että hippulat vinkuu. :) Ihmettelet silloin että mistäköhän syystä ei annettu sulle rynkkyä käteen!? :)


      • rauhan_armeija
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Kuten itse kerroit olet henkisesti sairas. "

        Missä kohtaa olen väittänyt moista? Lopettaisit ryyppäämisen, jotta osaisit seurata edes tätä keskustelua.

        "Et ole kykenevä arvioimaan yhteiskuntaamme tai edes itseäsi sairautesi johdosta."

        Kertoisitko sen sairauteni, kun sen itse paremmin tiedät kuin mä!

        "Joka tapauksessa näyttää siltä, että lääkityskään ei ole täysin kohdallaan joten pyydäppä lääkärisetää muuttamaan hieman reseptiä. "

        Puhut lopulta vain itsestäsi!

        Jokatapauksessa on ihan älytöntä että kaltaisiasi ihmisten pilkkaajia sotahulluja ja ihme isämaa-Ramboja päästetään Suomessa jopa sotilaiksi asti, jotka eivät osaa elää muiden ihmisten kanssa rauhan aikanakaan!

        Turha sun on vonkata asetta käteen. Sua kutsuu automaattisesti aseeton palvelus jo aseenteellasi muita ihmisiä kohtaan...luuletko vakavissasi että sulle annettaisi ase käteen, jos maatamme uhkaisi sota ja selkkaus! Mielesi tekee tappaa siis omia!? Voi, voi...lapsen tasolle olet jäänyt, eikä armeija tainnut tehdä susta liioin miestä!

        "Olet edelleenkin pelkkä paskakasa, yhteiskunnan onnettomimpia tapauksia pedofiilien, murhaajien yms:n joukossa."

        Tarkastellaan asiaa sitten enemmän jos sota syttyisi, eikä kaltaisellesi paskakasalle asetta anneta kouraan, joka juoksee jo kohti Pohjanlahtea päin niin että hippulat vinkuu. :) Ihmettelet silloin että mistäköhän syystä ei annettu sulle rynkkyä käteen!? :)

        Kuten sanottu, olet vain paskakasa josta ei jää kuin sontaa saappaiden pohjaan. Mene ja tapa itsesi se on parasta mitä voit tehdä.


      • rauhan_armeija kirjoitti:

        Kuten sanottu, olet vain paskakasa josta ei jää kuin sontaa saappaiden pohjaan. Mene ja tapa itsesi se on parasta mitä voit tehdä.

        "Kuten sanottu, olet vain paskakasa josta ei jää kuin sontaa saappaiden pohjaan. "

        Samat sanat sulle!

        "Mene ja tapa itsesi se on parasta mitä voit tehdä."

        Toivoin sitä samaa sulta, mutta et ole sitä tehnyt...paskakasa kun olet. Eikö sussa ole miestä tekemään edes itsaria!?


      • rauhan_armeija kirjoitti:

        Kuten sanottu, olet vain paskakasa josta ei jää kuin sontaa saappaiden pohjaan. Mene ja tapa itsesi se on parasta mitä voit tehdä.

        Oletko vain aseeton persläpi vai paskakasa varusmiespalveluksen puolesta, jolle ei lähetetä pahehemmin palvelukseenastumismääräyksiä!? Siitäkö olet sivarille vihoissasi vai siitä, ettei jouluna sulle tippunutkaan tarpeeksi pillua (en voi sille mitään, jos mä saan ja sä et)!? Voi nyt hellanlettas sentään! Pitää olla hyvät geenit kans, että nainen pysyy vierellä ettei se lähde vierestä aina huitelee! Naisiin puree ihan muu tyyli ja suhtautuminen kuin siihen sun rynkkyys jolla vaan masturboit itteäs!


    • PMK68

      Itse käytin siviilipalvelusajan panemalla muija, joiden jätkäkaverit oli intissä. Kriisitilanteessa jatkaisin tätä harrastustani.

    • Rauhan aikanakin sivarit vievät teiltä kaikki naiset? Ettekä joulunakaan saa pillua vai mistä moinen höyryyminen on sivareita kohtaan? Siis kannattaisi ehkä kysyä naisilta, miksi heitä miellyttää ennemminkin sivarien käytös naista kohtaan. Sillä lähestymistavassa saattaa olla se ratkaisu.

      Siis ketään ei ole koskaan minua kasvattanut "teitittelemään" ihmisiä vaan se tapa on jostakin vaan tullut tai ollut minussa aina. Monelle se on kummallista! "Teitittelemällä" naista voi tehdä vaikutuksen, muttei sillä koskaan että kysyy: "milloin mä saan sitä pilluu?". Kannattaa muistaa hyvät käytöstavat! Eikö niitä opetettu jo varusmiespalveluksessa?!

      • sekopäät_sivarit

        Oletko päässyt jouluksi vapaalle vai mistä tuollainen idiootti on tänne putkahtanut. Perhana kun avohoitoon päästetään jo kaiken maailman sekopäitä. No, ainahan ne sivarit sellaisia on olleet mutta jotain rajaa hei.


      • sekopäät_sivarit kirjoitti:

        Oletko päässyt jouluksi vapaalle vai mistä tuollainen idiootti on tänne putkahtanut. Perhana kun avohoitoon päästetään jo kaiken maailman sekopäitä. No, ainahan ne sivarit sellaisia on olleet mutta jotain rajaa hei.

        Eikö sun pitänyt jo tappaa itsesi, jottei sinua tapettaisi. Menehän lukemaan Fjodor Dostojevskin Idioottia. Mikäli sulle ei valkene sitä lukiessasi ketä se todellinen idiootti on.

        Varusmiespalvelusmies, haeppa keppi aidan takaa hyppäämällä nelikontin ja tuo se hampaiden välissäs hyppäämällä takaisin, piti olla jo! Et hae vai?! Punnerra siis 100 yli 120 kilosen istuessasi selkäsi päällä...EIKÖ SAATANA NOUSE!!?? Mikä veltto iilimato sä olet!!

        et sä mikään mies ole!!


      • sekopäät_sivarit
        ateisti1982 kirjoitti:

        Eikö sun pitänyt jo tappaa itsesi, jottei sinua tapettaisi. Menehän lukemaan Fjodor Dostojevskin Idioottia. Mikäli sulle ei valkene sitä lukiessasi ketä se todellinen idiootti on.

        Varusmiespalvelusmies, haeppa keppi aidan takaa hyppäämällä nelikontin ja tuo se hampaiden välissäs hyppäämällä takaisin, piti olla jo! Et hae vai?! Punnerra siis 100 yli 120 kilosen istuessasi selkäsi päällä...EIKÖ SAATANA NOUSE!!?? Mikä veltto iilimato sä olet!!

        et sä mikään mies ole!!

        Olet tosiaan idiootti sekopää, minkä tulit todistaneeksi jo moneen kertaan.


      • ....ja sä todistit olevasi veltto iilimato, jota Suomi ei tule tarvitsemaan ikinä missään sodassa, vaikka kuinka itkisit mukaan. Varusmiespalveluksen käyneille juopporetkuille Suomen maanpuolustus päävastuu siis jätettäisi? Ei hyvää päivää! Pelkällä Suomen maanpuolustustahdolla ja TÄYSIN USKOTETULLA Suomen "Hyvällä maanpuolustuskyvyllä" ei voi olla koskaan mitään muuta lopputulosta kuin vain MIEHITETTY SUOMI ja Puolustusvoimillakin on tärkeintä, että Suomen vihollisen "lihamylly" teurastaa kaikki suomalaiset samassa rivissä, eikä sen takia tarvitse tehdä mitään Puolustusvoimien uudistuksia asepalvelukseen. Asevelvollisuudesta pidetään kiinni kynsin ja hampain vaikka alle 60% ikäluokasta suorittaa enää varusmiespalveluksen. Vapaaehtoisena asepalveluksena palkka-armeijana se olisi paljon kutsuvampi.

        Ota sä "veltto iisimato" huomioon, että monissa Euroopan valtioissa on luovuttu asevelvollisuudesta 2000-luvulla ja on otettu "ARMEIJA" tilalle, kun suomalainen ei taas osaa ajatella ARMEIJAA ilman asevelvollisuutta ja se on meille eräänlainen ongelma. Tuskin siellä muissa Euroopan valtioissa ollaan tällöin luovuttu kokonaan ARMEIJASTA, jos kerran on luovuttu vain ASEVELVOLLISUUDESTA!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_valtioista_asevelvollisuuden_mukaan

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Maanpuolustusvelvollisuus
        -tuo "kansalaisvelvollisuus" koskee kaikkia suomalaisia myös NAISIA (josta ei Suomessa paljon keskustella..oletetaan että naiset senkin tietää!?) ja tietysti meitä SIVAREITA.
        Siviilipalvelus antaa miehelle ainoan vapauden sodan aikana aseista, mutta se ei vapauta tietenkään maanpuolustusvelvoitteista, joka joidenkin sivareiden mielestä saattaa olla että "mielyttää sun vaimoasi". :) Tarvitseehan se Suomi uusiakin sotilaita, kunnette pääse paikalle kovinkaan usein!!

        Naurettava suomalainen väite: "Jollei meillä ole omaa armeijaa, niin meillä on vieras armeija" (asevelvollisuusarmeija ei ole sama kuin ARMEIJA). Meillä ei ole koskaan ollut KOKONAAN omaa/omintakeista armeijaa vaan meillä on ollut AINA vieras armeija Suomessa tai toimittajana (kuten talvisota) ja tulee varmasti olemaan NATO, jos vihollinen tulisi idästä! Tosin Naton isäntäsopimus on kehityksellinen Suomen iskukyvylle, mutta se ei anna täyttä NATO-maan iskukykyä.

        NATO Euroopan kartta:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nato#/media/File:History_of_NATO_enlargement.svg


      • sekopäät_sivarit
        ateisti1982 kirjoitti:

        ....ja sä todistit olevasi veltto iilimato, jota Suomi ei tule tarvitsemaan ikinä missään sodassa, vaikka kuinka itkisit mukaan. Varusmiespalveluksen käyneille juopporetkuille Suomen maanpuolustus päävastuu siis jätettäisi? Ei hyvää päivää! Pelkällä Suomen maanpuolustustahdolla ja TÄYSIN USKOTETULLA Suomen "Hyvällä maanpuolustuskyvyllä" ei voi olla koskaan mitään muuta lopputulosta kuin vain MIEHITETTY SUOMI ja Puolustusvoimillakin on tärkeintä, että Suomen vihollisen "lihamylly" teurastaa kaikki suomalaiset samassa rivissä, eikä sen takia tarvitse tehdä mitään Puolustusvoimien uudistuksia asepalvelukseen. Asevelvollisuudesta pidetään kiinni kynsin ja hampain vaikka alle 60% ikäluokasta suorittaa enää varusmiespalveluksen. Vapaaehtoisena asepalveluksena palkka-armeijana se olisi paljon kutsuvampi.

        Ota sä "veltto iisimato" huomioon, että monissa Euroopan valtioissa on luovuttu asevelvollisuudesta 2000-luvulla ja on otettu "ARMEIJA" tilalle, kun suomalainen ei taas osaa ajatella ARMEIJAA ilman asevelvollisuutta ja se on meille eräänlainen ongelma. Tuskin siellä muissa Euroopan valtioissa ollaan tällöin luovuttu kokonaan ARMEIJASTA, jos kerran on luovuttu vain ASEVELVOLLISUUDESTA!

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_valtioista_asevelvollisuuden_mukaan

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Maanpuolustusvelvollisuus
        -tuo "kansalaisvelvollisuus" koskee kaikkia suomalaisia myös NAISIA (josta ei Suomessa paljon keskustella..oletetaan että naiset senkin tietää!?) ja tietysti meitä SIVAREITA.
        Siviilipalvelus antaa miehelle ainoan vapauden sodan aikana aseista, mutta se ei vapauta tietenkään maanpuolustusvelvoitteista, joka joidenkin sivareiden mielestä saattaa olla että "mielyttää sun vaimoasi". :) Tarvitseehan se Suomi uusiakin sotilaita, kunnette pääse paikalle kovinkaan usein!!

        Naurettava suomalainen väite: "Jollei meillä ole omaa armeijaa, niin meillä on vieras armeija" (asevelvollisuusarmeija ei ole sama kuin ARMEIJA). Meillä ei ole koskaan ollut KOKONAAN omaa/omintakeista armeijaa vaan meillä on ollut AINA vieras armeija Suomessa tai toimittajana (kuten talvisota) ja tulee varmasti olemaan NATO, jos vihollinen tulisi idästä! Tosin Naton isäntäsopimus on kehityksellinen Suomen iskukyvylle, mutta se ei anna täyttä NATO-maan iskukykyä.

        NATO Euroopan kartta:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Nato#/media/File:History_of_NATO_enlargement.svg

        Niinpä niin, idiootti sekopäähän todistit jo olevasi mutta näköjään myös täydellinen pelkuri. Olet sinä melkoinen sontaläjä isänmaan kamaralla. Hyi h***etti.


      • sekopäät_sivarit kirjoitti:

        Niinpä niin, idiootti sekopäähän todistit jo olevasi mutta näköjään myös täydellinen pelkuri. Olet sinä melkoinen sontaläjä isänmaan kamaralla. Hyi h***etti.

        "Niinpä niin, idiootti sekopäähän todistit jo olevasi mutta näköjään myös täydellinen pelkuri."

        Sitä pelkuruutta mitataan sitten vasta kun se sota syttyy! on sitä viime sodissakin kaikkein kovimpia nationalisteja ja sotahulluja alkanut pelottamaan, kun vihollinen on oikein "roidellut" ja kaatunut peloissaan ensimmäiseen kuulasateeseen!

        Tuskin pääset asenteillasi, jonne tahtoisit hinkua! Alatko poraamaan kun joutuisitkin aseettomaan palvelukseen?! Onks se sun suurin painajaisesi ja pelkosi!?


      • Ateisti1982EiKirj
        sekopäät_sivarit kirjoitti:

        Oletko päässyt jouluksi vapaalle vai mistä tuollainen idiootti on tänne putkahtanut. Perhana kun avohoitoon päästetään jo kaiken maailman sekopäitä. No, ainahan ne sivarit sellaisia on olleet mutta jotain rajaa hei.

        Naisen kanssa olen miehenä saman naisen kanssa elänyt yli 10 vuotta. Kumpa teistä nationalisteista kykenisi joskus moiseen vai onko sekin vaan jokin pelkkä luulo!? Olette asenteellanne liian väkivaltaisia, ettei nainen viihdy kovin pitkään vierellänne.


    • Harri-Sakari

      Sivarin mietteitähän voi kysyä JUSSI HALLA-AHOLTA. Hänhän on eräs tunnetuimpia maamme sivareita.

      • Halla-Ahon kanssa en ole samaa mieltä yhdestäkään asiasta!




      • ateisti1982 kirjoitti:

        Halla-Ahon kanssa en ole samaa mieltä yhdestäkään asiasta!

        Halla-Aho on säälittävä paskiainen ja suunnaton natsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1702
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1332
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1206
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1094
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      837
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      783
    Aihe