Mies, miten haluat naisen lähystyvän sinua?

kolkytvnainen

Haluavatko miehet, että nainen lähestyy heitä baarissa vai haluavatko he tehdä itse aloitteen? Itse olen elämäni aikana tehnyt joitain aloitteita kiinnostavan näköisille miehille. Joidenkin miesten kanssa homma on lähtenyt hyvin käyntiin, toisten ei. Itse etsin parisuhdetta (en pelkkää seksiä).

Olen nettideittaillut, mutta turhautunut siihen, että kirjoitusten perusteella ei voi tietää, millainen mies on livenä, ja tästä johtuen olen joutunut käyttämään paljon aikaa käyden treffeillä.

Tästä syystä baarista voisi helpommin löytää miehen, kun näkee heti ulkonäön ja olemuksen. Baarissa on se huono puoli, että ei voi tietää ketkä ovat varattuja ja ketkä sinkkuja. Jonkin verran miehet tulevat minulle juttelemaankin baarissa, vaikka en olekaan mikään erityisen hyvännäköinen, kai hoikkuus vetää miehiä puoleensa.

21

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12121212

90% tapauksista kun nainen tekee aloitteen baarissa, kohteena on porukan komein mies tai johtohahmo. Lähes aina mies jota nainen ei voi saada.

Mutta jos kuvitellaan että nainen tekee aloitteen ns. oman tasoiselleen?

Sillä ei ole suurta väliä. Naiselta ei odoteta itsevarmuutta, määrätietoisuutta, tilanteen haltuun ottamista, rentoutta (=kokemusta aloitteiden tekemisestä). Kunhan teet kiinnostuksesi selväksi, etkä käyttäydy aivan tökerösti.

Enemmistö miehistä pitää siitä että nainen tekee aloitteen, pl. pelimiehet ja jotkut alfat jotka haluavat jahdata ja valloittaa.

• outoapastämä

ohhooh, minulle on viimeaikoina lähes joka kerta baarissa ollessani tullut joku tyttö puhumaan jne.. olenko siis ollut porukan komein tai johtohahmo? en olisi arvannutkaan O.o

• Toivotontapaus
        outoapastämä kirjoitti:

ohhooh, minulle on viimeaikoina lähes joka kerta baarissa ollessani tullut joku tyttö puhumaan jne.. olenko siis ollut porukan komein tai johtohahmo? en olisi arvannutkaan O.o

Kyllä, olet porukan komein tai johtohahmo. Ne tytöthän tuli puhumaan sinulle vaikka olisi muitakin vaihtoehtoja ollut.

• Ei sillä lähestymistavalla ole juurikaan merkitystä, kunhan tekee sen tarpeeksi selvästi että minäkin tajuan sen lähestymiseksi. Liiallinen humalatila ei tosin ole suotavaa.

• scrg

Aika harvoin näkyy valituksia miehiltä, että nainen olisi lähestynyt jotenkin väärin. Joku voi moittia että nainen on ollut väärä, mutta että tavassa sinänsä olisi ollut vikaa - niin ei, sellaista ei juuri tapahdu.

• so.so.so

Tämä palstahan on täynnä kirjoituksia, joissa mies on kärsinyt suunnattomasti kun joku pyöreämpi nainen on kehdannutkaan tulla iskemään häntä :D

• scrg
        so.so.so kirjoitti:

Tämä palstahan on täynnä kirjoituksia, joissa mies on kärsinyt suunnattomasti kun joku pyöreämpi nainen on kehdannutkaan tulla iskemään häntä :D

Niin. Eli iskemistavassa ei sinänsä ollut mitään vikaa. Muuten olisi ollut ihana ilta, mutta kun puolet siitä naisesta olisi jäänyt pizzeriaan, kauppaan, jääkaappiin ja lenkkipolulle.

• Eialoitettaenääkoskaan

Huh, tän palstan löytymisen jälkeen en ole tehnyt yhtäkään aloitetta tai muutakaan lähestymisyritystä miehiä kohtaan. Hulluja kaikki, ja lopuksi tulee vielä haukut päälle. Mun puolestani saavat jatkaa yksin runkkaamistaan ja naisten vihaamista kaikessa rauhassa, tälle naiselle riitti.

• palstatrolli

Palstan miehet eivät vastaa tosielämän miehiä. Tämä on tällainen huumorisivu missä on hauska trollailla.

• Eikelpaaselitykseksi
        palstatrolli kirjoitti:

Palstan miehet eivät vastaa tosielämän miehiä. Tämä on tällainen huumorisivu missä on hauska trollailla.

Just, että ihan tyhjästä ja muuten vaan nää jutut tupsahtaa mieleen. En usko. Pikemminkin se on niin, että täällä näkee sen mitä ja miten miehet oikeasti ajattelee. Ei kiitos mulle.

• palstatrolli
        Eikelpaaselitykseksi kirjoitti:

Just, että ihan tyhjästä ja muuten vaan nää jutut tupsahtaa mieleen. En usko. Pikemminkin se on niin, että täällä näkee sen mitä ja miten miehet oikeasti ajattelee. Ei kiitos mulle.

Ehkä olet viettänyt hieman liikaa aikaa palstalla, jos alat ottamaan näitä juttuja todesta :D ehkä jonkinlainen totuudensiemen näissä kytee, mutta kaikki jutut ovat erittäin kärjistettyjä.

Haluavatko lähes kaikki miehet hoikan naisen? Kyllä. Haluavatko useimmat miehet, että naisella on mahdollisimman vähän seksipartnereita ennestään? Kyllä. Mutta kyllä miehille kelpaa myös normaalipainoiset ja jopa lihavat naiset kuten katukuvastakin näkee ja eivät useimmat miehet taida kysellä seksipartnerien määrän perään, jos ovat kiinnostuneet naisesta.

• scrg

Loistavaa marttyyriasennetta! "Ennen olin aloitteellinen ja aktiivinen toimija, mutta tämän palstan löydettyäni sulkeuduin maailmalta kostoksi kaikille runkkareille."

• ymmärtäsivättoisiaan
        scrg kirjoitti:

Loistavaa marttyyriasennetta! "Ennen olin aloitteellinen ja aktiivinen toimija, mutta tämän palstan löydettyäni sulkeuduin maailmalta kostoksi kaikille runkkareille."

Sopisi hyvin jollekin ätmille puolisoksi!!!

• Imdone
        scrg kirjoitti:

Eikö? Ei vastakkaisen sukupuolen inhoaminen ja dissaaminen ole mitenkään ätmien ja muiden miesten etuoikeus. Miksi ihmeessä mä viitsisin enää edes sylkäistä miehiin päin, jotka halveksivat joko salaa tai avoimesti kaikkia naisia, jotka eivät ole supermallineitsyeitä? Te kun olette koko joukko niin täydellisiä, niin annan teidän toki keskittyä kaikessa rauhassa noiden catwalkkissojen metsästykseen ja keskityn elämään hautaan saakka sinkkuna. Onnea matkaan pojat, kyllä teille kaikille se parikymppinen neitsytprinsessa vielä joskus löytyy...

• Toivotontapaus
        Imdone kirjoitti:

Eikö? Ei vastakkaisen sukupuolen inhoaminen ja dissaaminen ole mitenkään ätmien ja muiden miesten etuoikeus. Miksi ihmeessä mä viitsisin enää edes sylkäistä miehiin päin, jotka halveksivat joko salaa tai avoimesti kaikkia naisia, jotka eivät ole supermallineitsyeitä? Te kun olette koko joukko niin täydellisiä, niin annan teidän toki keskittyä kaikessa rauhassa noiden catwalkkissojen metsästykseen ja keskityn elämään hautaan saakka sinkkuna. Onnea matkaan pojat, kyllä teille kaikille se parikymppinen neitsytprinsessa vielä joskus löytyy...

Miksi viitsisit? No miten vaikka siksi, koska suurin osa miehistä ei halveksu naisia sen enempää avoimesti kuin salaakaan, ei vaikka nämä eivät olekaan supermallineitsyitä. Tämä palsta on yhtä edustava näkemyksistään parisuhteista kun hommafoorumi suvaitsevuudesta. Kaltaisensa hörhöt ovat löytäneet toisensa sopivalla foorumilla ja omineet sen. Kokeile vaikka muita S24:n suhdepalstoja, ei niillä tällaista aatteen paloa ole.

• Mies3210

Kyllä toivon aloitetta naiselta, kun itse olen niin surkea niissä, mutta valitettavasti olen ronkeli ja annan kohteliaat pakit yli 90%:lle aloitteentekijöistä.

• se.on.aloite

Toivon että nainen pyytäisi keskustelun loppuessa numeroani tai spostiosoitetta..

• Asymptoottisesti.

• scrg

Ajattelit, että pääset sillä tavoinkin kohtuullisessa ajassa riittävän lähelle kaikkia käytännön sovelluksia ajatellen?

• palstailija

Haluaisin, että naiset tekisivät enemmän aloitteita ja muuallakin kuin baarissa. Paras baarissa minulle tehty aloite oli " moi, olen ××××. Haluisitko lähteä joskus mun kanssa lenkille? Mun numero on xxxxxx " . Siinä oli kaikki tarvittava. Todella hyvä ja selkeä aloite, ei tarvinnut lukea rivien välistä.

• in.awe

Kuulostaa uskomattoman hyvältä. Tuollaisen aloitteen haluaisin itsekin naiselta :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      83
      1561
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      868
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      832
    4. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      829
    5. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      53
      802
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      763
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      188
      741
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      705
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      690
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      671
    Aihe