mitä mieltä ootte? oon lukenut että on hyvä aine mutta haluaisin kuulla ihan kokemuksiin perustuvaa tietoa. ei sitten tarvitse laittaa mitään kommenttia jos ei ole rakentavaa mielipidettä. kiitos
sustanol
8
5449
Vastaukset
- jokunen
Se on usean erilaisen synteettisen testosteronin yhdistelmä.Testosteronien tapaan sivuvaikutukset ovat huomattavat,paljon suuremmat kuin anabolisissa aineissa,kuten decassa.Näissä testosteroneiden huonoksi koettuja vaikutuksia on leikattu pois.
Sivuvaikutuksia-akne,nestepöhö,mielialavaihtelut,kohonnut sukuvietti alussa,impotenssi lopuksi mutta menee ohi ajan kans.
Antaa hurjasti voimaa ja palautuminen treeneistä on nopeaa.- vrrvrrvrvrv
Sustanon ei ole synteettistä testosteronia vaan aitoa luonnollista testoa.
Deca ja muut on niitä synteettisiä labrassa kehiteltyjä aineita.
- Aape2000
täältä tulee roinat perille ja on todellakin toimivia www.realsteroids24.com
- Tohtori Kiiminkäinen
dianapol or naposim - domestic inquiries
roidsd (a) ymail.com - akknwene
Haha, Yatesihan mainosti aikonaan sustanonia, että ei tule aknea. Hyvä mainosmies kun pieni plantaasi itsellä niskassa ja selässä.
- -eräs äijä.
"täältä tulee roinat perille ja on todellakin toimivia www.realsteroids24.co"
Tulee jäämään tulliin koko satsi joko ennemmin tai myöhemmin. Viimeistään kolmas kerta toden sanoo, uskokaa pois.
Ja voin sanoa myös että se toimivuus on vähän semmonen asia että vaikka se roju toimisikin niin huu-haa pojat ei sitä itse tajua. Luulevat sen olevan p*skaa. Joskus p*skakin roina voi tuntua toimivan.
Se kun sattuu olemaan niin suhteellista.
Montakaan kertaa ei varmaan tarvitse sanoa että mitään ihmeaineita ei ole olemassa. Jokainen on yksilö.
Olen itse piikittänyt aitoa thaimaan apteekista ostettua testoa isot määrät ja kun on jo rojut koneessa ennestään ja kunto kova ( penkki 200kg ) niin ei sitä edes pojat huomaa.
Sitä ei edes huomaa vaikka tyrkit viikottain gramman testoa pakaraasi.
OLo on samanlainen ja voimat samat.
Lässyttäkää mitä lässytätte.
Ja voi v'ttu... vielä netistä tilaa... hahhah!- Näin.
Kyllä näissä jutuissa yksilöllisyys määrää.... jokaisella tulee raja vastaan, edes lääkkeet ei asiaa muuta miksikään. Ne voi auttaa mutta kuten moni alan huippu on sanonut niin työtä joutuu vääntämään.
Joku 170-200kg penkki on tyypillinen perusroinaajalle painoit mitä painoit, pienempi ukko jää toiseksi ja läski ei tuo mitään lisäpontta siihen penkkiin, sekin on kokeiltu.
Jos ei löydy voimaa niin vippaskonstit ei auta enää siinä vaiheessa kun jo kaikki koneessa ja kunto siinä mihin sen kovimmillaan saa.
Muutenhan täällä rojuilla nostaisi ihminen yli inhimillisen kykynsä mutta kumma kun ne penkkitulokset on vain paidoilla tehtyjä eikä kukaan ole vieläkään nostanut 800 kiloa.
Eikös sen pitäisi jo nousta jos ne roinat niin v*tusti auttaa?
ei taida sittenkään auttaa.
Että se näistä talipäistä täällä ja suurista suorituksista.
200-220kg penkkitulos on lähinnä pelkästä järjestä kiinni että onko jokia asia p*rseellään siinä ohjelmassa.....
joku alan osaaja kun kertois pari vinkkiä ja seurais miten treeni menee muutaman kk: n niin moni 200kg läski penkkari olisi sen 20kg herneet saanut siihen lisäykseksi.
Mutta mitä se elämää parantaa?
Tuoko se rahaa?
ei... se ei tuo mitään. - Rikuniskalima
Näin. kirjoitti:
Kyllä näissä jutuissa yksilöllisyys määrää.... jokaisella tulee raja vastaan, edes lääkkeet ei asiaa muuta miksikään. Ne voi auttaa mutta kuten moni alan huippu on sanonut niin työtä joutuu vääntämään.
Joku 170-200kg penkki on tyypillinen perusroinaajalle painoit mitä painoit, pienempi ukko jää toiseksi ja läski ei tuo mitään lisäpontta siihen penkkiin, sekin on kokeiltu.
Jos ei löydy voimaa niin vippaskonstit ei auta enää siinä vaiheessa kun jo kaikki koneessa ja kunto siinä mihin sen kovimmillaan saa.
Muutenhan täällä rojuilla nostaisi ihminen yli inhimillisen kykynsä mutta kumma kun ne penkkitulokset on vain paidoilla tehtyjä eikä kukaan ole vieläkään nostanut 800 kiloa.
Eikös sen pitäisi jo nousta jos ne roinat niin v*tusti auttaa?
ei taida sittenkään auttaa.
Että se näistä talipäistä täällä ja suurista suorituksista.
200-220kg penkkitulos on lähinnä pelkästä järjestä kiinni että onko jokia asia p*rseellään siinä ohjelmassa.....
joku alan osaaja kun kertois pari vinkkiä ja seurais miten treeni menee muutaman kk: n niin moni 200kg läski penkkari olisi sen 20kg herneet saanut siihen lisäykseksi.
Mutta mitä se elämää parantaa?
Tuoko se rahaa?
ei... se ei tuo mitään.Tuo se kakkostyypin diabeteksen ellei ole jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743