Maailma ei sentään tuhoudu.
Vastaukset 6
- Raamatussa.totuus
Uskovat pääsevät Jeesuksen luokse Uuteen Jerusalemiin, joka alas on taivaasta laskeutunut, ja ulkopuolella kaupungin muurien ovat maailman ihmiset.
- maailman.ihmisten
maailman ihmisten tärkeä uskoa Jeesukseen ja rakastaa myös, samoin lähimmäisiään.
- SePyörii
Kaikki maassaa maatuneet ovat yhä siellä. Mitään "toista tulemista" ja "viimeistä tuomiota" ein ole näkynyt. Onneksi maatuneet eivät ole tajullisesti olemassa. Atomit lliudentuneet ympäriinsä. Muistoja voi olla, vaikka kirkkoisä Augustiinuksesta tai Galileo Galileista. Vaikka onhan maapallon pyöreydestä vihje jo nimessä.
- mailmaennustettu
Se maailma loppuu uskovaisilta.
- Jokaisen_ihmisen
Jokaisen ihmisen kannattaa Jeesukseen turvata ja opetuslapseudessaan päästä valtakuntaansa varmuudella. Jumala ei odota ihmisiltä mitään sellaista mitä ei itse olisi antanut hyvään vanhurskaaseen elämään maailmassa tässäkin ajassa, ja Jumalan hyvyys on siinä, että tahtoo meille vain hyvää alusta loppuun Jeesuksessa.
- TTKKL
LukekaA KUOLEMANRAJAKOKEMUKSIA,ELI LÖYTYVÄT GOOGLETTAMALLA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568