Jääkarhuntalja/matto (ei aito). Siemaile kuumaa kaakaota takkatulen ääressä, uuden pehmeän valkoisen ystäväsi päältä.
Hp. 500e / tarjous
Renkaanpotkijat älkää vaivautuko!
[email protected]
Myydään pörröinen pehmoinen
14
74
Vastaukset
- kukapeittona
Hyvät unet tulis tuossa köllötellessä.
- turkismies
Kyllä sen pitäisi aito olla. Kuka hullu feikistä maksaisi. Tuollainen itse kaadettuna on haaveissa, samoin Siperian tiikeri.
- Kiinnostaakosinua
Vaihto?
- pedofiilithirteen
Tehkää palstan pedofiili yhteisön jäsenestä matto. Maksan hyvin joka kpl.
- TurkiksenTekoon
Renkaista puheen ollen jokubtarjosi äsken palstalla kunnon kyytejä. Kuuma mies oli, mutta ei pysty ilman suhdetta ja tunteita.
Yhden suloisen karhumaisen päällä voisin siemailla. Eikö hinta ole hieman korkea tekoturkiksesta?
Tarjoan 100e... - Eikiitosnyt
Se on kumminkin jokamiehenyleisliimassa ja tahmea.
- Minätarjoan
200e
- TurkiksenTekoon
220e
- Huutokauppakeisari
Miljoona euroa!
- edellinen
Huutokauppakeisari kirjoitti:
Miljoona euroa!
Menköön, jos totta puhun oli karseen ruma. Pitäisi ainankäytön jälkeen piilottaa kaapin perälle.
- einiinsöpö
Minä korotan reippaasti laitetaan sinne jonnekin tonnin ja kahden tuhannen väliin.
Tuo iso pää ja kauheat hampaat kyllä vähän pelottaa.- Halavallapannee
Tuolla ylhäällä on tarjottu miljoonaa euroa..
- einiinsöpö
Jaa tuommoisesta piikikäshampaasta ja julma suusta. Valkoinen väri on kyllä niin puhdas ja turkki lämmin varmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604646Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352129Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511618- 1701554
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621512Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2721336Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961209- 2031132
- 811079
- 651074