Onko 23v 172cm mies lyhyenpuoleinen?
Onko lyhyenpuoleinen?
14
104
Vastaukset
- nimimerkitönj
Aika moni mies on tuon mittainen, eikä minusta ole lyhyt. Ruvetaan menemään 160 cm puolelle, niin sitten voidaan puhua lyhyenpuoleisesta. Minusta toi on ihan normaali mittainen mies. Ei mikään hongankolistaja, mutta normaali. Kaikkien ei tarvi olla hujoppeja. Ei se pituus mitään miehisyyttä todista.
Naiset mielellään ottavat tuon mittaisia miehiä kavereikseen.
- tarralenkkari666
Ja myös puolisoikseen ja seksi kumppaneiksi.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Ja myös puolisoikseen ja seksi kumppaneiksi.
Adriana Lima on eri mieltä. :-)
- Kantapää
HC-ätmel kirjoitti:
Adriana Lima on eri mieltä. :-)
Juu ja joku kotimaassaan keskimittaisen miehen pituinen malli-diiva rapakon takaa yli kaksimetrisine miesihanteineen (ainakin siis puheitten tasolla; exänsä oli 174-senttinen) on mitä pätevin syy alkaa esittää tämmöisiä väittämiä naisista ihmisryhmänä kollektiivisesti..
- täysin_vappaa_kala.kulta
Kantapää kirjoitti:
Juu ja joku kotimaassaan keskimittaisen miehen pituinen malli-diiva rapakon takaa yli kaksimetrisine miesihanteineen (ainakin siis puheitten tasolla; exänsä oli 174-senttinen) on mitä pätevin syy alkaa esittää tämmöisiä väittämiä naisista ihmisryhmänä kollektiivisesti..
Olen monenkin naisen exä (vai kummin päin se menikään...), ja olen yli keskimittainen Suomalainen mies :). Nyt ei mitään panohommia ole edessä eikä takana!
- Hsjs
Jos aloittaja haluaa hakea vahvistusta epävarmuudelleen, tältä palstalta kyllä "auttajia" löytyy, se on saletti.
- tarralenkkari666
Totta. Jos haluaa uskoa, että on pariutumiskelvoton, koska on keskimittainen, kannattaa tulla tälle palstalle. Ei missään nimessä kannata käydä julkisillapaikoilla tai miettiä voisiko esim. oma käytös olla syynä huonoon flaksiin.
- Ihan_tavallinen_on
Isäni on 169cm, äitini 173 (pitkä sen ajan naiseksi). Liitto on kestänyt jo 42 vuotta. Niin ja isäni ei ole erityisen komea, eikä rikas. Valtaakaan ei löydy.
(Varus-)Miesten keskipituus pyörii hieman päälle 178 sentissä, joka minusta on jopa yllättävänkin alhainen lukema.
http://www.kysy.fi/kysymys/mika-varusmiesten-keskipituus-nykyisin
Eli, onhan se 172 lyhyenpuoleinen, ei ehkä varsinaisesti lyhyt, niinkuin 184-senttinen ei ehkä ole vielä varsinaisesti pitkä.- 178mm
Keskimittainen Suomalainen mies on 178cm, jonka itsekin täytän keveästi.
- helgamies
Kiimavitun saannin kannalta miehen tärkein tilastollinen ominaisuus on pituus.
- Jackal_5on
Kansainvälisesti naisten keskipituus on 154-senttiä ja miesten 166-senttiä. Lisäksi jokainen 150-senttinen ja pitempi on käytännössä "normaalipituinen". Sen enempää ei minun mielestäni asiaa maksa vaivaa vatvoa ja siitä kynnyskysymystä itselleen kyhätä.
- Jackal_5on
"Lisäksi jokainen 150-senttinen ja pitempi on käytännössä "normaalipituinen". "
Tai no siis ei jokainen tuota pidempi ole, koska "normaalipituiselle" on myös yläraja, mutta en itse tiedä mikä se tarkalleen on; olisikohan 200 cm, mutten mene vannomaan, kun en varmasti tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663