Raportti: ulkomailla

Pidetään tämä lyhyenä.

Olin pari viikkoa sitten Kööpenhaminassa LA Bar nimisessä kapakassa to iltana. Paikalliset nuoret naiset olivat vielä helpompia jututettavia, kuin suomalaiset. Olin vähän yllättynyt.

En siis edennyt tuttavallista koskettelua pidemmälle, koska olin työporukalla liikkeellä, joten en tiedä olisinko päässyt sänkyyn asti. Merkit olivat lupaavat.

Jotta tätä ei pidettäisi pelkästään kehumisena on asiaa tietysti syytä pohtia analyyttisesti. Olivatko nämä naiset niin avoimia, vain koska ulkomaalaisuuteni teki pientä jännämies efektiä? Vaikuttiko asiaan, että seurassani oli muitakin komeita (minua nuorempia) miehiä ja tunnelma oli todella iloinen. Viini virtasi ja nauru oli herkässä?
571
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Tanskalaiset ovat hyvin vapaamielistä kansaa. Yhtäkään reissua en ole katunut.

Äänestä

Kyllä ulkomaalaiset naiste on ystävällisiä ja ne tulee juttelee helpommin. En ole tanskass akäynyt mutta norjassa ja portugalissa ei jäänyt yksin edes porukassa kun naiset haki tanssimaan ahkeraan.

Äänestä

Olin viime viikolla viettämässä pikkujoulua ulkomailla. Harmivaan että keskityin oman firman naisien yrittämiseen, kun olisi pitänyt katsoa paikallista tarjontaa.

Äänestä

Et ole syntyperäinen, et paikallinen etkä edes vakikävijä. Nämä herättivät huomiota.
Lisänä sun työporukan iloisuus ja paikallisen maan sosiaalisempi kulttuuri. Kännilisä ja joulunalus fiilistelyt.
Mikään asia sussa ei ole äkisti muuttunut. Suomi- poika forever.
Suora ja rehellinen palaute.
Duunissa olen raflassa ja tämä aivan perus menoa, Suomessakin.

Äänestä

Ulkomaisena on helpompi iskeä naisia, aina ja kaikkialla. Jopa vieraalle paikkakunnalle meneminen nostaa onnistumisprosenttia. Syyt ovat moninaiset, eivätkä aina täysin itsestäänselviä. PUA-vaikuttimet ovat isossa roolissa.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

old_profile_90174 kirjoitti:

Pidetään tämä lyhyenä.

Olin pari viikkoa sitten Kööpenhaminassa LA Bar nimisessä kapakassa to iltana. Paikalliset nuoret naiset olivat vielä helpompia jututettavia, kuin suomalaiset. Olin vähän yllättynyt.

En siis edennyt tuttavallista koskettelua pidemmälle, koska olin työporukalla liikkeellä, joten en tiedä olisinko päässyt sänkyyn asti. Merkit olivat lupaavat.

Jotta tätä ei pidettäisi pelkästään kehumisena on asiaa tietysti syytä pohtia analyyttisesti. Olivatko nämä naiset niin avoimia, vain koska ulkomaalaisuuteni teki pientä jännämies efektiä? Vaikuttiko asiaan, että seurassani oli muitakin komeita (minua nuorempia) miehiä ja tunnelma oli todella iloinen. Viini virtasi ja nauru oli herkässä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu