Pidetään tämä lyhyenä.
Olin pari viikkoa sitten Kööpenhaminassa LA Bar nimisessä kapakassa to iltana. Paikalliset nuoret naiset olivat vielä helpompia jututettavia, kuin suomalaiset. Olin vähän yllättynyt.
En siis edennyt tuttavallista koskettelua pidemmälle, koska olin työporukalla liikkeellä, joten en tiedä olisinko päässyt sänkyyn asti. Merkit olivat lupaavat.
Jotta tätä ei pidettäisi pelkästään kehumisena on asiaa tietysti syytä pohtia analyyttisesti. Olivatko nämä naiset niin avoimia, vain koska ulkomaalaisuuteni teki pientä jännämies efektiä? Vaikuttiko asiaan, että seurassani oli muitakin komeita (minua nuorempia) miehiä ja tunnelma oli todella iloinen. Viini virtasi ja nauru oli herkässä?
Raportti: ulkomailla
5
70
Vastaukset
- i.dont.ask.madonna
Tanskalaiset ovat hyvin vapaamielistä kansaa. Yhtäkään reissua en ole katunut.
- yksmiesvaan-32
Kyllä ulkomaalaiset naiste on ystävällisiä ja ne tulee juttelee helpommin. En ole tanskass akäynyt mutta norjassa ja portugalissa ei jäänyt yksin edes porukassa kun naiset haki tanssimaan ahkeraan.
Olin viime viikolla viettämässä pikkujoulua ulkomailla. Harmivaan että keskityin oman firman naisien yrittämiseen, kun olisi pitänyt katsoa paikallista tarjontaa.
- Näintämämenee
Et ole syntyperäinen, et paikallinen etkä edes vakikävijä. Nämä herättivät huomiota.
Lisänä sun työporukan iloisuus ja paikallisen maan sosiaalisempi kulttuuri. Kännilisä ja joulunalus fiilistelyt.
Mikään asia sussa ei ole äkisti muuttunut. Suomi- poika forever.
Suora ja rehellinen palaute.
Duunissa olen raflassa ja tämä aivan perus menoa, Suomessakin. - 0981
Ulkomaisena on helpompi iskeä naisia, aina ja kaikkialla. Jopa vieraalle paikkakunnalle meneminen nostaa onnistumisprosenttia. Syyt ovat moninaiset, eivätkä aina täysin itsestäänselviä. PUA-vaikuttimet ovat isossa roolissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671404
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40995Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14640
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20602Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17563