Muhammed yritti itsemurhaa näkyjensä jälkeen.

jaa-as

Hän ei halunnut, että heimo pitää häntä riivattuna. Hän halusi lepoa näistä näyistä, ja ajatteli että parempi kuolla, kuin nähdä niitä. (kristityille, raamattu kertoo, että enkeli rauhoitti ihmisiä joille ilmestyi, kyseessä on täysin eri Gabriel, joka ilmestyi Marialle, Lk.1:30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä. Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus. Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen, ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman." Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi. Ja katso, sinun sukulaisesi Elisabet, hänkin kantaa kohdussaan poikaa vanhalla iällään, ja tämä on kuudes kuukausi hänellä, jota sanottiin hedelmättömäksi; sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta." Silloin Maria sanoi: "Katso, minä olen Herran palvelijatar; tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan." Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.

Kun taas vale enkeli Gabriel kuristi Muhamedia) Gal 1:8 `Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.`

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenkirjottaja

      - tässä taas juoppohullujen oireiluja ,-siis ramattu ja koraani yhtä ja samaa huume- ja viina houreisten kirjottajien pikku-ukko ja kummitus tarinoita - palkitut kirjailijat samaa rotua nykyäänkin ,parasta jälkeä tulee juovuspäissään, ja uskottavinta.

      • Hienoa

        En tiedä millaisia uskovia juomarit mahtavat olla, itse en ole tarvinnut edes keppanaa uskonratkaisun ja upotuskasteen jälkeen.

        Ylistys on Jumalalle ja Jumalan Karitsalle, Jeesukselle Kristukselle, että hän on ollut uskollinen auttaja ja neuvonantajani.

        Muuten raamattu sanoo, että ellei ihminen synny uudesti ylhäältä niin hän ei näe Jumalaa. (näin vapaa käännös.)


      • Hyvää-ruokahalua

        Olemme tulleet aikaan, jossa suuriosa ihmiskunnasta kärsii ruuan puutteesta ja erilaiset tuholaiset tuhoavat ruokaviljaa. Aasiassa syödään skorppionista lähtien kaikkea mikä liikkuu ja afrikassa syödään jo rottiakin. Mutta täällä muslimit eivä halua syödä edes hernekeittoa. Vaikka raamatussa sanotaan syökää kaikkea mitä lihakaupassa myydään kyselemättä omaltatunnolta mitään ja pakanain apostolille Jeesus sanoi: "Nouse Pietari teurasta ja syö" Ja hänen eteen laskettiin taivaasta saastaisia eläimiä täynnä oleva liina vaate. Pietari esteli ja sanoi! Herra en koskaan ole syönyt mitään noin saastaisia eläimiä. Mutta Jeesus sanoi Älä sinä sano saastaiseksi sitä minkä Jumala on puhdistanut!

        Elon Herra Jeesus sanoi apostoli Pietarille Apt 11:5-13:

        "Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.

        Ja kun minä katsoin sitä tarkasti, näin minä siinä maan nelijalkaisia ja petoja ja matelijoita ja taivaan lintuja.

        Ja minä kuulin myös äänen, joka sanoi minulle:

        'Nouse, Pietari, teurasta ja syö.'

        Mutta minä sanoin: 'En suinkaan, Herra; sillä ei mitään epäpyhää eikä saastaista ole koskaan minun suuhuni tullut.'

        Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi.' Ja tämä tapahtui kolme kertaa; sitten vedettiin kaikki taas ylös taivaaseen. "

        'Nouse, Pietari, teurasta ja syö.'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe