Hän ei halunnut, että heimo pitää häntä riivattuna. Hän halusi lepoa näistä näyistä, ja ajatteli että parempi kuolla, kuin nähdä niitä. (kristityille, raamattu kertoo, että enkeli rauhoitti ihmisiä joille ilmestyi, kyseessä on täysin eri Gabriel, joka ilmestyi Marialle, Lk.1:30 Niin enkeli sanoi hänelle: "Älä pelkää, Maria; sillä sinä olet saanut armon Jumalan edessä. Ja katso, sinä tulet raskaaksi ja synnytät pojan, ja sinun on annettava hänelle nimi Jeesus. Hän on oleva suuri, ja hänet pitää kutsuttaman Korkeimman Pojaksi, ja Herra Jumala antaa hänelle Daavidin, hänen isänsä, valtaistuimen, ja hän on oleva Jaakobin huoneen kuningas iankaikkisesti, ja hänen valtakunnallansa ei pidä loppua oleman." Niin Maria sanoi enkelille: "Kuinka tämä voi tapahtua, kun minä en miehestä mitään tiedä?"Enkeli vastasi ja sanoi hänelle: "Pyhä Henki tulee sinun päällesi, ja Korkeimman voima varjoaa sinut; sentähden myös se pyhä, mikä syntyy, pitää kutsuttaman Jumalan Pojaksi. Ja katso, sinun sukulaisesi Elisabet, hänkin kantaa kohdussaan poikaa vanhalla iällään, ja tämä on kuudes kuukausi hänellä, jota sanottiin hedelmättömäksi; sillä Jumalalle ei mikään ole mahdotonta." Silloin Maria sanoi: "Katso, minä olen Herran palvelijatar; tapahtukoon minulle sinun sanasi mukaan." Ja enkeli lähti hänen tyköänsä.
Kun taas vale enkeli Gabriel kuristi Muhamedia) Gal 1:8 `Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.`
Muhammed yritti itsemurhaa näkyjensä jälkeen.
3
79
Vastaukset
- entinenkirjottaja
- tässä taas juoppohullujen oireiluja ,-siis ramattu ja koraani yhtä ja samaa huume- ja viina houreisten kirjottajien pikku-ukko ja kummitus tarinoita - palkitut kirjailijat samaa rotua nykyäänkin ,parasta jälkeä tulee juovuspäissään, ja uskottavinta.
- Hienoa
En tiedä millaisia uskovia juomarit mahtavat olla, itse en ole tarvinnut edes keppanaa uskonratkaisun ja upotuskasteen jälkeen.
Ylistys on Jumalalle ja Jumalan Karitsalle, Jeesukselle Kristukselle, että hän on ollut uskollinen auttaja ja neuvonantajani.
Muuten raamattu sanoo, että ellei ihminen synny uudesti ylhäältä niin hän ei näe Jumalaa. (näin vapaa käännös.) - Hyvää-ruokahalua
Olemme tulleet aikaan, jossa suuriosa ihmiskunnasta kärsii ruuan puutteesta ja erilaiset tuholaiset tuhoavat ruokaviljaa. Aasiassa syödään skorppionista lähtien kaikkea mikä liikkuu ja afrikassa syödään jo rottiakin. Mutta täällä muslimit eivä halua syödä edes hernekeittoa. Vaikka raamatussa sanotaan syökää kaikkea mitä lihakaupassa myydään kyselemättä omaltatunnolta mitään ja pakanain apostolille Jeesus sanoi: "Nouse Pietari teurasta ja syö" Ja hänen eteen laskettiin taivaasta saastaisia eläimiä täynnä oleva liina vaate. Pietari esteli ja sanoi! Herra en koskaan ole syönyt mitään noin saastaisia eläimiä. Mutta Jeesus sanoi Älä sinä sano saastaiseksi sitä minkä Jumala on puhdistanut!
Elon Herra Jeesus sanoi apostoli Pietarille Apt 11:5-13:
"Minä olin Joppen kaupungissa ja rukoilin; silloin minä näin hurmoksissa näyn: tuli alas astia, ikäänkuin suuri liinavaate, joka neljästä kulmastaan laskettiin taivaasta, ja se tuli aivan minun eteeni.
Ja kun minä katsoin sitä tarkasti, näin minä siinä maan nelijalkaisia ja petoja ja matelijoita ja taivaan lintuja.
Ja minä kuulin myös äänen, joka sanoi minulle:
'Nouse, Pietari, teurasta ja syö.'
Mutta minä sanoin: 'En suinkaan, Herra; sillä ei mitään epäpyhää eikä saastaista ole koskaan minun suuhuni tullut.'
Niin vastasi ääni taivaasta toistamiseen ja sanoi: 'Minkä Jumala on puhdistanut, sitä älä sinä sano epäpyhäksi.' Ja tämä tapahtui kolme kertaa; sitten vedettiin kaikki taas ylös taivaaseen. "
'Nouse, Pietari, teurasta ja syö.'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778