Ekaa kertaa meni jotenkin maku sinusta..

Hmmmmm

tänään... Siis tunsin sellaista oikeaa myötähäpeää ekaa kertaa sinua kohtaan. En tiennyt, että olisit oikeasti niin lapsellinen, luulin vain että olet täällä koittanut provoilla tylsyyttäsi. Tuli jotenkin tosi hassu olo, kun olet kuitenkin minua enemmän vanhempi, mitä oma ikäni on. Lämpimät tunteet hävisi kyllä, en nyt sitten tiedä onko tämä pysyvää, mutta eipä ole ennen tullut tämmöstä fiilistä..

25

290

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akuittaajanauraa

      No eipä voi mitään. Onneksi pidät itseäsi täydellisenä, kun muut kuitenkin huomaa ettet sinäkään ole täydellinen. Voit hän ilmoittaa hänelle että koet hänet lapsellisena. Ja meni maku. Voi hitto että mies on olevinaan. Katsos kun tiedän kuka olet ja missä olet tänään käynnyt. Enempi sinä sitä tarvitsisi kuin hän sinua. Mutta joita nyt jo päättää ja jos et häntä siedä niin ilmoittele hänelle itselleen. Näen kyllä jos reilun viestin hänelle laitat.

      • aloittaja-

        Olen nainen.


    • Mmmmmmh

      Ja viiden pisteen vehje oli?

      Ja neljän...

      Kolmen...

    • badtaste

      Samat sanat aloittajan kaa. Kyllä se hetki sitten tapahtunut muutti nyt kaiken lopullisesti. Ei tule enää meitä...pese ittes hyvin.

    • ihmisiävaanollaan

      Jos olisi mulle, niin en ole täällä provoillut enkä kirjoitellut. Yhden ainoan aloituksen olen laittanut. Tylsyyttäni en täällä edes viitsisi aikaani viettää. Mieletön ikävä hakee jotain tapaa helpottaa oloa, ja tänne sitä voi anonyymisti purkaa. Aika kuluu muualla
      ei täällä, mutta heikkona hetkenä nyt tämä tänne. Se on tämän foorumin tarkoitus kait? Miksi muuten itse täällä olet?

      • aloittaja-

        Ei ollut sitten sulle.


      • Avastaatuohon

        Seuraillen mitä "isukki" jauhaa täälläkin.


      • aloittaja-
        Avastaatuohon kirjoitti:

        Seuraillen mitä "isukki" jauhaa täälläkin.

        Olen edelleen nainen, jos minua tarkoitit.


      • MuttaJosSatuit

        tarkoittamaan minua, niin minä en ole enää mies...nips poikki.

        -EX-


    • aloittaja-

      Tuollanen vastaamattomuus on tosi outoa ja lapsellista. Varsinkin kun vastasi paria päivää aiemmin. Sitten kyllä vastataan, kun "jättää jäähyväiset" ja sanoo, ettei edes tarvi vastata. Heh...

      • aloittaja-

        Ja en puhu palstakirjoittelusta!


    • noseenofeel

      No pysytpä pois silmistä :)

    • Sukatkengätverkkarit

      Kerro missä on kenkäni, niin laitan ne tuleen, jotta en lähtisi kauaksi pois. Tee se, muuta en pyydä.

      • SukkaPekka

        Sukkani saat, unohda huolet.


      • Sukkajuhlaa

        Sukkien suurkuluttaja elää elämäsi puolestasi. Siis jos sukkasi saan?


      • Sukkaatarjolla
        Sukkajuhlaa kirjoitti:

        Sukkien suurkuluttaja elää elämäsi puolestasi. Siis jos sukkasi saan?

        Laitetaanpa sukka asiat kerralla kuntoon.


    • Siis joku aloittaa ketjun, jossa ilmoittaa, että maku ja kiinnostus johonkuhun loppui. Myötähäpeääkin on koettu.

      Kannattaisiko mieluummin käyttää jotain persoonallisempaa lähestymistä kuin ketjun aloittamista valtakunnanlaajuiselle keskustelufoorumille? Sähköpostikin on olemassa.

    • ihansama___

      Minun ei tarvitse hävetä mitään!

    • lintuvaikala

      Tai sitten mä vaan hämmennän.

      • aloittaja-

        Siis kuinka moneen tämä aloitus muka sopii kun tuossa kerroin vielä tarkemmin, että miksi se maku meni?? Luetteko te edes koko ketjua ennen vastaamista? Tuskinpa on kukaan muu just sattunut tekemään just samalla tavalla ja samalla aika välillä jne. Trollaatteko te vai vastaako täällä yksi tyyppi montaa kertaa vai mitä ihmettä...


      • kenenpitäishävetä
        aloittaja- kirjoitti:

        Siis kuinka moneen tämä aloitus muka sopii kun tuossa kerroin vielä tarkemmin, että miksi se maku meni?? Luetteko te edes koko ketjua ennen vastaamista? Tuskinpa on kukaan muu just sattunut tekemään just samalla tavalla ja samalla aika välillä jne. Trollaatteko te vai vastaako täällä yksi tyyppi montaa kertaa vai mitä ihmettä...

        Ymmärsin että puhut palstailusta. Että palstailu herättää myötähäpeää. Mistä sinä tiedät kuka on minkäkin kommentin takana?


    • kepeääleikkiä

      Kyllähän minä provoilen tylsyyttäni täällä, mutta en ymmärrä mitä oikein tarkoitat.

    • ei_kiinnosta_ei

      Hyvä että ihastuksesi häviää, sillä minulla ei ole koskaan ollut mitään tunteita sinua kohtaan. Ehkä lopultakin ymmärrät jättää minut rauhaan.

      • aloittaja-

        Heh......... Joo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1805
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1405
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1242
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1227
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      86
      1072
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      194
      1007
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      97
      943
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      849
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      818
    10. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      192
      802
    Aihe