En ole seurustellut kahteen vuoteen

rumamaija

Eli olen siis ollut sinkku jo pitkät 2 vuotta putkeen. Repikää siitä! Ei pelkästään miehet jää koko elämäkseen yksin...

56

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kilttiatm

      En ole seurustellut koko ikänä eli 31 vuoteen. Ei pelkästään naiset jää koko elämäksi yksin.

      • 13p5

        Eihän tuo voi olla edes mahdollista, eihän? Jopa minä olen seurustellut vaikka olen alle 30 ja ulkonäöltäni ehkä stereotyyppisin ätmi ikinä. Kyllä nyt jokainen mies pääsee edes kerran seurustelemaan ennen 30-vuotispäiviään?


      • Kilttiatm
        13p5 kirjoitti:

        Eihän tuo voi olla edes mahdollista, eihän? Jopa minä olen seurustellut vaikka olen alle 30 ja ulkonäöltäni ehkä stereotyyppisin ätmi ikinä. Kyllä nyt jokainen mies pääsee edes kerran seurustelemaan ennen 30-vuotispäiviään?

        No minä en päässyt enkä pääse.


      • Toivotontapaus
        13p5 kirjoitti:

        Eihän tuo voi olla edes mahdollista, eihän? Jopa minä olen seurustellut vaikka olen alle 30 ja ulkonäöltäni ehkä stereotyyppisin ätmi ikinä. Kyllä nyt jokainen mies pääsee edes kerran seurustelemaan ennen 30-vuotispäiviään?

        Miksi pääsisi?


    • ruma-ätmi

      Ei kukaan nainen ole niin ruma ettei saisi miestä.

      • atännä

        Minä en haluaisi miestä, joka olisi kanssani vain ulkonäön vuoksi. Minullekin tärkeintä on pään sisältö, ei ulkopuoli.


      • sinkkuM27
        atännä kirjoitti:

        Minä en haluaisi miestä, joka olisi kanssani vain ulkonäön vuoksi. Minullekin tärkeintä on pään sisältö, ei ulkopuoli.

        Kerrankin jotain todellista :)


      • ruma-ätmi
        atännä kirjoitti:

        Minä en haluaisi miestä, joka olisi kanssani vain ulkonäön vuoksi. Minullekin tärkeintä on pään sisältö, ei ulkopuoli.

        Haluat miehen joka on komea. Haluat yhtä komean miehen kuin suber malleilla on.


    • Toivotontapaus

      2 vuotta ei tosiaan ole koko elämä (kait tämä oli vitsi?). Ja jos ihan rehellisiä ollaan, kait sinullakin on tarjokkaita ollut, mutta et ole nähnyt niissä mitään yhteistä tulevaisuutta?

      • NykyinenPUA

        Löisin vaikka koko omaisuuteni vetoa sen puolesta että aloittajalla on tarjokkaita ollut. Minä olen miehenä ollut myös 2 vuotta sinkkuna ja tarjokkaita on kahden vuoden aikana ollut tasan 0


      • rumamaija

        Ei ole tarjokkaita ollut. Mitä nyt puoli vuotta eksän jättämisen jälkeen 2 netin kautta hankittua deittiä, jotka olisivat ilmeisesti olleet kiinnostuneet. Mutta tasan niihin kahteen se tarjokkaiden määrä onkin koko kahdelta vuodelta jäänyt, jos ei ulkomaalaisia (ihan eurooppalaisia hekin kyllä molemmat onneksi) lasketa.


      • 787878
        rumamaija kirjoitti:

        Ei ole tarjokkaita ollut. Mitä nyt puoli vuotta eksän jättämisen jälkeen 2 netin kautta hankittua deittiä, jotka olisivat ilmeisesti olleet kiinnostuneet. Mutta tasan niihin kahteen se tarjokkaiden määrä onkin koko kahdelta vuodelta jäänyt, jos ei ulkomaalaisia (ihan eurooppalaisia hekin kyllä molemmat onneksi) lasketa.

        Elikkä tarjontaa on ollut. Lopeta siis uikutus ja marina.


      • Toivotontapaus
        rumamaija kirjoitti:

        Ei ole tarjokkaita ollut. Mitä nyt puoli vuotta eksän jättämisen jälkeen 2 netin kautta hankittua deittiä, jotka olisivat ilmeisesti olleet kiinnostuneet. Mutta tasan niihin kahteen se tarjokkaiden määrä onkin koko kahdelta vuodelta jäänyt, jos ei ulkomaalaisia (ihan eurooppalaisia hekin kyllä molemmat onneksi) lasketa.

        Eli siis kaksi kotimaista ja mainitsematon määrä ulkomaalaisia. Olisin ikionnellinen jos noin moni nainen olisi osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja hitonko väliä sillä onko ulkomaalainen vai ei. Pikemminkin voisin pitää itseäni tosi könsikkäänä jos minua olisi lähestynyt vaikka venäläinen, virolainen ja vaikka joku eksoottisempikin nainen.


      • NykyinenPUA
        rumamaija kirjoitti:

        Ei ole tarjokkaita ollut. Mitä nyt puoli vuotta eksän jättämisen jälkeen 2 netin kautta hankittua deittiä, jotka olisivat ilmeisesti olleet kiinnostuneet. Mutta tasan niihin kahteen se tarjokkaiden määrä onkin koko kahdelta vuodelta jäänyt, jos ei ulkomaalaisia (ihan eurooppalaisia hekin kyllä molemmat onneksi) lasketa.

        Noni, olet minulle 4 tonnia velkaa


      • rumamaija
        Toivotontapaus kirjoitti:

        Eli siis kaksi kotimaista ja mainitsematon määrä ulkomaalaisia. Olisin ikionnellinen jos noin moni nainen olisi osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja hitonko väliä sillä onko ulkomaalainen vai ei. Pikemminkin voisin pitää itseäni tosi könsikkäänä jos minua olisi lähestynyt vaikka venäläinen, virolainen ja vaikka joku eksoottisempikin nainen.

        2 niitä ulkomaalaisiakin oli (molemmat italiaanoja). Heistä ainakin toinen oli tyypiltään selvästi paikallinen atm (joka mm. erästä juomapeliä pelatessamme parahti siihen kun tokaisin vitsillä, että tarjoilijat ovat seksikkäitä, että "ja minä opiskelin 7 vuotta yliopistossa vain kuullakseni tuon") ja toinen, vaikka olikin ihan söpö, niin myös sellainen aika rauhallinen ja ehkä ujohkokin tapaus. En tiedä lukisiko joku hänetkin atm:ksi, ainakin valitteli että baareissa on vaikea tutustua naisiin kun niissä käy niin vähän naisia ja että yhtä naista kohti on aina kymmeniä miehiä. Samat ongelmat niillä ujommilla miehillä siis on esimerkiksi Italiassa kuin Suomessakin, mikään suomalainen ilmiö asia ei ole.

        Mutta niitä suomalaisia ei olisi kyllä osunut kohdalle ollenkaan ilman nettiä, eli ns. "oikeassa elämässä" tarjolla on tuona aikana ollut vain ne 2 italialaista.


      • ghughughu
        rumamaija kirjoitti:

        2 niitä ulkomaalaisiakin oli (molemmat italiaanoja). Heistä ainakin toinen oli tyypiltään selvästi paikallinen atm (joka mm. erästä juomapeliä pelatessamme parahti siihen kun tokaisin vitsillä, että tarjoilijat ovat seksikkäitä, että "ja minä opiskelin 7 vuotta yliopistossa vain kuullakseni tuon") ja toinen, vaikka olikin ihan söpö, niin myös sellainen aika rauhallinen ja ehkä ujohkokin tapaus. En tiedä lukisiko joku hänetkin atm:ksi, ainakin valitteli että baareissa on vaikea tutustua naisiin kun niissä käy niin vähän naisia ja että yhtä naista kohti on aina kymmeniä miehiä. Samat ongelmat niillä ujommilla miehillä siis on esimerkiksi Italiassa kuin Suomessakin, mikään suomalainen ilmiö asia ei ole.

        Mutta niitä suomalaisia ei olisi kyllä osunut kohdalle ollenkaan ilman nettiä, eli ns. "oikeassa elämässä" tarjolla on tuona aikana ollut vain ne 2 italialaista.

        Ja mitä oikein kitiset?

        Suurelle osalle miehistä ei ole netissä tarjolla yhtään mitään, eikä sen puoleen "oikeassa elämässäkään".

        Odottelet siis että tasokas mies tupsahtaa eteesi taivaasta?


      • ghughughu kirjoitti:

        Ja mitä oikein kitiset?

        Suurelle osalle miehistä ei ole netissä tarjolla yhtään mitään, eikä sen puoleen "oikeassa elämässäkään".

        Odottelet siis että tasokas mies tupsahtaa eteesi taivaasta?

        Kaikki naiset odottelevat, että tasokas mies tupsahtaisi eteen. Varatut naiset mukaanlukien.


      • rumamaija
        ghughughu kirjoitti:

        Ja mitä oikein kitiset?

        Suurelle osalle miehistä ei ole netissä tarjolla yhtään mitään, eikä sen puoleen "oikeassa elämässäkään".

        Odottelet siis että tasokas mies tupsahtaa eteesi taivaasta?

        "Odottelet siis että tasokas mies tupsahtaa eteesi taivaasta?"

        Odottelen, että tulisi vastaan muun elämän elämisen ohessa. Eli ettei erikseen tarvitsisi etsiä tai hakea seuraa kaikenlaisilta palstoilta, vaan tutustuisi miehiin oikeassa elämässä (esim. työpaikalla, jota ei tällä hetkellä ole, tai koulussa, jollaiseen olen juuri äskettäin hakenut, tai miksei vaikka junassa tai lenkkipolulla kuten monet tutustuvat esim. Etelä-Euroopassa).


      • ghughughu
        rumamaija kirjoitti:

        "Odottelet siis että tasokas mies tupsahtaa eteesi taivaasta?"

        Odottelen, että tulisi vastaan muun elämän elämisen ohessa. Eli ettei erikseen tarvitsisi etsiä tai hakea seuraa kaikenlaisilta palstoilta, vaan tutustuisi miehiin oikeassa elämässä (esim. työpaikalla, jota ei tällä hetkellä ole, tai koulussa, jollaiseen olen juuri äskettäin hakenut, tai miksei vaikka junassa tai lenkkipolulla kuten monet tutustuvat esim. Etelä-Euroopassa).

        ...ja kummankohan kontolle jää aloitteen tekeminen?

        Niinpä.


    • atännä

      Ei ole pahakaan joku pari vuotta. Taidat olla aika nuori? Miksi ihmeessä pitäisi seurustella? Jos ei sopivaa ole, niin...? Siksi toiseksi, kaikki oikeasti mukavat ovat varattuja. :) Sinkkuna oleilu ei ole hullumpaa.

      • Nimimerkkkki

        Minäkin viettäisin mielelläni elämääni sinkkuna muutamalla ehdolla:
        - Naiset kehuisivat ulkonäköäni ja olisivat kiinnostuneita minusta
        - Saisin seksiä edes kerran vuodessa
        - Minulla olisi 2-3 lasta jotka viettäisivät tasaisesti aikaa sekä minun että äitinsä kanssa

        Sensijaan, kun on ollut kaksi vuotta sinkkuna, eikä kukaan ole tuona aikana osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, heikkenee itseluottamus kokoajan. Naisten nyt on mahdoton samaistua tähän tilanteeseen koska he kyllä saavat miehiltä huomiota.


      • atännä
        Nimimerkkkki kirjoitti:

        Minäkin viettäisin mielelläni elämääni sinkkuna muutamalla ehdolla:
        - Naiset kehuisivat ulkonäköäni ja olisivat kiinnostuneita minusta
        - Saisin seksiä edes kerran vuodessa
        - Minulla olisi 2-3 lasta jotka viettäisivät tasaisesti aikaa sekä minun että äitinsä kanssa

        Sensijaan, kun on ollut kaksi vuotta sinkkuna, eikä kukaan ole tuona aikana osoittanut kiinnostusta minua kohtaan, heikkenee itseluottamus kokoajan. Naisten nyt on mahdoton samaistua tähän tilanteeseen koska he kyllä saavat miehiltä huomiota.

        Jos osoittaa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan, saa sitä myös takaisin. Enkä nyt tarkoita (pelkästään) seksuaalista kiinnostusta. Paitsi, että useimmat naiset kiinnostuvat mukavista miehistä, kun taas useimmat miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Katso silmiin ja ole ystävällinen, hymyile ja juttele ihmisille mukavia. Vastavuoroisuutta. Ei naisetkaan saa seksuaalista huomiota, jos mörköilevät tukka rasvaisena roikkuen vihaisen näköisenä.

        Eikä se ulkonäön aiheuttama huomio ole minun mielestäni yhtään mukavaa. Mulla taitaa olla joidenkin silmää miellyttävä kroppa, etenkin tuo peräsin, jota tuijotellaan joskus porukallakin, ja joku ääliö sitten kommentoikin niin että kuulen. Ei kiva. Ahdistavaa se on. Ei toimi, jos tutustuminen miesten kanssa alkaa perse edellä. Etenkin, kun itse arvostan enemmän henkistä puolta. Hyväluonteinen ja mukava oma mies saa sitten tykätä mun pepustakin jos tykkää mun luonteestanikin, jos haluaa :)
        Ah, mutta tänään oli taas töissä sellainen silmiin katsova, lämpimästi hymyilevä ja tervehtivä mies, joka jäi mieleen, siksi piti tämä kirjoittaa... Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta.


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Jos osoittaa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan, saa sitä myös takaisin. Enkä nyt tarkoita (pelkästään) seksuaalista kiinnostusta. Paitsi, että useimmat naiset kiinnostuvat mukavista miehistä, kun taas useimmat miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Katso silmiin ja ole ystävällinen, hymyile ja juttele ihmisille mukavia. Vastavuoroisuutta. Ei naisetkaan saa seksuaalista huomiota, jos mörköilevät tukka rasvaisena roikkuen vihaisen näköisenä.

        Eikä se ulkonäön aiheuttama huomio ole minun mielestäni yhtään mukavaa. Mulla taitaa olla joidenkin silmää miellyttävä kroppa, etenkin tuo peräsin, jota tuijotellaan joskus porukallakin, ja joku ääliö sitten kommentoikin niin että kuulen. Ei kiva. Ahdistavaa se on. Ei toimi, jos tutustuminen miesten kanssa alkaa perse edellä. Etenkin, kun itse arvostan enemmän henkistä puolta. Hyväluonteinen ja mukava oma mies saa sitten tykätä mun pepustakin jos tykkää mun luonteestanikin, jos haluaa :)
        Ah, mutta tänään oli taas töissä sellainen silmiin katsova, lämpimästi hymyilevä ja tervehtivä mies, joka jäi mieleen, siksi piti tämä kirjoittaa... Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta.

        Vaadimme belfietä :D


      • Nimimerkkkki
        atännä kirjoitti:

        Jos osoittaa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan, saa sitä myös takaisin. Enkä nyt tarkoita (pelkästään) seksuaalista kiinnostusta. Paitsi, että useimmat naiset kiinnostuvat mukavista miehistä, kun taas useimmat miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Katso silmiin ja ole ystävällinen, hymyile ja juttele ihmisille mukavia. Vastavuoroisuutta. Ei naisetkaan saa seksuaalista huomiota, jos mörköilevät tukka rasvaisena roikkuen vihaisen näköisenä.

        Eikä se ulkonäön aiheuttama huomio ole minun mielestäni yhtään mukavaa. Mulla taitaa olla joidenkin silmää miellyttävä kroppa, etenkin tuo peräsin, jota tuijotellaan joskus porukallakin, ja joku ääliö sitten kommentoikin niin että kuulen. Ei kiva. Ahdistavaa se on. Ei toimi, jos tutustuminen miesten kanssa alkaa perse edellä. Etenkin, kun itse arvostan enemmän henkistä puolta. Hyväluonteinen ja mukava oma mies saa sitten tykätä mun pepustakin jos tykkää mun luonteestanikin, jos haluaa :)
        Ah, mutta tänään oli taas töissä sellainen silmiin katsova, lämpimästi hymyilevä ja tervehtivä mies, joka jäi mieleen, siksi piti tämä kirjoittaa... Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta.

        Me miehet emme tule koskaan ymmärtämään, mikä siinä kropan/ulkonäön kehumisessa on niin ahdistavaa.


      • Nimimerkkkki
        atännä kirjoitti:

        Jos osoittaa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan, saa sitä myös takaisin. Enkä nyt tarkoita (pelkästään) seksuaalista kiinnostusta. Paitsi, että useimmat naiset kiinnostuvat mukavista miehistä, kun taas useimmat miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Katso silmiin ja ole ystävällinen, hymyile ja juttele ihmisille mukavia. Vastavuoroisuutta. Ei naisetkaan saa seksuaalista huomiota, jos mörköilevät tukka rasvaisena roikkuen vihaisen näköisenä.

        Eikä se ulkonäön aiheuttama huomio ole minun mielestäni yhtään mukavaa. Mulla taitaa olla joidenkin silmää miellyttävä kroppa, etenkin tuo peräsin, jota tuijotellaan joskus porukallakin, ja joku ääliö sitten kommentoikin niin että kuulen. Ei kiva. Ahdistavaa se on. Ei toimi, jos tutustuminen miesten kanssa alkaa perse edellä. Etenkin, kun itse arvostan enemmän henkistä puolta. Hyväluonteinen ja mukava oma mies saa sitten tykätä mun pepustakin jos tykkää mun luonteestanikin, jos haluaa :)
        Ah, mutta tänään oli taas töissä sellainen silmiin katsova, lämpimästi hymyilevä ja tervehtivä mies, joka jäi mieleen, siksi piti tämä kirjoittaa... Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta.

        Voisin koska tahansa vaihtaa paikkaa kanssasi; Ulkonäköni aiheuttaisi positiivista huomiota naisten keskuudessa ja sinua ei kehuisi kukaan 1-2 vuoteen ja saisit olla aivan rauhassa ahdistavilta kommenteilta :)


      • Nimimerkkkki kirjoitti:

        Me miehet emme tule koskaan ymmärtämään, mikä siinä kropan/ulkonäön kehumisessa on niin ahdistavaa.

        Jep, minäkään en ymmärrä, mikä siinä kropan tai ulkonäön kehumisessa on niin ahdistavaa ja miksi naiset valittavat saamastaan huomiosta. Törkeät kommentit on tietysti asia erikseen, mutta kivahan se on jos joku tykkää?


      • Ikis__M
        atännä kirjoitti:

        Jos osoittaa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan, saa sitä myös takaisin. Enkä nyt tarkoita (pelkästään) seksuaalista kiinnostusta. Paitsi, että useimmat naiset kiinnostuvat mukavista miehistä, kun taas useimmat miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Katso silmiin ja ole ystävällinen, hymyile ja juttele ihmisille mukavia. Vastavuoroisuutta. Ei naisetkaan saa seksuaalista huomiota, jos mörköilevät tukka rasvaisena roikkuen vihaisen näköisenä.

        Eikä se ulkonäön aiheuttama huomio ole minun mielestäni yhtään mukavaa. Mulla taitaa olla joidenkin silmää miellyttävä kroppa, etenkin tuo peräsin, jota tuijotellaan joskus porukallakin, ja joku ääliö sitten kommentoikin niin että kuulen. Ei kiva. Ahdistavaa se on. Ei toimi, jos tutustuminen miesten kanssa alkaa perse edellä. Etenkin, kun itse arvostan enemmän henkistä puolta. Hyväluonteinen ja mukava oma mies saa sitten tykätä mun pepustakin jos tykkää mun luonteestanikin, jos haluaa :)
        Ah, mutta tänään oli taas töissä sellainen silmiin katsova, lämpimästi hymyilevä ja tervehtivä mies, joka jäi mieleen, siksi piti tämä kirjoittaa... Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta.

        "Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta."

        Varmasti joku paksuniskainen jännästi tatuoitu kaljupää jolle sitten viedään jouluksi omin pikku kätösin leivottuja lämpimäisiä pipareita toisin kuin meille palstamiehille ja pyllistellään oiken urakalla siinä edessä pyöriessä. Yököttävää, toivottavasti se on homo niin kuin varmaan onkin.


      • 12121212

        Sikasusiruma = lyhyt ja hintelä mies.


      • rumamaija

        "taidat olla aika nuori"
        Ikää on tällä hetkellä 27 vuotta.


      • 12121212 kirjoitti:

        Sikasusiruma = lyhyt ja hintelä mies.

        Pitäisiköhän sinun nyt jo lopettaa tuo? Lyhyt ja hintelä ei ole sama kuin sikasusiruma. Lyhyt ja hintelä mies voi olla tyylikäs, ja komea kasvoiltaan, siinä missä pitkä ja roteva mies voi näyttää pystyyn nostetulta sialta.


      • Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

        Jos osoittaa kiinnostusta toisia ihmisiä kohtaan, saa sitä myös takaisin. Enkä nyt tarkoita (pelkästään) seksuaalista kiinnostusta. Paitsi, että useimmat naiset kiinnostuvat mukavista miehistä, kun taas useimmat miehet kiinnostuvat kauniista naisista. Katso silmiin ja ole ystävällinen, hymyile ja juttele ihmisille mukavia. Vastavuoroisuutta. Ei naisetkaan saa seksuaalista huomiota, jos mörköilevät tukka rasvaisena roikkuen vihaisen näköisenä.

        Eikä se ulkonäön aiheuttama huomio ole minun mielestäni yhtään mukavaa. Mulla taitaa olla joidenkin silmää miellyttävä kroppa, etenkin tuo peräsin, jota tuijotellaan joskus porukallakin, ja joku ääliö sitten kommentoikin niin että kuulen. Ei kiva. Ahdistavaa se on. Ei toimi, jos tutustuminen miesten kanssa alkaa perse edellä. Etenkin, kun itse arvostan enemmän henkistä puolta. Hyväluonteinen ja mukava oma mies saa sitten tykätä mun pepustakin jos tykkää mun luonteestanikin, jos haluaa :)
        Ah, mutta tänään oli taas töissä sellainen silmiin katsova, lämpimästi hymyilevä ja tervehtivä mies, joka jäi mieleen, siksi piti tämä kirjoittaa... Palstalaisten mittarilla varmasti sikasusiruma, mutta minuun sävähti se lämmin olemus. :) Toivottavasti hänkin sai hyvän mielen siitä kohtaamisesta.

        Asenteellista paskaa. Kyllä mulla ainakin kiinnostusmittari kasvaa kympillä, jos naisen - vaikka tavanomaisen näköisenkin - takaa paljastuisi oikeasti mukava ja miellyttävä ihminen. Näin on usein käynytkin. Ei niistä tietysti mitään ole tullut, ätmi kun olen, ja tiedostan sen että he ovat ylipäätään mukavia ihmisiä eivätkä vain minua kohtaan.

        Enemmänkin olisi sanottavaa mutta eiköhän tässä vaiheessa mun ole silti aika mennä nukkumaan että selviää huomisesta työpäivästä.


      • atännä
        PikkuLikka kirjoitti:

        Jep, minäkään en ymmärrä, mikä siinä kropan tai ulkonäön kehumisessa on niin ahdistavaa ja miksi naiset valittavat saamastaan huomiosta. Törkeät kommentit on tietysti asia erikseen, mutta kivahan se on jos joku tykkää?

        En ole koskaan pitänyt huomion kohteena olemisesta. Olen vahvasti introvertti, ryhmässä seurailen sivusta ja annan muille tilaa. En ole ulkonäkökeskeinen, ja toivoisin ettei muutkaan arvottaisi ihmisiä ulkonäön perusteella. Toisen ulkoisten ominaisuuksien esille ottaminen ei ole kovin kohteliasta. On ihan ok kehua uutta kampausta tai paidan väriä, mutta sellaisten ominaisuuksien arvostelu mihin ei oikein voi itse vaikuttaa ei ole asiallista. Oli se sitten kehu tai haukku.
        Oma mies saa tietysti kehua ulkonäköäkin, sillä on erityisoikeus ;)


      • läskiätmi
        atännä kirjoitti:

        En ole koskaan pitänyt huomion kohteena olemisesta. Olen vahvasti introvertti, ryhmässä seurailen sivusta ja annan muille tilaa. En ole ulkonäkökeskeinen, ja toivoisin ettei muutkaan arvottaisi ihmisiä ulkonäön perusteella. Toisen ulkoisten ominaisuuksien esille ottaminen ei ole kovin kohteliasta. On ihan ok kehua uutta kampausta tai paidan väriä, mutta sellaisten ominaisuuksien arvostelu mihin ei oikein voi itse vaikuttaa ei ole asiallista. Oli se sitten kehu tai haukku.
        Oma mies saa tietysti kehua ulkonäköäkin, sillä on erityisoikeus ;)

        No voihan sitä kehua että olet varmaan treenannut paljon kun peppu on noin hyvässä kunnossa. Sehän on ominaisuus johon voi vaikuttaa.


      • atännä
        läskiätmi kirjoitti:

        No voihan sitä kehua että olet varmaan treenannut paljon kun peppu on noin hyvässä kunnossa. Sehän on ominaisuus johon voi vaikuttaa.

        En treenaa ulkonäön vuoksi, vaan siksi että siitä tulee hyvä olo. En siis kaipaa kommentteja ulkomuodostani. Muutama on kysynyt työympyröissä, mitä lajia treenaan, ja todennut, että näyttää hyvältä. Sen enempää tarkentamatta. Tuo vielä nippa nappa menee, jos jutut on muuten asialinjalla. Aika varovasti silti noiden arvostelujen kanssa...


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        En treenaa ulkonäön vuoksi, vaan siksi että siitä tulee hyvä olo. En siis kaipaa kommentteja ulkomuodostani. Muutama on kysynyt työympyröissä, mitä lajia treenaan, ja todennut, että näyttää hyvältä. Sen enempää tarkentamatta. Tuo vielä nippa nappa menee, jos jutut on muuten asialinjalla. Aika varovasti silti noiden arvostelujen kanssa...

        Surkea olo siitä tulee. Paikkoja kolottaa, väsyttää, selkä on jumissa, jne.

        Ja jos pieni mies haluaa näyttää paremmalta, pitää treenata tosi paljon ja itselle raskailla painoilla. Valtaosa naisista kun ei erota hoikkaa/treenaavaa ja hoikkaa/ei-treenaavaa, vaan mies on joko "iso" (hyvä) tai "pieni" (huono).


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Surkea olo siitä tulee. Paikkoja kolottaa, väsyttää, selkä on jumissa, jne.

        Ja jos pieni mies haluaa näyttää paremmalta, pitää treenata tosi paljon ja itselle raskailla painoilla. Valtaosa naisista kun ei erota hoikkaa/treenaavaa ja hoikkaa/ei-treenaavaa, vaan mies on joko "iso" (hyvä) tai "pieni" (huono).

        Jos liha tarttuu pieneen naiseen, kyllä se tarttuu pieneen mieheenkin. Etkä sinä saa itsellesi liian raskaita painoja edes ylös.
        Hyväkuntoisen ja likkumattoman erottaa urheilijasta aivan varmasti, oli koko mikä hyvänsä :)
        Pieni ja rimpula juoksee kevyemmin kuin suuri lihaskimppu. Ala maratoonariksi, juoksijoilla on usein hyvät reisilihakset ;)


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Jos liha tarttuu pieneen naiseen, kyllä se tarttuu pieneen mieheenkin. Etkä sinä saa itsellesi liian raskaita painoja edes ylös.
        Hyväkuntoisen ja likkumattoman erottaa urheilijasta aivan varmasti, oli koko mikä hyvänsä :)
        Pieni ja rimpula juoksee kevyemmin kuin suuri lihaskimppu. Ala maratoonariksi, juoksijoilla on usein hyvät reisilihakset ;)

        No ne painot on liian raskaat silloin kun seuraavana päivänä on kaikki paikat kipeänä :D


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        No ne painot on liian raskaat silloin kun seuraavana päivänä on kaikki paikat kipeänä :D

        Lihaskivut lähtee sillä millä on tullutkin. Se on vaan hyvää kipua, nam :)


      • 12121212
        atännä kirjoitti:

        Lihaskivut lähtee sillä millä on tullutkin. Se on vaan hyvää kipua, nam :)

        Kaikki ei ole masokisteja tai sadisteja, niin kuin suuri osa naisista vaikuttaa olevan ;)

        Asiaa pahentaa se että koska inhoan salilla käymistä, ostin paketin johon kuuluu personal trainer. Se hullu nainen antoi minulle ensin kokeiltavaksi aika kevyet painot, ja kun sanoin että nämä on just sopivat, se virnuili kierosti ja vaihtoi ne käsipainoihin jotka oli melkein 15 kiloa (huom, olen ihan oikeasti lyhyt ja hintelä, en mikään KTM-vartaloinen nallekarhu). Seuraavana päivänä erityisesti kädet oli kipeät, ja jalatkin tuntui tönköiltä inhoamani jalkaprässilaitteen takia.

        Mitään nautinnollista siinä ei ole, ehkä samalla tasolla hammaslääkärikäynnin kanssa.


      • atännä kirjoitti:

        En ole koskaan pitänyt huomion kohteena olemisesta. Olen vahvasti introvertti, ryhmässä seurailen sivusta ja annan muille tilaa. En ole ulkonäkökeskeinen, ja toivoisin ettei muutkaan arvottaisi ihmisiä ulkonäön perusteella. Toisen ulkoisten ominaisuuksien esille ottaminen ei ole kovin kohteliasta. On ihan ok kehua uutta kampausta tai paidan väriä, mutta sellaisten ominaisuuksien arvostelu mihin ei oikein voi itse vaikuttaa ei ole asiallista. Oli se sitten kehu tai haukku.
        Oma mies saa tietysti kehua ulkonäköäkin, sillä on erityisoikeus ;)

        Minusta ulkonäön kehumisessa ei ole mitään pahaa, enkä pidä sitä loukkaavana, mutta toki kehun merkitykseen vaikuttaa miten ja missä tilanteessa kommentti esitetään. Törkeydet ja negatiivinen ulkonäön arvostelu on tietysti täysin asiatonta. Itse tulkitsen ulkonäön kehumisen useimmiten eräänlaiseksi small talk huomionosoitukseksi tai keskustelun avaukseksi, haluan piristää päivääsi / huomasin sinut -tyyppiseksi asiaksi, mikä ei sinänsä tarkoita mitään, eikä yleensä herätä minussa mitään isompia tunteita suuntaan tai toiseen. Enemmän kuin itseen kohdistuva kehu sinänsä, lämmittää toisen yritys sanoa jotain positiivista. Itsekin olen introvertti, mutta omalla tavallani aika sosiaalinen kuitenkin. Jos joku jotain kehua joskus keksii sanoa, tulipa se sitten vaikkapa rapajuopon suusta, kiitän kohteliaasti ja toivotan mukavaa päivän jatkoa.


      • Toivotontapaus
        atännä kirjoitti:

        En ole koskaan pitänyt huomion kohteena olemisesta. Olen vahvasti introvertti, ryhmässä seurailen sivusta ja annan muille tilaa. En ole ulkonäkökeskeinen, ja toivoisin ettei muutkaan arvottaisi ihmisiä ulkonäön perusteella. Toisen ulkoisten ominaisuuksien esille ottaminen ei ole kovin kohteliasta. On ihan ok kehua uutta kampausta tai paidan väriä, mutta sellaisten ominaisuuksien arvostelu mihin ei oikein voi itse vaikuttaa ei ole asiallista. Oli se sitten kehu tai haukku.
        Oma mies saa tietysti kehua ulkonäköäkin, sillä on erityisoikeus ;)

        "sellaisten ominaisuuksien arvostelu mihin ei oikein voi itse vaikuttaa ei ole asiallista. Oli se sitten kehu tai haukku"

        Suhtautumiskysymys. Ymmärrän että sellaisen ominaisuuden haukkuminen mihin ei voi itse vaikuttaa, kuten miehen pituus tai naisen rintojen koko on loukkaavaa.

        Asia on kuitenkin ihan eria asia jos kehuu jotain sellaista kohtaa, koska kehuhan tarkoittaa ettei siihen TARVITSEKAAN vaikuttaa, vaan se on hyvä just silleen. Ei siis nähtävästi saisi silmiäkään kehua, kun ei niihinkään voi vaikuttaa..

        Ja miksi sellaisten asioiden kritisointi tai kehuminen mihin VOI vaikuttaa olisi sen korrektimpaa? Onko hyväksyttävää haukkua toista esim. läskiksi koska ainahan voi laihduttaa? Tai kehua että "oletpa hoikka". Ihan niin kuin sen kohteen pitäisi jotenkin erityisesti nähdä vaivaa miellyttääkseen toisia.

        Itse olisin todella otettu jos naiset kehuisivat jotain asiaa minussa, oli se sitten sellainen mihin voin vaikutta tai ei, mutta lienee turha mainita että enpä ole tuollaista ihmettä päässyt kokemaan.


      • atännä
        12121212 kirjoitti:

        Kaikki ei ole masokisteja tai sadisteja, niin kuin suuri osa naisista vaikuttaa olevan ;)

        Asiaa pahentaa se että koska inhoan salilla käymistä, ostin paketin johon kuuluu personal trainer. Se hullu nainen antoi minulle ensin kokeiltavaksi aika kevyet painot, ja kun sanoin että nämä on just sopivat, se virnuili kierosti ja vaihtoi ne käsipainoihin jotka oli melkein 15 kiloa (huom, olen ihan oikeasti lyhyt ja hintelä, en mikään KTM-vartaloinen nallekarhu). Seuraavana päivänä erityisesti kädet oli kipeät, ja jalatkin tuntui tönköiltä inhoamani jalkaprässilaitteen takia.

        Mitään nautinnollista siinä ei ole, ehkä samalla tasolla hammaslääkärikäynnin kanssa.

        Hahaa ;)
        Oikeesti ne pahimmat kivut helpottaa alkushokin jälkeen. Pitää tietysti myös syödä oikein, jotta kroppa palautuu.
        Jäikö sun treenit sitten siihen yhteen kertaan? Laitoit viestin sille hullulle naiselle, ettet tule enää? ;)
        Jooh, käyn ennemmin hammaslääkärillä kuin gynekologilla, joten musta tuntuu, että pääset sittenkin helpolla.
        Hintelät on muuten kovia vetämään leukoja, kun ei ole paljon massaa nostettavana. Muutkin kehonpainoliikkeet menee helpommin. Tsekkaahan jokin itsellesi sopivampi laji, tuo salihömppä hilavitkuttimineen on ihan yliarvostettua.
        Nyt pitää mennä nukkumaan, aikainen lähtö harrastuksiin, öitä :)


      • 12121212 kirjoitti:

        Kaikki ei ole masokisteja tai sadisteja, niin kuin suuri osa naisista vaikuttaa olevan ;)

        Asiaa pahentaa se että koska inhoan salilla käymistä, ostin paketin johon kuuluu personal trainer. Se hullu nainen antoi minulle ensin kokeiltavaksi aika kevyet painot, ja kun sanoin että nämä on just sopivat, se virnuili kierosti ja vaihtoi ne käsipainoihin jotka oli melkein 15 kiloa (huom, olen ihan oikeasti lyhyt ja hintelä, en mikään KTM-vartaloinen nallekarhu). Seuraavana päivänä erityisesti kädet oli kipeät, ja jalatkin tuntui tönköiltä inhoamani jalkaprässilaitteen takia.

        Mitään nautinnollista siinä ei ole, ehkä samalla tasolla hammaslääkärikäynnin kanssa.

        Kaikessa kuntoilussa on alun piinallinen ylimenokausi, mutta kun jaksaa sinnikkäästi treenata ja kunto kohenee, siitä alkaa oikeasti nauttia. Ei niin monet ihmiset jaksaisi vuosi vuoden perään kuntoilla, jos he eivät saisi siitä fyysisen kunnon ylläpitämisen lisäksi mielihyvää. Onhan se ihan tieteellisesti todettu, että liikunta vapauttaa endorfiineja ja edistää myös ihmisen henkistä hyvinvointia.


      • 12121212

        Niin, kyllä minä sitä aion jatkaa. En kuvitellutkaan että se olisi mitenkään erityisen kivaa.

        Rahan ja statuksen hankkiminen on toki ykkäsenä prioriteettilistalla, mutta tiedän kyllä että kuntoilusta on hyötyä. Eihän työkään ole aina mukavaa, suurelta osin melko tylsää rutiinia.


    • 12121212

      "Olen ikuisesti yksin"
      = en ole seurustellut yli vuoteen
      "Minulla ei ole miestä"
      = ovellani ramppaavat fuckbuddy, Tindermies, baarimies, exä, säätö, jne
      "En ole hakemassa miestä"
      = olen käynyt muuten vain kymmenillä treffeillä

      • SamaToisinpäin

        Ja sama toisinpäin:

        "Olen ikuisesti yksin"
        = Olen ikuisesti yksin

        "Minulla ei ole naista"
        = Minulla ei ole naista

        "En ole hakemassa naista"
        = Olen hakemassa naista, mutta en saa


    • m-i-e-s

      Seurustelen päivittäin tai useita kertoja päivässä. =)

    • No itse ollut yksin viimeiset 9 vuotta. 2006 kesällä se taisi olla, kun olin 29-vuotias. Tapasin silloin 19v naisen, joka sattui pitämään vanhemmista miehistä ja halusi seurustella kanssani. Minähän annoin mennä, kun siihen mennessä en ollut mitään kokemusta saanut. Sitä kesti 3 kk. Seksiä 3kertaa vain. Ei toiminut ja se oli siinä. Sen jälkeen olenkin elellyt ja ollut yksin ja selibaatissa. Ei ne naiset ole kiinnostuneita. Muutenkin tällainen erakkomies. Ei ajokorttia, ei omaa asuntoa, viimeiset 3 vuotta ollut vakityöpaikkakin vasta. Vuokralla asun koko elämäni enkä lainaa aio ottaa ikinä, kun sain tuossa opintolainat jne maksettua viimein pois. Nyt ja aina loppuun asti velattomana ja vuokralla asuen. Mukavampi fiilis. Autoakaan siis en tule hommaamaan koskaan enkä siis korttiakaan. Siispä ei ne naiset ole kiinnostuneita. Yksin menee elämä. Unelmat on haudattu jo. Elämä jatkuu.
      Onneksi on työ, videopelit, elokuvat, sarjat ja kirjat. Aika kuluu vapaalla niiden parissa. Muutoin töissä. Jees. Ja tosiaan ei seksiä koskaan. Oma apu jos on pakko. Mut totaaliselibaattiin pyritään. Ei tässä kummempia. Repikää siitä!

      Voimia kaikille sinkuille, yksinäisille, selibaatissa eläville.

    • Kilttiatm

      Nainen saa aina miehen joten turha valittaa seurustelusta jos ei kunnolliset miehet kelpaa.

      • rumamaija

        Kyllä kunnollinen kelpaa. Eka eksäni oli kiltti, vähän sellainen "tossukka" ja naisten kanssa ujo (tosin aika hyvännäköinen), uskovainen (mitä en itse ole). Toinen eksäni taas oli ihan tavallinen mies, ei kuitenkaan samanlainen tossukka kuin ensimmäinen, vaan sopivalla tavalla itsevarma ja sopivan "menevät" harrastukset omaava (ei ehkä yhtä hyvännäköinen kuin ensimmäinen, mutta ihan normaalin/tavallisen näköinen). "Kunnollisia" miehiä molemmat.


      • Toivotontapaus
        rumamaija kirjoitti:

        Kyllä kunnollinen kelpaa. Eka eksäni oli kiltti, vähän sellainen "tossukka" ja naisten kanssa ujo (tosin aika hyvännäköinen), uskovainen (mitä en itse ole). Toinen eksäni taas oli ihan tavallinen mies, ei kuitenkaan samanlainen tossukka kuin ensimmäinen, vaan sopivalla tavalla itsevarma ja sopivan "menevät" harrastukset omaava (ei ehkä yhtä hyvännäköinen kuin ensimmäinen, mutta ihan normaalin/tavallisen näköinen). "Kunnollisia" miehiä molemmat.

        Mutta eksiä ne kuitenkin ovat, joten joku ei toiminut niiden kunnollisten miesten kanssa.

        Sitä paitsi sinulla on todistetusti ainakin kaksi eksää, kaksi suomalaista kiinnostunutta, kaksi italialaista kiinnostunutta, joten minun mielestäni nimimerkkisi ei ole kovinkaan paikkansa pitävä.


    • Thff

      Rumamaija. Eli olet jsks seurustellut.. Joo varmaan olet ruma. Veikkaan ettet huoli ketä tahansa. Ja hyvä niin. Löydät vielä hänet joka on oikea.

    • Naisille kaksi vuotta on pitkä aika olla pesemättä kenenkään miehen kalsareita.

    • Kilttiatm

      Oliko liian kunnollisia joten jätit ne? Saat kuitenkin miehiä ja siitä todisteena exät joten oma vikasi jos olet sinkku etkä ole kuitenkaan niin ruma.

    • Kaksi vuotta?? Mikä saavutus tuo on? Pitäisikö siitä antaa joku mitalli? Kun on seurustelematta 10 vuotta ja siitä yli, se alkaa olla jo meriitti.. 39 vuoteen seurustellut 1,5v saman naisen kanssa. Itse raitis ja savuton, vapaa ja lapseton, työssäkäyvä mies mutta nuo asiat eivät naista kiinnosta ollenkaan. Treffipalstoilla en viitsi enää kirjoittaa naisille, vaikka kirjoittaa kuinka asiallisen ja henkilökohtaisen viestin, niin naisilta ei saa vastausta. Viimeksi pari viikkoa sitten päätin tehdä poikkeuksen ja kirjoitin naiselle joka vaikutti mukavalta. Hän luki viestini, katsoi ilmoitustani jonka jälkeen poisti oman ilmoituksensa. Tälläkö tavalla nainen ilmoittaa ettei ole kiinnostunut?

      Olisi romanttista tutustua naiseen vaikka kaupassa, avaamalla hänelle oven josta alkaisi elokuvissa tuttu vuosisadan rakkaustarina. Mutta en ole vielä keksinyt keinoa että miten tietää onko hän vapaa tai onko hänellä edes haku päällä..

    • ätminki

      Haluaako maija munaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1944
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      252
      1640
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1557
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1494
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1209
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      921
    Aihe