jos sallitte..
Ärsyttävää että kaikki ateistit yms. saa kaikessa rauhassa paasata alkuräjähdyksestä ja muista hienoista ajatuksistaan eikä kukaan pidä sitä mitenkään kummallisena, päinvastoin.
Mutta annas olla jos uskova vähänkin avaa suutaan ja vaikkapa vaan mainitsee nimen Jeesus, niin johan siitä soppa syntyy ja sen jälkeen se uskis pitää vaientaa ja teilata maan rakoon!
Eli ei uskalla ollenkaan normaalisti keskustella ja jakaa asioita omasta elämästään,niinkuin muut tekee, koska heti sitä kumminkin pidetään tuputtamisena tai saarnaamisena. Jo on kumma! Ja meikä ei todellakaan kauheasti ole saarnaillu...
Sanojaan saa varoa, muuten saa turpaan..
Mutta sitäpä tämä kai on loppuun saakka. Vahvoilla on helpompaa.
Kiitoksia, nyt helpotti!
T: Pieni Jeesuksen oma
Pieni purkaus..
14
475
Vastaukset
- The-Tempus-Jeesuksen-oma
Tempus on tukenasi, meillä on edessä yhteinen henkinen taistelu pirua ja lihaa eli yhteiskunta ja perintötekijöiden summia vastaa jotka vastustavat vastustamista.
- kiitos
Juuri sellaiselta meistä kaikista Jeesuksen omista taitaa tuntua. Osasit hienosti pukea asian sanoiksi.
- Niekirge
terve "uskis" minun lisäkseni.
Eiköhän tässä selvitä..- Reiska
Hmmm .. katsotaas ...
tässä selvitä. Ehkä..Onneksi se ei ihan ole omassa varassa. Höm..vai terve uskis. Kiva kuulla. =D
- Reiska
amiga kirjoitti:
me meinataan pärjätä. Loppuun asti. :p
pitää paussia juopottelun ja metelöinnin kanssa. Kyllä se siitä lähtee mutta kestääkö "loppuun asti", sitä soppii eppäillä. Moni lopettaa nimittäin dokaamisen joka ilta, eli loppu on joka päivä lähellä, vain sen muutaman tunnin päässä joka tarvitaan tankkausesta johtuvaan näppiksen vaikenemissen ja ruhon sammumiseen.
- Niekirge
Reiska kirjoitti:
Hmmm .. katsotaas ...
päätäsi, teillä standardi ihmisillä joihin lukeudut alhaisen äo:si vuoksi, ei ole aavistustakaan kuinka syvällä jotkut saattavat uida.
Reiska kirjoitti:
pitää paussia juopottelun ja metelöinnin kanssa. Kyllä se siitä lähtee mutta kestääkö "loppuun asti", sitä soppii eppäillä. Moni lopettaa nimittäin dokaamisen joka ilta, eli loppu on joka päivä lähellä, vain sen muutaman tunnin päässä joka tarvitaan tankkausesta johtuvaan näppiksen vaikenemissen ja ruhon sammumiseen.
meinaakkos että me dokaillaan? Tsihih!
- Niekirge
amiga kirjoitti:
tässä selvitä. Ehkä..Onneksi se ei ihan ole omassa varassa. Höm..vai terve uskis. Kiva kuulla. =D
tarkoittavan viinasta selviämistä, ateistit, no terveenä sinä ymmärsit heti mistä on kyse.
- Nassen
Niekirge kirjoitti:
päätäsi, teillä standardi ihmisillä joihin lukeudut alhaisen äo:si vuoksi, ei ole aavistustakaan kuinka syvällä jotkut saattavat uida.
kun kirjoitat äo:stä ja "kuinka syvällä jotkut saattavat uida" niin mikä on ennätyksesi?
Niekirge kirjoitti:
tarkoittavan viinasta selviämistä, ateistit, no terveenä sinä ymmärsit heti mistä on kyse.
ei ihan heti kyllä sellainen selviäminen tullut mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503774
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342731Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262398- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1851736
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271387
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188