Pieni purkaus..

jos sallitte..
Ärsyttävää että kaikki ateistit yms. saa kaikessa rauhassa paasata alkuräjähdyksestä ja muista hienoista ajatuksistaan eikä kukaan pidä sitä mitenkään kummallisena, päinvastoin.
Mutta annas olla jos uskova vähänkin avaa suutaan ja vaikkapa vaan mainitsee nimen Jeesus, niin johan siitä soppa syntyy ja sen jälkeen se uskis pitää vaientaa ja teilata maan rakoon!
Eli ei uskalla ollenkaan normaalisti keskustella ja jakaa asioita omasta elämästään,niinkuin muut tekee, koska heti sitä kumminkin pidetään tuputtamisena tai saarnaamisena. Jo on kumma! Ja meikä ei todellakaan kauheasti ole saarnaillu...
Sanojaan saa varoa, muuten saa turpaan..
Mutta sitäpä tämä kai on loppuun saakka. Vahvoilla on helpompaa.

Kiitoksia, nyt helpotti!

T: Pieni Jeesuksen oma

14

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The-Tempus-Jeesuksen-oma

      Tempus on tukenasi, meillä on edessä yhteinen henkinen taistelu pirua ja lihaa eli yhteiskunta ja perintötekijöiden summia vastaa jotka vastustavat vastustamista.

      • paitti en ole veli vaan sisar. :)


    • kiitos

      Juuri sellaiselta meistä kaikista Jeesuksen omista taitaa tuntua. Osasit hienosti pukea asian sanoiksi.

      • se on, ei voi mitään.


    • Niekirge

      terve "uskis" minun lisäkseni.
      Eiköhän tässä selvitä..

      • Reiska

        Hmmm .. katsotaas ...


      • Reiska kirjoitti:

        Hmmm .. katsotaas ...

        me meinataan pärjätä. Loppuun asti. :p


      • tässä selvitä. Ehkä..Onneksi se ei ihan ole omassa varassa. Höm..vai terve uskis. Kiva kuulla. =D


      • Reiska
        amiga kirjoitti:

        me meinataan pärjätä. Loppuun asti. :p

        pitää paussia juopottelun ja metelöinnin kanssa. Kyllä se siitä lähtee mutta kestääkö "loppuun asti", sitä soppii eppäillä. Moni lopettaa nimittäin dokaamisen joka ilta, eli loppu on joka päivä lähellä, vain sen muutaman tunnin päässä joka tarvitaan tankkausesta johtuvaan näppiksen vaikenemissen ja ruhon sammumiseen.


      • Niekirge
        Reiska kirjoitti:

        Hmmm .. katsotaas ...

        päätäsi, teillä standardi ihmisillä joihin lukeudut alhaisen äo:si vuoksi, ei ole aavistustakaan kuinka syvällä jotkut saattavat uida.


      • Reiska kirjoitti:

        pitää paussia juopottelun ja metelöinnin kanssa. Kyllä se siitä lähtee mutta kestääkö "loppuun asti", sitä soppii eppäillä. Moni lopettaa nimittäin dokaamisen joka ilta, eli loppu on joka päivä lähellä, vain sen muutaman tunnin päässä joka tarvitaan tankkausesta johtuvaan näppiksen vaikenemissen ja ruhon sammumiseen.

        meinaakkos että me dokaillaan? Tsihih!


      • Niekirge
        amiga kirjoitti:

        tässä selvitä. Ehkä..Onneksi se ei ihan ole omassa varassa. Höm..vai terve uskis. Kiva kuulla. =D

        tarkoittavan viinasta selviämistä, ateistit, no terveenä sinä ymmärsit heti mistä on kyse.


      • Nassen
        Niekirge kirjoitti:

        päätäsi, teillä standardi ihmisillä joihin lukeudut alhaisen äo:si vuoksi, ei ole aavistustakaan kuinka syvällä jotkut saattavat uida.

        kun kirjoitat äo:stä ja "kuinka syvällä jotkut saattavat uida" niin mikä on ennätyksesi?


      • Niekirge kirjoitti:

        tarkoittavan viinasta selviämistä, ateistit, no terveenä sinä ymmärsit heti mistä on kyse.

        ei ihan heti kyllä sellainen selviäminen tullut mieleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe