Oli tuttu nainen ja oltiin baarissa ja nainen vaikutti kiinnostuneelta kun halaili koko ajan. No kuitenkin sanoin lähteväni kotiin taxilla ja nainen pyysi että mennään hänen luokse. Nainen asui 15 km päässä ja sitten mentiin taxilla naisen luokse. Naisen luona aloin maksamaan taxia ja nainen häipyi sillä välin ulos ja näin kun meni rappukäytävään ja kun olin maksanut taxin niin nainen ei heilutteli siellä ja ei avannut mulle ovea ja meni kotiinsa. Nainen siis pummasi multa ilmaisen kyydin kotiinsa olin että mitä vittua ja soitin naiselle mutta ei vastannut. Jouduin sitten lähtemään taxilla kotiin ja maksamaan toisen kerran taxi matkan. Olen lähettänyt naiselle viestin että jos ei vittu maksa taxia niin vittu mä haastan sen oikeuteen petoksesta. En luvannut maksaa naisen matkaa, oletin että puoliksi maksetaan.
Nainen teki törkeän tempun
45
260
Vastaukset
Se oli varmaan feministi.
- poikarakkauskukkii
Koodisana! Ex-puan mällit lentää taas!
- Saitmitätilasit
Näin käy kun kulli saa luvan ohjata.
Vituttaa varmasti mutta nyt tiedät ettei naiset ole vain reikiä.- maXprofit
Totta. Ne on rahan pummaajia.
- 1056
maXprofit kirjoitti:
Totta. Ne on rahan pummaajia.
Kuka käski lähteä taksiin ja maksaa?
Olette niin kullinne vietävissä.
Täällä itkette tyhmyyttänne.
Menkää reilusti maksullisiinja älkää tinkikö. Ehkä siellä kävisi parempi onni.
- olikiirepanee
Sen luona varmaa odotti jännämies.
Elämä on riskejä täynnä.
- japsi_fantasiavaemo
no samaa enosi tuppasi sanomaan.. kun sinnuu poeka lykki halkovarastossa.. paljaalla!!
- kiimainenuros--
Ajatteles nyt kuinka kalliiksi se pano olisi tullut., 18 vuoden elarit. Parinkympin taxi matka ei sii ole mitään
- 3434
No oli kyllä törkeä temppu. On ihan ok muuttaa mieltä, mutta kyllä silloin pitäisi se pystyä asiallisesti kertomaan, tai ainakin maksamaan se oma taksi ennen pelkurimaista katoamistemppua. Osa ihmisistä on valitettavasti kusipäitä.
- loverboy111
Muista vanha ohje:
Älä ikinä osta naiselle mitään. Jos et saa pildeä ilman että maksat juomat ja taksit, tuskin saat kuitenkaan. Vaatisiko nainen jännämiestä kustantamaan illan? Ja vitut, nainen kustantaisi jännämiehelle.
Suuri osa nykynaisista on pelkkää jätettä johon on kiinnitetty pillu, jolla he tottuvat saamaan mitä haluavat. Baarireissulla juomat ja taksit, avioliitossa talon ja lomamatkat. Järkeä tulee päähän vasta kun ulkonäkö rapistuu totaalisesti, jos silloinkaan.
Mun periaate on että jos nainen todistaa olevansa spesiaalitapaus, säännöt muuttuu. Mutta jos ei todista niin se on pelkkä potentiaalinen pano. Ja just sitä kiimaiset naiset haluaakin, ei ne mistään kilteistä herrasmiehistä syty vaan miehestä joka tulee ja panee suuremmin kyselemättä.
Ota ap tää opetuksena. Nyt selvisit pikkurahalla, kaikki ei oo niin onnekkaita...- 2243
Osittain kyllä asiaa, olen naisena itsekin sitä mieltä ettei tarjoaminen usein kannata. Minä kieltäydyn tarjotuista juomista aina jos olen vähänkin epävarma siitä kiinnostaako tarjoaja, mutta monet naiset ovat erilaisia eikä drinkkitarjouksen hyväksyminen tarkoita yhtään mitään.
Mutta tuota "talo ja lomamatkat" -väitettä ihmettelen kyllä joka kerta. En tunne yhtään paria, jossa toinen maksaisi lomat tai varsinkaan asumiskulut yksin. Onko jossain muissa piireissä todella noin eri meininki, vai onko kyse taas siitä, että yhteisen asunnon lainan maksu yhdessä tulkitaan miesten mielessä "naiselle piti ostaa talo"? Onko nykyään menty siihen ääripäähän, ettei miehen pitäisi joutua osallistumaan yhteisiin hankintoihin ollenkaan, tai muuten nainen on heti kullankaivaja, hypergamisti ja ties mikä pyrkyri? - palstailija
Näin se asia ronskisti ilmaistuna on. Teko oli törkeä ja raukkamainen, kun ilman selityksiä luikkii pakoon hyödyn saatuaan. Tietysti juomien ja taksimatkan ym. tarjoamisten vastaanottaminen ei velvoita naista mihinkään. Kana-aivoja baareista löytyy, mutta ette kovin hyviä tuttuja tainneet olla.
En tarjoa mitään tuntemattomille. Vasta sen jälkeen , kun ollaan tutustuttu voin kiitokseksi mukavasta seurasta tarjota juoman. Nainen saa vaikka samantien lähteä menemään, jos haluaa. Hyötyjätyypit yleensä tunnistaa. Jos on aitoa kiinnostusta kumpikaan ei koita hyötyä toisen kustannuksella.
- Huoraa-a-a
HUORA SAATANA !!!!!!!!
Tämän takia en käy baareissa... Oliko yllättävää naisten puolelta...
Minulle ei...Koska kyseessä on tuttu nainen, niin kostat hänelle heti kun on tilaisuus. Voit itse valita miten kostat, valinta on sinun.
- jännämies-
Siinä se taas nähtiin, olet liian kiltti ja uskot kaiken ja siksi et saa pillua. Vetele sitä naista ympäri korvia niin saat kunnioitusta sen jälkeen eikä sua käytetä hyväksi.
- Perstuntumalla
Sama valitus olisi alkanut, jos nainen ei olisi kotonaan halunnutkaan seksiä. Naisia on hakattu ja raiskattu tämänkin takia.
Ehkäpä nainen huomasi matkan aikana ettet sytytä riittävästi. Ei tiennyt muuta kuin paeta pikaisesti kotiin.
Ei panon takia kannata ventovieraan mukaan lähteä, jos näin pienestä maailma romahtaa.
Kännipano, örvellystä ja sohlaamista..öööö...ties vaikka tauti ja raskaus? Entä seuraavan päivän morkkis?
Pääsit halvalla.- Toivotontapaus
Ventovieraan? Eikös jo ekassa lauseessa käynyt selväksi ettei tässä mitään ventovieraita oltu, "tuttu nainen".
Myöskin mielenkiintoista, että raiskauksen ja hakkauksen välttämiseksi on nyt näemmä oikeutettua jo ottaa "juoksutaksi" ja pistää joku vähemmän sytyttävä mies maksamaan se ilman minkäänlaista selitystä tai edes yritystä jonkinlaisten tilien reiluun tasaamiseen kuten taksimaksun puolittamiseen.
Jos raiskausta olisi nainen pelännyt, niin olisi hänen kannaltaan ollut suorastaan turvallisin tapa selvittää asia reilusti jo siellä taksissa. Tuskin se taksikuski olisi sivusta katsonut jos mies olisikin heittäytynyt aggressiiviseksi.
Toisaalta jos se kerran oli tuttu niin kyllähän sen tutun voi pistää jollain tavalla tilille tekosestaan? Tai jos ei siitä tule mitään niin kertoa ainakin eteenpäin yhteisille tutuille että tämmöisen tempun se minulle teki... - Ryhtiämies
Toivotontapaus kirjoitti:
Ventovieraan? Eikös jo ekassa lauseessa käynyt selväksi ettei tässä mitään ventovieraita oltu, "tuttu nainen".
Myöskin mielenkiintoista, että raiskauksen ja hakkauksen välttämiseksi on nyt näemmä oikeutettua jo ottaa "juoksutaksi" ja pistää joku vähemmän sytyttävä mies maksamaan se ilman minkäänlaista selitystä tai edes yritystä jonkinlaisten tilien reiluun tasaamiseen kuten taksimaksun puolittamiseen.
Jos raiskausta olisi nainen pelännyt, niin olisi hänen kannaltaan ollut suorastaan turvallisin tapa selvittää asia reilusti jo siellä taksissa. Tuskin se taksikuski olisi sivusta katsonut jos mies olisikin heittäytynyt aggressiiviseksi.
Toisaalta jos se kerran oli tuttu niin kyllähän sen tutun voi pistää jollain tavalla tilille tekosestaan? Tai jos ei siitä tule mitään niin kertoa ainakin eteenpäin yhteisille tutuille että tämmöisen tempun se minulle teki...Ei tuo ap kiinnostanut enää. Taisi taksimatka selventää aloittajasta jotakin kun pakit tuli.
Miehetkin muuttavat mieltään vielä sängyssäkin, naisen on lähdettävä ja itse maksettava kulkemisensa.
Taitaa ap olla näitä palstan kilttejä ja kunnollisia jotka täällä 24/7 teloittavat naisia ja lutkittelevat. Mikä lie jännämies.
Ap, kerro vaan kavereillesi. Nauravat vain tyhmyydellesi, ne virheistään oppineet.
Rikosilmoitus? Eiköhän verovaroja kannattaisi käyttää muuhun kuin saamattoman pillun vitutukseen. Sehän sua nyt niin raskaasti kasseista hiertää.
Menikö 50€ vai enemmän? Heh, on polliisilla pokassa pitämistä JOS sut näkee naamatusten. Juurikin selvää on kamarilla että sulta jäi kostea pillu saamatta baarireissulta :).
JOS tarkoittaa, tekevätkö poliisit mitään itkun tuhruiselle tunnustuksellesi yhtään mitään. Tärkeämpiäkin töitä heillä on kun selvitellä sun epätoivoista vonkailua.
Mene lailliselle huoralle.
- Totuus1
Tuolla voit tehdä rikosilmoituksen:
https://www.poliisi.fi/rikokset/sahkoinen_rikosilmoitus- Toivotontapaus
Heh, no mikäs olisi rikosnimike ja millä perustein?
- Totuus1
Toivotontapaus kirjoitti:
Heh, no mikäs olisi rikosnimike ja millä perustein?
Petos ja heitteillepano.
- että.silleen
Miettikääs nyt äijät, selvin päin!
Se maksaa: joka tilaa! (paitsi jos ei toisin ole sovittu)
Jostain luin ett "lemmen" myyminen ei ole rikos; mutt ostaminen on!
Aina on oikeus kieltäytyä rakastelemasta, eikä syytä edes tarvitse selittää...
Ainoa mistä voit valittaa (kavereilles lähinnä): On todella paskamainen tempaus! Oletko varma ettei ollut kosto jostain aikaisemmasta..sulle?
Ettei ollut jäänyt jotain edellisestä tapaamisestanne hampaankoloon.... - opmtyyppi
että.silleen kirjoitti:
Ainoa mistä voit valittaa (kavereilles lähinnä): On todella paskamainen tempaus! Oletko varma ettei ollut kosto jostain aikaisemmasta..sulle?
Ettei ollut jäänyt jotain edellisestä tapaamisestanne hampaankoloon...."Se maksaa: joka tilaa! (paitsi jos ei toisin ole sovittu)"
Onko tämä joku vitsi? Tuohan tarkoittaa sitä että mies maksaa, koska en muista ainuttakaan kertaa baarissa, en "hoidon" enkä kaveriporukan kanssa, että nainen ottaisi asian hoitaakseen. Joka v-tun kerta naiset seisoskelevat ja odottavat että joku miehistä tarttuu puhelimeen. Elleivät sitten kysele "HEI KUKA TILAA TAKSIN? HEI HALOO!".
Mutta että.silleen on tietysti naisena tottunut siihen että asioiden maksattaminen miehellä on ok.
Kummasti siitä tasa-arvosta rutistaan kun mies tienaa, lähes aina syystä, enemmän. Mutta kummasti sitten kun tullaan maksupuoleen, vanhan ajan ritarillisuus onkin way to go. - Totuus1
että.silleen kirjoitti:
Ettei ollut jäänyt jotain edellisestä tapaamisestanne hampaankoloon....Tuossa avausviestissä ei puhuttu mitään seksin ostamisesta.
- että.silleen
opmtyyppi kirjoitti:
"Se maksaa: joka tilaa! (paitsi jos ei toisin ole sovittu)"
Onko tämä joku vitsi? Tuohan tarkoittaa sitä että mies maksaa, koska en muista ainuttakaan kertaa baarissa, en "hoidon" enkä kaveriporukan kanssa, että nainen ottaisi asian hoitaakseen. Joka v-tun kerta naiset seisoskelevat ja odottavat että joku miehistä tarttuu puhelimeen. Elleivät sitten kysele "HEI KUKA TILAA TAKSIN? HEI HALOO!".
Mutta että.silleen on tietysti naisena tottunut siihen että asioiden maksattaminen miehellä on ok.
Kummasti siitä tasa-arvosta rutistaan kun mies tienaa, lähes aina syystä, enemmän. Mutta kummasti sitten kun tullaan maksupuoleen, vanhan ajan ritarillisuus onkin way to go.Osuit oikeaan, jos minä olen lähdössä johonkin miehen kanssa, oletan tietenkin että hän maksaa. Enkä taatusti lähde vieraan miehen matkaan, enkä pummaa kyytiä.
Jos tilanne on se ett isommalla porukalla siirrymme ravintolasta toiseen; niin silloin maksan osuuteni kuten toisetkin. Se on ollut käytäntö!
Käytännössä mua ei myöskään isketä ravintolasta mukaan, enkä mä vie kotiini miesvierasta...illan päätteeksi. Joten älä tee turhia oletuksia.
"Mutta kummasti sitten kun tullaan maksupuoleen, vanhan ajan ritarillisuus onkin way to go."
-Elän käytännössä "kahta aikaa", en aina itsekkään tiedä miten käyttäytyä, ihan tosi.
Nyt olen alkanut jakaan käytöstäni karkeasti ... iän ja aseman mukaan. Eikä sekään aina ole oikea tapa. Jotkut tosiaan loukkaantuu jos tarjoudun maksamaan osuuteni, ruuasta tai vaikka taxi kyydistä. - että.silleen
Totuus1 kirjoitti:
Tuossa avausviestissä ei puhuttu mitään seksin ostamisesta.
Ei puhuttu ei. Tein oletuksen ett juotu illan kuluessa myös parit miehen maksamat trinksut. Yhteinen taximatka kotiin...eikä mies edes asu sielläpäin, koska joutui maksamaan toisenkin taximatkan-> kotiinpäin.
Muutaman kympin menetys ehkä... ja mies kuvitteli panostavansa rahat.. no tiedät kyllä mihin! Sanoi ehkä jotain harkitsematonta taxissa...tai teki.
Suoraviivaisesti mä tulkitsin miehen tulkinneen ne maksuksi lemmestä.
Taitais mennä ale-hinnalla... jopa alle ammattilaisten tarjous hinnan...eikö?
- Salaatjotakin
Montako naista sulla on jo tappolistallasi?
Nikkisi on vitun.lutkat.
Lipsautitko totuuksia suustasi matkan aikana vai olitko vain jäykkä ja katkera oma itsesi? Autossa kävi jotakin.
Et kerro kaikkea. Sun selitys on yksipuolinen eli ei riitä. - semmottiiiiisi
Taas jäi mies itkemään jännäjennan perään. Kannattaisi keskittyä niihin kiltteihin ja kunnollisiin naisiin.
- nohalooheii
HC-ätmel kirjoitti:
Olisiko kiltti ja kunnollinen nainen sitten antanut tilanteessa pimppiä?
Tottakai. Kiltti nainen on sellainen, joka ei koskaan sano ei, tietenkin.
nohalooheii kirjoitti:
Tottakai. Kiltti nainen on sellainen, joka ei koskaan sano ei, tietenkin.
Kyllä ne "kiltit ja kunnolliset" naiset taitavat kuitenkin olla niitä, jotka istuvat kotona jalat ristissä ja pitävät siten pimppinsä poissa kenenkään ulottuvilta. Miehille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin hakeutua jännäjennojen seuraan. :-/
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Kyllä ne "kiltit ja kunnolliset" naiset taitavat kuitenkin olla niitä, jotka istuvat kotona jalat ristissä ja pitävät siten pimppinsä poissa kenenkään ulottuvilta. Miehille ei jää muuta vaihtoehtoa kuin hakeutua jännäjennojen seuraan. :-/
Ei naisen tarvitse kotona istua, ollakseen kunnollinen. Kyllä itsestään pystyy huolehtimaan kun ei lähde yhdenkään puoltutun miehenpuolikkaan matkaan.
Kustantaa omat juomansa ja pitää huolta lasistaan ettei sinne joudu mitään ylimääräistä.
Alkoholittomia trinksuja on olemassa ei tarvitse imeä päihdyttäviä, jos tanssimaan on mennyt. Minä valikoin illan tanssi- ja juttuseurani; miehen käytöksen mukaan, mutt yleensä mulla on tuttua porukkaa aina mukana. Ollaan sovittu porukalla jo etukäteen mihin mennään milloinkin.
Mies löytää ravintolasta kyllä sellaistakin naisseuraa; jota etsii loppuyöksi, jos ei minun pelkkä juttu- ja tanssiseura ei kiinnosta.
- Narskunnarskun
Parempi näin. Jos olisit ollut yötä tuollaisen naisen luona, istuisit nyt käräjillä syytettynä raiskauksesta. Nykyään kannattaa katsoa kenen mukaan lähtee. Lähes puolet raiskauksesta tehdyistä rikosilmoituksista on aiheettomia.
- VoiVoisentään
Todellisuudessa sinua pännittää se, että kuvittelit pääseväsi naisen luo. Kun et päässytkään, niin nainen on lutka...ja millä perusteella? Se raha, mitä jouduit maksamaan (taksimaksu) on elämässä pieni hinta erehdyksestä. Niele nyt vain kiukkusi ja vinkkinä; seuraavalla kerralla pyydä se taksiraha jo etukäteen ;)
- Kivaäiskähahmojotapanna
Nojaa. Mulle naisena on käynyt näinkin.... kiva ilta, suht tuttu mies. Asiat rullasi hyvin, päätimme viettää yhteisen yön. Asuin itse melkein ravintolan vieressä, mutta kaveri halusi viedä kotiinsa jonne mentiin sitten taksilla. Kun maksaa piti niin yhtäkkiä ei ollutkaan rahaa. Maksoin, mutta meni fiilikset. Mainitsin asiasta, että mahtaako maksattaa kyytinsä useinkin? Siuttui ja kaivoi osuutensa kolikoista jotka heitti nenäni eteen. Fiilarit meni kuitenkin. Poistuin kotiini. Soitteli jonkin kerran ja pääpuheenaihe oli hänessä ja hänen rahattomuudessa. Eipä jatkunut tämäkään sitten pidemmälle.
Nettideittailussa olen maksanut omat kahvini tai juomani. Törmäsin meinaan kolmeen tyyppiin, jotka tarjosivat kyllä kahvit ensimmäisellä tapaamisella, mutta jatkossa minusta tulikin maksumies ruokien suhteen. Kehtasivat vieläpä kertoilla, millaisia lahjoja haluavat. Vaatteita ja harrastusvälineitä jne. Just joo... no eipä kiinnostanut alkaa paapomaan.- ätmi-rumilus-stna
Saatana siekin oot vitun lutka saatana, miksi menit ees sen mukana jos et meinannu antaa sille "pillua" ! Siekin oot joku hyväksikäyttäjä huora saatana.
- mies34-tampere
Menen aina polkupyörällä baariin. Säästyy rahaa niin perkeleesti. Vuodessa käyn n 30 kertaa baareissa ja jos taxi matka maksaa n 30 euroa niin säästän 900 euroa.
- mies34-tampere
Muistan kyllä yhden tapauksen jossa kaveri nainen oli sammunut baariin pihalle, vein se kotiin taxilla naisen nais kaverin kanssa koska asui aika lähellä. Jälkeenpäin en saanut kiitosta enkä mitään. Nainen vielä haukkui minut että en muka vienyt sitä kotiin enkä ollut maksanut taxia.
- Nnnaiinen
Tuskimpa muisti?!
- Nnnaiinennn
Nojoo, tota kulkutapaa en ookaan viel keksiny. :D
Mut sen voin sanoa et humalaisille miehille EIn sanominen on ihan turhaa koska ne väkisin koskettelee/väkisinmakaa ja suurin osa miehistä kun ajattelee että se jos nainen päästää kotiinsa on lupa pakottaa seksiin!!!
Eli olen aina olut sillä kannalla ettei miehet humalassa mitään EItä ansaitse koska sen sanominen on turhaa. Vain toimimalla =poistumalla paikalta pärjää. Käyttävät hyväkseen teitä hyväuskoisia reppanoita.
Kerran otin pimeän taxin ja samaan kyytiin änkesi kaksi parikymppistä heitukkaa..Rahaa niillä olikin sitten vain se pari euroa ja lupasivat kuskille, että tämä voi tulla heidän luokseen lasilliselle..No eipä lähtenyt, mutta toki hyvää hyvyyttään "herrasmiehenä" kuskasi nämä perseaukiset bimbot kohteeseen.- helgamies
"olla huoraa kyydissä".. Mitä luulit saavasi halvalta huoralta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566