Kuulin juuri kansanedustajan suusta ja suuren väkijoukon läsnäollessa, että poliisille on annettu ohjeet olla tiedottamatta maahanmuuttajien tekemistä rikoksista.
Siis raiskaukset, ryöstöt , pahoinpitelyt , jopa murhat painetaan kansalta pimentoon maahanmuuttajan ollessa tekijänä.
Esimerkiksi Pohjanmaalla 17- vuotiaan tytön raiskanneen ja elävältä latoon polttaneen tapauksen yhteydessä puhuttiin kauan "paikkakuntalaisesta miehestä". Nyt on ilmennyt, että tekijä onkin afganistanilainen. Tietoa löytyy kasvovalokuvan kera.
Tällaistako on poliitikkojen , virkamiesten ja ns. suvakkien suvaitsevaisuus ?
Mielestäni sisäministeri Petteri Orvon tulisi erota toimestaan , samoin maahanmuuttoviraston johtajan Päivi Nergin.
Heidän on turha yrittää salailla ja piilotella asioita kansalta. Totuus tulee kuitenkin ennemmin tai myöhemmin julki.
Nyt se sitten selvisi
15
100
Vastaukset
- hlfjdk
Kuten myös hallituksen. Tämä on pöyristyttävää 2015 sivistysvaltio Suomessa! Meitä määräillään kuin diktatuurissa. Suomessa on demokratia, nyt meidän on aika näyttää mitä se tarkoittaa, kun päättäjät ovat unohtaneet keiden palvelijoita he ovat. Eivät Merkelin, vaan Suomen kansan.
- Verenimijät
Todella törkeää on mamujen rikosten salailu, ja vieläpä korkealta taholta !
Ihmetystä herätti jo pahimman mamutulvan aikana, että poliitikot ja päättävät virkamiehet eivät kuukausiin tehneet mitään mamutulvan suitsimiseksi.
Nyt sitten poliitikot ovat mukana vastaanottokeskuksia perustamassa ja veronmaksajien rahoja sitä kautta vuokrina taskuihinsa tunkemassa.
Tämä on todella sairasta touhua, ja tällaiselle sikailulle on saatava loppu ! - Naamatnäkyville
Hyvä, että salailu tuli julki.
Miksi näissä vastaanottokeskuksissa ei saa kuvata?- rajatkiinniheti4
Miten niin tuli julki?
Koko syksyn tiedetty vaikka kuinka monta kytkyä: lauslahti, nazima, mia-petara kumpula, pekka haavisto...
kukaan ei oikeeesti välitä
- Perikato
Maassa maan tavalla.
Kyllä se siitä.
Sori siitä.
Niinistö, Sipilä, Stubido, (Soini on jo haljennut omaan erinomaisuuteensa...) - katsellapitää
Ei taida ihan pitää paikkaansa. Näitä ei saa salata niistä pakko tiedottaa, jos turvallisuutemme kysymyksessä. Kuka ohjeen antanut se tulee ilmi jossakin vaiheessa ja sellsisen ohjeen antaja joutuu oikeuteen. Siis en usko, että tuommonen ohje annettu.
- PrkleStna
Vai että joutuu oikeuteen ! Siis kun tarpeeksi korkealta taholta ohje on annettu, kukaan ei tässä maassa mene oikeuteen . Se on nähty.
Ja mamu-asiat näkyvät olevan ihan oma lukunsa , niistä ei saisi sanoa mitään ainakaan tavallinen tallaaja.
Ja kun poliitikot itse ovat vielä olleet vastaanottokeskuksia perustamassa, ei veronmaksajien maksamien vuokrarahojen tuloa poliitikkojen omiin taskuihin voi mikään estää. - ManiManiMani
Sipilä-Pöpilä lähetti maailmalle viestin : KÄmppä TYhjänä. Saapuikin ählämejä kymmenin tuhansin.
Mutta ei ollut Sipilän käty-viesti pyyteetön : Veronmaksajat maksavat ählyjen vuokran Sipilälle ja varmaan vielä kämpän remontinkin joskus. - Sfhjkklll
Missään muussa maassa ei oman maan hallitus halveksi omia kansalaisiaan kuin Suomessa! Nämä raiskaajat, ryöstäjät ja terroristit ovat maamme hallituksen suojelun ja ylläpidon kohde.
- Normaalillatavalla
Ei kai tuo pidä paikkaansa, kyllä pakolaisten joukostakin virkavalta yrittää poimia talteen rikolliset.
Tarkoitus sentään on suojella kunnollisia ihmisiä, niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin meillä olevien lakien mukaan.
En ole huomannut tästä poikettavan. - Normaaliako
Sinä "sinisilmäinen", kaltaisiasi on muitakin. En tiedä, oletko trolli vai oletko todella noin pihalla asioista. Mikäli et ole trolli, niin lakkaa uskomasta jo viimeinkin valtamediaan: Yleen, Hesariin, jne. Ne eivät sinulle totuutta kerro. Näin se valitettavasti vain on. Miksi se on niin, sen kertominen edes nimeksi ei tähän mahtuisi.
Seuraa MV-lehteä, niin parjattu kuin se onkin valtamedian ja ns. "suvakkien" taholta. Mikäli olet aito totuutta etsivä ihminen, niin seuraa tuon lehden uutisointia, vaikkapa kuukauden ajan sekä vertaa sitä muiden medioiden uutisointiin. Päätä sitten itse, mikä on sinun mielestäsi totta ja mikä ei. Ja muista: Mikään media ei ole täydellinen, jokaisesta löytyy virheitä ja vääriä tietojakin, mutta katso yleislinjaa ja sitä, mikä niistä ainakin pyrkii mahdollisimman objektiiviseen ja totuudenmukaiseen informaatioon kansalaistemme ja koko kansamme hyväksi.
Seuraa myöskin tavallisten, aitojen suomalaisten kirjoittelua somessa: Blogeissa, fasebookissa, yleisökommenteissa, jne.
Ja mikäli voit ja kykenet, niin seuraa kansainvälisiä uutiskanavia eri muodoissaan mahdollisimman laajasti ja monipuolisesti.
Seuraa, lue, kuuntele, näe, tutustu, keskustele, osallistu ja ole kaikin puolin monipuolisen aktiivinen kaiken informaation ja saatavilla olevan tiedon suhteen!
Vuoden tehokuurin jälkeen olet aivan toinen ihminen ja toisin laajoin ajatuksin, etkä enää kyseenalaista itsestään selviä tosiasioita ja totuuksia kestämättömin perustein, siitä voit olla aivan varma.
Onnea tiellesi oikeaan maailmaan! - sfdsdfdffd
Normaaliako kirjoitti:
Sinä "sinisilmäinen", kaltaisiasi on muitakin. En tiedä, oletko trolli vai oletko todella noin pihalla asioista. Mikäli et ole trolli, niin lakkaa uskomasta jo viimeinkin valtamediaan: Yleen, Hesariin, jne. Ne eivät sinulle totuutta kerro. Näin se valitettavasti vain on. Miksi se on niin, sen kertominen edes nimeksi ei tähän mahtuisi.
Seuraa MV-lehteä, niin parjattu kuin se onkin valtamedian ja ns. "suvakkien" taholta. Mikäli olet aito totuutta etsivä ihminen, niin seuraa tuon lehden uutisointia, vaikkapa kuukauden ajan sekä vertaa sitä muiden medioiden uutisointiin. Päätä sitten itse, mikä on sinun mielestäsi totta ja mikä ei. Ja muista: Mikään media ei ole täydellinen, jokaisesta löytyy virheitä ja vääriä tietojakin, mutta katso yleislinjaa ja sitä, mikä niistä ainakin pyrkii mahdollisimman objektiiviseen ja totuudenmukaiseen informaatioon kansalaistemme ja koko kansamme hyväksi.
Seuraa myöskin tavallisten, aitojen suomalaisten kirjoittelua somessa: Blogeissa, fasebookissa, yleisökommenteissa, jne.
Ja mikäli voit ja kykenet, niin seuraa kansainvälisiä uutiskanavia eri muodoissaan mahdollisimman laajasti ja monipuolisesti.
Seuraa, lue, kuuntele, näe, tutustu, keskustele, osallistu ja ole kaikin puolin monipuolisen aktiivinen kaiken informaation ja saatavilla olevan tiedon suhteen!
Vuoden tehokuurin jälkeen olet aivan toinen ihminen ja toisin laajoin ajatuksin, etkä enää kyseenalaista itsestään selviä tosiasioita ja totuuksia kestämättömin perustein, siitä voit olla aivan varma.
Onnea tiellesi oikeaan maailmaan!On hassua, että vielä ennen tämän syksyn katastrofin alkamista en olisi voinut kuvitellakaan MV-lehden olevan se mitä luen sen valtamediaroskan sijasta nykyään. Valtamedian roska on yritys saada hyödylliset idiootit pysymään hyödyllisinä idiootteina ja maksamaan koko maan sekasortoon saattamisesta sekä kaupan päälle vaarantamaan oman turvallisuutensa.
- weerrii
tuossa listaa jota kerätty VAIN mistä tiedotettu
http://yksittaistapaus.com/index.php- yksittäistapauksia
Tohtorikoulutettava Mari Kuukkanen varoitti tänään Helsingin Sanomien mielipidepalstalla muukalaisvihan ja vihapuheen arkipäiväistymisestä. ”Aggressiivinen käytös ja laiton suora toiminta tässä mittaluokassa ovat hyvin poikkeuksellisia Suomessa”, Kuukkanen kirjoitti viitaten muun muassa vastaanottokeskusten tuhopolttoyrityksiin ja somessa esiintyviin väkivaltakehotuksiin. ”Tästä huolimatta asiasta ei ole käyty analyyttistä julkista keskustelua. Hallitseva ajattelutapa tuntuu olevan, että iskut ja vihamielisyys ovat luonnollisia ja selitystä kaipaamattomia reaktioita turvapaikanhakijoiden määrän kasvuun.”
Sama arkipäiväistyminen koskee myös poliitikkojen äärioikeistokytkentöjä. Kesällä Olli Immosen ”taistelukehotus” Facebookissa käynnisti vastalauseiden vyöryn, joka huipentui 15 000 ihmisen mielenosoitukseen. Kun kansanedustajien äärioikeistoflirttailut vain jatkuivat, reaktiot kuitenkin laimentuivat. Poliitikkojen kytkennät rasistisiin ja fasistisiin tahoihin ovat muuttuneet huolestuttavista yksittäistapauksista normaaliksi arjeksi.
Kansanedustaja Laura Huhtasaaren esiintyminen ”kovan oikeistolinjan” itsenäisyyspäivätapahtumassa ei enää noussut päämedioihin, ei aiheuttanut puoluetovereiden irtisanoutumisia eikä näkynyt oikein edes sosiaalisessa mediassa joitain poikkeuksia lukuunottamatta. Paljon suurempi kohu Huhtasaaren tekemisistä nousi vielä heinäkuussa, jolloin puhuttiin hänen kuulumisestaan rasistiseen Facebook-ryhmään. Huhtasaarenkin teot arkipäiväistyvät.
- uusi.P-Korea
Muistaakseni poliisi itse kertoi mediassa, että heidän tiedotusta on rajoitettu matujen osalta.
Pistetäänhän tämäkin palsta välillä kiinni esim. viimeksi sinä päivänä kun hallitus Ylen välityksellä tiedotti ISIS-kaksosten pidätyksestä.
Eri lehtien palstat ovat olleet myös kommentointikiellossa muistaakseni useamman päivän.
Taisi tältäkin palstalta hävitä tänään Vantaan tai Espoon pahoinpitelyraiskauskirjoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481