Mis kaik entiset huuhailijat? Tähän voi ilmoittautua kaikki, jotka ei enää ole elävien kirjoissa
Huuhailijat
13
140
Vastaukset
- elävä-kuollu
Kaik on kuollu. :/ Tai antaa ainakin trollien niin luulla. Muualla nykyään jutskaamassa, uusilla nikeillä.
- Dullahrusinabullah
Nykyään on vain etnisiä huuhailijoita. Niin se maailma muuttuu.
- lerssiotsa
Henkissä ollaan
- juupajoenjuupailija
ratkaisin jo
ei o mitään ..hmm olenko nyt menneisyyden haamu?..
Man-of-Mystery kirjoitti:
Olet. Niin myös minä
..eilen meni pullokossuu..henki on paennut mutta vatsa toimii..sano joku viisas..
- sama.mies
mähän olen siellä iltapäiväkerhossa jo
siinä on vähän vikaa että mua katsotaan alaspäin
tarttis varmaa kasvaa
hansu 3v
no siin vedetään käsivarteen viilto ja kosketaan peiliin
pelilaudan alapuolella tai yläpuolella missä näkyy parhaiten- 2vuottajo
vuosikymmen?...... sitten
- Eräs-joka-H-eräs
Vuosienkin jälkeen jengi kurkkii.
Eip ole tullut suomi24 nimeä availtua paljon-kaan.
Elämää on elämässäkin.
Perinteenä käydä suomi24 sivuilla olen pitänyt Joulua ja Juhannusta - jos olen tietokoneen ääressä.
Elikkä Hyvää Joulua 2015 kaikille kurkkijille. Tontuillahan on tapana kurkkia. - ymmärränsinua
aikuisena ymmärtää miksi joulua mieluiten katsoo kahtena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661958Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036