Mis kaik entiset huuhailijat? Tähän voi ilmoittautua kaikki, jotka ei enää ole elävien kirjoissa
Huuhailijat
13
100
Vastaukset
- elävä-kuollu
Kaik on kuollu. :/ Tai antaa ainakin trollien niin luulla. Muualla nykyään jutskaamassa, uusilla nikeillä.
- Dullahrusinabullah
Nykyään on vain etnisiä huuhailijoita. Niin se maailma muuttuu.
- lerssiotsa
Henkissä ollaan
- juupajoenjuupailija
ratkaisin jo
ei o mitään ..hmm olenko nyt menneisyyden haamu?..
Man-of-Mystery kirjoitti:
Olet. Niin myös minä
..eilen meni pullokossuu..henki on paennut mutta vatsa toimii..sano joku viisas..
- sama.mies
mähän olen siellä iltapäiväkerhossa jo
siinä on vähän vikaa että mua katsotaan alaspäin
tarttis varmaa kasvaa
hansu 3v
no siin vedetään käsivarteen viilto ja kosketaan peiliin
pelilaudan alapuolella tai yläpuolella missä näkyy parhaiten- 2vuottajo
vuosikymmen?...... sitten
- Eräs-joka-H-eräs
Vuosienkin jälkeen jengi kurkkii.
Eip ole tullut suomi24 nimeä availtua paljon-kaan.
Elämää on elämässäkin.
Perinteenä käydä suomi24 sivuilla olen pitänyt Joulua ja Juhannusta - jos olen tietokoneen ääressä.
Elikkä Hyvää Joulua 2015 kaikille kurkkijille. Tontuillahan on tapana kurkkia. - ymmärränsinua
aikuisena ymmärtää miksi joulua mieluiten katsoo kahtena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233133
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1942828Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711818Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2571486- 1101263
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs451145Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461027- 145967
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32924- 43824