Sanoin sille, että lopeta! Mut ei kuuntele :(
Olen itse juoppo, mut en halua siitä mitään juoppoa kun minusta. :(
Mun kaveri alkaa ryyppäämään sankkuuteensa!
14
93
Vastaukset
- lopetahyväystävä
*Sinkkuutensa.
- lopetahyväystävä
idompsu kirjoitti:
Failasit taas... Se on *Sinkkuuteensa
Hehehe!Olen vähän juonut, sori.
- Naisasialooseri1
Minun ATM kaverini on ryypännyt sinkkuuteensa jo yli 10 vuotta, on tälläkin hetkellä kaljoissaan.
- eivoimuutasanoa
Tosi fiksuja kavereita sinulla.
- Naisasialooseri1
Hän on fiksu ja lopettaisi juomisen jos saisi naisen. Tänäänkin kävimme baarissa, olin hänelle kuskina
- Fiksu-ja-kunnollinen
Kaverini juo pari koppaa kaljaa viikossa. On lihonut 20 kg tänä vuonna. Ei sillä ole naista ollut ikinä.
- autantyössäni
Tulipa surullinen ja paha mieli hänen puolestaan.:(
- Naisasialooseri1
ATM kaverini saattaa juoda lähes kopan kaljaa jo ennen kuin lähtee baariin, hänelle on vuosien aikana kehittynyt aika miehekäs toleranssi alkoholille, ihmettelee itsekin miten suuria määriä pystyy juomaan
- ruma-ätmi
Yksi kaverini kuoli alkoholiin ja lääkkeisiin. Oli yksinäinen vuosia, kävin sen kanssa iskemässä naisia baareissa mutta ei onnistanut ja kaveri kai joi viinaa ja söi lääkkeitä liikaa.
Noin voi helposti käydä miehelle joka ei saa naista. Naiset eivät tietysti tunne mitään syyllisyyttä asian suhteen, koska ovat epäempaattisia ja kylmiä ihmisiä.
- Naisasialooseri1
Naisettomuus kyllä yleensä johtaa tuhoon alkoholilla tai ilman sitä. Alkoon kuolevat yleensä ne AT-miehet, joilla ei ole munaa tappaa itseään muilla tavoin.
- Tulos_ja_ulos
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Naisettomuus kyllä yleensä johtaa tuhoon alkoholilla tai ilman sitä. Alkoon kuolevat yleensä ne AT-miehet, joilla ei ole munaa tappaa itseään muilla tavoin.
Sama kai se on miten itsensä tappaa. Lopputulos on ainoa millä on merkitystä. Aina madoille raato maistuu. Ei madot munaa mittaa, sanoi jo mummovainaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623995Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783628- 413130
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 471957
- 471748
- 291601
- 301546