Mun kaveri alkaa ryyppäämään sankkuuteensa!

lopetahyväystävä

Sanoin sille, että lopeta! Mut ei kuuntele :(
Olen itse juoppo, mut en halua siitä mitään juoppoa kun minusta. :(

14

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetahyväystävä

*Sinkkuutensa.

• Failasit taas... Se on *Sinkkuuteensa

Hehehe!

• lopetahyväystävä
        idompsu kirjoitti:

Failasit taas... Se on *Sinkkuuteensa

Hehehe!

Olen vähän juonut, sori.

• lopetahyväystävä kirjoitti:

Olen vähän juonut, sori.

Asia kunnossa, toveri...

Jatka toki...

• Naisasialooseri1

Minun ATM kaverini on ryypännyt sinkkuuteensa jo yli 10 vuotta, on tälläkin hetkellä kaljoissaan.

• eivoimuutasanoa

Tosi fiksuja kavereita sinulla.

• Naisasialooseri1

Hän on fiksu ja lopettaisi juomisen jos saisi naisen. Tänäänkin kävimme baarissa, olin hänelle kuskina

• Fiksu-ja-kunnollinen

Kaverini juo pari koppaa kaljaa viikossa. On lihonut 20 kg tänä vuonna. Ei sillä ole naista ollut ikinä.

• autantyössäni

Tulipa surullinen ja paha mieli hänen puolestaan.:(

• Naisasialooseri1

ATM kaverini saattaa juoda lähes kopan kaljaa jo ennen kuin lähtee baariin, hänelle on vuosien aikana kehittynyt aika miehekäs toleranssi alkoholille, ihmettelee itsekin miten suuria määriä pystyy juomaan

• ruma-ätmi

Yksi kaverini kuoli alkoholiin ja lääkkeisiin. Oli yksinäinen vuosia, kävin sen kanssa iskemässä naisia baareissa mutta ei onnistanut ja kaveri kai joi viinaa ja söi lääkkeitä liikaa.

• Noin voi helposti käydä miehelle joka ei saa naista. Naiset eivät tietysti tunne mitään syyllisyyttä asian suhteen, koska ovat epäempaattisia ja kylmiä ihmisiä.

• Naisasialooseri1

Naisettomuus kyllä yleensä johtaa tuhoon alkoholilla tai ilman sitä. Alkoon kuolevat yleensä ne AT-miehet, joilla ei ole munaa tappaa itseään muilla tavoin.

• Tulos_ja_ulos
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Naisettomuus kyllä yleensä johtaa tuhoon alkoholilla tai ilman sitä. Alkoon kuolevat yleensä ne AT-miehet, joilla ei ole munaa tappaa itseään muilla tavoin.

Sama kai se on miten itsensä tappaa. Lopputulos on ainoa millä on merkitystä. Aina madoille raato maistuu. Ei madot munaa mittaa, sanoi jo mummovainaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      55
      4742
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      248
      3585
    3. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      259
      3295
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      112
      3243
    5. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      32
      2165
    6. 101
      1548
    7. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      167
      1185
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      76
      1076
    9. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      118
      986
    10. Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!

Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."
      Maailman menoa
      34
      911
    Aihe