Mun kaveri alkaa ryyppäämään sankkuuteensa!

lopetahyväystävä

Sanoin sille, että lopeta! Mut ei kuuntele :(
Olen itse juoppo, mut en halua siitä mitään juoppoa kun minusta. :(

14

93

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetahyväystävä

*Sinkkuutensa.

• Failasit taas... Se on *Sinkkuuteensa

Hehehe!

• lopetahyväystävä
        idompsu kirjoitti:

Failasit taas... Se on *Sinkkuuteensa

Hehehe!

Olen vähän juonut, sori.

• lopetahyväystävä kirjoitti:

Olen vähän juonut, sori.

Asia kunnossa, toveri...

Jatka toki...

• Naisasialooseri1

Minun ATM kaverini on ryypännyt sinkkuuteensa jo yli 10 vuotta, on tälläkin hetkellä kaljoissaan.

• eivoimuutasanoa

Tosi fiksuja kavereita sinulla.

• Naisasialooseri1

Hän on fiksu ja lopettaisi juomisen jos saisi naisen. Tänäänkin kävimme baarissa, olin hänelle kuskina

• Fiksu-ja-kunnollinen

Kaverini juo pari koppaa kaljaa viikossa. On lihonut 20 kg tänä vuonna. Ei sillä ole naista ollut ikinä.

• autantyössäni

Tulipa surullinen ja paha mieli hänen puolestaan.:(

• Naisasialooseri1

ATM kaverini saattaa juoda lähes kopan kaljaa jo ennen kuin lähtee baariin, hänelle on vuosien aikana kehittynyt aika miehekäs toleranssi alkoholille, ihmettelee itsekin miten suuria määriä pystyy juomaan

• ruma-ätmi

Yksi kaverini kuoli alkoholiin ja lääkkeisiin. Oli yksinäinen vuosia, kävin sen kanssa iskemässä naisia baareissa mutta ei onnistanut ja kaveri kai joi viinaa ja söi lääkkeitä liikaa.

• Noin voi helposti käydä miehelle joka ei saa naista. Naiset eivät tietysti tunne mitään syyllisyyttä asian suhteen, koska ovat epäempaattisia ja kylmiä ihmisiä.

• Naisasialooseri1

Naisettomuus kyllä yleensä johtaa tuhoon alkoholilla tai ilman sitä. Alkoon kuolevat yleensä ne AT-miehet, joilla ei ole munaa tappaa itseään muilla tavoin.

• Tulos_ja_ulos
        Naisasialooseri1 kirjoitti:

Naisettomuus kyllä yleensä johtaa tuhoon alkoholilla tai ilman sitä. Alkoon kuolevat yleensä ne AT-miehet, joilla ei ole munaa tappaa itseään muilla tavoin.

Sama kai se on miten itsensä tappaa. Lopputulos on ainoa millä on merkitystä. Aina madoille raato maistuu. Ei madot munaa mittaa, sanoi jo mummovainaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3995
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3628
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      41
      3130
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2075
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      47
      1957
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      29