Oletko viime aikoina vetänyt paljonkin telaketjuja tai muita vastaavia?
Itselläni on Temestoja ja Opamoksia reseptillä ja niiden ansiosta arki sujuu tarvittaessa paljon hilpeämmin kuin selvinpäin. Tosin en halua joutua riippuvaiseksi, joten pidän vähintään pari välipäivää joka viikko.
T2015: Kysymys Naisasialooserille
9
79
Vastaukset
- Palstatotuutta
Ei saisi Temestan kanssa käyttää toista rauhoittavaa lääkettä. Eikö ole toimivampaa yhdistelmää erikoislääkäri osannut määrätä? Silloin et joutuisi pitämään välipäiviä.
No, nyt selittyi sun käytös viimeinkin.
Mikähän nappikokoelma Luuserilla on. Takuulla ottamatta.. - Naisasialooseri1
Minullakin on opamokseja, mutta niitä ei ole enää kovin montaa jäljellä, olen niitä säästellyt koska en jaksa mennä lääkäriin niitä ruinaamaan kun lääkäri vielä todella nihkeästi niitä suostuu määräämään juurikin tuon riippuvuuden takia. Voisin ostaa niitä tai vastaavia rauhottavia katukaupasta jos jostain saisi, niitä on kiva käyttää, tulee hilpeä olo. Välipäivä kannattaa pitää jo senkin takia, että toleranssit kasvavat.
Lisäksi syön kolmea eri psyykelääkettä- Naisasialooseri1
Ai niin ja on minulla myös ataraxeja, mutta niillä ei tee mitään, mietoa kamaa joka ei tehoa
- leijun
Ihme nillitystä kyllä lääkärien nykyinen bentsolinjaus.. on joku opamox-riippuvuus kuitenkin halvempaa kuin tupakan poltto, ja huomattavasti terveellisempääkin.
- Oivoix
Vetääkö Timppakin joitain mielialalääkkeitä? Luulisi että auttaisi kestämään aisuruuden vitsaukset...
Ei minulla ole muuta kuin beetasalpaajia, joita käytän pitäessäni Powerpoint-esityksiä töissä.
- BenzoInTheSkyWithDiamond
Tosi ihme juttu lääkäreiden bentso nihkeys kyllä bentsot on tosi hyvää kamaa
NJAM! - itesyön
2mg santtui on kyllä hyvää kamaa...
- kanaattaateijän
vaihtaa lääke leponexxii näytäis olevan teille paras vaihtoehto...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912