OLETKO VÄÄRISTELIJÄ VÄLITTÄJÄ ?

MikseiOllaRehellisiä

13

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LässytyksetPOIS

      Ainakin myyjät kehuvat ihan sairaasti ja tyhmästi myynnisää olevaa asuntoa, vaikka se olisi täysin paska ja huonolla alueella.
      Luulisi välittäjien itsensäkin jo kyllästyneen moiseen idioottimaisuuteen ja turhuuteen.
      Miten ihmeessä joillakin voi olla niin paljon kusta päässä, että yrittävät huijjata asunnontarvitsijaa ???
      Kehumislässytystä on nykyään lähes jokaisessa myynti-ilmoituksessa.
      Sellainen sairas kehumislässytys pitäisi kokonaan jättää pois.

      Kehumislässytys paistaa selvästi läpi ja aiheuttaa suivaantumista ja inhoa myyjää kohtaan.

    • KusipäitäRiittää

      Se on kyllä helevetin vittumaista, että myyntikohteista otettuja kuvia vääristellään ihan tahallaan.
      Sellaista vääristelijämyyjää pitäisi antaa kunnolla turpaan.

    • EiHulluHuutaja

      Se on myös ihan hullua, että usein lauseissa käytetään huutomerkkiä.
      Mitä helevetin huutamista myynti-ilmoituksissa tarvitaan ???
      Ne huutamiset ovat täysin JÄRJETTÖMIÄ ja TURHIA.

      Jos olisin myyjä, niin en huutaisi vähääkään, vaan esittäisin asiat asiallisesti ja rehellisesti sekä avoimesti.

    • KysynUteliaisuuttani
      • Onhan noihin roudattu rekvisiittaa ja kuvattu sitä, ulkokuvissa on lisätty väriä. Noin syvältä olevia kohdekuvia en olekaan pitkään aikaan nähnyt (väärin rajattuja yms). Kohdekin on näköjään ollut todella pitkään myynnissä ulkokuvista päätellen. Omistajan kannattaisi varmaan vaihtaa välittäjää...


      • PeliRehelliseksi
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Onhan noihin roudattu rekvisiittaa ja kuvattu sitä, ulkokuvissa on lisätty väriä. Noin syvältä olevia kohdekuvia en olekaan pitkään aikaan nähnyt (väärin rajattuja yms). Kohdekin on näköjään ollut todella pitkään myynnissä ulkokuvista päätellen. Omistajan kannattaisi varmaan vaihtaa välittäjää...

        Niin sehän on selvääkin selvempi asia, että jos myynnissä havaitaan jotakin vilppiä, niin sellainen kohde sivuutetaan tyystin.
        On se kummallista, että ihmisiä pidetään nykyaikanakin vielä niin tyhminä idiootteina, että menisivät retkuun.
        Se on niin, että myyjä on tyhmä, kun yrittää saada ostajan retkuun.


    • KusetustaONjaPALJON

      Se on myös kummallista, kun parvekkeelta on huonot näkymät, niin silloin kuvat on otettu parvekkeelta niin, että on kyykistytty alas ja otettu kuvat parvekkeen lattiasta, mutta yhtään niissä ei näy maisemia.
      =Idioottimaista toimintaa.

    • PettureitaTURPAAN

      Jos myyjä VÄHÄNKÄÄN vääristelee / salailee tietoja, niin hän on PETOLLINEN ja EPÄREHELLINEN KUSETTAJA.

      Sellaisten kanssa ei kannata olla MISSÄÄN TEKEMISISSÄ, vaan unohtaa ne myynti-ilmoitukset HETI SAMANTIEN.

    • LuotanVainRehellisiin

      Jos minä olisin asuntomyyjä, niin laittaisin kuvani alle tekstin :

      "MINÄ EN LÄSSYTÄ JA KEHU TURHIA, VAA OLEN TÄYSIN LUOTETTAVA"

      Uskon, että saisin paljon enemmän asiakkaita, olemalla rehellinen.

    • EläkkeelläOleva

      Se on nimenomaan rikollista toimintaa, kun kuvia vääristellään.
      Arvostettu ja rehellinen myyjä ei tee sitä koskaan.

    • VääristelyOnRikollista

      Onkohan asuntomyyjien mielestä PASSIKUVIEN väärentäminen yhtään vähääkään RIKOLLISTA ???
      Luulen heidän vastaavan, että niitäkin saa väärennellä ja retusoida samalla tapaa, kuin myyntikuviakin, eikä se ole sen enempää rikollista ja epäreilua.

    • EiKierouttaEnää

      "OLETKO VÄÄRISTELIJÄ VÄLITTÄJÄ ? "

      Tuollainen kysymys kannattaisi näyttää, kun tapaa asunnon myyjän.
      Jos hän vastaa epärehellisesti olevansa rehellinen, vaikka on kusettaja niin siitä voisi tehdä jutun ja julkistaa nimi netissä.

      Kaikessa toiminnassa on rehellisyys se tärkein asia.

    • Anonyymi

      Eihän myyntikohteista otettuja valokuvia saisi muutella YHTÄÄN.
      Jos niitä muutellaan , niin se on oikeasti täysin JÄRJETÖNTÄ !!!

      Miksi suomessa ei säädetä lakeja, jotka kieltäisivät ihmisten pettämisen , epärehellisyydet, kusetukset ja kaikki sairaat juonittelut ???????

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe